LH Klippotek

Liljeholmstorget 2 A, 117 61 Stockholm — Visa karta

På LH Klippotek på Liljeholmen kan du som kund lita på att du hamnar i centrum. Med all vår kunskap och erfarenhet strävar vi alltid efter att uppfylla just dina önskemål på ett så professionellt och effektivt sätt som möjligt.

Vi ger tips och idéer på vad som passar just dig och din hårtyp. Salongen har en modemedveten image och vi håller oss uppdaterade inom hårtrender, färg och produkter. Märken som vi företräder är bland annat Water Clouds, WELLA, GK med flera. Välkomna in och boka din tid!

Läs vad 33 kunder tycker om LH Klippotek

• Isabell G
    Isabell G skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Världens bästa tjej på alla sätt med grym humor och skills jag bara kan drömma om. Vid ett flertal gånger har jag varit inne för enbart klippning och Diana lyckats alltid överträffa mina förväntningar. Varje gång jag varit inne har jag haft världens fulaste utväxt och Diana har bett mig att färga men jag har aldrig haft tid. Tills i augusti. Jag gjorde en hel makeover med klippning och färg, gick från brun/svart till blonda slingor och ljusare färg över hela håret. Jag är så nöjd. Varje gång jag går förbi spegeln blir jag så jäkla glad och är supernöjd. Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Rebecka en del av LH Klippotek
    Var hos LH Klippotek för första gången och kommer absolut att gå tillbaka hit. Rebecka gjorde ett kanonbra jobb! Läs mer
  • Sandra P skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Jag är mycket nöjd med mitt besök. Kom dit för att rätta till ett helt förstört hår efter att en tidigare frisör (annat företag) gjort ett mycket dåligt jobb. Jag hade därför inte så höga förväntningar på om det skulle gå att rätta till.
    Diana gjorde en helt otrolig förvandling, resultatet blev bättre än jag kunnat drömma om! Fick ett mycket gott bemötande från alla på salongen. Diana du har magiska händer! Har inte känt mig så snygg på länge. Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om LH Klippotek
    Mycket bra klippning och trevlig personal! Återkommer. :-) Läs mer
  • Evelina O
    Evelina O skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Diana är världens bästa frisör, jag vill inte att någon annan ska röra mitt hår. Varje gång hon klippt/färgat mig känns mitt hår fantastiskt! Dessutom är hon så himla gullig och fin. Jag rekommenderar verkligen henne starkt. <3 Läs mer
  • Helene T skrev om LH Klippotek
    Supernöjd med både upplevelsen och resultatet! Ett härligt gäng som jobbar på salongen i Liljeholmen! Glad att jag hittade dit och kommer definitivt att återvända :)
    Tusen tack!
    //Helene Läs mer
  • Isabella P skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Jag har äntligen hittat Stockholms bästa hårguru! Diana du har verkligen magiska händer, jag är så himla nöjd ! Jag känner mig sååå snygg i mitt nya hår. Jag bara älskar din positiva och energiska energi ! 🖒🖒🖒🖒/ Bella Läs mer
  • Gosia P
    Gosia P skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Trevlig stämning, man känner sig verkligen välkommen. Dianas kreativitet och arbete är fantastiska. Det var längesen jag var så nöjd med både klippning och färgning. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Elisabet C skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Diana Pano är magisk i sitt arbete! Jag har haft förmånen att få klippa mig hos henne i ca 8 år och jag är lika nöjd varje gång. Utvecklande, inspirerande och kunnig så är det omöjligt att byta till annan frisör. Läs mer
  • Sussan skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Stockholms bästa frisör ! Har alltid varit trogen kund till Lh klippotek , men måste säga att Diana har överträffat alla mina förväntningar! Hon kom med idéer och byte ut mina trista slingor som jag haft i flera år. Är evigt tacksam till att jag slumpmässigt hamna hos henne,Rekommenderar Diana starkt ! Läs mer
  • RaId A T
    RaId A T skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Jättenöjd! Stort tack Diana Pano för ett proffsigt jobb och du är alltid trevlig och glad. Diana är en kreativ frisör och fantastiskt duktig på allt som rör färgteknik och ton.

Very satisfied! Many thanks Diana Pano for a professional job, you are always pleasant and happy. Diana is a creative hairstyler and fantastic good at everything regarding color mixing techniques and tone. Läs mer
  • 2015-11-23

Omdömet har granskats och är verifierat

Tina S skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Jag har nog träffat på världens mest proffsiga frisör/stylist ,Diana Pano heter hon! Hennes härliga energi smittade av sig , Jag kände mig så lycklig när jag gick ut därifrån ! Hennes kunskap inom färg är helt otrolig ! Jag har aldrig varit så nöjd i hela mitt liv ! Jag kommer vara en evig stammis, rekommenderas starkt för er som vågar med nya idéer! Läs mer
  • Margareta H skrev om LH Klippotek
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete (klippning). Läs mer
  • Ewa D skrev om LH Klippotek
    Det är alltid lika trevligt när vi kommer och får ett trevligt bemötande varje gång. Läs mer
  • Monica K
    Monica K skrev om LH Klippotek
    De positiva och glada, alltid bra service. Ställer alltid upp på sina stamkunder.
    Färgar och klipper håret regelbundet och är alltid nöjd. Vi är fler i familjen som besöker LH Klippotek sedan många år tillbaka. Kommer inte att byta frisörer trots flytt ut på landet. Läs mer
  • Bengt S skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Glatt gäng som kan klippa också Läs mer
  • Sabdra D skrev om LH Klippotek
    Trevlig personal, fin och fräsh lokal! Samt bra resultat Läs mer
  • Susanne A skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Duktig frisör som kändes kunnig. Läs mer
  • Daniel F skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    funkade bra! o snabbt gick det Läs mer
  • Maja T
    Maja T skrev om LH Klippotek
    Hej,
    Jag är mycket förtjust i LH Klippotek. Frisörerna är skickliga, vänliga, professionella.
    Tonen på salongen är avslappnad och vänlig.
    Med vänlig hälsning, Maj Läs mer
  • Carina W skrev om LH Klippotek
    Klippning samt slingor alltid ett trevligt bemötande och bra service. Läs mer
  • ida r skrev om LH Klippotek
    Trevligt familjeägt företag. Mysig salong och trevliga ägare. Har endast klippt mig här, och då är jag nöjd! Läs mer
  • Robban skrev om LH Klippotek
    Bra service och mycket trevlig personal! Man går alltid därifrån med ett leende. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • dag å skrev om LH Klippotek
    Fantastisk service för hela familjen! Läs mer
  • Rodrigo U
    Rodrigo U skrev om LH Klippotek
    Hej!
    Jag har varit kund hos LH Klippotek i sju år. Jag har klippt mitt hår var fjärde vecka och har alltid blivit mycket väl mött av personalen.
    De är inte bara fantastiska frisörer, de få en att känna sig unik och speciell.
    Jimi som är ägaren utstrålar glädje och energi. Han är en fantastisk människa!
    Jag rekommenderar LH Klippotek till alla!
    Besök LH Klippotek för en "WOW" upplevelse!

Kram/ Rodrigo Läs mer
  • Anders skrev om LH Klippotek
    Femstjärnig service o alltid trevligt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Simon skrev om LH Klippotek
    Service 5 stjärnor
    Personal 5 stjärnor
    Finns bara bra saker att säga om den salongen Läs mer
  • Simon skrev om LH Klippotek
    Bästa frisörer i Sthlm till vättigt pris Läs mer
  • Ullric skrev om LH Klippotek
    Jag gillar LH och Jimi. Vettigt pris, bra tillgänglighet och alltid en kaffe och riktigt trevlig pratstund. Bra stämning helt enkelt. Läs mer
  • Lotta B skrev om LH Klippotek
    Underbar service och proffsig personal! Läs mer
  • Berit P skrev om LH Klippotek
    Alltid trevligt bemötande.
    Mycket bra frisörer. Läs mer
  • Anders L skrev om LH Klippotek
    Toppklass ! Har aldrig varit hos bättre frisör - och trevligt också ! Läs mer
  • Hans T
    Hans T skrev om LH Klippotek
    Jag har aldrig varit trogen någon frisör tidigare, men hit har jag kommit tillbaka fler gånger. Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco

Liljeholmstorget 2 A, 117 61 Stockholm