Anton Dahlström

Anton Dahlström

Anton Dahlström är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Anton Dahlström har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Anton Dahlström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-01 och har fått 169 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Dahlström har haft 0 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 169 Läs vad Anton Dahlström

• 2021-06-24
    Jag fick ett väldigt bra första intryck av Anton när han ringde mig och vi sedan träffades för ett första möte, och sedan var det bara en självklarhet för mig att gå med honom. Väldigt positiv, taggad och responsiv. Jag kände mig väldigt trygg med honom vid spakarna och är supernöjd med honom och hela processen.
  • 2021-06-20
    Jag har redan besvarat två enkäter om detta.
    Hej! Tack för att lämnade ett omdöme även här Christer! Tack! / Anton Anton Dahlström
  • 2021-05-19
    Anton sålde min 2:a i Bromma. Han var oerhört professionell och flexibel att ha att göra med. Försäljningen gick mycket bra och priset blev högre än vad jag vågat tro innan. Jag kan inget annat än att rekommendera honom.
  • 2021-05-03
    Vi är oerhört nöjda med Anton som ger ett mycket proffesionellt och balanserat intryck som mäklare på ett bra sätt. Finns inget ont att peka på, kan bara rekommendera andra att prata med Anton om du går i säljtankar. Vi hade en 6 år lång dialog med Anton innan vi väl skulle sälja, och hans engagemang över 6 års tid har varit ovärderligt för oss.
  • 2021-04-26
    Vi köpte vår lägenhet genom Anton 2015 och han har regelbundet kontaktat oss för att stämma av sedan dess. Detta i kombination med hans erfarenhet, ärlighet och proffsighet gjorde honom till ett självklart val för oss att anlita när vi nu skulle sälja 6 år senare. Vi är otroligt nöjda med hans strategi och bemötande!
    Hej Maja och Johan, Tack för er fina Reco. Kul att ni uppskattar vårt låååånga samarbete. :-) Och framförallt att vår strategi och plan blev så lyckad. Alltid lika roligt när gamla köpare blir säljare. Lycka till med er nya bostad. / Anton Anton Dahlström
  • 2021-03-28
    Sålde vår bostadsrätt med Antons hjälp, supernöjda! Proffsig, glad och trevlig. Anton gav oss trygghet genom hela processen. Rekommenderas starkt!
    Hej Joakim, Tack för din fina Reco! Tack för ett gott samarbete och vad kul att ni är så nöjda! På återhörande! / Anton Anton Dahlström
  • 2021-03-27
    Anton är otroligt hjälpsam och tillmötesgående som mäklare.
    Med sin tillgänglighet och expertis såg han till att göra vår bostadsförsäljning riktigt lyckad.
    Hej Oskar, Tack för din Reco tack för ett bra samarbete så här långt. Vad roligt att ni uppskattat min arbetsinsats. Lycka till med ert bostadsletande! / Anton Anton Dahlström
  • 2021-03-13
    Jag & min fästman sålde vår lägenhet i Bromma här om dagen. Anton levde helt klart upp till våra förväntningar genom att leverera en oväntat snabb affär till ett pris vi är mer än nöjda med!
    Hej! Stort tack för din fina Reco och tack för ett trevligt och framgångsrikt samarbete. Kul att ni är nöjda med min insats!! Stor fördel att vi tog bilderna redan i somras, då kunde vi agera snabbt nu! Lycka till med flytten! Anton Dahlström
  • 2021-03-11
    Vi sålde vår bostad i Bromma med Anton som mäklare. Han var lyhörd, gjorde upp en plan och vi kände oss trygga hela vägen till försäljning. Det lilla extra han gjorde, som vi värdesätter mycket är att när det var dags för visning så var han verkligen på hugget. Svarade alltid i telefon eller sms, höll oss uppdaterade om läget och lyckades avsluta affären snabbt och smidigt. Våra varmaste rekommendationer till Anton.
    Hälsningar
    Nicodemus & Sabine
    Hej Nico! Stort tack för din fina Reco och tack för ett trevligt och framgångsrikt samarbete. Kul att både du och Sabine är så nöjda med min insats!! Stor fördel att vi tog bilderna redan i somras, då kunde vi agera snabbt nu! Lycka till med flytten! / Anton Anton Dahlström
  • 2021-03-03
    Anton är trevlig och lugn och är väldigt bra att ha och göra med.
    Dessutom är han grymt duktig på sitt jobb!
    Hej Kevin, Tack för din Reco och tack för din rekommendation. Och tack själv för ett gott och lyckat samarbete! Lycka till med allt! / Anton Anton Dahlström