Diana Pano

14 omdömen om Diana Pano

Sedan starten hos Reco 2015
Eva D
Skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek

Diana Pano, bästa frisören ever! I flera år bytte jag frisör efter varje klippning på grund av att jag aldrig var helt nöjd, men för fem år sen fann jag hårgudinnan Diana. Som frisör är hon effektiv och proffsig. Hon har en intuitiv förmåga att mixa färger och få fram rätt hårton. Rekommenderas varmt!

Monica B
Skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek

Diana är den bästa frisör jag haft! Lyhörd, kreativ, proffsig, kunnig och dessutom mycket trevlig. Hon färgar, slingar och klipper suveränt. Jag känner mig alltid trygg när jag går till henne, jag vet att jag kommer att gå ifrån salongen nöjd, glad och sjukt snygg i håret! Toppbetyg helt enkelt:)

Isabell G
Skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek

Världens bästa tjej på alla sätt med grym humor och skills jag bara kan drömma om. Vid ett flertal gånger har jag varit inne för enbart klippning och Diana lyckats alltid överträffa mina förväntningar. Varje gång jag varit inne har jag haft världens fulaste utväxt och Diana har bett mig att färga men jag har aldrig haft tid. Tills i augusti. Jag gjorde en hel makeover med klippning och färg, gick från brun/svart till blonda slingor och ljusare färg över hela håret. Jag är så nöjd. Varje gång jag går förbi spegeln blir jag så jäkla glad och är supernöjd.

Sandra P
Skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek

Jag är mycket nöjd med mitt besök. Kom dit för att rätta till ett helt förstört hår efter att en tidigare frisör (annat företag) gjort ett mycket dåligt jobb. Jag hade därför inte så höga förväntningar på om det skulle gå att rätta till. Diana gjorde en helt otrolig förvandling, resultatet blev bättre än jag kunnat drömma om! Fick ett mycket gott bemötande från alla på salongen. Diana du har magiska händer! Har inte känt mig så snygg på länge.

Evelina O
Skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek

Diana är världens bästa frisör, jag vill inte att någon annan ska röra mitt hår. Varje gång hon klippt/färgat mig känns mitt hår fantastiskt! Dessutom är hon så himla gullig och fin. Jag rekommenderar verkligen henne starkt. <3

Isabella  P
Skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek

Jag har äntligen hittat Stockholms bästa hårguru! Diana du har verkligen magiska händer, jag är så himla nöjd ! Jag känner mig sååå snygg i mitt nya hår. Jag bara älskar din positiva och energiska energi ! ????/ Bella

Gosia P
Skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek

Trevlig stämning, man känner sig verkligen välkommen. Dianas kreativitet och arbete är fantastiska. Det var längesen jag var så nöjd med både klippning och färgning. Rekommenderar varmt.

Elisabet C
Skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek

Diana Pano är magisk i sitt arbete! Jag har haft förmånen att få klippa mig hos henne i ca 8 år och jag är lika nöjd varje gång. Utvecklande, inspirerande och kunnig så är det omöjligt att byta till annan frisör.

Sussan
Skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek

Stockholms bästa frisör ! Har alltid varit trogen kund till Lh klippotek , men måste säga att Diana har överträffat alla mina förväntningar! Hon kom med idéer och byte ut mina trista slingor som jag haft i flera år. Är evigt tacksam till att jag slumpmässigt hamna hos henne,Rekommenderar Diana starkt !

RaId A T
Skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek

Jättenöjd! Stort tack Diana Pano för ett proffsigt jobb och du är alltid trevlig och glad. Diana är en kreativ frisör och fantastiskt duktig på allt som rör färgteknik och ton. Very satisfied! Many thanks Diana Pano for a professional job, you are always pleasant and happy. Diana is a creative hairstyler and fantastic good at everything regarding color mixing techniques and tone.