4.8 / 5 i betyg — 84 rekommendationer
Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 84 användare tycker om Anton Dahlström

• Lars J
    Lars J skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Säljmäklare vid flera visningar
    Vår mäklare vid försäljning.

trevlig, snabb, klar information, effektiv
  • Lina S
    Lina S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton Dahlström är en mycket professionell mäklare och det märks att han brinner för sitt yrke. Han är mycket driven, engagerad, motiverad och pålitlig. Affären gick snabbt och smidigt vid vår försäljning och detta mycket tack vare att Anton var så alert. Vi kan varmt rekommendera Anton om man vill ha en seriös mäklare som ger 100% vid varje steg.
    2016-12-06 Anton D svarar Lina S
    Verkligen stort tack Lina för det fina omdömet. Det var enkelt att samarbeta med både dig och Robin. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och ni är hjärtligt välkomna att återkomma om jag kan hjälpa till med något framöver. Med vänlig hälsning Anton Dahlström
  • Jakob R
    Jakob R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Professionell, ödmjuk mäklare med fötterna på jorden. Är mycket nöjd med Antons insats vid försäljningen av min lägenhet. Rekommenderas varmt.
    2016-12-05 Anton D svarar Jakob R
    Hej Jakob, stort tack för ditt fina omdöme och din rekommendation! Du bidrog också till att vårt samarbete blev lyckat. På återseende! Med vänlig hälsning, Anton Dahlström
  • Victor H
    Victor H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton och resten på Länsförsäkringar har varit väldigt bra. Proffesionella och duktiga, kan verkligen rekommendera!
    2016-11-21 Anton D svarar Victor H
    Hej Victor! Vad roligt att du uppskattat hur vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling har skött hela processen. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet, välkommen till Bromma! Med vänlig hälsning Anton
  • Matthias E
    Matthias E skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är en mäklare att lita på. Han gjorde ett bra jobb från första mötet. Var nöjd med hela kedjan från start till och försäljning. Kan bara rekommendera honom
    2016-11-21 Anton D svarar Matthias E
    Hej Matthias! Tack för din rekommendation och tack själv för ett bra samarbete. Kul att ni även är nöjda med Länsförsäkringars övriga tjänster. Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning Anton
  • Christina H
    Anton är grym! Otroligt bra driv, mycket energi och bra uppföljning. Rekommenderar starkt!
    2016-11-21 Anton D svarar Christina H
    Hej Christina, tack för rekommendationen och tack själv för ett gott samarbete. Hoppas vi kan samarbete igen framöver! / Anton
  • Jesper R
    Jesper R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    En mycket kompetent och bra mäklare som gör det lilla extra för den bästa affären. Rekommenderas starkt!
    2016-11-21 Anton D svarar Jesper R
    Hej Jesper, stort tack för den fina rekommendationen! Kul att du uppskattat mitt arbete. Lycka till med nya boendet! / Anton
  • Mona W
    Mona W skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag tycker han är jätte bra, inte på och tjatar utan jag ringde när jag ville. Trevligt och kunnigt bemötande.
    2016-08-15 Anton D svarar Mona W
    Hej Mona, Tack för din rekommendation! Kul att du uppskattar mitt sätt att arbeta. På återhörande! Med vänlig hälsning Anton
  • Björn H
    Björn H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Professionell och trevlig i bemötande och genom hela processen.
    2016-08-02 Anton D svarar Björn H
    Hej Björn! Tack för din rekommendation. Hoppas du har kommit iordning i bostaden och att du trivs bra. Vart välkommen att återkomma vid frågor framöver. Ha en fortsatt trevlig sommar! / Anton
  • Markus A
    Markus A skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton sålde lägenheten jag köpte, fick ett seriöst intryck av honom så jag valde honom som mäklare när jag sålde lägenheten igen.
    Engagerad, tillgänglig och pålitlig är några av de ord jag skulle använda för att beskriva Anton, allt runt försäljningen sköttes smidigt och klanderfritt.
    2016-07-08 Anton D svarar Markus A
    Hej Markus, Tack för din rekommendation, alltid kul när köpare kommer tillbaka och blir nöjda. Hoppas du trivs i hemstaden och ha en fin sommar!
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kontakten med Anton var snabb och smidig, han var väldigt flexibel och anpassade sig hela tiden till vad vi som säljare behövde och vad som passade oss samtidigt som han även aktivt arbetade med att finnas tillgänglig och aktivt svara på frågor och stötta köparen genom hela processen.
    2016-06-27 Anton D svarar Linnea S
    Tack Linnea! Kul att ni uppskattade min flexibilitet och servicenivå. Tack själv för ett bra samarbete!
  • Maria N
    Maria N skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton gjorde ett gott intryck från första stund. Han visade att han var angelägen att få sälja vår lägenhet, men allt skedde på våra villkor. Vi kände att vi hade full koll under hela processen, Anton informerade kontinuerligt om allt. En trygg, kunnig och trevlig mäklare!
    2016-06-27 Anton D svarar Maria N
    Hej Maria! Tack för din rekommendation! Trygghet och hög kunnighet är viktigt för mig, jag är glad att du upplevde det under vårt samarbete. Ha en trevlig sommar! Med vänlig hälsning Anton
  • Karsten F
    Karsten F skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton gör sitt bästa för alla partier. Han visade mycket erfarenhet och skicklighet igenom hela processen. Vi är mer än nöjda med vårt samarbete.
    2016-06-27 Anton D svarar Karsten F
    Hej Karsten, Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas verkligen. Vi hörs av framöver! / Anton
  • Johan A
    Johan A skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kunnig, trevlig och lyhörd. En mycket skicklig mäklare.
    2016-06-27 Anton D svarar Johan A
    Tack Johan för det bra betyget. Lycka till med allt i nya huset!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig, tillmötesgående och trovärdig.
    2016-05-17 Anton D svarar Ulrika H
    Hej Ulrika, Tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Ha de gott! / Mvh Anton
  • Sebastian H
    Jag är väldigt nöjd med att ha haft Anton som mäklare. Från första stund ingav han ett professionellt intryck och fanns alltid tillgänglig för minsta fråga. Väldigt kompetent mäklare och trevlig person som gör allt för att alla parter ska känna sig nöjda med sin lägenhetsaffär. Rekommenderas varmt.
    2016-06-27 Anton D svarar Sebastian H
    Hej Sebastian, Tack för ditt fina omdöme och kul att du är så nöjd med vårt samarbete. Hoppas ni har kommit i ordning i nya lägenheten!
  • Mattias T
    Mattias T skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt trevlig, proffsig och engagerad mäklare. Mycket tydlig och snabb med uppdatering både före och under budgivningen. Överlag har vi varit väldigt nöjda med all hjälp och information vi fått genom hela försäljningen! Tack för allt! Mattias & Amanda
    2016-06-27 Anton D svarar Mattias T
    Hej, Tack och vad kul att höra hur nöjda ni är. Jag hoppas verkligen ni trivs i lägenheten och i området. Jag hoppas vi ses framöver. Med vänlig hälsning Anton
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var ett stort stöd i min bostadsförsäljning och svarade alltid på frågor och gav bra tips inför försäljningen. Ett solklart toppbetyg får Anton av mig och jag skulle aldrig använda mig av någon annan mäklare än Anton vid nya affärer!
    2016-06-27 Anton D svarar Daniel E
    Hej Daniel! Jag hoppas du trivs bra i Göteborg och jag hoppas verkligen att vi får chans att samarbeta igen. Tack för denna gång!
  • Hanna I
    Hanna I skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Utmärkt! Mkt trevligt och professionellt bemötande. Bra och tydlig information och kommunikation. Löpande uppdateringar så jag hela tiden visste vad som skedde och hur processen fortlöpte.
    2016-06-27 Anton D svarar Hanna I
    Tack Hanna för ditt fina omdöme! Alltid lika inspirerande när en köpare ger mig och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Bromma så gott betyg. Jag hoppas du trivs i din lägenhet och att området känns lika bra som förväntat. Välkommen till Bromma!
  • Ylva F
    Ylva F skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Anton och Länsförsäkringar i Bromma. Från vårt första möte tills att försäljningen var klar var Anton hela tiden seriös och serviceminded samtidigt som han hela tiden gav ett lugnt och positivt intryck. Som förstagångensäljare kände jag mig mycket trygg med en så erfaren och proffesionell mäklare. Toppen!
    2016-07-08 Anton D svarar Ylva F
    Hej Ylva, Stort tack för det fina omdömet! Både trygghet och professionalism är viktigt för mig, jag är glad att du tyckte jag levererade det. Jag hoppas vi får chans att samarbeta igen! / Anton
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jättetrevlig och superbra mäklare
    2016-07-08 Anton D svarar Lisa S
    Tack för din reco, hoppas du trivs i nya lägenheten!
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra och hjälpsam. Omtänksam och bra sinne för vad kunden är ute efter! Var på först en visning där lägenheten inte passade mig, bad han kontakta mig om han hittade något i min smak och efter bara några veckor ringde han upp mig och berättade att han hittat något som kanske skulle passa mig. Detta blev också mitt köp.
    2016-07-08 Anton D svarar Magnus T
    Hej Magnus, kul att jag kunde hitta något annat åt dig när den andra inte passade. :-) Hoppas du fortfarande trivs och jag er fram emot fler samarbeten i framtiden. Ha en fin sommar! / Anton
  • Torbjorn W
    Torbjorn W skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var mycket professionell som mäklare och gav ett mycket gott intryck. Vi hade inga som helst problem utan bostadsförsäljningen gick smidigt, mycket tack vare att Anton gav oss intrycket att vi var hans prioriterade kund. Han gav sig inte utan ordnade flera visningar. Då en köpare hade hittats lyckades han få upp priset ännu lite för att vi som säljare skulle bli nöjda.
    2016-07-08 Anton D svarar Torbjorn W
    Hej, tack för ert omdöme. Jag är glad att ni uppskattade att jag inte gav upp förrän ni var nöjda med priset. Tack själv för ett gott samarbete. Ha en trevlig sommar. Med vänlig hälsning Anton
  • Janita S
    Janita S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    trevlig, pålitlig, hjälpsam, kunnig, glad,
    2016-07-08 Anton D svarar Janita S
    Tack Janita! Hoppas du trivs bra i den nya lägenheten. Ha de fint. Med vänlig hälsning Anton
  • Michaela P
    Michaela P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kan varmt rekommendera Anton Dahlström på Länsförsäkringar fastighetsförmedling i Bromma! Bra uppföljning och hjälpsam.
    2016-07-08 Anton D svarar Michaela P
    Tack Michaela, välkommen till Annedal, hoppas du trivs i din fina lägenhet. Varmt välkommen att återkomma om det dyker upp några frågor. / Anton
  • Peter S
    Peter S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har ett tryggt och trevligt sätt att hantera allt. Man känner sig trygg med honom. Jag kan ge honom mina bästa rekommendationer.
    2016-07-08 Anton D svarar Peter S
    Hej Peter, tack för dina bästa rekommendationer, det gläder mig verkligen! Hoppas våra vägar möts framöver. Ha det fint! / Anton
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton har gjort det bästa jobbet man kan göra som mäklare. Fullpott på allt!
    2016-07-08 Anton D svarar Sofie L
    Hej Sofie, Kul att du tycker vårt samarbete var fullpott, härligt! Tack själv för att du gjorde vårt samarbete så smidigt. Jag hoppas du får en solig sommar! Med vänlig hälsning Anton
  • Malin L
    Malin L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Antons bemötande är proffsigt och förtroendeingivande vilket han sedan mycket väl lever upp till. Mina varmaste rekommendationer!
    2016-07-08 Anton D svarar Malin L
    Hej Malin, tack för ditt finfina omdöme. Hoppas ni trivs i nya boendet. Ha en trevlig sommar. Med vänlig hälsning Anton
  • Martin H
    Martin H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra bemötande och proffsigt utförande
    2016-07-08 Anton D svarar Martin H
    Hej Martin! Tack själv för ett bra samarbete. Ha en fin sommar! Med vänlig hälsning Anton
  • David A
    David A skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Rätt oengagerad och inget säljande.
    Var inte lyhörd och besvarade inte mejl förrän påminnelse. Vid budgivningens avslut då vi vann lät han oss vänta längre än lovat. Skulle ej rekommendera!
    2016-07-08 Anton D svarar David A
    Hej David, Vad tråkigt att du inte upplevde vårt samarbete på tillfredställande sätt. Jag blir lite förvånad då gav mig positiv feedback efter vi skrivit kontrakt. Jag arbetar dock ständigt för att blir bättre och kommer självklart ta till mig av det du skrivit. Tack för din feedback och jag önskar dig en fantastisk sommar!
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kändes professionellt och han var väldigt engagerad
    2016-07-08 Anton D svarar Marcus B
    Tack Marcus! Kul att du upplevde att jag var engagerad och professionell då det är viktiga faktorer i min process. Ha de gott i sommar! / Anton
  • Ann H
    Ann H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Nöjd från första mötet. Upplever Anton som mycket seriös, kunnig och engagerad.
    2016-07-08 Anton D svarar Ann H
    Hej Anna, Tack för dina fin ord och tack för ett bra samarbete. Hoppas du trivs söder om stan! Med vänlig hälsning Anton
  • Hannes G
    Hannes G skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fantastiskt samarbete, förstående och ett magiskt resultat!
    2016-05-09 Anton D svarar Hannes G
    Tack Hannes, kul att du är nöjd med min arbetsinsats. Tack själv gör ett gott samarbete!
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Har nyttjat Anton både för köp och försäljning, måste säga att han är Bland de mest kompetenta jag stött på i när det kommer till service, snabb återkoppling och makalös tillgänglighet, proffesionellt rakt igenom. Vill jag ha en trygg mäklare med kunskap och rutin genom hela processen är detta mitt val, både vid försäljning och köp. Stort Tack!
    2016-03-15 Anton D svarar Patrik O
    Stort tack för rekommendation Patrik och tack själv för ett gott samarbete. Jag hoppas verkligen att du, Ida och familjen trivs i ert nya boende. Ha det fint och lycka till med allt!
  • Erik G
    Erik G skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    En riktigt bra mäklare. Anton levererar service av högsta klass och har stenkoll på precis allt under hela processen. Alltid snabb återkoppling och bra kommunikation. Förtroendeingivande, ger ett kunnigt och ärligt intryck vilket gör att alla inblandade kan känna sig trygga med affären. Dessutom genuint omtänksam och trevlig. Jag kan verkligen rekommendera Anton.
    2016-02-07 Anton D svarar Erik G
    Hej Erik! Stort tack för den fina rekommendation, det värmer, och tack själv för ett gott samarbete. Vi ses i veckan! Mvh Anton
  • Anna B
    Anna B skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Antons engagemang, kunskap och driv gjorde att vår försäljning gick långt över förväntan. Han var välplanerad, arbetade hårt och svarade tom på mail på fredagkvällar! Jag & min sambo rekommenderar Anton starkt! Proffsig var ordet.
    2015-07-27 Anton D svarar Anna B
    Hej Anna, Stort tack för det fina omdömet och tack för ett givande samarbete. Hoppas renoveringen av nya lägenheten går bra. Hälsa Dennis! Mvh Anton
  • Rasmus S
    Rasmus S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Seriös och professionell mäklare
    2015-07-27 Anton D svarar Rasmus S
    Tack för omdömet Rasmus, hoppas du haft en fin sommar! Mvh Anton
  • Rikard H
    Rikard H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var trevlig och mycket hjälpsam under hela processen. Av Anton får man ett professionellt bemötande som skapar förtroende och en känsla av att affären är bra för både köpare och säljare.

Jag skulle rekommendera Anton Dahlström till andra.
    2015-07-27 Anton D svarar Rikard H
    Tack Rikard! Hoppas ni trivs i nya lägenheten. Tveka inte att återkomma längre fram om ni har några frågor eller funderingar. / Anton
  • Johan L
    Johan L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig, lättsam och tillmötesgående. Tydlig i kommunikation med kund vilket uppskattas. Engagerad och personlig. En bra mäklare helt enkelt!
    2015-07-27 Anton D svarar Johan L
    Hej Johan, Tack för ditt omdöme! Jag blir glad att du uppskattar min kommunikation och mitt engagemang. Välkommen till Bromma, hoppas ni trivs! Mvh Anton
  • Helena J
    Helena J skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Duktig och hårt arbetande mäklare som gav ett genuint intryck. Vår känsla var att Anton alltid gjorde vad han kunde för att tillgodose hans kunders intressen. Vi ger därför Anton våra bästa rekommendationer.
    2015-07-27 Anton D svarar Helena J
    Tack Helena för era rekommendationer! Hoppas ni har kommit till ordning i lägenheten. Vi hörs av gällande värderingen efter sommaren. Ha de fint! / Anton
  • Elin A
    Elin A skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    2015-07-27 Anton D svarar Elin A
    Hej Elin, Tack för ditt omdöme och hoppas du trivs i den fina lägenheten. Mvh Anton
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var professionell, tydlig, mycket tillmötesgående och ger ett väldigt lugnt och trovärdigt intryck. Väldigt bra kontakt och uppföljning. Ständigt nåbar och med en gedigen klientbas. Vi är mer än nöjda med Antons jobb att sälja vår lägenhet. Vi har bara hört positiva kommentarer från både köpare och säljare. Vi kommer garanterat anlita Anton vid försäljning av framtida boende.
    2015-07-27 Anton D svarar Gustav L
    Hej Gustav! Det är verkligen tillfredsställande när mina kunder upplever mitt arbete på ovannämnda sätt. Tack själv Gustav för ett bra samarbete. Ni är alltid välkomna att återkomma i framtiden. Mvh Anton
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton var mycket förtroendeingivande och serviceminded. Han fick oss att känna oss trygga vid vårt allra första lägenhetsköp.
    2015-07-27 Anton D svarar Johanna L
    Hej Johanna, Tack för omdömet. För mig är det viktigt att alla ska känna sig trygga med sitt bostadsköp, oavsett om det är första eller femte gången. Jag blir glad att höra att jag bidrog till att ert köp upplevdes tryggt och säkert. Varmt välkomna att återkomma om det skulle vara något. Mvh Anton
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Engagerad, effektiv, trevlig. Kort sagt rätt mäklare för dig som
    vill ha en mäklare som jobbar. Inte bara väntar in visningen,
    öppnar dörren och ler.
    2015-07-27 Anton D svarar Tomas P
    Tack Tomas för ett givande samarbete och ditt fina omdöme! Mvh Anton
  • Matthias N
    Matthias N skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi kan bara ge våra varmaste rekommendationer till Länsförsäkringar fastighetsförmedling bromma. Vår mäklare Anton Dahlström har varit mer än toppen under hela resan, från start till mål! Nästa gång vi ska byta bostad finns bara ett alternativ och det är Anton!
    Matthias & Pia
    2015-07-27 Anton D svarar Matthias N
    Hej Matthias! Hoppas allt är bra med er! Tack för rekommendationen. Ni är alltid välkomna att återkomma till mig. På återhörande! / Anton
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket trevligt bemötande och seriöst intryck.
    2015-07-27 Anton D svarar Stefan H
    Stort tack för ditt omdöme Stefan! Tveka inte att återkomma om det skulle vara något i framtiden. Mvh Anton
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Extremt trevligt och bra bemötande.
    Snabb återkoppling i alla lägen, hjälpsam innan, under och efter affären.

Service i världsklass och högsta betyg.
    /Mattias
    2015-07-27 Anton D svarar Mattias P
    Hej Mattias! Tack för omdöme i världsklass! Hoppas ni trivs i lägenheten. På återhörande. Mvh Anton
  • Per S
    Per S skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Var köpare, upplevde mäklaren som trevlig.
    2015-07-27 Anton D svarar Per S
    Hej Per, tack för ditt omdöme. Hoppas du trivs bra i bostaden och varmt välkommen att återkomma om du undrar något framöver. Mvh Anton
  • Pia R
    Pia R skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anlitade Anton Dahlström för försäljning av vår bostadsrätt. Vi har varit mer än nöjda. Han har varit professionell och engagerad från början till slut. Kan varmt rekommendera Anton!
    2015-01-11 Anton D svarar Pia R
    Hej Pia,
    Tack själv för ett bra och givande samarbete. Tack för rekommendationen! Mvh Anton
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Anton Dahlström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Anton är väldigt lugn och professionell och hanterar dig som kund på ett väldigt omtänksamt sätt. Han är vidare realistisk i sin bedömning av värdet på ditt objekt och besitter en gedigen kunskap om det område som du vill sälja i. Han är bra på att kommunicera och besvarar alla dina frågor med kort ledtid. Jag rekommenderar Anton å det varmaste.
    Bengt Lindher, Bromma
    2015-01-11 Anton D svarar Bengt L
    Hej Bengt,
    Stort tack för din fina rekommendation. Tack själv för ett bra samarbete. Stort lycka till med ert nya boendet. Mvh Anton
Tobias Sandseth
Anton Dahlström