Linda Olin

Linda Olin

Linda Olin är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Linda Olin har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-09 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.8. Linda Olin har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är all kundkontakt och möjligheten till att göra bra affärer för dig som kund.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en kunnig mäklare som gör det där lilla extra för dig, oavsett säljare eller köpare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Drivande med starkt kundfokus. För mig är det viktigt att leverera kvalitet och det bästa kvittot är när såväl säljare som köpare känner sig riktigt, riktigt nöjda.

136 omdömen om Linda Olin

Sedan starten hos Reco 2012
Marcus T

Professionell och mycket trevlig mäklare som hjälpte mig och min sambo med köpet av vårt radhus i Råcksta!

Jon S

Vi är mycket nöjda med vårt husköp och den hjälp vi fick av mäklaren!

Anna B

Sålt radhus, sökte själv upp Linda för att hon är så trevlig och personlig. Hamnade mitt i en nedgång på marknaden vilket ledde till att priset fick sänkas. Det var inte mäklarens fel. Linda är toppen och lätt att ha ovh göra med .

Eva D

Sålt radhus i Vällingby. Helproffsigt mäkleri med värme och kunnande.

Svar från Linda Olin

Tack snälla Eva! Hörs när det är dags för skatt?

Frida H

Linda Olin gjorde långt mer än vad som kan förväntas vid förmedlingen av vårt nyköpta radhus. Inte bara fick vi förhandsvisning av fastigheten, hon avbröt också sin semester vid ett flertal tillfällen för att affären skulle kunna gå i lås. Hon agerade mycket proffsigt och gav klara, raka besked genom hela processen. Vi är mycket glada nyblivna husägare.

Svar från Linda Olin

Vad roligt att ni är nöjda Frida! Är övertygad om att detta är helt rätt för er. Stor kram o tack för den fina blomman.

Amir Hassan S

Mycket bra... snabb och hjälpsam! vi rekommenderar!

Jessica B

Köpte ett radhus med min sambo, vi hade väldigt specifika krav på vad vi ville ha och Linda tipsade oss om radhuset när vi inte var nöjda med ett annat som vi tittat på. Vi fick en extra visning och efter några budningsturer blev det vårat. Linda har ett härligt positivt sätt med många idéer och lösningar för att allt ska bli toppen, så glad att just Linda var mäklare till vårt hus. Kan rekomendera henne varmt.

Susanne E

Vi fick hjälp av Linda att sälja vårt radhus. Vi fick förtroende för Linda då hon var lyssnande och var påläst om hur bostadsmarknaden såg ut. Allt gick fort och vi fick ett förhållandevis bra pris på huset. Även de som köpte huset var mycket glada i Linda och hennes proffsiga bemötande.

Joelle Z

Alltid tillgänglig och hjälpsam

Alexander A

Vi sålde nyligen med och är mycket nöjda med hennes insats.