Caroz Hassan

Caroz Hassan

Caroz Hassan är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen

Caroz Hassan har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Caroz Hassan har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

6 omdömen om Caroz Hassan

Sedan starten hos Reco 2017
Kevin S

Har känt oss trygga i Caroz händer. Han har hjälpt oss med alla frågor som vi haft och även hjälpt oss med att få ett lönelöfte hos sin bank som de andra bankerna inte kunde hjälpa oss med när vi skulle få ihop köpet! En kille som brinner för sitt yrke.

Linus

Supernöjda med Caroz som vår mäklare! Toppbetyg från vårt håll.

Georges C

Jag köpte av Caroz. Skicklig på sin sak lätt att ha att göra med, lyssnar och är öppen. Valde att anlita Caroz för att sälja min lägenhet efter att ha jämnfört honom med tre andra mäklare. Rekommenderas!

Rebwar H

Blev tipsad om Caroz efter ett misslyckad försök att sälja min bostad med annan mäklare. Caroz kom och leverade rekordförsäljning i föreningen i dagens svajande marknad INNAN VISNING! Riktigt vass mäklare med stort kontaktnät. Han gav mig trygghet från första mötet och min magkänsla hade rätt. Nästan 200.000 mer betalat än rekordet innan som var på en våning högre än min lägenhet. Letar ni efter en mäklare som ska kunna leverera kan jag rekommendera Caroz.

Gustav  H

Jag har bara positivt att nämna om Caroz. Fick vad jag förvänta mig som köpare och även lite till. Väldigt enkel och rak, bra bemötande, fick tag på honom sena kvällar och även helger, snabb i svar. Toppbetyg från mitt håll

Akif Y

Riktigt grym mäklare, otroligt trevlig. Skötte allt smidigt och bra mellan mig o köpare. Försäljningen gick över mina förväntningar vilket kommer att göra Caroz till mitt självklara val vid nästa försäljning! Rekommenderas starkt till andra som letar efter en bra mäklare!