Tobias Sandseth
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 251 Läs vad Tobias Sandseth

• Emma J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-03-07

Upplevde mäklaren som professionell, omtänksam och snäll. Eftersom det var mitt första bostadsköp var det nervöst och mycket frågor men Tobias bemötte de väl. Läs mer
  • Bo M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-03-06

Sålt hus på Bromma Kyrkväg

Priset över förväntan

Tobias kan både sitt jobb och vet hur kunder och säljare bör hanteras
    Alltid tillgänglig för osäkra, nervösa och okunniga kunder.
    Trevlig men samtidigt rak och bestämd både mot köpare och säljare.
    Vii är MYCKET MER än nöjda med Tobias men även med fastighetsbyrån i Bromma

Tack för er hjälp och ett utsökt arbete!

Annika och Bosse Läs mer
  • Jouline M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-03-06

Är så otroligt nöjd med vårt val av mäklare! Så förtroendegivande, proffsig och lätt att ha att göra med! Som förstagångssäljare är man så nervös och har ingen koll, men vi har aldrig känt att vi tvekat att ställa frågor, även dumma frågor. Vi har varit så trygga och nöjda hela vägen! Läs mer
  • Edina K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-03-05

Oerhört proffsig och kunnig från första mötet till försäljning. Har svarat på alla frågor och sett till så jag känt mig trygg i all beslut på vägen. Läs mer
  • Malin J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-20

Jag och min partner har nyligen flyttat in i vår tvåa och upptäkt flera brister som inte påtalats tidigare. Mäklaren var framåt och svarade på alla våra frågor innan tillträdet men så fort vi flyttat in och påtalade problemen har han varit omöjlig att få tag i. Han svarar inte i telefon och ringer inte upp när vi försöker nå honom. Vi är väldigt besvikna på det bemötande (eller rättare sagt avsaknad av bemötande) som vi fått efter tillträdet. Vi trodde att mäklaren och LF generellt var en mer seriös aktör på marknaden. Läs mer
    2020-02-21 Tobias S svarar Malin J
    Hej Malin, tack för ert svar och feedback. Jag har vid flera tillfällen försökt nå er och även pratat med Axel och senast ringde Axel mig vid 19:02 då jag jag var på kundmöte, sedan svarade jag Axel per sms. Det är verkligen tråkigt att tvättmaskinen inte fungerar. Dock är det i befintligt skick som en bostad köps och om en äldre tvättmaskin går sönder så är det tråkigt men något som kan inträffa och tyvärr inget som jag kan påverka, men jag förstår att det är tråkigt. En äldre tvättmaskin som går sönder är beklagligt men inte mäklarens ansvar. Ring mig gärna och svara när vi återkommer så hjälper vi er mer än gärna. tack för er feedback, den gör oss bättre! Ha en fin dag och ser fram emot att prata med er! Hls, Tobias
  • Bo Daniel P
    Bo Daniel P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-19

Vi är jättenöjda med Tobias i samband med husköp. Han är mycket trevlig, seriös och kör med öppna kort, vilket jag värdesätter högt. Läs mer
    2020-02-25 Tobias S svarar Bo Daniel P
    Tack Daniel och grattis till ett av Brommas vackraste 20-tals hus! //Tobias
  • Peter N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-08

Tobias kändes mycket engagerad, påläst och hjälpsam. Rekommenderas. Läs mer
  • Josefin W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-03

Vi är väldigt nöjda med Tobias insats i försäljningen av vår lägenhet. Vi hade bra dialog och samarbetade mycket bra. Uppskattade speciellt hans tydlighet. Hans engagemang och arbete i uppdraget ledde till ett mycket bra resultat! Läs mer
  • Fredrik W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-02

Tobias hjälpte oss att sälja vår lägenhet och gjorde det med bravur! Vi kände oss trygga och hade en bra dialog genom hela processen. Överlag så uppfylldes eller överträffades våra förväntningar på ett positivt sätt. Världsklass! Läs mer
  • Barbro S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-01

Bra mäklare, verkar påläst. Ringer snabbt tillbaka när man sökt honom och han inte svarat. Läs mer

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth