Kim Westerlundh

Kim Westerlundh

Kim Westerlundh är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Kim Westerlundh har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-08 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.8. Kim Westerlundh har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

32 omdömen om Kim Westerlundh

Sedan starten hos Reco 2015
Rickard T

Kan varmt rekommendera Kim. Han är påläst kunnig och rutinerad. Han lovar inte för mycket utan istället så levererar han resultat som överträffade mina förväntningar. Som nervös säljare så höll han mig väl uppdaterad under hela försäljningsprocessen och gjorde mig lugn. Tack Kim det har varit ett nöje och ha dig som mäklare!

Lukas K

Jordnära, reflekterande och trevlig. Målinriktad men utan överdrifter. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera!

Fredrik T

Riktigt bra Mäklare. Rekommenderar starkt.

Svar från Kim Westerlundh

Hej Fredrik, Vad kul att höra att du var nöjd. Hoppas du hittar något nytt som faller dig i smaken.

Monica S

Trevlig och lättpratad, tillgänglig och oftast snabb återkoppling. Inte tillräckligt påläst på området, för snäv kundkrets För skrytsam, affären levde inte upp till de förväntningar som målats upp initialt

Svar från Kim Westerlundh

Hej Monica, tråkigt att höra att ni inte upplevde mig som tillräckligt påläst i ett område där vi säljer 8 av 10 lägenheter och även har vårt kontor. Att ni upplevde vårt breda spekulantregister som för snäv kundkrets är också tråkigt att höra. Att ni dessutom upplevde mig som skrytsam och att affären inte levde upp till de förväntningar som målats upp initialt känns ännu tråkigare att höra. Jag tar till mig av kritiken.

Niklas Z

Tydlig och närvarande genom hela processen.

Svar från Kim Westerlundh

Hej Niklas, kul att se att ni blev nöjda. Hoppas ni ska trivas i ert nya område.

Emma S

Vi fick bra betalt och det är klart man är nöjd då!

Svar från Kim Westerlundh

Hej Emma, kul att höra att du blev nöjd med slutpriset.

Felicia A

Kim hjälpte oss med vår första bostadsförsäljning och vi är mycket nöjda med upplevelsen. Han har varit väldigt hjälpsam under hela processen, har ett trevligt bemötande och ett transparent arbetssätt. Jag kan med glädje rekommendera honom till dig som ska sälja en bostad!

Svar från Kim Westerlundh

Hej Felicia, tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar. För mig är det extra viktigt att ni som förstagångssäljare får en bra bild av marknaden och oss som mäklare. Det gläder mig att höra att ni upplevde att jag var hjälpsam, hade ett gott bemötande och att ni kan rekommendera mig till framtida bostadssäljare. Stort tack för de fina vitsorden och lycka till i nya lägenheten.

Oscar M

Bra bemötande. Kim har arbetat för att vi ska få en så bra äffär som möjligt. han är trevlig och kunde vårt område väldigt bra

Svar från Kim Westerlundh

Hej Oscar, tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar. Kul att höra att ni blev nöjda. Stort lycka till i nya bostaden och tack för fina vitsord.

Linda N

Vi hade Kim som mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet i Stureby. Som mäklare upplevde jag Kim som positiv, engagerad och trygg. Kim var lättillgänglig vid frågor och gjorde det lilla extra under försäljningen. Vi är jättenöjda med Kim

Svar från Kim Westerlundh

Vad kul att höra. För mig är det viktigt att upplevas engagerad och trygg. Skönt att höra att ni är nöjda. Grattis till försäljningen och hoppas ni ska trivas i ert nya.

Gustav T

Kim var trevlig och tydlig. Han gav ett förtroendeingivande intryck med en personlig touch. Han visade även prov på god tillgänglighet och flexibilitet.

Svar från Kim Westerlundh

Hej Gustav, kul att höra att du upplevde att jag kunde erbjuda god tillgänglighet och flexibilitet, det är enligt mig en av de viktigaste egenskaperna för mig som mäklare. Hoppas ni blir nöjda i nya bostaden och att er egna försäljning går bra.