Laserblick

Laserblick

Ring 070-571 61 26 www.laserblick.nu

Välkommen till Laserblick i Ronneby! Trött på glasögon och linser? Då är det dags att du vågar. Ta steget till ett klarare liv, ja ta ett ordentligt kliv. Med oss på Laserblick, blir din behandling klar på ett kick. Vi erbjuder: - Säker ögonlaser i enlighet med Lasek/no cut - Kostnadsfri förundersökning av behandlande ögonläkare...

42 omdömen om Laserblick

Rebecca A

Otroligt nöjd! Ser superb nu

Sofia B
Skrev om Laserblick

Jag gjorde ögonlaser LASEK på båda mina ögon då jag var närsynt med brytningsfel. Jag är otroligt nöjd med allt från bemötande till operation. Dr Axel är en sån fantastisk person som gjorde hela processen lugn, trygg och avslappnad. Jag rekommenderar Dr Axel och hans klinik till alla jag pratar med som frågar om min operation.

Svar från Laserblick

Tack för fint omdöme! God Jul och Gott Nytt År!

Sari Hannele A
Skrev om Laserblick

Sökte för ett linsbyte, men blev avrådd med tanke på risker. Mycket nöjd med detta svar då jag funderat fram och tillbaka. Nu behöver jag inte fundera längre. Det är ju ändå ögonen man ska in och peta i för att inte tala om kostnaden. Tacksam!

Svar från Laserblick

Tack för trevligt samtal. Lycka till med dina val. Önskar dig en trevlig helg!

Tobias U
Skrev om Laserblick

Väldigt proffesionellt bemötande. Man känner sig trygg med personalen.

Tack! Glad påsk

Emil G
Skrev om Laserblick

Mycket bra bemöt med noggrann synundersökning och ärligt utlåtande. Känner mig nöjd trotts utebliven laserbehandling. Jag hade för bra syn för att det skulle kännas värt behandlingen. Maskinen klarar inte heller för litet synfel. Tacksam för ärligt svar så man slipper känna sig lurad på alla pengar. Får istället försöka i framtiden om min syn blir sämre med åren.

Hanna T
Skrev om Laserblick

Väldigt trevligt och personligt bemötande. Kunniga, fick förklarat för mig både hur operationen skulle gå till och hur det skulle kännas efter. De första dagarna efter operationen var tuffa men eftersom jag visste om det innan så var det hanterbart. Innan operationen såg jag i princip ingenting, kunde inte lämna huset utan linser. Idag ser jag helt perfekt! Kan varmt rekommendera denna kliniken!

Jonathan V
Skrev om Laserblick

Får börja med att säga Wow! Deras professionalism och omhändertagande är överväldigande och man känner sig väl välkommen redan vid första kontakt. Det har nu gått tre månader sedan min behandling och jag ser till och med bättre än vad jag tidigare gjorde med glasögon. Jag hade rätt ont första dagarna, men när jag började se kristallklart ett par veckor senare så fanns det ingen tvivel om hur värt det var att genomföra behandlingen. Har man redan funderat på att genomföra en LASEK-behandling så rekommenderar jag verkligen att ta steget. Tack! Jonathan 24år

Svar från Laserblick

Alltid lika kul att se hur nöjda ni är. Tack och välkommen på 1-årskollen, om du vill.

Bo Gunnar E
Skrev om Laserblick

Har, genom jobbet, haft kontakt med Axel i många år där han byggt upp ett förtroende. När jag slutade jobba var beslutet enkelt att låta honom ”fixa till” min syn. Efter 30 år med tjockare och tjockare glasögon är det en underbar känsla att kunna leva utan. Rekommenderar det definitivt, utan tvekan. Proffsigt rakt igenom.

Svar från Laserblick

Tack! Allt lika trevligt att höra

TOBIAS A
Skrev om Laserblick

Opererade mina ögon för snart 4 år sen och är otroligt nöjd med resultatet. Bemötandet före under och efter har varit 5/5 och jag kan verkligen rekommendera för er som funderar på en operation.

Svar från Laserblick

Tack! Alltid lika trevligt att se att du vill dela med dig av din erfarenhet av oss. God Jul!

Monika E
Skrev om Laserblick

Jag har opererat min närsynthet och mina brytningsfel med mycket bra resultat! Jag rekommenderar Laserblick till alla i min omgivning som funderar på att korrigera sina synfel. Jag har alltid blivit mycket väl bemött vid all kontakt med Laserblick och jag har alltid känt mig väl omhändertagen!

Svar från Laserblick

Tack Monika. Alltid lika kul/trevligt att få höra/se hur nöjda ni är.

Ursula L
Skrev om Laserblick

Mycket trevliga och bra bemötande. Bara positivt att säga

Nathalie M
Skrev om Laserblick

Smidig behandling med utmärkt resultat. Axel och Eivor har varit mycket hjälpsamma både före, under och efter behandlingen. Rekommenderas varmt om du vill lägga ifrån dig glasögonen!

Jack K
Skrev om Laserblick

Gjorde laserbehandling. Otroligt bra bemötande. Supernöjd med resultatet. Gick från att knappt se utan glasögon till att se de minsta bokstäverna på tavlan. Rekommenderar starkt!

Fredrik A
Skrev om Laserblick

Trevlig bemötande och kunniga inom sitt område. Innan operationen startade gick vi igenom allt och jag fick ställa frågor. Det kändes tryggt. Skulle inte gå till någon annan. Tack för laserblicken

Svar från Laserblick

Tack! Alltid lika kul att höra! God fortsättning och håll dig frisk.

Henrik M
Skrev om Laserblick

10 år efter lasek-behandling och jag har fortfarande perfekt syn.

Joakim P
Skrev om Laserblick

Snabb respons och bra mottagande. Både undersökning och operation kändes tryggt. Efter operation ser jag lika bra utan glasögon som jag gjorde med glasögon innan operationen.

Anna-Lotta E
Skrev om Laserblick

Professionell ögonläkare som visste vad han skulle göra.. kände mig trygg under hela operationen där han förklarade varje steg.. nu 3 månader senare så får jag flyga flygplan.. från 7.0 närsynthet till perfekt syn.. helt underbart.. tack snälla för att ni gjorde detta möjligt ❤️

Svar från Laserblick

Tack för fin rekommendation. Trevlig helg så ses vi på 1-årskollen - om du vill.

FILIP G
Skrev om Laserblick

Genomförde behandlingen i skrivande stund för nästan exakt ett år sedan, blev rekommenderad denna kliniken från en läkare i flygvapnet och letade runt mycket innan jag bestämde mig. Enkelt och tydligt vid varje möte, innan och under operationen känner man ett förtroende då Laserblick tar allt ansvar själva. Man möter människor och inte ett företag! Sammanfattat - bra bemötande, konkreta bra resultat och inte komplikationer 1 år senare. Perfekt syn idag. Tack!

Svar från Laserblick

Tack för fin rekommendation! Ha en riktigt trevlig jul och nyårshelg

Jenny W
Skrev om Laserblick

Jag gjorde en Lasek behandling för drygt 3 månader sedan och är fantastiskt nöjd! Har haft glasögon och linser i drygt 30 år och nu är det en sån befrielse att kunna se igen. Jag har blivit bemött på ett mycket professionellt och tryggt sätt. De förklarade för mig precis hur både behandlingen och efterarbetet skulle gå till och det har också stämt. Jag är jättenöjd och kan verkligen rekommendera Laserblick 😊

Svar från Laserblick

Tack för fin rekommendation. God Jul så ses vi när det gått ett år (Om du har tid och lust)

Sofie A
Skrev om Laserblick

Trevliga och lätta att ha och göra med. Själva ingreppet gick snabbt och jag har nu 3 månader efter gått från att inte se översta raden till att kunna se näst nedersta. Har haft glasögon större delen av mitt liv och har inte känt mig så begränsad men nu när jag är utan är det en fantastisk frihetskänsla.

Svar från Laserblick

Tack för fin rekommendation. Vi ses på 1-årskontrollen (Om du vill)

Felicia E
Skrev om Laserblick

Efter ögonlaserbehandling: En mycket personlig klinik där det märks att man fokuserar på kvalité och tydlighet. Precis vad man behöver när man ska lägga ansvaret för sina ögon i någon annans händer. Jag kunde inte ha varit nöjdare.

Svar från Laserblick

Alltid lika kul att höra (även om vi inte är förvånade). Må gott!

Pia B
Skrev om Laserblick

Mycket kompetenta och trevligt bemötande! Rekommenderas verkligen!

Ewa A
Skrev om Laserblick

Jag genomgick en laserbehandling pga närsynthet och brytningsfel för 3 månader sedan. Jag har fått mycket bra information, bemötande och förtroende genom hela proceduren. Känt mig trygg och så väl omhändertagen från början till slut. Snabba och bra svar på alla frågor. Efter över 40 år med glasögon med riktigt höga styrkor har jag nu 3 månader efter behandlingen full syn! Helt fantastisk känsla. Jag är så oerhört nöjd och tacksam. Jag kan varmt rekommendera Laserblick i Ronneby.

Svar från Laserblick

Tack för ditt fina omdöme! Det är så kul att förenkla vardagen för folk. Ha det gott på hästryggen så ses vi när det gått ett år.

Anna F
Skrev om Laserblick

Idag är det 3 månader sedan jag gjorde min laseroperation på Laserblick i Ronneby. Trevligt bemötande och uppriktiga och snabba svar längs hela vägen. Idag ser jag bättre än jag trodde och är hur nöjd som helst. Kan rekommendera varmt.

Kim L
Skrev om Laserblick

Det som jag känner så här långt, ca. 3 1/2 månader efter operationen, är att i det stora hela har allt flytit på bra. Fick till exempel svar på e-post både kvällar och helger efter arbetstid. Det jag dock hade önskat är skriftlig information gällande vilka tabletter & salvor som ska tas och när, fick det muntligt förklarat för mig innan operationen och de första kvällarna var det lite av en gissningslek med alla tabletter, salvor och ögondroppar som jag fick med mig hem.

Svar från Laserblick

Hej Kim! Var la du pappret du fick med instruktionerna? Det låg inte kvar när du gått. Vi ses när det gått 1 år. Trevlig helg!

Calle J
Skrev om Laserblick

Väl Bemött och gick väldigt snabbt att få sin behandling gjord! Rekommenderar starkt!

Nathalie F
Skrev om Laserblick

Jag gjorde en laseroperation för att slippa mina glasögon. När operationen var färdig hade jag två fruktansvärda dagar där jag var helt blind och jag fick ha assistans med så gott som allt i vardagen. En hemsk smärta som gjorde att man bara ville sova igenom dagarna. Men det var det absolut värt. Nu har jag 100 % syn och slipper mina glasögon! Personalen på laserblick var underbara. Trevligt bemötande, trygghet genom att man kunde ringa när som helst och utförlig information i både smärtförlopp, läkemedletshantering...

Pernilla H
Skrev om Laserblick

Jag är mycket nöjd med operation, bemötande och min numera utmärkta syn.

Avin F
Skrev om Laserblick

Jag blev väldigt väl bemött hos de. Är mycket nöjd med lasserbehandling. Så skönt att slippa glasögon. Vi är 3 syskon som gjort laserbehandlingen hos Laserblick och är lika nöjda alla 3. Jag rekommenderar er starkt att laser behandla era ögon hos Laserblick.

Marcus O
Skrev om Laserblick

Jag gjorde en ögonlaseroperation som gick jättebra och efter mycket lite biverkningar i läkeprocessen så har jag perfekt syn på båda ögonen och slipper glasögon och linser.

Sonny J
Skrev om Laserblick

Laserblick i Ronneby proffsigt rakt igenom allt från bemötande till utförande! Hel nöjd med mina "nya" ögon!!

Sara H
Skrev om Laserblick

Gjorde en en laseroperation på ögonen som blev bättre än vad jag någonsin kunnat ana. Idag, tre månader efter operationen ser jag bättre än vad jag gjorde tidigare med glasögon! Bemötandet har varit fantastiskt och man har fått svar i princip dygnet runt om man har haft några frågor eller funderingar! Kan starkt rekommendera ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Kenny N
Skrev om Laserblick

Väldigt trevliga! Man blir riktigt bra och seriöst bemött. Känns tryggt

Svar från Laserblick

Tack för att du delar med dig av din positiva erfarenhet.

Stefan F
Skrev om Laserblick

Laseroperation av mina ögon som utfördes omsorgsfullt och proffsigt. Mycket trevlig personal som tog hand om mig på bästa sätt. Resultatet blev över förväntan och nu ser jag bättre utan glasögon än jag gjorde med glasögon.

Johan B
Skrev om Laserblick

Trevlig service och kunnig personal.

Per G
Skrev om Laserblick

Ser bra efter operationen, förutom vid starka ljus då jag blir helt sönder bländad och ljusetän från lampor o andra ljuskällor bara sprids ut som ett stort klot runt ljuskällan, väldigt, väldigt irriterande. Har kontaktat dem flera gånger o de säger inte ett smack, dåligt.

Svar från Laserblick

Hej! Vi såg dig i nov -17 dvs 3 mån efter behandlingen och då såg du 150%. Du hörde av dig i mars och då talade vi om att det inte var färdigläkt. Du har därefter inte hört av dig, inte ens för att boka 1-årskontroll. Så jag tycker inte att din kommentar känns ärlig. Du har fått svar samma dag de gånger du hört av dig, dvs när du bokade tid, när du "slarvat" bort dina droppar och när du ringde och var orolig (i mars). Såg att du skickat ett mail i dag 14.21 och du kommer få svar på det före kl 16.00 FAST DET ÄR SÖNDAG!

Stefan C
Skrev om Laserblick

Jag var på undersökning för att se om jag kunde göra en operation gällande min närsynthet. Då jag har svårt att komma ifrån dagtid på jobbet så tog de emot mig en söndag. Då de på sin lediga dag tog sig tid och gjorde undersökningen. Väldigt professionellt mottagande och kunniga. Kan rekommenderas varmt.

Mikael E
Skrev om Laserblick

Fick ett oerhört proffsigt bemötande när jag testade synen för att se om jag kunde slippa glasögon genom en operation. Var lite nervös innan, men deras varma och kunniga sätt att förbereda, genomföra och följa upp mig på, gjorde att jag kände mig helt trygg. Nu blev det ingen operation för mig, men jag kan verkligen rekommendera alla som funderar att boka tid hos Laserblick!

matilda S
Skrev om Laserblick

Var inne på ögonundersökning. Trevligt och proffsigt bemötande. Kunnig personal, man känner sig trygg och omhändertagen. Rekommenderas varmt!

Max M
Skrev om Laserblick

Undersökte min syn. Fantastisk service och mottagande. Mycket nöjd med min upplevelse.

Svar från Laserblick

Tack för ditt omdöme och att du meddelar andra att du är nöjd.

Suchada N
Skrev om Laserblick

Jag gjorde en laserbehandling på ögonen och är super nöjd. Bra bemötande och väldigt bra information om allt.

Tobias J
Skrev om Laserblick

Gjorde en ögon operation för 5 år sedan och nu när jag tykte jag börjat se sämre så fick jag snabbt komma på en ny undersökning.