Adam Hultqvist

Adam Hultqvist

Adam Hultqvist är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Adam Hultqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Adam Hultqvist har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

4 omdömen om Adam Hultqvist

Sedan starten hos Reco 2017
Sofie Erica Elin A

Vi är mer än nöjda med Adam! Jag berömde Adam redan innan hela affären var avslutad hur serviceminded han är, han återkopplade hela tiden om hur budgivningen gick och om jag och min sambo hade frågor längs vägen, båda mötena på kontoret gällande köpet av vår nya lägenhet i Saltsjöbaden så agerade Adam otroligt proffsigt, avslappnat, socialt och trevligt.

Svar från Adam Hultqvist

Hej Sofie, Tack så jättemycket för ert omdöme! Jag önskar er stort lycka till med allt nu och hoppas att ni får en riktigt fin första sommar i er nya lägenhet. Vi hörs vidare :) /Adam

Ingela W

Trevligt bemötande och Adam höll oss noga informerade om allt som hände i köpprocessen. Han ordnade också så vi kunde skriva på köpehandlingarna på annan ort vilket besparade oss en 50 mils resa. Allt fungerade utmärkt och vi är mycket nöjda med Adams insats!

Karin K

Professionellt och genuint bemötande med omtanke!

Svar från Adam Hultqvist

Hej Karin, Stort tack för din rekommendation. Jag hoppas att du och grabben kommer trivas kanon i er nya lägenhet. God fortsättning! :)

Sara O

Tillmötesgående. Fick hela upplevelsen att kännas enkel och rättfram. Professionell. Trevlig.

Svar från Adam Hultqvist

Hej Sara, Tack för de fina orden. Jag hoppas att allt är bra i Frankrike och önskar dig en god fortsättning på det nya året!