Emma Holst

Emma Holst

Emma Holst är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Holst har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Emma Holst har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Holst har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

95 omdömen om Emma Holst

Sedan starten hos Reco 2015
Louise H

Fantastisk Mäklare! Jag kan varmt rekommendera Emma till andra som ska sälja sin bostad. Hon har på ett professionellt och engagerat sätt väglett genom hela processen från start till mål. Emma är alltid tillgänglig och har en fantastisk förmåga att kommunicera tydligt till alla, hon är en mäklare som ger det där extra som verkligen gör skillnad. På 2,5 veckor från första kontakt mellan oss så genomförde Emma tillsammans med sina kollegor försäljningen av min lägenhet på Kungsholmen, jag är mer än nöjd!

Svar från Emma Holst

Tack snälla Louise, de värmer att höra. Tack till dig för förtroendet och kul att du återigen säljer med oss på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling. Lycka till framöver och hoppas vi ses igen :)

Naemi Y

Emma gjorde min upplevelse extra bra, hon är extremt kunnig, tålmodig, informativ och sjukt bra på det hon gör. Jag kände mig trygg under hela försäljningsprocessen. Vill man ha en mäklare som inte ger sig och håller sitt ord så rekommenderar jag henne starkt. Tusen tack Emma, du är grym!

EMMA H gillar detta
Svar från Emma Holst

Vad roligt att höra :D De tog sin lilla tid men de gäller att inte ge sig, till slut hittade vi rätt köpare för din fina lägenhet i Brf Färjan. Tack för ditt förtroende, nu ska vi bara hitta något nytt åt dig. Trevlig dag i solen!

Svante B

Trygg, kompetent och serviceinriktad mäklare som stöttade oss genom hela försäljninsprocessen. Det märks tydligt att hon har lång erfarenhet av branschen och vet vad hon sysslar med. Vi är otroligt nöjda med allt ifrån bemötande till hantering av de tekniska detaljerna och vi rekommenderar henne starkt.

Svar från Emma Holst

Tack för de fina orden Svante, uppskattas att ni var så nöjda hela vägen igen. Kul att försäljningen gick så bra med. På återseende!

Albin B

Som förstagångsköpare av lägenhet har man många frågor och funderingar. Emma fanns tillgänglig genom hela köpprocessen för att på ett mycket trevligt och sakligt sätt svara på alla våra frågor. Det kändes tryggt och stabilt att få hjälp av Emma!

Svar från Emma Holst

Tack snälla Albin, kul att höra att du som köpare var så nöjd med processen. Grattis till en jättefin lägenhet :) På återseende!

Max S

Emma är mycket professionell i sitt bemötande gentemot sina kunder kombinerat med en stark vilja av att göra en bra affär för alla parter. Vi är väldigt nöjda med vårt val av Emma som mäklare.

Svar från Emma Holst

Tack Max, de värmer att höra! Skam den som ger sig :) Vi hörs och ses!

Petra J

Emma har varit super proffsig och kunnig i hela säljproceesen. Snabb och korrekt i alla återkopplingar.

Svar från Emma Holst

Vad roligt att höra Petra, stort varmt tack!

Lars H

Kunnig och trevlig. Allt funkade perfekt!

Svar från Emma Holst

Vad härligt att höra Lars, hoppas ni ska trivas varmt nu på Inedalsgatan. Trevlig helg!

Alrun Griepenkerl A

Emma är en riktig proffs som verkligen sköter hela försäljningsprocessen smidigt. Försäljningen av vår lgh överträffade våra förväntningar och vi kan bara tacka för det.

Svar från Emma Holst

Tack snälla Alrun för din fina ord, de är jag som ska tacka för förtroende!

Peter G

Riktigt bra i nästan i allt. Tillgänglig med snabba svar och återkopplingar. Vänlig och glad. Kan marknaden. Som bostadssäljare/uppdragsgivare hade jag kanske behövt återkoppling varje dag: har någon köpare hört av sig? Vad blir ditt nästa drag som mäklare? Ibland kunde det vara tyst i 2-3 dgr och sedan kontaktar jag som säljare Emma för att efterhöra om läget. Jo, det är trögt nu, låg aktivitet bland spekulanter och det händer inte något varje dag. Men som säljare ger läget oro. En kort daglig blänkare med "inget nytt under...

Svar från Emma Holst

Tack för feedback Peter, man kan alltid bli bättre de uppskattas! I tuffa tider som vi är i nu är de ännu viktigare att återkoppla ofta uppskattar din ärlighet. Härligt att vi fick till en så lyckad försäljning med nöjda köpare, hoppas dom ska trivas lika bra som ni gjort. Hoppas vi ska kunna hitta en ny mindre bostad till er här på Kungsholmen, hör av mig vidare. Trevlig dag!

Emelie H

Emma är professionell, proaktiv och lätt att ha att göra med. Hon skötte min lägenhetsförsäljning oerhört bra och smidigt (vilket var extra tacksamt då jag bor utomlands). Rekommenderar starkt att anlita Emma!

Svar från Emma Holst

Tack själv Emelie för förtroende, alltid extra kul att få sälja ännu en i Färjan :) Vi ses!