Tobias Magnusson

Tobias Magnusson

Tobias Magnusson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Tobias Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.7. Tobias Magnusson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Stockholm som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

9 omdömen om Tobias Magnusson

Sedan starten hos Reco 2015
Carl E

Supernöjd, snabb återkoppling och proffsigt bemötande.

Johan D

Seriös, kompetent och driven. Vi hade inte kunnat välja en bättre mäklare för vår försäljning. Vi hade höga krav och satte tuffa mål och Tobias levererade på samtliga med bravur!

Anders B

Duktig och trevlig mäklare. Mötte ett par olika mäklare innan jag sålde min lägenhet och ångrar inte mitt val.

Hanna K

Professionell och ger extra service, lätt att få tag i och bra att ha och göra med. Tobias Magnusson och Länsförsäkringar fastighetsförmedling Enskede får man lätt förtroende för. Tack för en bra affär.

Cathrine H

Klar och tydlig och väldigt trevlig i sitt bemötande.

Roger J

Rak och säker i sin sak. Jobbar snabbt och självständigt. Tar dock inga förhastade beslut utan att först höra med säljaren när det gäller någonting.Svarar på frågor och funderingar från säljare relativt snabbt. 5 av 5 i betyg.

Mats B

1.Trevligt, hjälpsamt o kunnigt (jag var nog en ganska lätt kund) 2.Om dom sista åtaganden fullföljs mycket bra.

Sara L

Bra mäklare för den erfarna säljaren.

Maria A

Det var alltid enkelt att få kontakt med Tobias, oftast snabb respons. Han hade också ett trevligt bemötande.