Bo Johansson

Bo Johansson

Bo Johansson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Bo Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-09 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.7. Bo Johansson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar. Välkommen!

93 omdömen om Bo Johansson

Sedan starten hos Reco 2012
Majid R

Vi sålde vårt hus genom LF och allting gick smidigt och enkelt till. Alla var proffsiga och inget strul med något.

Samer B

Bo hjälpte oss köpa ett kedjehus på Snårvindevägen i Häseelby. Vår upplevelse var extremt bra, mäklaren var hjälpsam och trevlig, agerar skyndsamt och är väldigt ambitiös. Bo lever upp till alla förväntningar och lite till. //Sam

Majed M

Jag köpt Bra och man har mänsklighet och ärlighet

Ulla B

Sålde vårt radhus. Bo var mycket trevlig, tillgänglig och tog ansvar. Han kunde vårt område mycket bra och är insatt i alla frågor runtomkring. Vi kände att vi var i trygga händer.

MINNA T

Han var bra.kunnig. Varför ska man skriva med minst 30 tecken.det är inte'så trevligt för'kunden.

Johan S

OBS! Nedanstående får ej användas i reklam I samband med försäljningen av villa i Hässelby anlitade Bo Johansson. Bo gav ingav ett start förtroende i samband med mäklarval. Han hade även en större tilltro till möjligheterna med objektet än övriga tillfrågade mäklare. Bo genomförde därefter försäljningen på ett professionellt och förstående sätt vilket har uppskattats.

Barbro E

Vi har just sålt vårt underbara radhus vid Mälaren. Vi fick redan vid vårt första möte med Bo en mycket bra känsla. Han är väldigt kunnig och har ett trevligt bemötande. Han har givit oss en trygghet i försäljningen, som gick fort och utan komplikationer. Vi vill varmt rekommendera honom! Barbro och Lars Eriksson

Christoffer B

Köpte en trea i Hässelby. Blev alltid trevligt bemött av Bo från visning till avslutet på affären. Det var inga som helst problem och han beskrev utförligt allt som tillfrågades och några extra detaljer som var trevliga att veta. Har inget att klaga på allt gick som ett kullager.

David W

Lugn och ger ett trygg intryck för både säljare och köpare.

Andreas H

Köpt tomt av Bo. Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande.