Samandar Svantesson

Samandar Svantesson

Samandar Svantesson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen

Samandar Svantesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Samandar Svantesson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

7 omdömen om Samandar Svantesson

Sedan starten hos Reco 2017
Eva H

Samandar är världens bästa mäklare! Jag har fått ett väldigt bra bemötande. Samandar är alltid trevlig, väldigt engagerad och han överträffar förväntningarna.

Elisabeth H

Jag fick ett utmärkt bemötande av Samandar. Han är kunnig och tog hand om försäljningen på ett väldigt bra sätt. Vi hade bra kontakt under hela processen och jag fick all information jag behövde. Jag är mycket nöjd med Samandar och om någon i bekantskapskretsen ska sälja så kommer jag att varmt rekommendera honom.

Carolina H

Trevlig, hjälpsam och engagerad! Han har varit lättillgänglig under hela försäljningen och hållit mig uppdaterad om allt under vägen. Han är realistisk och målinriktad, vilket jag värderar högt! Kan varmt rekommendera Samandar.

Marcus L

Fantastiskt trevlig och lätt att få tag på om det dök upp frågor. Ständoig återkoppling i försäljning så han var många gånger steget före vilket jag uppskattar. Rekommenderar starkt Samandar och LF

Carolina C

Samandar har gjort ett utmärkt jobb och levde upp till alla mina förväntningar.

Emelie P

Som förstagångsköpare med lite kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden hade jag en mängd funderingar och frågor i förhållande till köpet av min bostad. Min mäklare, Samander Svantesson, har från vising till tillträde varit en förträfflig person att ha att göra med och hanterat affären med största professionalism.

Silver K

Mycket bra att samarbeta med, lätt att kommunicera. Mycket kundinriktad och lyssnar på kundens önskemål, samtidigt som ger goda råd för en lyckad försäljning.