Tobias Sandseth
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar. Läs mer

Läs vad 132 kunder tycker om Tobias Sandseth

• Carl A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-02-19

Tobias har sålt en 2a på 41 kvadrat till mig. Bemötandet har varit professionellt och kunnigt. Läs mer
  • Christoffer S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-02-15

Engagerad från start till mål. Läs mer
    2019-02-15 Tobias S svarar Christoffer S
    Stort tack Christoffer och grattis till er tillökning:) måste även säg att ni har ett fantastiskt fint boende! Äppelviken kommer sakna er! /Tobias
  • Katarina A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-02-14

Precis köpt lägenhet i Bromma som förmedlades av Tobias. Han har under hela processen varit väldigt hjälpsam, trevlig och lättillgänglig. Läs mer
    2019-02-15 Tobias S svarar Katarina A
    Tack för din feedback Katarina och grattis till fantastiskt boende i Alvik! Nästa gång finns det laktosfri mjölk så att det blir en 5:a i betyg;) Vi ses för tillträde snart!/Tobias
  • Annica G
    Annica G skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-02-14

Vi har sålt en lgh, 4:a i Bromma. Tobias skötte hela försäljningen. Tobias Sandseth är väldigt seriös och duktig mäklare. Han är otroligt hjälpsam och tydlig i vår kontakt. Han är noggran och har varit ett stort stöd genom hela försäljningsprocessen och inger stor trygghet och är otroligt kunnig inom sitt område. Läs mer
    2019-02-15 Tobias S svarar Annica G
    Stort tack för de fina orden Annica och tack för ett väldigt bra samarbete. Glad att det blev så bra efter att ha kämpat med många visningar:) Vi ses snart! /Tobias
  • Johnny Christian P
    Johnny Christian P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-02-02

Tobias sålde våran lgh 47m2
    Och vi är super nöjda / Johnny Pedersen Läs mer
    2019-02-03 Tobias S svarar Johnny Christian P
    Stort tack Johnny & Charlotta för ert förtroende vid ytterligare en försäljning. Hälsa Nyköping! /Tobias
  • Linn E skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-01-31

Trevligt och hjälpsamt bemötande! Läs mer
    2019-01-31 Tobias S svarar Linn E
    Stort tack Linn och grattis till en mycket fin bostad! /Tobias
  • Anders N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-01-28

Kunnig, engagerad och lyhörd. Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-01-29 Tobias S svarar Anders N
    Tack Anders & Charlotte! Fantastisk kul att få hjälpa till med både försäljning av lägenhet och köp av hus i vårt fina Bromma. Från områdets snyggaste lägenhet till områdets snyggaste hus:) extra roligt att få hjälpa till när ni verkligen ansträngt er inför fotografering och jag vågar påstå att det är några av de snyggare bilderna någonsin:) /T
  • Lotta L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-01-21

Med ett tryggt och professionellt bemötande och alltid med ett leende, har Tobias guidat oss genom processen att köpa bostad. Har svarat på alla möjliga och omöjliga frågor vi (jag 😉) haft. Vi är så nöjda, att för oss var det självklart att ge Tobias förtroendet att sälja vår nuvartande bostad. Läs mer
    2019-01-22 Tobias S svarar Lotta L
    Tack Lotta! Klart vi ska svara på alla möjliga och omöjliga frågor, det är mitt jobb och nu är undersökningsplikten uppfylld:) Ha en fantastisk dag så ser vi fram emot foto på torsdag! /Tobias
  • Björn W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-01-20

Ärlig och förtroendeingivande. Verkligen hängiven som mäklare Läs mer
    2019-01-20 Tobias S svarar Björn W
    Stort tack Björn, har varit enkelt när man har kunder som er:) /Tobias
  • Åsa H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-01-19

Vi sålde vår lägenhet med Tobias och blev så nöjda. I alla steg från värderingen av lägenheten till foto, visningar, budgivning och kontraktsskrivning så var Tobias påläst, engagerad, kommunikativ och trygg. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-20 Tobias S svarar Åsa H
    Stort tack för ert förtroende! Kul även att vi lyckades få ett så bra pris med en riktigt trevlig köpare:) hojta till om det är minsta fundering inför tillträde! /Tobias med Team

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth