Tobias Sandseth
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 172 Läs vad Tobias Sandseth

• Pontus T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-07-13

Sålt en större bostadsrätt med Tobias. Jag anser att han var väl påläst om föreningen och området redan innan vårt första möte. Tillmötesgående såväl i avtal och tider. Läs mer
  • Marcus B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Köpt hus.
    Väldigt bra och vänligt bemötande. Kunnig på sin sak och villig att ställa upp på tider för visning som egentligen inte var optimala för Tobias. Läs mer
    2019-07-10 Tobias S svarar Marcus B
    Stort tack för fina ord och grattis till ett kanonhus. Välkomna till Bromma! /Tobias
  • Magdalena E skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-07-08

Kontaktade Tobias för en husförsäljning efter det att jag träffat på honom på en lägenhetsvisning, där jag fick ett väldigt gott intryck.

Han har visat ett otroligt engagemang genom hela processen. Kunnig och lösningsorienterad.

Skulle tveklöst välja honom igen Läs mer
    2019-07-10 Tobias S svarar Magdalena E
    Tack Magdalena, bästa betyget man kan få. Oerhört glad och tacksam över ert förtroende! //Tobias
  • Martina B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-07-08

Som köpare blev jag otroligt bra bemött av Tobias, med varm energi, mycket kunskap och trovärdighet. Läs mer
    2019-07-10 Tobias S svarar Martina B
    Vad kul Martina, känns väldigt bra att ni köpte huset ni kommer trivas som fisken i vattnet! Ha en kanonsommar! //Tobias
  • Sandra N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-07-05

Toppenbra mäklare!! Han var flexibel, mycket påläst, lätt att få tag på när som helst vilket var ett stort plus. Vi är helnöjda och vi känner att Tobias gjorde allt för oss när vi sålde vår lägenhet. Har redan rekommenderat honom till bekanta :) Läs mer
  • Jonas P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-07-03

Det är andra gången som Tobias säljer en bostad åt mig, och båda gångerna har jag varit väldigt nöjd med både säljprocess och resultat. Tobias har varit förtroendeingivande, lyhörd och professionell hela vägen, och jag har aldrig tvekat på att han har koll på läget och vet vad han gör. Det jag uppskattar mest av allt är också att även köparna har varit väldigt nöjda med hela processen från sin sida, vilket för mig som säljare är helt avgörande. Läs mer
    2019-07-03 Tobias S svarar Jonas P
    Tack Jonas, extra kul när man får förtroendet igen. Enkelt att jobba med er och glad att vi fick så bra betalt. Kul med nöjda köpare som får ta över Tranebergs bästa 3:a🙌🏼/Tobias
  • Helena L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-07-01

Jag har sålt min lägenhet med Tobias och kunde inte vara mer nöjd med hans bemötande och hantering av hela resan. Jag har känt mig trygg med hans expertkunnande och samtidigt känt att han lyssnat på min oro, åsikter och förhoppningar. Jag är övertygad om att hans arbete gav utdelning! Läs mer
    2019-07-02 Tobias S svarar Helena L
    Stort tack Helena! Väldigt tacksam att få hjälpa er igen och fantastiskt kul att vi lyckades slå rekord i en tuff marknad! //Tobias
  • Sophia R
    Sophia R skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-06-09

Tobias sålde min lägenhet i Brommaplan och jag är mycket nöjd med Tobias som mäklare! Jag hade en försäljning som av olika skäl tog lite längre tid, men Tobias ingav förtroende och trygghet både till mig som säljare och till köparen. Han var lätt att få tag på under processens gång och höll mig ständigt informerad, vi hade en bra dialog kring förväntat slutpris som stämde väl överens med vart vi landade. Ett stort plus är att jag även har fått hjälp i form av bollplank under processens gång och även nu under tiden då jag själv är på jakt efter ny lägenhet. Läs mer
    2019-06-10 Tobias S svarar Sophia R
    Tack Sophia, jag är så tacksam för ditt förtroende och vad kul att erfarenhet och kunskap lönar sig! Vi hörs gällande de bostäder du kikar på! //T
  • Katrin S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-06-03

Sålde en lgh i brommaplan.
    En otroligt snäll ، ambitiös och duktig mäklare som jag starkt rekommemderar.
    Tobias är Bäst 😊 Läs mer
    2019-06-04 Tobias S svarar Katrin S
    Tack Katrin och tack för ditt förtroende. Kul att det blev så bra slutresultat! //Tobias
  • Lotta L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-06-03

Tobias är professionell, trevlig och effektiv med bra personkännedom. Han ordnade en snabb affär för oss där både köpare och säljare var nöjda. Jag skulle gärna anlita Tobias igen. Läs mer
    2019-06-04 Tobias S svarar Lotta L
    Tack för mycket fint samarbete och de fina orden! //Tobias

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth