Madelene Hegethorn

Madelene Hegethorn

Madelene Hegethorn är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Östermalm & Lidingö

Madelene Hegethorn har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.7. Madelene Hegethorn har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Madelene Hegethorn

Gisela S

Hittade rätt köpare och lyckades förhandla. Ett litet minus för att hon ljög för köparen om vem som bodde i lgh och därmed satte oss i en knepig sits när vi satt på skrivning och var tvungna att ljuga också.

Göran E

Jag fick ett bra och proffsigt bemötande

Nyström E

Glatt och professionellt, effektivt. Mäklaren lever mkt väl upp till förväntan.

Maja E

Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen. Madelene kunde svara på alla mina frågor och var hjälpsam och förstående när det uppstod problem. Hon var professionell och gav ett mycket bra intryck.

Charlotte S

Jag var köpare av en lägenhet och hade således ej anlitat Madelene. Jag tyckte Madelene var mycket professionell, vänlig och effektiv. Allt fungerade klanderfritt.

Hietala L

Mycket seriöst bemötande. Lösningsorienterad.

Linton T

Madelene är mycket professionell och duktig. Rekommenderar henne varmt.

William B

Supertrevlig och professionell. Madelene skötte allt supersmidigt och problemfritt med ett leende på läpparna och alltid nära till skratt när man pratade med henne.

Miriam I

Madelene är mycket trevlig och proffesionell, jag är väldigt nöjd. När jag säljer nästa lägenhet kommer jag kontakta henne!

John S

Proffsig, strukturerad och flexibel. Det var smidigt att genomföra köpet av lägenheten med henne som mäklare. Öppen för frågor och hjälper även till långt efter att köpet är genomfört. Jag uppskattar att hon emellanåt skickar uppdatering på värdering av min bostadsrätt.

Svar från Madelene Hegethorn

Hej John! Tack för de fina orden och vad roligt att du gillar uppdateringarna :).