Oscar Wittberg

Oscar Wittberg

Oscar Wittberg är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Oscar Wittberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.7. Oscar Wittberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

7 omdömen om Oscar Wittberg

Sedan starten hos Reco 2017
Tobias S

Mycket trevligt och kompetent bemötande.

Svar från Oscar Wittberg

Tack Tobias för de vänliga orden!

Lucas B

Oscar har varit oerhört proffisionell i sitt arbete och hjälpsam i alla steg. En fantastisk mäklare och person! Ni ska vara glada över ha honom dom anställd!

Svar från Oscar Wittberg

Stort tack Lucas för dina fina ord! Otroligt fin lägenhet som du tillträdde idag, du kommer trivas som fisken i vattnet! Ha en toppen vecka :)

Niklas J

Jo jag tycker han skötte sig bra. Allt har rullat på bra och det har inte varit några komplikationer. Tror dock han fick mig att lägga ett högre bud än vad jag hade tänkt, så det gjorde han bra gentemot säljaren.

Svar från Oscar Wittberg

Hej Niklas, vad bra att du känner så, det glädjer mig! Tack för ett trevligt tillträde här på förmiddagen och hoppas du ska trivas i nya lägenheten. Lycka till med köpet av den nya soffan :)

Maria L

Lugnt, ansvarstagande, vänligt och professionellt.

Svar från Oscar Wittberg

Tack för ett bra samarbete! Sen vill jag också passa på att gratulera er till den nya bostaden, vad glad jag blir! :)

Camilla T

Proffsig, på tårna och gav attention

Svar från Oscar Wittberg

Tack för de vänliga orden Camilla. God Jul och Gott Nytt år önskar jag dig!

Andreas M

Mycket nöjd med Oscar. Service minded, fötterna på jorden och snabb på att svara.

Svar från Oscar Wittberg

Vad roligt att höra Andreas! Tackar dig och Josefin för ett bra samarbete och som följd av det en lyckad försäljning! Vi ses snart igen, ha det bäst!

Marianne E

Trevligt bemötande tagit reda på om det var något han inte var så bekant med. Ställt upp och varit tillgänglig när jag behövt ha kontakt med honom. är mycket nöjd med honom hittills.

Svar från Oscar Wittberg

Tack för dom vänliga orden Marianne. Har varit en rolig och givande process att få arbeta med dig! Med vänlig hälsning, Oscar Wittberg