Tobias Sandseth
Registrerad mäklare sedan 2011-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2014-01-22

Läs vad 269 Läs vad Tobias Sandseth

• Joakim L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-08-08

Trevlig och tillgänglig fastighetsmäklare Läs mer
  • Emy L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-08-01

Otroligt proffsigt och varmt bemötande. När jag förlorade budgivningen på en bostad var Tobias mycket engagerad för att hitta en minst lika bra bostad, vilket han också gjorde. Läs mer
  • Nicholas K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-07-12

Tobias Sandseth (TS) hjälpte mig sälja min 2 ROK. Under en period när marknaden var relativt stel och smal klarade TS överträffa båda sina och mina förväntningar.

Innan, under och efter försäljningen har TS varit till stor hjälp och förenklat säljprocessen. Han har alltid kunnat svara på eventuella frågor, gärna på minuter, annars samma dag. Med ett glatt leende ger han nyttiga tips och tricks, sätter en i kontakt med fotograf och stylist, säkerställer att man som säljare har all information man behöver och får allt att verka enkelt (likaså under en pandemi).

Helhetlig sitter man som kund kvar med en känsla av trygghet kring försäljningen. TS är en oerhört kompetent och duktig mäklare som jag starkt rekommenderar. Läs mer
  • Mia J
    Mia J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-06-16

Jag köpte min lägenhet av Tobias. Kvickt och alert och med ett trevligt och proffsigt sätt därtill fångade han upp mig efter att jag sålt mitt hus. Det blev en snabb och smidig process vilket passar mig. Han får mina bästa rekommendationer. /
    Mia Läs mer
  • Tanya S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-06-10

Köpte en bostad i Bromma och är väldigt nöjd med servicen och bemötandet jag fick. Tobias är en väldigt trevlig och professionell mäklare! Läs mer
    2020-06-10 Tobias S svarar Tanya S
    Vad kul att höra Tanya och grattis till ett fantastiskt boende och Brommas bästa takterrass! //Tobias
  • Elina W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-06-02

Vi är mycket nöjda med Tobias som mäklare och försäljningen av vårt hus. Tobias är engagerad, lyhörd och väldigt mån om att hålla en god kommunikation. Han fick oss som säljare att känna oss trygga genom hela processen och han hanterade frågor på ett väldigt pedagogiskt sätt. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Elina W
    Stort tack Elina! Vårt samarbete har hela tiden inneburit raka puckar, en av nycklarna till ett lyckat slutresultat! /Tobias
  • Pernilla H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-05-31

Vi har sålt vår lägenhet på 70 kvadratmeter i Abrahamsberg.
    Vi har haft kontakt med Tobias i över ett år då vi ville köpa först och sen sälja. Under den resan har han hela tiden med jämna mellanrum hållit oss uppdaterade och kollat läget, känts otroligt tryggt och väldigt trevligt.
    Vi är supernöjda med hans proffsiga bemötande och hans kunskaper inom fastighetsförmedling. Vi har känt oss trygga, informerade och otroligt väl bemötta hela tiden. Inga tveksamheter någonstans. Kan varmt rekommendera Tobias som mäklare då han verkligen levererat och levt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Pernilla H
    Tack Pernilla och Ludvig för förtroendet att få sälja er pärla, extra kul att vi hann lära känna varandra under resan! Bäst förberedd får bäst betalt:) Tack! /Tobias
  • Håkan N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-05-10

Bra och kunnig. Påläst och förtroendeingivande. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Håkan N
    Tack Håkan och framför allt grattis till ett fantastiskt hus där ni kommer trivas som handen i handsken! /Tobias
  • Agneta A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-05-10

Tobias ger snabb återkoppling, kommer med kreativa lösningar och är rakt igenom okomplicerad. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Agneta A
    Tack Agneta för vårt fina samarbete och stort tack för förtroendet att förmedla ditt hus som betyder så mycket för dig! Tack! /Tobias
  • Nina S
    Nina S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-05-09

Vi är mycket nöjda med Tobias Sandseth vid försäljningen av vår villa. Tobias visar en hög professionalitet och lyhördhet i sin roll som mäklare och inger ett stort förtroende i försäljningsprocessen. Han är kvick och alert och lyssnar in både säljare och köpare. Med fingertoppskänsla och stort engagemang genomförde han försäljningen av vår villa. Han får våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-06-02 Tobias S svarar Nina S
    Tack Nina, verkligen superkul att få hjälpa er och alltid kul med rekord:) /Tobias

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth