Anton Dahlström
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 134 Läs vad Anton Dahlström

• Marianne L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-04-09

Anton är mycket trevlig som person och helt klart kunnig inom sitt område. Han visade gott omdöme, god kunskap om bostadsområdet och fastighetsmarknaden och gav bra synpunkter och förslag. Vi är mycket nöjda med hans insats för att sälja vår mors bostadsrätt med attraktivt läge i Minneberg. Läs mer
  • Siri D skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-03-26

Anton hjälpte oss att sälja en mindre bostadsrätt i mars 2020. Vi blev jättenöjda med affären från början till slut och har känt oss trygga med Anton som mäklare. Han är kunnig och mycket erfaren, utstrålar lugn vilket känts bra för oss som säljare och förhoppningsvis även köpare.
    Rekommenderar honom absolut till andra som vill ha en smidig försäljningsprocess med bra resultat! Läs mer
    2020-03-27 Anton D svarar Siri D
    Hej Siri och Gabriel, Stort tack för er Reco och rekommendation. Vad kul att ni är så nöjda! Tack för er insats till ett lyckat samarbete. Vi ses! / Anton
  • Wilhelm E skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-03-20

Jag har sålt en tvåa med Antons hjälp.
    Anton var alltid extremt trevlig, på tårna, lyhörd och på ren svenska: den bästa mäklaren man kan hitta.
    Han levde mer än nog upp till mina förväntningar och kommer jag sälja en ny bostad i framtiden så kommer jag till 110% kontakta Anton! Läs mer
    2020-03-23 Anton D svarar Wilhelm E
    Hej Wilhelm, Stort tack för ett bra samarbete där vi båda gav allt för få ett bra resultat på en osäker och nyckfull marknad. Tack för att du uppskattar min insats och tack för en fin RECO! Jag hoppas vi kan samarbeta snart igen. Vi ses! / Anton
  • Henrik Ö skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-03-20

Köpt bostadsrätt i Bromma.
    Vi upplever att Anton på alla sätt varit en trevlig, kunnig, tjänstvillig och empatisk mäklare.
    All information har delgetts oss på ett lugnt, noggrant, systematiskt och förtroendeingivande sätt.
    Vi skulle varmt rekommendera Anton som mäklare till vänner och bekanta! Läs mer
    2020-03-23 Anton D svarar Henrik Ö
    Hej Henrik och Marika, Grattis till en fin lägenhet! Och tack för en fin rekommendation. Vad glad jag blir att ni uppfattar mig på det sätt som ni beskriver! Vi ses och hörs framöver. Mvh Anton
  • Carina J skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-03-18

Sålt 3:a på 55 kvm i Bromma och fick mycket bra betalt. Anton har följt upp o uppdaterat mig föredömligt bra!
    Jag är mer än nöjd😃 Läs mer
    2020-03-18 Anton D svarar Carina J
    Hej Carina, Tack för din fina Reco och tack för ett gott och framgångsrikt samarbete så här långt. Kul att du uppskattat vår kommunikation. Jag ser fram emot vår vidare kontakt. På återseende! / Anton
  • SANDRA K skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-29

Anton har varit så proffsig hela vägen! Han ger ett seriöst och tryggt intryck och fick vår lägenhet såld till betydligt mer än vad vi förväntade oss. Han visste när det var rätt tid att sälja och har utan någon som helst press hjälpt oss med hur vi ska tänka kring det mesta vad gäller flytten. Kommer definitivt anlita honom nästa gång vi ska sälja! Läs mer
    2020-03-01 Anton D svarar SANDRA K
    Hej Sandra och Christoffer, Stort tack för ert omdöme och tack för ert bidrag till ett lyckat samarbete så här långt. Kul att ni har uppskattat mina råd under resan. Lycka till i ert letande nu! / Anton
  • Jakub H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-24

We were extremely happy selling our apartment with Anton. He was a professional all the way, always available for questions. Anton explained all the steps to us, suggested great stylist and photographer and even gave us very helpful tips while we were finding our new apartment. I would very much recommend Anton, thank you again! Läs mer
    2020-03-01 Anton D svarar Jakub H
    Hi Jakub och Jana, Thank you for your fine RECO. I have really liked to work with you! Best regards Anton!
  • Aleksandar B skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-23

Anton är extremt vänlig, lyhörd och kunnig. Han levde verkligen upp till våra förväntningar och gjorde ett riktigt bra jobb. Han inger förtroende och kan stänga en affär i rätt tid. Kan varmt rekommendera honom Läs mer
    2020-02-24 Anton D svarar Aleksandar B
    Hej Aleks, Stort tack för er rekommendation! Jag är glad att jag levde upp till era förväntningar! Hoppas ni kommer att trivas i ert hus. På återhörande! / Anton
  • Gunnel O skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-16

Professionell hantering av fastighetsaffären. Tydlig med information till säljaren. Bra genomgång av köpehandlingar. Läs mer
    2020-02-24 Anton D svarar Gunnel O
    Hej Gunnel, Stort tack för er reco och kul att ni är nöjda. Verkligen skoj att vi fick ihop affären på ett sådant smidigt sätt som vi fick. jag önskar er all lycka till i framtiden. Vi ses! / Anton
  • Per W skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-12

Mäklaren toppen trevlig o alert ombesörjt kontakter effektivt o proffesionellt . Ville vänta med hela positiva omdömet tills affären klar, dvs köpesumman erlagd! (Likaså tycker jag mäklararvodet bör hålla samma takt egentligen.....)Mvh Per Wejner Läs mer
    2020-02-24 Anton D svarar Per W
    Hej Per, tack för ett gott samarbete och stort tack för din rekommendation. Köpeskillingen kommer att bli erlagd! :-) Hoppas du hittar något som du kommer att trivas i. På återhörande! / Anton

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth