10 rekommendationer

117 61 Stockholm — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Diana Pano

• Evelina O
    Evelina O skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Diana är världens bästa frisör, jag vill inte att någon annan ska röra mitt hår. Varje gång hon klippt/färgat mig känns mitt hår fantastiskt! Dessutom är hon så himla gullig och fin. Jag rekommenderar verkligen henne starkt. <3
  • Isabella  P
    Isabella P skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Jag har äntligen hittat Stockholms bästa hårguru! Diana du har verkligen magiska händer, jag är så himla nöjd ! Jag känner mig sååå snygg i mitt nya hår. Jag bara älskar din positiva och energiska energi ! 🖒🖒🖒🖒/ Bella
  • Gosia P
    Gosia P skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Trevlig stämning, man känner sig verkligen välkommen. Dianas kreativitet och arbete är fantastiska. Det var längesen jag var så nöjd med både klippning och färgning. Rekommenderar varmt.
  • Elisabet C
    Elisabet C skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Diana Pano är magisk i sitt arbete! Jag har haft förmånen att få klippa mig hos henne i ca 8 år och jag är lika nöjd varje gång. Utvecklande, inspirerande och kunnig så är det omöjligt att byta till annan frisör.
  • Sussan
    Sussan skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Stockholms bästa frisör ! Har alltid varit trogen kund till Lh klippotek , men måste säga att Diana har överträffat alla mina förväntningar! Hon kom med idéer och byte ut mina trista slingor som jag haft i flera år. Är evigt tacksam till att jag slumpmässigt hamna hos henne,Rekommenderar Diana starkt !
  • RaId A T
    RaId A T skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Jättenöjd! Stort tack Diana Pano för ett proffsigt jobb och du är alltid trevlig och glad. Diana är en kreativ frisör och fantastiskt duktig på allt som rör färgteknik och ton.

Very satisfied! Many thanks Diana Pano for a professional job, you are always pleasant and happy. Diana is a creative hairstyler and fantastic good at everything regarding color mixing techniques and tone.
  • Tina S
    Tina S skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Jag har nog träffat på världens mest proffsiga frisör/stylist ,Diana Pano heter hon! Hennes härliga energi smittade av sig , Jag kände mig så lycklig när jag gick ut därifrån ! Hennes kunskap inom färg är helt otrolig ! Jag har aldrig varit så nöjd i hela mitt liv ! Jag kommer vara en evig stammis, rekommenderas starkt för er som vågar med nya idéer!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Glatt gäng som kan klippa också
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Duktig frisör som kändes kunnig.
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    funkade bra! o snabbt gick det

Liljeholmstorget 2 A, 117 61 Stockholm