Henrik Lindkvist

Henrik Lindkvist

Henrik Lindkvist är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Henrik Lindkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.6. Henrik Lindkvist har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

44 omdömen om Henrik Lindkvist

Sedan starten hos Reco 2015
Antti H

Trevlig och professionell.......................................

Sven B

Vi är mycket nöjda med hela försäljningsprocessen och våra förväntningar överträffades.

Sven P

Henrik inger förtroende och utstrålar seriositet. Dessa två inryckt levde han verkligen up till under försäljnings processen och det var både trevligt och effektivt att jobba med Henrik som mäklare. Jag är mycket nöjd som kund.

Josef G

Henrik hjälpte oss att sälja vår lägenhet till ett bra pris. Henrik är trevlig, ambitiös och lösningsfokuserad. Han fick hela processen från värdering och offert till visning och kontraktskrivning att kännas trygg. Allt detta till konkurrenskraftigt pris, vi tog in flera offerter. Ett extra plus till hans nära samarbete med sina kollegor så de kan gå in och stötta varandra vid behov. Tack Henrik

Lars-erik D

Vi är nöjda med vår upplevelse hos Länsförsäkringar, Henrik skötte allt snyggt o vi fick det vi begärde😀

Edvard K

Väldigt lyhörd och tog frågor och funderingar på allvar vilket var skönt som förstagångsköpare.

Sofia S

Jag upplever Henrik som en kunnig, lyhörd & mycket hjälpsam mäklare. Vi har fått precis det bemötande vi kunde önska oss som husköpare. Han har tagit våra frågor, funderingar & oro på allvar & alltid bemött oss på ett trevligt & professionellt sätt.

Oskar S

Vi fick ett otroligt bra bemötande av Henrik. Henrik är hjälpsam, lugn, kunnig och väldigt professionell i sitt bemötande. Vi är väldigt nöjda med val av mäklare, samt helheten från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Nacka.

Mats E

Jag tycker Henrik gjort ett bra jobb och han uppfyllde i stort sett de förväntningar jag hade. Bemötandet var korrekt, vänligt, proffsigt, och i motsats till många mäklare (t ex från Notar) inte "slemmigt". Det jag möjligen saknade var en erfaren mäklares förklaring till varför så få intressenter kom på de tre visningarna. Det kändes i detta fallet som om mina gissningar var lika mkt värda som mäklarens.

Sofie A

Har haft Henrik som mäklare både vid bostadsköp och vid försäljning. Han håller regelbunden telefon och mailkontakt med köpare och säljare under försäljning vilket ger en trygghet. Dessutom är han trevlig och proffesionell. Kan absolut rekommendera Henrik Lindkvist som mäklare.