Alfred Gunnarsson

Alfred Gunnarsson

Alfred Gunnarsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Alfred Gunnarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.7. Alfred Gunnarsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

29 omdömen om Alfred Gunnarsson

Sedan starten hos Reco 2017
Patrik L

Jag fick ett bra bemötande av Alfred. I det stora hela är jag väldigt nöjd. Budgivningen blev i slutändan lite rörig. Men det kan lika gärna ha berott på säljaren. Min bank var nämligen tvungen att godkänna det specifika objektet trots att jag hade ett lånelöfte. Jag fick intrycket av att mäklare och säljare togs lite på sängen av detta. Det är möjligt att även jag kunde ha kommunicerat detta bättre.

Anders A

Mycket trevlig och proffsig från första kontakten.

Madeleine L

Proffsig, tillgänglig och väldigt trevlig. Bara positivt!

Joakim N

Proffesionell, hjälpsam och lätt at ha och göra med

Joacim E

Trevlig, pålitlig, professionell. Ger ett lugnt och förtroendegivande intryck.

MATTIAS N

Alfred har en god förståelse för marknaden och hög ambition för kundens bästa.

Johanna A

Alfred har varit proffsig, hört av sig regelbundet, och gett rimliga förväntningar. Trevlig på alla sätt och vis!

Malkiel B

Fantastisk kontakt med Alfred, han är tydlig och effektiv. Nöjd!

Martina S

Vi fick ett väldigt lugnt och trevligt bemötande. Alfred var väldigt lyhörd när det gällde våra förväntningar och bemötte dem på ett proffsigt sätt.

Josefine B

Alfred var över förväntan! Han var tydlig, proffsig och tog arbetet på allvar. Även fast han säljer lägenheter hela tiden så var han en trygg och bra mäklare vilket uppskattades enormt då det är en otroligt stor grej för mig att sälja. Detta har jag nämligen inte upplevt hos andra mäklare. Han var dessutom alltid nåbar och svarade snabbt på sms och mail. Jag är väldigt nöjd :)