Alla kategorier Optiker Blekinge Ronneby Laserblick

Laserblick

Drottninggatan 4, 172 30 Ronneby — Visa karta

Välkommen till Laserblick i Ronneby!

Trött på glasögon och linser? Då är det dags att du vågar. Ta steget till ett klarare liv, ja ta ett ordentligt kliv. Med oss på Laserblick, blir din behandling klar på ett kick.

Vi erbjuder:
- Säker ögonlaser i enlighet med Lasek/no cut
- Kostnadsfri förundersökning av behandlande ögonläkare
- Läkemedel och solglasögon
- 24/7 service för dig som genomgått behandling
- Gratis efterkontroll
- Samma specialistläkare varje gång

Med många år i branschen, ger vi dig nu chansen, att bli av med livets schism. Oavsett om det gäller översynthet, närsynthet eller astigmatism.
Vi utför inga behandlingar på löpande band utan finns där för dig som en hjälpande hand.

Välkommen till Laserblick i Ronneby, kliv in, kliv ut, och känn dig som ny.

Läs vad 20 kunder tycker om Laserblick

• 2019-05-13

Ewa A skrev om Laserblick
    Jag genomgick en laserbehandling pga närsynthet och brytningsfel för 3 månader sedan. Jag har fått mycket bra information, bemötande och förtroende genom hela proceduren. Känt mig trygg och så väl omhändertagen från början till slut. Snabba och bra svar på alla frågor. Efter över 40 år med glasögon med riktigt höga styrkor har jag nu 3 månader efter behandlingen full syn! Helt fantastisk känsla. Jag är så oerhört nöjd och tacksam.
    Jag kan varmt rekommendera Laserblick i Ronneby. Läs mer
    2019-05-16 Eivor L svarar Ewa A
    Tack för ditt fina omdöme! Det är så kul att förenkla vardagen för folk. Ha det gott på hästryggen så ses vi när det gått ett år.
  • 2019-04-28

Anna F skrev om Laserblick
    Idag är det 3 månader sedan jag gjorde min laseroperation på Laserblick i Ronneby. Trevligt bemötande och uppriktiga och snabba svar längs hela vägen. Idag ser jag bättre än jag trodde och är hur nöjd som helst. Kan rekommendera varmt. Läs mer
  • Kim L

2019-04-05

Kim L skrev om Laserblick
    Det som jag känner så här långt, ca. 3 1/2 månader efter operationen, är att i det stora hela har allt flytit på bra. Fick till exempel svar på e-post både kvällar och helger efter arbetstid.
    Det jag dock hade önskat är skriftlig information gällande vilka tabletter & salvor som ska tas och när, fick det muntligt förklarat för mig innan operationen och de första kvällarna var det lite av en gissningslek med alla tabletter, salvor och ögondroppar som jag fick med mig hem. Läs mer
    2019-04-05 Eivor L svarar Kim L
    Hej Kim!
    Var la du pappret du fick med instruktionerna? Det låg inte kvar när du gått. Vi ses när det gått 1 år. Trevlig helg!
  • 2019-04-01

Calle J skrev om Laserblick
    Väl Bemött och gick väldigt snabbt att få sin behandling gjord! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-02-07

Nathalie F skrev om Laserblick
    Jag gjorde en laseroperation för att slippa mina glasögon.
    När operationen var färdig hade jag två fruktansvärda dagar där jag var helt blind och jag fick ha assistans med så gott som allt i vardagen. En hemsk smärta som gjorde att man bara ville sova igenom dagarna. Men det var det absolut värt.
    Nu har jag 100 % syn och slipper mina glasögon! Personalen på laserblick var underbara. Trevligt bemötande, trygghet genom att man kunde ringa när som helst och utförlig information i både smärtförlopp, läkemedletshantering och omvårdnad! Jag kan varmt rekommendera laserblick och deras operationer / Nathalie Läs mer
  • 2019-02-06

Pernilla H skrev om Laserblick
    Jag är mycket nöjd med operation, bemötande och min numera utmärkta syn. Läs mer
  • Avin F

2019-01-29

Avin F skrev om Laserblick
    Jag blev väldigt väl bemött hos de. Är mycket nöjd med lasserbehandling. Så skönt att slippa glasögon. Vi är 3 syskon som gjort laserbehandlingen hos Laserblick och är lika nöjda alla 3. Jag rekommenderar er starkt att laser behandla era ögon hos Laserblick. Läs mer
  • Marcus O

2018-12-18

Marcus O skrev om Laserblick
    Jag gjorde en ögonlaseroperation som gick jättebra och efter mycket lite biverkningar i läkeprocessen så har jag perfekt syn på båda ögonen och slipper glasögon och linser. Läs mer
  • 2018-12-10

Sonny J skrev om Laserblick
    Laserblick i Ronneby proffsigt rakt igenom allt från bemötande till utförande!
    Hel nöjd med mina "nya" ögon!! Läs mer
  • 2018-10-09

Sara H skrev om Laserblick
    Gjorde en en laseroperation på ögonen som blev bättre än vad jag någonsin kunnat ana. Idag, tre månader efter operationen ser jag bättre än vad jag gjorde tidigare med glasögon! Bemötandet har varit fantastiskt och man har fått svar i princip dygnet runt om man har haft några frågor eller funderingar! Kan starkt rekommendera ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2018-10-02

Kenny N skrev om Laserblick
    Väldigt trevliga! Man blir riktigt bra och seriöst bemött. Känns tryggt Läs mer
    2018-10-03 Eivor L svarar Kenny N
    Tack för att du delar med dig av din positiva erfarenhet.
  • 2018-09-13

Stefan F skrev om Laserblick
    Laseroperation av mina ögon som utfördes omsorgsfullt och proffsigt.
    Mycket trevlig personal som tog hand om mig på bästa sätt. Resultatet blev över förväntan och nu ser jag bättre utan glasögon än jag gjorde med glasögon. Läs mer
  • 2018-09-12

Johan B skrev om Laserblick
    Trevlig service och kunnig personal. Läs mer
  • 2018-09-09

Per G skrev om Laserblick
    Ser bra efter operationen, förutom vid starka ljus då jag blir helt sönder bländad och ljusetän från lampor o andra ljuskällor bara sprids ut som ett stort klot runt ljuskällan, väldigt, väldigt irriterande.

Har kontaktat dem flera gånger o de säger inte ett smack, dåligt. Läs mer
    2018-09-09 Eivor L svarar Per G
    Hej!
    Vi såg dig i nov -17 dvs 3 mån efter behandlingen och då såg du 150%. Du hörde av dig i mars och då talade vi om att det inte var färdigläkt. Du har därefter inte hört av dig, inte ens för att boka 1-årskontroll. Så jag tycker inte att din kommentar känns ärlig. Du har fått svar samma dag de gånger du hört av dig, dvs när du bokade tid, när du "slarvat" bort dina droppar och när du ringde och var orolig (i mars). Såg att du skickat ett mail i dag 14.21 och du kommer få svar på det före kl 16.00 FAST DET ÄR SÖNDAG!
    2018-09-09 Per G svarar Eivor L
    Hur är jag inte ärlig? Jag ser ju det jag ser?
    Vad har att jag råkade tappa ut en kortison flaska med nånting att göra?
    2018-09-09 Per G svarar Eivor L
    Hur är jag inte ärlig? Jag ser ju det jag ser?
    Vad har att jag råkade tappa ut en kortison flaska med nånting att göra?
    2018-09-09 Eivor L svarar Per G
    Du skriver att du inte fått några svar och det är inte ärligt, för du har fått svar varje gång du hört av dig oavsett veckodag. Har även svarat på din mail idag.
    2018-09-09 Per G svarar Eivor L
    Nått svar på min fråga såklart, att jag bara ska koppla bort att jag blir bländad när jag kör bil funkar inte.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Stefan C

2018-09-06

Stefan C skrev om Laserblick
    Jag var på undersökning för att se om jag kunde göra en operation gällande min närsynthet. Då jag har svårt att komma ifrån dagtid på jobbet så tog de emot mig en söndag. Då de på sin lediga dag tog sig tid och gjorde undersökningen. Väldigt professionellt mottagande och kunniga.
    Kan rekommenderas varmt. Läs mer
  • Mikael E

2018-09-05

Mikael E skrev om Laserblick
    Fick ett oerhört proffsigt bemötande när jag testade synen för att se om jag kunde slippa glasögon genom en operation.
    Var lite nervös innan, men deras varma och kunniga sätt att förbereda, genomföra och följa upp mig på, gjorde att jag kände mig helt trygg.
    Nu blev det ingen operation för mig, men jag kan verkligen rekommendera alla som funderar att boka tid hos Laserblick! Läs mer
  • 2018-09-05

matilda S skrev om Laserblick
    Var inne på ögonundersökning. Trevligt och proffsigt bemötande. Kunnig personal, man känner sig trygg och omhändertagen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-09-05

Max M skrev om Laserblick
    Undersökte min syn. Fantastisk service och mottagande. Mycket nöjd med min upplevelse. Läs mer
    2018-09-05 Eivor L svarar Max M
    Tack för ditt omdöme och att du meddelar andra att du är nöjd.
  • Suchada N

2018-09-03

Suchada N skrev om Laserblick
    Jag gjorde en laserbehandling på ögonen och är super nöjd. Bra bemötande och väldigt bra information om allt. Läs mer
  • Tobias J

2018-09-03

Tobias J skrev om Laserblick
    Gjorde en ögon operation för 5 år sedan och nu när jag tykte jag börjat se sämre så fick jag snabbt komma på en ny undersökning. Läs mer

Drottninggatan 4, 172 30 Ronneby