Tobias Sandseth
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar. Läs mer

Läs vad 115 kunder tycker om Tobias Sandseth

• Tack för hjälpen med försäljning i Riksby och även tips vis köp! Trots tuff marknad blev priset enligt värdering, och vi lyckades med Tobias hjälp förstå att ett något lägre pris för vår bostad ändå kan vara positivt nu när vi köpte större. Lugn, engagerad och otrolig kommunikation. Ska ni sälja så finns det bara Tobias! Tack! /Hannah o Robert Damastvägen Läs mer
  • Proffesionell och väldigt trevlig mäklare. Kunde svara på alla mina frågor angående lägenheten.

Rekommenderas! Läs mer
    2018-12-15 Tobias S svarar Benjamin W
    Tack Benjamin och grattis till väldigt mysig lägenhet på en av Tranebergs bästa adresser! /Tobias
  • Öppen och ärlig kommunikation precis som vi ville ha det. Flexibel med tider. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-12-11 Tobias S svarar Olle N
    Stort tack för de fina orden Olle och verkligen glad över att få hjälpa till med både köp och försäljning! /Tobias
  • Tobias är duktig och påläst mäklare! Han ledde oss igenom försäljningen på ett smidigt sätt och vi kände oss trygga med honom. Läs mer
    2018-11-16 Tobias S svarar Linn J
    Stort tack för ert förtroende Linn och superkul att även köparen verkar så nöjd! Nu ser vi fram emot tillträdet! /Tobias
  • Tobias har varit lyhörd och alltid med ett trevligt bemötande.
    Han har snabbt återkopplat och kontaktat oss både med svar eller frågor. Vi hade en bostad till salu som fanns under kommande försäljning då vi inte visste riktigt när i tiden det skulle bli aktuellt. Den blev såld utan att den lades upp som aktiv och allt gick snabbt och smidigt. Vi kan varmt rekommendera Tobias! Läs mer
    2018-11-12 Tobias S svarar Efwa N
    Stort tack för ert förtroende och fantastiskt att vi lyckades sälja den "under hand"! Trevliga köpare är ju en bonus:) Hälsa familjen! /Tobias
  • Claes H
    Sålde en villa i Bromma. Väldigt förtroendeingivande och proffessionell från första möte och genom hela processen. Tålmodig och lyhörd. Infriade och överträffade våra förväntningar! Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-31 Tobias S svarar Claes H
    Stort tack för ert förtroende Claes & Anna! Hoppas ni trivs på nordligare breddgrader!/Tobias
  • Positiv med trevligt bemötande. Affärsmässig. Läs mer
    2018-09-19 Tobias S svarar Agneta A
    Stort tack för fin dialog! Vi ses snart igen!/Tobias
  • Vi köpte lägenhet av Tobias och Länsförsäkringar i Riksby och blivit väl bemötta av alla inblandade, kände oss mycket välkommen till området! Hälsningar Kalle & Malin Läs mer
    2018-09-19 Tobias S svarar Carl-Fredrik B
    Stort tack Carl & Malin och hälsa Henry!
  • Mona O
    Jag har sålt en bostad i Bromma.
    Tobias har tålmodigt väntat in att jag ska bli redo att sälja min lgh. Jag tog kontakt med honom mycket tidigare än jag var redo att sälja.
    Jag har fått ett mycket gott bemötande, vänlighet, bra och tydlig planering av försäljningen, samt genomgående god återkoppling.
    Försäljningspriset är lite lägre än jag önskat, men jag vet också att det är ett väntat pris pga marknaden. Tobias har informerat mig så att jag har vetat hur marknaden ser ut, och vad jag kunnat förvänta mig. Han har integritet att inte skönmåla utan har gett mig en vettig förväntan på försäljningen.
    Allt har gott smidigt och jag är mycket nöjd med Tobias som mäklare. Läs mer
    2018-09-18 Tobias S svarar Mona O
    Hej Mona! Stort tack för det fina omdömet. Roligt att höra att du uppskattar vår ärliga bedömning av rådande marknad. Stort tack för ditt förtroende! Hls, Tobias
  • Superduktig och rekommenderas starkt Läs mer
    2018-09-10 Tobias S svarar Johan B
    Stort tack Johan och grattis till ett boende utöver det vanliga! /Tobias & Team Bromma

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth