Alexander Danielsson

Alexander Danielsson

Alexander Danielsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Alexander Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.7. Alexander Danielsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

40 omdömen om Alexander Danielsson

Sedan starten hos Reco 2017
Ho Ming W

Kan varmt rekommendera Alexander han har sålt flera av mina lägenheter och alltid levererat.

Fredrik K

Alexander inger förtroende, är mycket engagerad och skötte vår försäljning utmärkt. Vi är mycket nöja och kan varmt rekommendera honom.

Therese P

Hela processen gick väldigt smidigt, med en tydlig och effektiv mäklare.

Sara J

Mycket engagerad, lyhörd & motiverad.

Jerome H

Alexander är en Mycket bra mäklare!

Tobias A

Mitt första bostadsköp. Har inget negativt att säga om Alexander. Han verkar vara seriös men har fortfarande glimten i ögat. Jag tycker att hela köpprocessen har fungerat smidigt.

Petter S

Alexander var mycket schysst och informativ, samt var alltid tillgänglig och även gav tips och rekommendationer.

Nicklas K

Alexander Danielsson är både trevlig och flexibel

Jimmy L

Jag kan varmt rekommendera Alexander. Han är kunnig och noggrann i sitt arbete. Bättre mäklare kan ni inte hitta!

Elin J

Alexander Danielsson, den personliga och proffesionella mäklaren. Här är en mäklare att lita på, Alexander ger ett vänligt bemötande till både spekulanter och som uppdragsgivare, vi har haft förmånen att möta Alexander i båda situationerna. Han är lätt att få kontakt med och är mycket tydlig i sina beskrivningar oavsett om det handlar om objektet eller kontraktet. Alexander hjälpte även till med kontakten med för oss en ny bank som erbjöd en bra ränta. Vi trodde inte att det skulle gå så här smidigt att både...