LH Klippotek

LH Klippotek

Ring 08-408 324 63 www.lhklippotek.com

På LH Klippotek på Liljeholmen kan du som kund lita på att du hamnar i centrum. Med all vår kunskap och erfarenhet strävar vi alltid efter att uppfylla just dina önskemål på ett så professionellt och effektivt sätt som möjligt. Vi ger tips och idéer på vad som passar just dig och din hårtyp. Salongen har en modemedveten image...

35 omdömen om LH Klippotek

Eva D

Diana Pano, bästa frisören ever! I flera år bytte jag frisör efter varje klippning på grund av att jag aldrig var helt nöjd, men för fem år sen fann jag hårgudinnan Diana. Som frisör är hon effektiv och proffsig. Hon har en intuitiv förmåga att mixa färger och få fram rätt hårton. Rekommenderas varmt!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Monica B

Diana är den bästa frisör jag haft! Lyhörd, kreativ, proffsig, kunnig och dessutom mycket trevlig. Hon färgar, slingar och klipper suveränt. Jag känner mig alltid trygg när jag går till henne, jag vet att jag kommer att gå ifrån salongen nöjd, glad och sjukt snygg i håret! Toppbetyg helt enkelt:)

Isabell G

Världens bästa tjej på alla sätt med grym humor och skills jag bara kan drömma om. Vid ett flertal gånger har jag varit inne för enbart klippning och Diana lyckats alltid överträffa mina förväntningar. Varje gång jag varit inne har jag haft världens fulaste utväxt och Diana har bett mig att färga men jag har aldrig haft tid. Tills i augusti. Jag gjorde en hel makeover med klippning och färg, gick från brun/svart till blonda slingor och ljusare färg över hela håret. Jag är så nöjd. Varje gång jag går förbi spegeln blir jag så jäkla glad och är supernöjd.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Stefan P

Var hos LH Klippotek för första gången och kommer absolut att gå tillbaka hit. Rebecka gjorde ett kanonbra jobb!

Sandra P

Jag är mycket nöjd med mitt besök. Kom dit för att rätta till ett helt förstört hår efter att en tidigare frisör (annat företag) gjort ett mycket dåligt jobb. Jag hade därför inte så höga förväntningar på om det skulle gå att rätta till. Diana gjorde en helt otrolig förvandling, resultatet blev bättre än jag kunnat drömma om! Fick ett mycket gott bemötande från alla på salongen. Diana du har magiska händer! Har inte känt mig så snygg på länge.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Magnus A
Skrev om LH Klippotek

Mycket bra klippning och trevlig personal! Återkommer. :-)

Evelina O

Diana är världens bästa frisör, jag vill inte att någon annan ska röra mitt hår. Varje gång hon klippt/färgat mig känns mitt hår fantastiskt! Dessutom är hon så himla gullig och fin. Jag rekommenderar verkligen henne starkt. <3

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Helene T
Skrev om LH Klippotek

Supernöjd med både upplevelsen och resultatet! Ett härligt gäng som jobbar på salongen i Liljeholmen! Glad att jag hittade dit och kommer definitivt att återvända :) Tusen tack! //Helene

Isabella  P

Jag har äntligen hittat Stockholms bästa hårguru! Diana du har verkligen magiska händer, jag är så himla nöjd ! Jag känner mig sååå snygg i mitt nya hår. Jag bara älskar din positiva och energiska energi ! ????/ Bella

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 125 omdömen 4.6 av 125 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Gosia P

Trevlig stämning, man känner sig verkligen välkommen. Dianas kreativitet och arbete är fantastiska. Det var längesen jag var så nöjd med både klippning och färgning. Rekommenderar varmt.

Elisabet C

Diana Pano är magisk i sitt arbete! Jag har haft förmånen att få klippa mig hos henne i ca 8 år och jag är lika nöjd varje gång. Utvecklande, inspirerande och kunnig så är det omöjligt att byta till annan frisör.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Sussan

Stockholms bästa frisör ! Har alltid varit trogen kund till Lh klippotek , men måste säga att Diana har överträffat alla mina förväntningar! Hon kom med idéer och byte ut mina trista slingor som jag haft i flera år. Är evigt tacksam till att jag slumpmässigt hamna hos henne,Rekommenderar Diana starkt !

RaId A T

Jättenöjd! Stort tack Diana Pano för ett proffsigt jobb och du är alltid trevlig och glad. Diana är en kreativ frisör och fantastiskt duktig på allt som rör färgteknik och ton. Very satisfied! Many thanks Diana Pano for a professional job, you are always pleasant and happy. Diana is a creative hairstyler and fantastic good at everything regarding color mixing techniques and tone.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Tina S

Jag har nog träffat på världens mest proffsiga frisör/stylist ,Diana Pano heter hon! Hennes härliga energi smittade av sig , Jag kände mig så lycklig när jag gick ut därifrån ! Hennes kunskap inom färg är helt otrolig ! Jag har aldrig varit så nöjd i hela mitt liv ! Jag kommer vara en evig stammis, rekommenderas starkt för er som vågar med nya idéer!

Margareta H
Skrev om LH Klippotek

Trevligt bemötande och väl utfört arbete (klippning).

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen

Natalie W Natalie W
Ewa D
Skrev om LH Klippotek

Det är alltid lika trevligt när vi kommer och får ett trevligt bemötande varje gång.

Monica K
Skrev om LH Klippotek

De positiva och glada, alltid bra service. Ställer alltid upp på sina stamkunder. Färgar och klipper håret regelbundet och är alltid nöjd. Vi är fler i familjen som besöker LH Klippotek sedan många år tillbaka. Kommer inte att byta frisörer trots flytt ut på landet.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2021 omdömen 4.9 av 2021 omdömen

Annette W Annette W
Bengt S

Glatt gäng som kan klippa också

Sabdra D
Skrev om LH Klippotek

Trevlig personal, fin och fräsh lokal! Samt bra resultat

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Susanne A

Duktig frisör som kändes kunnig.

Daniel F

funkade bra! o snabbt gick det

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Maja T
Skrev om LH Klippotek

Hej, Jag är mycket förtjust i LH Klippotek. Frisörerna är skickliga, vänliga, professionella. Tonen på salongen är avslappnad och vänlig. Med vänlig hälsning, Maj

Carina W
Skrev om LH Klippotek

Klippning samt slingor alltid ett trevligt bemötande och bra service.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

ida r
Skrev om LH Klippotek

Trevligt familjeägt företag. Mysig salong och trevliga ägare. Har endast klippt mig här, och då är jag nöjd!

Robban
Skrev om LH Klippotek

Bra service och mycket trevlig personal! Man går alltid därifrån med ett leende. Rekommenderas starkt!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 271 omdömen 4.8 av 271 omdömen

dag å
Skrev om LH Klippotek

Fantastisk service för hela familjen!

Rodrigo U
Skrev om LH Klippotek

Hej! Jag har varit kund hos LH Klippotek i sju år. Jag har klippt mitt hår var fjärde vecka och har alltid blivit mycket väl mött av personalen. De är inte bara fantastiska frisörer, de få en att känna sig unik och speciell. Jimi som är ägaren utstrålar glädje och energi. Han är en fantastisk människa! Jag rekommenderar LH Klippotek till alla! Besök LH Klippotek för en "WOW" upplevelse! Kram/ Rodrigo

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Anders
Skrev om LH Klippotek

Femstjärnig service o alltid trevligt. Rekommenderas varmt!

Simon
Skrev om LH Klippotek

Service 5 stjärnor Personal 5 stjärnor Finns bara bra saker att säga om den salongen

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Simon
Skrev om LH Klippotek

Bästa frisörer i Sthlm till vättigt pris

Ullric
Skrev om LH Klippotek

Jag gillar LH och Jimi. Vettigt pris, bra tillgänglighet och alltid en kaffe och riktigt trevlig pratstund. Bra stämning helt enkelt.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 470 omdömen 4.9 av 470 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Lotta B
Skrev om LH Klippotek

Underbar service och proffsig personal!

Berit P
Skrev om LH Klippotek

Alltid trevligt bemötande. Mycket bra frisörer.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 313 omdömen 4.7 av 313 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Anders L
Skrev om LH Klippotek

Toppklass ! Har aldrig varit hos bättre frisör - och trevligt också !

Hans T
Skrev om LH Klippotek

Jag har aldrig varit trogen någon frisör tidigare, men hit har jag kommit tillbaka fler gånger.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 489 omdömen 4.8 av 489 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr s