Emma Holst
Aktiv på Reco.se sedan 2015-09-29

Läs vad 70 Läs vad Emma Holst

• ALICIA C

2020-06-10

Emma upplevs som en professionell mäklare, och att köpa sin första lägenhet via henne känns tryggt. Hon kunde svara på samtliga frågor vad gäller lägenheten. Något jag uppskattar extra mycket är att hon inte tvekade att kontakta säljaren vid frågor som endast han kunde svara på ex. hur han ställer sig till längre inflyttningstid, vilket gjorde att jag fick snabba svar.

På min begäran bokade hon även in en privat visning senare samma dag, samt kunde skriva kontrakt direkt efter det. Så Emma är väldigt tillmötesgående och flexibel, vilket gör att jag som köpare upplever att allt flöt på smidigt. Läs mer
  • HANNA K
    HANNA K skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-05-28

Emma gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av min lägenhet i Fredhäll. Hon har stor kunskap om marknaden, är vänlig, lugn och förtroendeingivande. Emma levererade även god service under visningarna som resulterade i nöjda spekulanter. Försäljningsprocessen gick smidigt och allt sköttes på ett professionellt sätt. Kan varmt rekommendera att välja Emma som mäklare! Läs mer
  • FRIDA H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-05-15

Är mycket nöjd med Emma som min mäklare. Hon är klok, har koll på marknaden och har god intuition. En trygghet vid en stor affär. Läs mer
  • 2020-03-17

Sålde min lägenhet med Emma efter rekommendation ifrån en vän och är mycket nöjd! Trevlig, flexibel och kunnig :) Skulle rekommendera Emma vidare! Läs mer
  • 2020-02-28

Vi är mycket nöjda med Emma! Proffsigt bemötande, flexibel och vänlig. Vi sålde med många på visning och en bra budgivning. Läs mer
  • 2020-01-21

Emma Holst gjorde ett grymt jobb vid försäljningen av vår lägenhet vid Fridhemsplan! Från första tillfälle, genom hela processen fick vi ett otroligt bra intryck av Emma. Snabb i kommunikation, bra marknadskännedom, bra bollplank även i kommande köp. Försäljning genomförd på under en månad (över julledighet) och hela perioden hanterades oerhört proffesionellt. Vi kan varmt rekommendera Emma och kommer även att använda henne vid kommande försäljningar/köp. Läs mer
  • 2020-01-17

Att varmt rekommendera Emma som mäklare är en underdrift. Engagerad, trevlig, rak, ärlig, professionell, kommunikativ, trygg och helt enkelt extremt duktig på sitt jobb. Från dag 1 kände jag mig helt lugn över att lämna över försäljningen av vår lgh till Emma. Och det gjorde jag rätt i! Wow, snacka om att vara i trygga händer. Utåtriktad och charmig, utan att ge en känsla av att vara ”säljig” skapade hon en trygg försäljning för både säljare och köpare. En budgivning som gick i lugn och ro med trygga beslut och som slutade med att vi sålde 1,1 milj över utgångspris. TACK Emma! Läs mer
  • 2020-01-16

Jag och min sambo har både köpt och sålt vår bostad med Emma som mäklare och är supernöjda med henne i båda fall. Tillmötesgående, proffsig, trevlig och erfaren mäklare som verkligen kan sitt jobb och som fick oss att känna en stark tillit och ett lugn i all stress som kommer med att sälja en lägenhet. Vi kan starkt rekommendera Emma! Läs mer
  • ELIN W skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-01-09

Jag vill varmt rekommendera Emma! Hon hjälpte mig när jag sålde min lägenhet på Kungsholmen och såg till att vi fick ett riktigt bra slutpris. Hon är engagerad, pålitlig och väldigt kunnig. Skulle definitivt anlita henne igen! Läs mer
  • 2019-10-29

Vi har använt oss av Emma vid två bostadsförsäljningar och kan varmt rekomendera henne. Hon är kunning, skarp och pålitlig! Hon kan och gör sitt jobb otroligt bra. Läs mer
    2019-11-12 Emma H svarar Emilia B
    Hej Emilia, Tusen tack för era fina ord! Gick riktigt bra även denna gång med ett kanonslutpris :) Ser fram emot att hjälpa er och era vänner även i framtiden! Varmt lycka till!

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Holst