Tobias Sandseth
en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.
Brommaplan 403
168 76 Bromma — Visa karta

Vad tror Tobias att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 109 kunder tycker om Tobias Sandseth

• Agneta A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Positiv med trevligt bemötande. Affärsmässig. Läs mer
    2018-09-19 Tobias S svarar Agneta A
    Stort tack för fin dialog! Vi ses snart igen!/Tobias
  • Vi köpte lägenhet av Tobias och Länsförsäkringar i Riksby och blivit väl bemötta av alla inblandade, kände oss mycket välkommen till området! Hälsningar Kalle & Malin Läs mer
    2018-09-19 Tobias S svarar Carl-Fredrik B
    Stort tack Carl & Malin och hälsa Henry!
  • Mona O
    Mona O skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har sålt en bostad i Bromma.
    Tobias har tålmodigt väntat in att jag ska bli redo att sälja min lgh. Jag tog kontakt med honom mycket tidigare än jag var redo att sälja.
    Jag har fått ett mycket gott bemötande, vänlighet, bra och tydlig planering av försäljningen, samt genomgående god återkoppling.
    Försäljningspriset är lite lägre än jag önskat, men jag vet också att det är ett väntat pris pga marknaden. Tobias har informerat mig så att jag har vetat hur marknaden ser ut, och vad jag kunnat förvänta mig. Han har integritet att inte skönmåla utan har gett mig en vettig förväntan på försäljningen.
    Allt har gott smidigt och jag är mycket nöjd med Tobias som mäklare. Läs mer
    2018-09-18 Tobias S svarar Mona O
    Hej Mona! Stort tack för det fina omdömet. Roligt att höra att du uppskattar vår ärliga bedömning av rådande marknad. Stort tack för ditt förtroende! Hls, Tobias
  • Johan B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Superduktig och rekommenderas starkt Läs mer
    2018-09-10 Tobias S svarar Johan B
    Stort tack Johan och grattis till ett boende utöver det vanliga! /Tobias & Team Bromma
  • Nadja H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kan varmt rekommendera Tobias. Läs mer
    2018-09-08 Tobias S svarar Nadja H
    Stort tack Nadja och vad fint ni fått i huset. Hälsa familjen!
  • Elin I skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias levererade en service långt över mina förväntningar när han sålde min senaste lägenhet.
    Kommer definitivt kontakta honom igen om det blir dags för en till försäljning 🤗 Läs mer
    2018-09-08 Tobias S svarar Elin I
    Vad glad jag blir att ni är nöjda. Hoppas ni trivs fantastiskt i er vindsvåning/Tobias
  • Mark M
    Mark M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Ganska säker på att Tobias är
    Stockholms om inte Sveriges bästa mäklare. Läs mer
    2018-09-08 Tobias S svarar Mark M
    Stort tack för den komplimangen och framför allt tack för förtroendet att få ha hjälpa till med era olika bostadsaffärer🙏🏼
  • Oskar B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias guidade mig på ett professionellt sätt genom alla mina frågor och funderingar om Brommas fastighetsmarknad. Han var väldigt öppen och ärlig och jag uppskattade verkligen hans tips och råd. Mina varmaste rekommendationer till Tobias, den som väljer honom kommer garanterat vara nöjd! Läs mer
    2018-09-07 Tobias S svarar Oskar B
    Stort tack för de fina orden Oskar! /Tobias
  • Stort tack för allt stöd och hjälp samt för ett trevligt bemötande vid min fastighetsaffär. Läs mer
    2018-09-07 Tobias S svarar Anna-Lena H
    Stort tack själv och vad kul med ett så bra pris trots en mer avvaktande marknad. Tack för bra dialog och kommunikation, det gjorde mitt arbete enkelt:) Vi hörs längre fram gällande deklarationen! Hls Tobias med medarbetare
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi köpte vårat hus igenom Tobias, han var otroligt proffsig, han var väldigt lugn och saklig och det gjorde att vi kände oss otroligt lugna och trygga igenom vårat hus köp jag rekomenderar honom starkt!!! riktigt bra mäklare och mäklar byrå mvh Patrik Holmström Läs mer
    2018-09-08 Tobias S svarar Patrik H
    Hej Patrik! Fantastiskt kul att ni är nöjda med både mig som mäklare men oxå mina kollegor på Länsförsäkringar i Bromma. Harriet hälsar! Grattis till ett av Norra Ängbys finaste hus:) Hls, Tobias och LF Bromma
  • Stefan B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålt radhus
    Utmärkt service och engagemang
    Överträffade förväntningar, både i service och pris Läs mer
    2018-08-29 Tobias S svarar Stefan B
    Stort tack för de fina orden Stefan! Glad för ert förtroende och glad att ni trivs så bra i ert hus!
  • Lisa C skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt vårt hus genom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling och är jättenöjda. Trevligt bemötande, bra information om marknadsläge och förväntningar. Läs mer
    2018-08-27 Tobias S svarar Lisa C
    Stort tack för förtroendet att sälja ert hus och kul med en så bra köpare! Lycka till med renoveringen av det nya:) Vi hörs snart! /Tobias
  • Ahmet A
    Ahmet A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Säljer man i Bromma är det Tobias man väljer så enkelt är det! Läs mer
    2018-08-27 Tobias S svarar Ahmet A
    Stort tack Ahmet, verkligen tacksam för förtroendet!
  • Maria D skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi har sålt vår 4:a i Annedal med Tobias Sandseth och vi upplevde Tobias som mycket kunnig och professionell. Rekommenderar Tobias starkt för kommande affärer! Läs mer
    2018-08-29 Tobias S svarar Maria D
    Stort tack Maria, ser fram emot att göra fler affärer i framtiden!
  • Lisa S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Som säljare kände vi oss oerhört väl bemötta av Tobias! Han visade redan från start ett genuint intresse för vår lägenhet och har genom hela processen varit lyhörd för våra önskemål och funderingar.
    Tobias förmedlar en känsla av enorm kunskap och trygghet. Läs mer
    2018-02-02 Tobias S svarar Lisa S
    Stort tack för ert förtroende! Kul att vi fick ett så bra pris så snabbt och smidigt:) Härligt även med köpare som kommer trivas kanon på Johan Tillanders Väg. Vi hörs och ses snart igen! Ha en fantastisk dag! /Tobias
  • Gabriel R skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fick väldigt professionellt bemötande och mäklaren levde upp till min förväntan. Läs mer
    2018-01-14 Tobias S svarar Gabriel R
    Stort tack Gabriel och fantastiskt kul med rekordpris! Tveka inte att höra av dig om det dyker upp minsta fundering! tack för ditt förtroende! //Tobias
  • Said Hasib B
    Jag tycker att Tobias är en ärlig människa och seriös och och vi tackar honom för svar. Läs mer
    2018-01-14 Tobias S svarar Said Hasib B
    Tack att du upplevde ett seriöst bemötande. Ha en fantastisk dag! Hls, Tobias
  • Anders N
    Anders N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra bemötande. Trevlig, tydlig och ger ett ärligt bemötande. Snabb på att svara, oavsett tid på dygnet, och förklarar enkelt så att vi som förstagångsköpare förstår.

Stor tumme upp. Läs mer
    2018-01-14 Tobias S svarar Anders N
    Stort tack Anders och hoppas ni trivs fantastiskt i er fina lägenhet! Hälsa Sophia! Ha en fantastisk dag! /Tobias
  • Johan S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Superduktig mäklare som överträffande mina högt ställda förväntningar! Engagerad, glad, noga på återkoppling och kunnig inom sitt område. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-01-14 Tobias S svarar Johan S
    Tack Johan och fantastiskt kul med ett svårslaget rekord! Ha en magisk dag! /Tobias
  • Emma W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är hur nöjd som helst, serviceinriktad ut i fingerspetsarna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jesper Q skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    vi är mycket nöjda, seriös, flexibel och trevlig! Läs mer
    2018-01-14 Tobias S svarar Jesper Q
    TACK! ha en härlig dag! /Tobias
  • Anna Q skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är mycket nöjda med Tobias, engagerad proffsig och trevlig. Kommer varmt rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-01-14 Tobias S svarar Anna Q
    Stort tack för ditt och Jespers förtroende! Ha an härlig dag! /Tobias
  • Sangar M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig och tillmötesgående. Kan bara säga gott om Tobias. Rekommenderas.
    Kommer att anlita honom om vi säljer igen. Läs mer
    2016-04-25 Tobias S svarar Sangar M
    Tack Sangar & Camilla för ert förtroende! //Tobias
  • Maria T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är en mycket skicklig och kunnig mäklare. Jag träffade honom på en visning för en några veckor sedan och fick ett väldigt bra förtroende för honom. Har nyligen tagit hjälp av Tobias vid en värdering av vår nuvarande bostad. Jag kan varmt rekommendera Tobias vidare! Läs mer
    2016-04-22 Tobias S svarar Maria T
    Tack Maria, jag har gjort en bevakning utifrån dina önskemål och vi har många fina boende på ingång. Vi hörs & ses snart! //Tobias
  • Malin H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket proffsig, kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
    2016-04-21 Tobias S svarar Malin H
    Tack Malin och hälsa Calle & Henry! /Tobias
  • Clarence T
    Tobias är tillmötesgående och professionell och drev hela försäljningsprocessen med stort engagemang. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera Tobias till framtida försäljningar! Läs mer
    2016-04-21 Tobias S svarar Clarence T
    Stort tack Clarence& Lotta, är mycket glad över ert förtroende och kul att det gick så bra! Mvh, Tobias
  • Jag var spekulant på det hus som Tobias visade. Som potentiell köpare fick jag stort förtroende för honom. Han var öppen med bristerna och kunnig om huset och området i allmänhet. Hans senioritet gav mig också ett intryck över att han har lång erfarenhet och är långsiktig i sina affärer. Läs mer
    2016-04-18 Tobias S svarar Christian T
    Stort tack för det vänlig omdömet, jag har gjort en bevakning för liknade hus och ser fram emot att ses på fler visningar! //Tobias
  • Jonas P skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Som säljare var det viktigt för mig att hitta en mäklare som inte bara jag själv kände mig trygg med, utan som även spekulanterna skulle uppfatta som proffsig, intresserad och förtroendeingivande. De egenskaperna tycker jag verkligen att jag hittade i Tobias. Han skötte processen med försäljningen galant, höll mig väl informerad hela tiden och hade bra idéer, men var också lyhörd för hur jag ville ha det. Jag kan rekommendera Tobias till vem som helst som söker en proffsig och seriös mäklare. Läs mer
    2016-04-13 Tobias S svarar Jonas P
    Stort tack Jonas, känns fantastiskt att fått hjälpa till med försäljningen och även kul att ni hittade ett kanonboende i området! /Tobias
  • Helena L
    Helena L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias Sandseth var mycket professionell i sitt bemötande mot oss och lyssnade på våra tankar och idéer. Han visade ett stort engagemang för vår lägenhetsförsäljning vilket gjorde att vi kände oss trygga med de beslut vi fattade. Han gav det där extra vilket gjorde att vi hade flera förhandsintresserade som han hade en nära kontakt med. Sammantaget gav det här oss en mycket bra affär och jag är övertygad om att köparen också kände förtroende för Tobias! Läs mer
    2016-04-13 Tobias S svarar Helena L
    Stort tack Helena och grattis till en bra affär! /Tobias
  • Jens E skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra, flexibelt och professionellt hanterande från start till finish. Väldigt bra bemötande med högt engagemang under hela processen och med kontinuerlig löpande dialog under resans gång. Enbart positiva erfarenheter och jag kommer varmt rekommendera Sandseth! Läs mer
    2016-04-12 Tobias S svarar Jens E
    Stort tack för ditt förtroende Jens, kul med ett bra slutresultat och en trevlig köpare! /Tobias
  • Anna R skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsig och trevlig mäklare som rodde husförsäljningen i hamn på bästa sätt. Rekommenderas utan tvekan. Läs mer
    2016-04-05 Tobias S svarar Anna R
    Tack Anna & Olivier för ert förtroende att förmedla er fantastiska villa på Igelkottsvägen. Kul med det stora intresset och slutresultatet! /Tobias
  • Måns M skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har tidigare haft dåliga erfarenheter av fastighetsmäklare.
    När jag bad om att få en visning av Tobias så fick jag ett väldigt seriöst och bra bemötande. Under visningen fick en känsla av att Tobias värdesätter att jag som intressent får ta del av allt som har med lägenheten i fråga att göra - positiva som negativa.
    Jag skulle absolut rekommendera Tobias. Läs mer
    2016-04-05 Tobias S svarar Måns M
    Stort tack Måns och grattis till ett grymt bra boende. Välkommen till Bromma! /Tobias
  • Jimmie W skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig informativ samt god återkoppling.
    proffsigt bemötande och kunnig.

Rekommenderas Läs mer
    2016-03-04 Tobias S svarar Jimmie W
    Hej Jimmie! Tack för det fina omdömet och Grattis till ett kanonköp! /Tobias
  • Christopher M
    Tobias har en riktigt bra fingertoppskänsla gällande det personliga bemötandet och sinne för affärer. Jag är supernöjd hur min försäljning sköttes från början till slut. Stort tack. Mvh Christopher Läs mer
    2016-03-03 Tobias S svarar Christopher M
    Stort tack för ett fantastiskt samarbete, och alltid kul med rekordpris! /Tobias
  • Geir N
    Geir N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Från dag ett fick jag ett mycket bra intryck av Tobias. Genom hela processen med försäljningen av min lägenhet i Bromma, har han visat ett stort intresse, har varit otroligt trevlig, trygg och professionell. Jag skulle rekommendera honom till alla, för han har verkligen full kontroll på vad han gör, känner området här mycket bra. Kul att få ha en så engagerat mäklare som gör allt för att båda parter känner sig lugna och trygga. Hela försäljningen har bara flytit på och gått som en dröm. Tackar så himla mycket!! Läs mer
    2016-03-03 Tobias S svarar Geir N
    Wow , vilka fina ord. Det är jag som ska tacka för ert förtroende och kul att vi även hade så pass många intresserade och inte minst en trevlig köpare. Vi hörs snart! /Tobias
  • Calle R skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Genomgående mycket bra bemötande. Trevlig, kunnig och engagerad, alltid med stor professionalism. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2016-03-03 Tobias S svarar Calle R
    Stort tack Calle och Grattis till rekordpris:)
  • Gabriel L
    Gabriel L skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Både jag och min sambo fick ett mycket gott intryck av Tobias från första mötet.
    Han har varit behjälplig med det vi undrat från första stund och även hjälpt till med frågor som ligger utanför hans ansvar enligt min mening. Han genomförde försäljningen och visningen av vår lägenhet i samråd med vad vi önskade och hade en tydlig och öppen dialog med oss som kund. Rekommenderar Tobias starkt. Läs mer
    2016-01-29 Tobias S svarar Gabriel L
    Stort tack för ert förtroende, enkelt att arbeta med trevliga kunder med fina lägenheter:) Vi hörs snart! /Tobias
  • Jim B
    Jim B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias jobbade verkligen 100% för att vår försäljning, och köparnas köp skulle bli så bra som möjligt. Ärlig, rak och dedikerad är några ord som redan skrivits och jag skriver under på den beskrivningen. Jag uppskattar också Tobias lugn och positiva attityd som underlättade när det gick lite trögt. Skulle jag anlita en mäklare imorgon skulle jag utan tvekan anlita Tobias igen. Bra jobbat! Läs mer
    2016-01-29 Tobias S svarar Jim B
    Stort tack för ditt och Åsas förtroende och vad kul att vi nådde ett rekordpris:) tack även för att ni rekommenderade mig till grannen! //Tobias
  • Tommy B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kanon kille ,lätt att prata med jobbar snabbt som man vill ha det .
    kan inte säga något negativt om denna mäklare
    jag är jätte nöjd efter våran försälning
    kan varm rekommendera tobias som mäklare.....
    i bromma området...... Läs mer
    2016-01-22 Tobias S svarar Tommy B
    Stort tack till både dig och Benjamin, kul att affären blev så lyckad! /Tobias
  • Wallee J
    Wallee J skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kanon kille att göra affär med ,allt går snabbt och uppdatering funkar mkt bra
    Jag kan bara rekommendera Tobias till 100 procent
    Mkt bra mäklare.......... Läs mer
    2016-01-22 Tobias S svarar Wallee J
    Stort tack för ett fantastiskt samarbete! /Tobias
  • Emma S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Engagerad, noggrann och ärlig! Tobias kommer vi anlita fler gånger! Läs mer
    2015-12-15 Tobias S svarar Emma S
    Stort tack för ditt ert förtroende! Var ett nöje att samarbeta och kul att köparna verkar gilla lägenheten lika mycket som ni!
  • Lennart N skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag stämde träff med flera mäklare för att jag vill hitta en mäklare som jag fick mest förtroende för att sköta om försäljningen av min bostad, jag ville att allt bara skulle gå så smidigt och smärtfritt som möjligt och att man fick den informationen man både behövde och önskade framlagt på ett försåtligt och förklarande vis. Någon man kände sig trygg med, helt enkelt. Tobias upplevde jag genast som professionell och tydlig i hur försäljningen gick till med alla delmoment osv. Jag fick hjälp och information hela vägen in i mål, och målet blev förträffligt. Riktigt bra jobbat helt enkelt, jag är mycket nöjd. Så jag kan inte säga annat än att Tobias är en riktigt "reco" kille. Läs mer
    2015-12-15 Tobias S svarar Lennart N
    Tack Lennart! Har varit ett nöje att arbeta med dig:)
  • Sofia A skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag fick ett bra bemötende både vid köp och försäljning. Bra överlämning och återkoppling kring de praktiska detaljerna kring affären så att man kände sig trygg. Läs mer
    2015-12-15 Tobias S svarar Sofia A
    Tack för de fina orden, en ära att få hjälpa till ed både köp och försäljning!
  • Masoud K
    Masoud K skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är en mycket trevlig, professionell och engagerad mäklare.
    Jag fick intrycket redan vid det första mötet.
    Jag fick kontinuerlig information under hela försäljningsprocessen och han lyckades prestera bra.
    Jag kan varmt rekommendera Tobias. Läs mer
    2015-12-15 Tobias S svarar Masoud K
    Stort tack Masoud! ser fram emot fortsatt samarbete!
  • Baran S
    Baran S skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias är en otrolig proffsig mäklare. Vi träffade honom som intressenter på en visning och tyckte att vi som potentiella köpare fick ett väldigt trevligt bemötande så vi bestämde oss för att anlita honom att sälja vår lägenhet.

Bra på att presentera objekt, kunnig, trevlig och bra på att kommunicera information under hela säljprocessen. Ända från att vi hade vår lägenhet på "försprång" hos Länsförsäkringar fick vi veta om intresset och läget långt innan vi bestämde oss för att sälja vår lägenhet (1 år efter att vi hade den på försprång) då det tog tid för oss att hitta ett nytt boende.

Från att vi anlitade Tobias kändes det som att vi kunde släppa taget om säljprocessen som skötte sig själv, precis som det ska vara! Läs mer
    2015-12-15 Tobias S svarar Baran S
    Vilka ord, tack för ert förtroende och kul att ni hittade ett hus i området. Vi ses och hörs snart!
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsigt bemötande, allt fungerade perfekt både försäljning och köp senare Läs mer
    2015-10-01 Tobias S svarar Rolf B
    Tack Rolf & Anna, oerhört tacksam att få ert förtroende. Lycka till med renoveringarna så hörs vi snart!
  • Ulrika T skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Tobias var mäklare och sålde min lägenhet. Han var mycket proffisig och tillmötesgående, fanns alltid tillgänglig. Jag är mycket nöjd med Tobias som mäklare. Läs mer
    2015-10-01 Tobias S svarar Ulrika T
    Tack Ulrika för ett väldigt bra samarbete!
  • Jag sålde en bostadsrättslgh o fick mycket professionell hjälp av Tobias Sandseth, mäklare på Länsförsäkringar. Hela tiden kände jag mig trygg o behövde inte oroa mig för nåt fast det var första gången i mitt liv. Vänligt, lyssnande o kunnigt sammanfattar min upplevelse av bemötandet jag fick. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2015-10-01 Tobias S svarar Ingegerd Ö
    Tack själv Ingegerd! Mycket tacksam för ditt förtroende och dina vänliga ord. Hälsa!
  • Simon H
    Simon H skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Bra kommunikation både till mig som säljare och till spekulanter/köpare. Väldigt nöjd med samarbetet och Tobias rekommenderas varmt! Läs mer
    2015-10-01 Tobias S svarar Simon H
    Tack själv Simon för ett bra samarbete, kul att Robin trivs kanon!
  • Camilla G skrev om Tobias Sandseth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag tog kontakt med Tobias Sandseth efter att en kompis som är mäklare rekommenderade honom. Jag är mycket nöjd med Tobias arbete. Han känns ärlig, kompetent och är väldigt trevlig och alltid anträffbar.
    Jag fick de pengar jag ville ha plus lite till för min lägenhet och det gick undan, sålde innan visning. Det kom flera spekulanter och tittade innan visning och det blev en budgivning.
    Jag kan verkligen rekommendera Tobias!
    //Camilla Grönlund Läs mer
    2015-10-01 Tobias S svarar Camilla G
    Tack Camilla! Väldigt kul att få samarbeta med er och kul att ni trivs i huset./Tobias
Tobias Sandseth
Anton Dahlström