Andreas Johansson

Andreas Johansson

Andreas Johansson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta

Andreas Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.5. Andreas Johansson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

67 omdömen om Andreas Johansson

Sedan starten hos Reco 2015
Daniel N

Vi är nöjda med Andreas vid vår försäljning. Han var rak, tydlig och det var ordning och reda. Tillgängligheten var bra och vi hade stundom mycket tät kommunikation. Gällande omvisningar och liknande, var det aldrig några problem och Andreas höll en hög servicenivå. Jag kan rekommendera honom.

Erik H

Utmärkt i sin roll och utför ett mycket engagerat jobb!

Malena M

Effektiv, idog och kommunikativ.

Bo A

Hej Andreas Johansson utförde sitt uppdrag allt efter belåtenhet. Helt enligt uppdrag. Trevligt bemötande. Korrekt hantering. Lätt att få kontakt med. Med andra ord, mycket bra. //BoA

Liselotte l

Bra bemötande och mäklaren gjorde det som förväntades.

German S

Andreas har en väldig omfattande kännedom på området. Han är dessutom en trevlig person. Vi jobbade tillsammmans med honom båda som säljare och köpare och rekommenderar honom och hans arbete varmt!

Sofia G

Jag är jätte nöjd med Andreas Johansson. Han var trevlig, tydlig & förklarade allt på ett bra sätt. Allt gick snabbt & smidigt!

Monca K

Vänlig och tillmötesgående. Erhållit mycket fin service.

Jonas H

Vi fick bra bemötande, respekt och tidligt information. Vi upplevde Andreas Johansson att han har positiv inställning och han är väl organiserad vilket gjorde processen gick väldigt smidigt. Jag och min familj stark rekommenderar Andreas som mäklare till de som funderar sälja eller köpa lägenhet eller hus. //Jonas Hadgu

Svar från Andreas Johansson

Hej Jonas och tack för ditt fina betyg. Det var roligt att hjälpa er med försäljningen och att ni även köpte er nya bostad genom oss. Hoppas ni trivs och att ni väljer att återkomma när det blir dags igen framöver. /Andreas

Brf Tallstigen

Korrekt, vänligt, effektivt och enligt vår erfarenhet alltid med gott slutresultat.

Svar från Andreas Johansson

Tack för det. Ser fram emot att fortsätta samarbetet som er förenings mäklare.