Anton Dahlström
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar. Läs mer

Läs vad 94 Läs vad Anton Dahlström

• Caroline P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-05-21

Professionell och effektiv process. Anton var mycket flexibel och tillmötesgående trots sena ändringar från både kunden och banken. Läs mer
  • Frida M skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-11-17

Vi har sålt en bostadsrätt (2a) med Anton Dahlström som mäklare. Redan vid första mötet gav Anton ett mycket proffesionellt intryck som höll i sig genom hela försäljningen. Han hade svar på alla våra frågor, vilka var många då detta var vår första försäljning. Vi fick även löpande information och uppdateringar genom hela processen. Trots en svajig bostadsmarknad lyckades Anton göra en affär där vi som säljare kände oss nöjda.

Kort och gott kan vi varmt rekommendera Anton om ni ska sälja er bostad! Han är en proffsig mäklare som hjälper er genom hela processen, från start till mål. Läs mer
    2018-11-30 Anton D svarar Frida M
    Hej Frida! Stort tack för den fina rekommendation och tack för ett bra samarbete. Jag önskar er all lycka till i framtiden! Mvh Anton
    Tobias S gillar detta
  • Susanne D skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-09-22

Anton hjälpte mig med försäljningen av min bostad på ett fantastiskt bra sätt! Jag upplevde Anton som oerhört engagerad, lyhörd, trevlig, tydlig och kompetent. Han återkopplade ständigt i processen och jag kände mig hela tiden väl informerad och trygg. Jag har tidigare varit i kontakt med flertalet andra mäklare men ingen har levererat den nivå av service som Anton gjorde, jag kan verkligen rekomendera honom till alla som skall sälja bostad! Läs mer
    2018-10-02 Anton D svarar Susanne D
    Hej Susanne, Stort tack för ditt fina omdöme. Jag blir väldigt glad att du är så nöjd med vårt samarbete. Jag önskar dig all lycka till med ditt nya boende!
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-03-26

Jag har köpt och sålt flera gånger på senare år och den grad av professionalism och trevligt bemötande som Anton påbjuder är ovanligt enligt min erfarenhet. Vi hade mycket bra kontakt och jag kände mig mycket trygg genom hela affären. Anton levererade starkt över förväntan och jag är glad att jag hade turen att jobba med honom. Rekommenderas mycket varmt alla dagar i veckan! Läs mer
    2018-03-29 Anton D svarar Rickard R
    Stort tack för ditt fina omdöme Rickard! Extra kul att du är nöjd med min insats då du både köpt och sålt genom andra mäklare tidigare. Jag ser fram emot ytterligare möjligheter att samarbeta. På återhörande! Med vänlig hälsning Anton!
  • Ingrid S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-03-19

Stort tack till Anton Dahlström för ett trevligt och proffsigt bemötande! Ditt ovärderliga stöd och engagemang gjorde att vi som förstagångsköpare kände oss trygga från första början. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-22 Anton D svarar Ingrid S
    Hej Ingrid! Vad kul att NI är så nöjda med ert köp. Trygghet är viktigt för mig och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, så jag blir extra glad att din upplevelse av vår bostadsaffär genomsyrades av just det. Hoppas ni kommer trivas i er nya fina lägenhet. Vi ses! Med vänlig hälsning Anton
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-03-18

Anton är en väldigt professionell och kunnig mäklare. Engagerad, driven, pålitlig och trevlig. Höll en tät dialog, informerade och stötte mig genom hela min försäljning. Gjorde att jag vågade ta steget! Anton får toppbetyg och rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-19 Anton D svarar Jennie S
    Hej Jennie, Tack själv för ett lyckat samarbete. Jag är oerhört glad att vi lyckades planera din försäljning på bästa möjliga sätt, vilket gjorde att resultatet blev mycket bra. Stort tack för dina rekommendationer till dina bekanta som ska sälja. Jag tar hand om dem på bästa sätt. På återseende! Med vänlig hälsning Anton
  • Dino Z skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-03-16

Anton är professionell, har ett ärligt bemötande och tydlig i sin i kommunikation. Rekommenderas!
    /Dino Läs mer
    2018-03-19 Anton D svarar Dino Z
    Hej Dino, Tack för ditt omdöme. Kul att du är nöjd med vårt samarbete. På återhörande! Med vänlig hälsning Anton
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-03-16

Anton är en mycket erfaren och professionell mäklare som motsvarade alla mina förväntningar genom hela min säljprocess. Med täta kontakter, lyhördhet och ett inneboende driv har Anton nått ett mycket bra resultat även i en tid på marknaden där objekten inte säljer sig själva som de gjorde tidigare.

Jag ger Anton mina varmaste rekommendationer!

/ Fredrik Kihlström Läs mer
    2018-03-16 Anton D svarar Fredrik K
    Hej Fredrik, Stort tack för ditt fina omdöme. Jag är glad att du uppskattade min arbetsinsats! Jag ser fram emot en vidare kontakt. Ha en trevlig helg!
  • Andreas C skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2016-12-12

Anton är en väldigt professionell och kunnig mäklare. Under hela processen vid försäljning av min bostadsrätt höll han mig delaktig och även såg till att maximera exponeringen av min lägenhet före, under och efter visning. Jag vill varmt rekommendera Anton till andra som vill sälja eller köpa en bostad. Läs mer
    2016-12-14 Anton D svarar Andreas C
    Tack Andreas! Vad kul att du är så nöjd, det värmer. Tack för ett framgångsrikt samarbete! Med vänlig hälsning Anton
  • Sara R
    Sara R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2016-12-08

Anton var väldigt kunnig och professionell i sitt bemötande. Med tydlig kommunikation och ett trevligt och rakt sätt blev mitt lägenhetsköp både smidigt och en positiv upplevelse. Jag skulle rekommendera Anton Dahlström till alla som ska köpa eller sälja bostäder i Bromma. Läs mer
    2016-12-09 Anton D svarar Sara R
    Hej Lina, Tack för rekommendationen och det fina omdömet. Jag hoppas verkligen du kommer trivas i din nya bostad. Trevlig helg!

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth