Anton Dahlström
Registrerad mäklare sedan 2005-06-14
Aktiv på Reco.se sedan 2014-01-20

Läs vad 143 Läs vad Anton Dahlström

• Lisa B skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-06-20

Sålde min tvåa i Bromma med hjälp av Anton och blev väldigt väl omhändertagen i alla delar av processen. Läs mer
    2020-06-23 Anton D svarar Lisa B
    Hej Lisa, Tack för din Reco och tack för ett gott samarbete så här långt! Grattis till en lyckad försäljning på en orolig marknad. Hoppas du kommer hitta något nytt trivsamt boende. Ha en fin sommar! / Anton
  • Kaziwe M skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-06-18

Anton gjorde ett jättefint jobb med att sälja vår lägenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-23 Anton D svarar Kaziwe M
    Hej Kaziwe, Tack för din Reco och din rekommendation. Kul att ni är så nöjda med min insats. Lycka till med ert nya boende nu. På återhörande! / Anton
  • Birgitta P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-06-12

Köpt en 2:a på 63 kvm. Anton var mycket tillmötesgående o svarade på alla frågor. Jag köpte lägenheten för utgångspriset, och det kändes väldigt bra.
    Bra återkoppling från Anton, det kändes även som säljaren var nöjd. Läs mer
    2020-06-15 Anton D svarar Birgitta P
    Hej Birgitta, Grattis till en fin lägenhet och tack för ett fint omdöme. Kul att du är nöjd med min insats. Jag hoppas verkligen du kommer att trivas i lägenheten. Lycka till och på återseende! / Anton
  • Albin K skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-06-08

Rak, konstruktiv och professional. Läs mer
    2020-06-09 Anton D svarar Albin K
    Hej Albin, tack för din Reco och tack för bra och tydlig kommunikationen under processen. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad. Vi ses! / Anton
  • Christopher J skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-06-05

Tog hjälp av Anton för att han sålt mycket i vårat område och han levererade verkligen 👍 Lugn och trygg, stort tack! Läs mer
    2020-06-09 Anton D svarar Christopher J
    Hej Christopher, Tack för din Reco och fint omdöme. Det är på en orolig marknad som erfarenhet och hög lokalkännedom är än mer viktigt. Kul att vi fick ihop affären. Jag hoppas du hittar en lika trevlig bostad framöver. Må så gott! / Anton
  • Philip S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-05-13

Anton hjälpte oss att sälja vår lägenhet i en tuff marknad. Han var lyhörd, lätt att få tag på och kämpade in i det sista. Rekommenderar verkligen Anton! Läs mer
  • Robin T skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-04-29

Anton är en fantastisk mäklare. Trevlig, trovärdig, proffsig, inkännande och uppmuntrande!

Vi har använt oss av honom vid både köp och försäljning. Fantastisk helt enkelt! Läs mer
    2020-05-05 Anton D svarar Robin T
    Hej Robin, Tack för dina fina och ord din Reco. Kul att du verkligen uppskattar mitt arbete och insats. Lycka till med lägenhetsköpet nu. På återseende! / Anton
  • Sarah T skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-04-29

Vi sålde vår lägenhet mitt i ett bostadsras och är trots alla yttre omständigheter väldigt nöjda med försäljningen. Anton är lyhörd och väldigt duktig på sitt jobb. Han har hela tiden fått oss att känna oss trygga, från första mötet till genomförd affär. Vi har fått absolut den bästa upplevelsen vi hade kunnat önska oss! Läs mer
    2020-05-05 Anton D svarar Sarah T
    Hej Sarah, Stort tack för ditt fina omdöme. Vad kul att ni verkligen uppskattar mitt arbete även som du säger att marknaden varit oviss. Lycka till med ert bostadsletande. På återhörande! / Anton
  • Ola F skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-04-23

Sålde vårt hus i Bromma genom Anton. Bra och trevlig kommunikation genom hela processen.

Väldigt nöjda både med Anton insats och försäljningen mitt i Coronakrisen. Läs mer
    2020-04-27 Anton D svarar Ola F
    Hej Ola, Tack för er Reco och tack för lyckat samarbete så här långt. Vi håller kontakten framåt och jag önskar er stort lycka till med nya huset! / Anton
  • Marianne L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-04-09

Anton är mycket trevlig som person och helt klart kunnig inom sitt område. Han visade gott omdöme, god kunskap om bostadsområdet och fastighetsmarknaden och gav bra synpunkter och förslag. Vi är mycket nöjda med hans insats för att sälja vår mors bostadsrätt med attraktivt läge i Minneberg. Läs mer
    2020-04-14 Anton D svarar Marianne L
    Hej Marianne, Tack för ditt fina omdöme och tack för gott samarbete. Verkligen kul att vårt långsiktiga samarbete gav ett gott slutresultat trots att marknaden är oviss. Det är då erfarenhet och trygghet är än mer viktigt! Önskar er lycka till i framtiden. Vi ses på tillträdet! / Anton

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth