4.9 / 5 i betyg — 92 rekommendationer
Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 92 användare tycker om Tobias Sandseth

• Anders N
    Anders N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra bemötande. Trevlig, tydlig och ger ett ärligt bemötande. Snabb på att svara, oavsett tid på dygnet, och förklarar enkelt så att vi som förstagångsköpare förstår.

Stor tumme upp.
  • Johan S
    Johan S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Superduktig mäklare som överträffande mina högt ställda förväntningar! Engagerad, glad, noga på återkoppling och kunnig inom sitt område. Rekommenderas varmt!
  • Emma W
    Emma W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är hur nöjd som helst, serviceinriktad ut i fingerspetsarna. Rekommenderas varmt!
  • Jesper Q
    Jesper Q skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    vi är mycket nöjda, seriös, flexibel och trevlig!
  • Anna Q
    Anna Q skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är mycket nöjda med Tobias, engagerad proffsig och trevlig. Kommer varmt rekommendera honom till vänner och bekanta.
  • Sangar M
    Sangar M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig och tillmötesgående. Kan bara säga gott om Tobias. Rekommenderas.
    Kommer att anlita honom om vi säljer igen.
    2016-04-25 Tobias S svarar Sangar M
    Tack Sangar & Camilla för ert förtroende! //Tobias
  • Maria T
    Maria T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är en mycket skicklig och kunnig mäklare. Jag träffade honom på en visning för en några veckor sedan och fick ett väldigt bra förtroende för honom. Har nyligen tagit hjälp av Tobias vid en värdering av vår nuvarande bostad. Jag kan varmt rekommendera Tobias vidare!
    2016-04-22 Tobias S svarar Maria T
    Tack Maria, jag har gjort en bevakning utifrån dina önskemål och vi har många fina boende på ingång. Vi hörs & ses snart! //Tobias
  • Malin H
    Malin H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket proffsig, kunnig och trevlig mäklare.
    2016-04-21 Tobias S svarar Malin H
    Tack Malin och hälsa Calle & Henry! /Tobias
  • Clarence T
    Tobias är tillmötesgående och professionell och drev hela försäljningsprocessen med stort engagemang. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera Tobias till framtida försäljningar!
    2016-04-21 Tobias S svarar Clarence T
    Stort tack Clarence& Lotta, är mycket glad över ert förtroende och kul att det gick så bra! Mvh, Tobias
  • Christian T
    Jag var spekulant på det hus som Tobias visade. Som potentiell köpare fick jag stort förtroende för honom. Han var öppen med bristerna och kunnig om huset och området i allmänhet. Hans senioritet gav mig också ett intryck över att han har lång erfarenhet och är långsiktig i sina affärer.
    2016-04-18 Tobias S svarar Christian T
    Stort tack för det vänlig omdömet, jag har gjort en bevakning för liknade hus och ser fram emot att ses på fler visningar! //Tobias
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Som säljare var det viktigt för mig att hitta en mäklare som inte bara jag själv kände mig trygg med, utan som även spekulanterna skulle uppfatta som proffsig, intresserad och förtroendeingivande. De egenskaperna tycker jag verkligen att jag hittade i Tobias. Han skötte processen med försäljningen galant, höll mig väl informerad hela tiden och hade bra idéer, men var också lyhörd för hur jag ville ha det. Jag kan rekommendera Tobias till vem som helst som söker en proffsig och seriös mäklare.
    2016-04-13 Tobias S svarar Jonas P
    Stort tack Jonas, känns fantastiskt att fått hjälpa till med försäljningen och även kul att ni hittade ett kanonboende i området! /Tobias
  • Helena L
    Helena L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias Sandseth var mycket professionell i sitt bemötande mot oss och lyssnade på våra tankar och idéer. Han visade ett stort engagemang för vår lägenhetsförsäljning vilket gjorde att vi kände oss trygga med de beslut vi fattade. Han gav det där extra vilket gjorde att vi hade flera förhandsintresserade som han hade en nära kontakt med. Sammantaget gav det här oss en mycket bra affär och jag är övertygad om att köparen också kände förtroende för Tobias!
    2016-04-13 Tobias S svarar Helena L
    Stort tack Helena och grattis till en bra affär! /Tobias
  • Jens E
    Jens E skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra, flexibelt och professionellt hanterande från start till finish. Väldigt bra bemötande med högt engagemang under hela processen och med kontinuerlig löpande dialog under resans gång. Enbart positiva erfarenheter och jag kommer varmt rekommendera Sandseth!
    2016-04-12 Tobias S svarar Jens E
    Stort tack för ditt förtroende Jens, kul med ett bra slutresultat och en trevlig köpare! /Tobias
  • Anna R
    Anna R skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsig och trevlig mäklare som rodde husförsäljningen i hamn på bästa sätt. Rekommenderas utan tvekan.
    2016-04-05 Tobias S svarar Anna R
    Tack Anna & Olivier för ert förtroende att förmedla er fantastiska villa på Igelkottsvägen. Kul med det stora intresset och slutresultatet! /Tobias
  • Måns M
    Måns M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har tidigare haft dåliga erfarenheter av fastighetsmäklare.
    När jag bad om att få en visning av Tobias så fick jag ett väldigt seriöst och bra bemötande. Under visningen fick en känsla av att Tobias värdesätter att jag som intressent får ta del av allt som har med lägenheten i fråga att göra - positiva som negativa.
    Jag skulle absolut rekommendera Tobias.
    2016-04-05 Tobias S svarar Måns M
    Stort tack Måns och grattis till ett grymt bra boende. Välkommen till Bromma! /Tobias
  • Jimmie W
    Jimmie W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig informativ samt god återkoppling.
    proffsigt bemötande och kunnig.

Rekommenderas
    2016-03-04 Tobias S svarar Jimmie W
    Hej Jimmie! Tack för det fina omdömet och Grattis till ett kanonköp! /Tobias
  • Christopher M
    Tobias har en riktigt bra fingertoppskänsla gällande det personliga bemötandet och sinne för affärer. Jag är supernöjd hur min försäljning sköttes från början till slut. Stort tack. Mvh Christopher
    2016-03-03 Tobias S svarar Christopher M
    Stort tack för ett fantastiskt samarbete, och alltid kul med rekordpris! /Tobias
  • Geir N
    Geir N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Från dag ett fick jag ett mycket bra intryck av Tobias. Genom hela processen med försäljningen av min lägenhet i Bromma, har han visat ett stort intresse, har varit otroligt trevlig, trygg och professionell. Jag skulle rekommendera honom till alla, för han har verkligen full kontroll på vad han gör, känner området här mycket bra. Kul att få ha en så engagerat mäklare som gör allt för att båda parter känner sig lugna och trygga. Hela försäljningen har bara flytit på och gått som en dröm. Tackar så himla mycket!!
    2016-03-03 Tobias S svarar Geir N
    Wow , vilka fina ord. Det är jag som ska tacka för ert förtroende och kul att vi även hade så pass många intresserade och inte minst en trevlig köpare. Vi hörs snart! /Tobias
  • Calle R
    Calle R skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Genomgående mycket bra bemötande. Trevlig, kunnig och engagerad, alltid med stor professionalism. Rekommenderas starkt!
    2016-03-03 Tobias S svarar Calle R
    Stort tack Calle och Grattis till rekordpris:)
  • Gabriel L
    Gabriel L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Både jag och min sambo fick ett mycket gott intryck av Tobias från första mötet.
    Han har varit behjälplig med det vi undrat från första stund och även hjälpt till med frågor som ligger utanför hans ansvar enligt min mening. Han genomförde försäljningen och visningen av vår lägenhet i samråd med vad vi önskade och hade en tydlig och öppen dialog med oss som kund. Rekommenderar Tobias starkt.
    2016-01-29 Tobias S svarar Gabriel L
    Stort tack för ert förtroende, enkelt att arbeta med trevliga kunder med fina lägenheter:) Vi hörs snart! /Tobias
  • Jim B
    Jim B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias jobbade verkligen 100% för att vår försäljning, och köparnas köp skulle bli så bra som möjligt. Ärlig, rak och dedikerad är några ord som redan skrivits och jag skriver under på den beskrivningen. Jag uppskattar också Tobias lugn och positiva attityd som underlättade när det gick lite trögt. Skulle jag anlita en mäklare imorgon skulle jag utan tvekan anlita Tobias igen. Bra jobbat!
    2016-01-29 Tobias S svarar Jim B
    Stort tack för ditt och Åsas förtroende och vad kul att vi nådde ett rekordpris:) tack även för att ni rekommenderade mig till grannen! //Tobias
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kanon kille ,lätt att prata med jobbar snabbt som man vill ha det .
    kan inte säga något negativt om denna mäklare
    jag är jätte nöjd efter våran försälning
    kan varm rekommendera tobias som mäklare.....
    i bromma området......
    2016-01-22 Tobias S svarar Tommy B
    Stort tack till både dig och Benjamin, kul att affären blev så lyckad! /Tobias
  • Wallee J
    Wallee J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kanon kille att göra affär med ,allt går snabbt och uppdatering funkar mkt bra
    Jag kan bara rekommendera Tobias till 100 procent
    Mkt bra mäklare..........
    2016-01-22 Tobias S svarar Wallee J
    Stort tack för ett fantastiskt samarbete! /Tobias
  • Emma S
    Emma S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Engagerad, noggrann och ärlig! Tobias kommer vi anlita fler gånger!
    2015-12-15 Tobias S svarar Emma S
    Stort tack för ditt ert förtroende! Var ett nöje att samarbeta och kul att köparna verkar gilla lägenheten lika mycket som ni!
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag stämde träff med flera mäklare för att jag vill hitta en mäklare som jag fick mest förtroende för att sköta om försäljningen av min bostad, jag ville att allt bara skulle gå så smidigt och smärtfritt som möjligt och att man fick den informationen man både behövde och önskade framlagt på ett försåtligt och förklarande vis. Någon man kände sig trygg med, helt enkelt. Tobias upplevde jag genast som professionell och tydlig i hur försäljningen gick till med alla delmoment osv. Jag fick hjälp och information hela vägen in i mål, och målet blev förträffligt. Riktigt bra jobbat helt enkelt, jag är mycket nöjd. Så jag kan inte säga annat än att Tobias är en riktigt "reco" kille.
    2015-12-15 Tobias S svarar Lennart N
    Tack Lennart! Har varit ett nöje att arbeta med dig:)
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag fick ett bra bemötende både vid köp och försäljning. Bra överlämning och återkoppling kring de praktiska detaljerna kring affären så att man kände sig trygg.
    2015-12-15 Tobias S svarar Sofia A
    Tack för de fina orden, en ära att få hjälpa till ed både köp och försäljning!
  • Masoud K
    Masoud K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är en mycket trevlig, professionell och engagerad mäklare.
    Jag fick intrycket redan vid det första mötet.
    Jag fick kontinuerlig information under hela försäljningsprocessen och han lyckades prestera bra.
    Jag kan varmt rekommendera Tobias.
    2015-12-15 Tobias S svarar Masoud K
    Stort tack Masoud! ser fram emot fortsatt samarbete!
  • Baran S
    Baran S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är en otrolig proffsig mäklare. Vi träffade honom som intressenter på en visning och tyckte att vi som potentiella köpare fick ett väldigt trevligt bemötande så vi bestämde oss för att anlita honom att sälja vår lägenhet.

Bra på att presentera objekt, kunnig, trevlig och bra på att kommunicera information under hela säljprocessen. Ända från att vi hade vår lägenhet på "försprång" hos Länsförsäkringar fick vi veta om intresset och läget långt innan vi bestämde oss för att sälja vår lägenhet (1 år efter att vi hade den på försprång) då det tog tid för oss att hitta ett nytt boende.

Från att vi anlitade Tobias kändes det som att vi kunde släppa taget om säljprocessen som skötte sig själv, precis som det ska vara!
    2015-12-15 Tobias S svarar Baran S
    Vilka ord, tack för ert förtroende och kul att ni hittade ett hus i området. Vi ses och hörs snart!
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsigt bemötande, allt fungerade perfekt både försäljning och köp senare
    2015-10-01 Tobias S svarar Rolf B
    Tack Rolf & Anna, oerhört tacksam att få ert förtroende. Lycka till med renoveringarna så hörs vi snart!
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias var mäklare och sålde min lägenhet. Han var mycket proffisig och tillmötesgående, fanns alltid tillgänglig. Jag är mycket nöjd med Tobias som mäklare.
    2015-10-01 Tobias S svarar Ulrika T
    Tack Ulrika för ett väldigt bra samarbete!
  • Ingegerd Ö
    Jag sålde en bostadsrättslgh o fick mycket professionell hjälp av Tobias Sandseth, mäklare på Länsförsäkringar. Hela tiden kände jag mig trygg o behövde inte oroa mig för nåt fast det var första gången i mitt liv. Vänligt, lyssnande o kunnigt sammanfattar min upplevelse av bemötandet jag fick. Jag är mycket nöjd!
    2015-10-01 Tobias S svarar Ingegerd Ö
    Tack själv Ingegerd! Mycket tacksam för ditt förtroende och dina vänliga ord. Hälsa!
  • Simon H
    Simon H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Bra kommunikation både till mig som säljare och till spekulanter/köpare. Väldigt nöjd med samarbetet och Tobias rekommenderas varmt!
    2015-10-01 Tobias S svarar Simon H
    Tack själv Simon för ett bra samarbete, kul att Robin trivs kanon!
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag tog kontakt med Tobias Sandseth efter att en kompis som är mäklare rekommenderade honom. Jag är mycket nöjd med Tobias arbete. Han känns ärlig, kompetent och är väldigt trevlig och alltid anträffbar.
    Jag fick de pengar jag ville ha plus lite till för min lägenhet och det gick undan, sålde innan visning. Det kom flera spekulanter och tittade innan visning och det blev en budgivning.
    Jag kan verkligen rekommendera Tobias!
    //Camilla Grönlund
    2015-10-01 Tobias S svarar Camilla G
    Tack Camilla! Väldigt kul att få samarbeta med er och kul att ni trivs i huset./Tobias
  • Anna N
    Anna N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag uppfattar Tobias som mycket profesionell, kundorienterad och pålitlig i sitt yrke som fastighetsmäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, Bromma. Tobias är arbetsvillig, samarbetsvillig och transaprent i sin yrkesroll, vilket ingjuter stort förtroende. Både goda erfarenheter och referenser har bidragit till att bostadsrättsföreningen jag tillhör har kontrakterat Tobias till lägenhetsförsäljning vid flera tillfällen. Jag kan bara ge mina varmaste rekommendationer!
    2015-10-01 Tobias S svarar Anna N
    Mycket tacksam för ert förtroende och de fina orden, vi hörs snart igen!
  • Ingemar B
    Ingemar B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias var mycket bra både mot oss säljare såväl som köparen. Enkel att kommunicera med, uppgifter fördelades rätt och utfördes snabbt, initiativrik.
    2015-10-01 Tobias S svarar Ingemar B
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med ert fantastiska hus, nog ett av de mer gedigna jag förmedlat! Hälsa Maria & lycka till med lägenheten på Söder!
  • Martina S
    Martina S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fick ett mycket professionellt bemötande från Tobias när jag skulle sälja min lägenhet. Han höll mig uppdaterad under hela processen och gav alltid goda råd. Han är en förtroendeingivande person som jag varmt skulle rekommendera till andra.
    2015-07-23 Tobias S svarar Martina S
    Tack för rekommendationen och tack för ett väldigt bra samarbete! Hoppas att ni kommer trivas kanon på Kungsholmen! Hälsa Johan och Johanna!
  • Alexandra F
    Riktigt grym mäklare! Mycket trevlig och kunnig med väldigt bra bemötande:)
    2015-07-21 Tobias S svarar Alexandra F
    Tack så hemskt mycket! Hoppas ni trivs bra och att målningen gick bra! Hls, Tobias
  • Marjan L
    Marjan L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kan varmt rekommendera Tobias som mäklare. Väldigt professionell och trevlig men framförallt kunnig! Alltid tillgängligt.
    2015-07-21 Tobias S svarar Marjan L
    Fantastiskt kul att hjälpa er trevliga familj med både köp och försäljning av bostad, hoppas ni ska trivas fantastiskt i er nya lägenhet! Mvh, Tobias
  • Alexander W
    Enkel, tydlig och snabb kommunikation. Lyckades dessutom sälja mitt objekt till mer än vad jag räknat med. Ett proffs.
    2015-07-21 Tobias S svarar Alexander W
    Tack för de fina orden och för ett mycket bra samarbete!
  • Sven F
    Sven F skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra mäklare som tog väl hand om oss som säljare av en lägenhet i Bromma.
    2015-07-21 Tobias S svarar Sven F
    Tack för ert förtroende och hoppas ni trivs i ert nya boende!
  • Jenny D
    Jenny D skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bemötandet vi fick var mycket professionellt och trevligt. Tobias fanns tillgänglig för frågor och följde även upp lägenhetsköpet i efterhand för att stämma av så att vi var nöjda. Vi var köpare i denna affär, men nästa gång vi ska sälja så kommer vi definitivt att kontakta Tobias och Länsförsäkringar.
    2015-10-01 Tobias S svarar Jenny D
    Tack Jenny och härligt att höra om er mysiga semester i Frankrike, hälsa så mycket till Ömer!
  • Philip D
    Philip D skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fastighetsmäklaren för min bostadsrätt. Bra bemötande, trevlig och strukturerad.
    2015-10-01 Tobias S svarar Philip D
    Tack Philip och kul att du trivs så bra i lägenheten!
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Toppen! Helt lyssande undet hela processen! Vi gärna jobba med honom igen, pålitlig och skön
    2015-02-16 Tobias S svarar Joakim A
    Stort tack för de fina orden och fantastiskt kul att få hjälpa er i föreningen! Vi hörs snart! Hls, Tobias
  • Ioanna K
    Ioanna K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Alltid hjälpsam. Pålitlig. Alltid tillgänglig per telefon/email/sms etc you name it!
    100% nöjd!
    2015-02-16 Tobias S svarar Ioanna K
    Stort tack för de fina orden. Hälsa Valantis! Hls, Tobias
  • Badro L
    Badro L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    En fantastisk mäklare av rang!
    Professionell och otroligt kunnig i sitt område.

Snabbare och effektivare mäklare har jag aldrig sett maken till. Mycket god kommunikations förmåga.

Starka rekommendationer till framtida uppdrag!
    Han får din bostad såld!!!
    2015-02-06 Tobias S svarar Badro L
    Hej! Fantastisk ord, värmer och tack själva för ett mycket bra samarbete. Hoppas ni kommer trivas i norrland:) Vi ses snart och kikar på deklarationen. Trevlig helg! Hls, Tobias
  • Johannes T
    Vi är mycket nöjda med den mäklartjänst som Tobias levererade. Stort engemang, hög kunskap om både område och objekt, hög kvalitet i prospekt och trevligt bemötande gjorde att vi fick en process som överträffade alla våra förväntningar.
    2015-02-06 Tobias S svarar Johannes T
    Hej Johannes & Johanna! tack för de fina orden och kul att ni trivs i nya huset, trevlig helg! Hls, Tobias
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias hjälpte oss med försäljning av villa i Bromma. Tobias var extremt professionell, hjälpsam, strukturerad och skicklig. Hela försäljningsprocessen gick som på räls.
    2015-02-03 Tobias S svarar Mikael R
    Hej Mikael! Stort tack för förtroendet att hjälpa till med det fina huset. Hälsa Svante & Kerstin och nya lägenheten kommer bli kanon!.Tack även för de fina orden, uppskattas mycket! Hls, Tobias
  • Christian J
    Tobias Sandseth hade i uppdrag att sälja min 2a på 54 kvadrat i Johannesfred, Bromma. Och det ångrar jag verkligen inte! Jag kände mig mycket trygg från början, viss om att Tobias hade koll på allt runt försäljningen. Tobias var dessutom grym på snabb och relevant återkoppling gällande allt som hände kring försäljningen. Jag vill verkligen rekommendera Tobias om du funderar på att sälja din bostad, och vill ha en kompetent och mycket trevlig bostadsmäklare!

//Christian
    2015-02-03 Tobias S svarar Christian J
    Tack för ett bra samarbete, och tack för den värmande rekommendationen! Hoppas ni kommer trivas fantastiskt i nya lägenheten! Hälsa Erna! Hls, Tobias
  • Niclas J
    Niclas J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag anlitade Tobias vid försäljningen av min lägenhet i Ulvsunda. Vi hade ett riktigt bra samarbete och efter en intensiv budgivning lyckades vi få ett rekordpris!

Tobias är lyhörd för kunders behov och gör allt för att man som kund ska känna sig trygg. Bostadsaffärer är inga småsaker, därför är det extra viktigt att välja rätt mäklare.

Jag rekommenderar alla att ta kontakt med Tobias när ni ska sälja er bostad!
    2015-02-03 Tobias S svarar Niclas J
    Stort tack själv och tack för kontaktuppgifterna till grannen, kul att även den försäljningen blev en succé! Hls, Tobias
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket ärlig och direkt. Känns som man inte blir lurad och att det är en öppen och kontinuerlig kommunikation. Tobias hör alltid av sig så fort han kan om jag har sökt honom. Jag uppskattar dessutom att han helltre pratar än att skicka sms o mail.
    2015-02-03 Tobias S svarar Sofia M
    Stort tack för de fina orden och kul att få hjälpa till med både köp & försäljning av bostad! Ni kommer trivas som fisken i vattnet med nya uteplatsen! Hls, Tobias
Tobias Sandseth
Anton Dahlström