Rekommenderat företag 2015 - LH Klippotek

LH Klippotek

Liljeholmstorget 2 A, 117 61 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
På LH Klippotek på Liljeholmen kan du som kund lita på att du hamnar i centrum. Med all vår kunskap och erfarenhet strävar vi alltid efter att uppfylla just dina önskemål på ett så professionellt och effektivt sätt som möjligt. Vi ger tips och idéer på vad som passar just dig och din hårtyp. Salongen har en modemedveten image och vi håller oss uppdaterade inom hårtrender, färg och produkter. Märken som vi företräder är bland annat Water Clouds, WELLA, GK med flera. Välkomna in och boka din tid!

Läs vad 40 kunder tycker om LH Klippotek

• Gosia P
    Gosia P skrev om LH Klippotek
    Trevlig stämning, man känner sig verkligen välkommen. Dianas kreativitet och arbete är fantastiska. Det var längesen jag var så nöjd med både klippning och färgning. Rekommenderar varmt.
  • Elisabet C
    Elisabet C skrev om LH Klippotek
    Diana Pano är magisk i sitt arbete! Jag har haft förmånen att få klippa mig hos henne i ca 8 år och jag är lika nöjd varje gång. Utvecklande, inspirerande och kunnig så är det omöjligt att byta till annan frisör.
  • Sussan
    Sussan skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Stockholms bästa frisör ! Har alltid varit trogen kund till Lh klippotek , men måste säga att Diana har överträffat alla mina förväntningar! Hon kom med idéer och byte ut mina trista slingor som jag haft i flera år. Är evigt tacksam till att jag slumpmässigt hamna hos henne,Rekommenderar Diana starkt !
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om LH Klippotek
    Tack Jimmy för otroligt bra klippning av vår 4 åriga son Benjamin. Du har botat hans frisörskräck och vi har fått hem en kille med riktigt tuff frisyr! Jag rekommenderar LH Klippotek till alla som vill ha en högklassig klippning, både stora och små!
    2016-07-27 LH Klippotek svarar Charlotte K
    Tusen tack för ditt fina inlägg... Min son heter också Benjamin
  • Simon S
    Simon S skrev om LH Klippotek
    Jag har klippt mig hos Maikel på LH Klippotek i ett par år nu. Jag har alltid blivit nöjd och det är jag inte alltid när jag klipper mig på andra ställen. Maikel är duktig, trevlig och bjuder på sig själv. Det är väldigt bra stämning på stället för övrigt, man blir på bra humör.
  • RaId A T
    RaId A T skrev om LH Klippotek
    Jättenöjd! Stort tack Diana Pano för ett proffsigt jobb och du är alltid trevlig och glad. Diana är en kreativ frisör och fantastiskt duktig på allt som rör färgteknik och ton.

Very satisfied! Many thanks Diana Pano for a professional job, you are always pleasant and happy. Diana is a creative hairstyler and fantastic good at everything regarding color mixing techniques and tone.
  • Tina S
    Tina S skrev om LH Klippotek
    Jag har nog träffat på världens mest proffsiga frisör/stylist ,Diana Pano heter hon! Hennes härliga energi smittade av sig , Jag kände mig så lycklig när jag gick ut därifrån ! Hennes kunskap inom färg är helt otrolig ! Jag har aldrig varit så nöjd i hela mitt liv ! Jag kommer vara en evig stammis, rekommenderas starkt för er som vågar med nya idéer!
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete (klippning).
  • Ewa D
    Ewa D skrev om Maikel Mourad en del av LH Klippotek
    Det är alltid lika trevligt när vi kommer och får ett trevligt bemötande varje gång.
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Jimmy Kassab en del av LH Klippotek
    Jätteduktig frisör, kan klippa vad som helst!
    Har gått hos Jimmy i flera år nu och blir nöjdare för varje gång!
  • Gun B
    Gun B skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Hedvig är mycket duktig och lyckas att balansera proffsighet med ett personligt bemötande.
    Hedvig har klipp mitt hår i ett antal år och jag har varit mycket nöjd varje gång.
    Det är trevligt att gå till LH Klippotek, man får alltid ett varmt bemötande som får en att känna sig som en viktig kund.
    Proffsigt!
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Jimmy Kassab en del av LH Klippotek
    En mycket trivsam salong med proffsiga frisörer. Lätt att känna sig välkommen. Jimmy
    är skicklig med saxen. Har blicken att förnya och föryngra mig varje gång. Hedvig gör alltid fina slingor. Toppenställe.
  • Monica K
    Monica K skrev om Jimmy Kassab en del av LH Klippotek
    De positiva och glada, alltid bra service. Ställer alltid upp på sina stamkunder.
    Färgar och klipper håret regelbundet och är alltid nöjd. Vi är fler i familjen som besöker LH Klippotek sedan många år tillbaka. Kommer inte att byta frisörer trots flytt ut på landet.
  • Navdar Ö
    Navdar Ö skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Hedvig Norstedt & alla andra på LH klippotek är fantastiska människor. Hedvig är den enda som klipper mig i hela Sthlm, pga att jag trivs & känner mig trygg i hennes händer, hon är otroligt duktig på det hon gör & har ett så fint & mjukt kundbemötande. Så fort jag lämnar hennes till så längtar jag redan tillbaka! Hon får 6 av 5 möjliga, vilket är mästerverk!!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Hedvig är absolut Stockholm bästa!!
    Alltid glad och trevlig! Klipper alltid bäst!
    10 poäng av 10
    /Micke
  • Helena O
    Helena O skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Jag uppskattar Hedvigs kunskaper och entusiasm som hon alltid visar när jag kommer på besök
  • Malou P
    Malou P skrev om Jimmy Kassab en del av LH Klippotek
    Jimmy är alltid lika duktig med saxen. Han har koll på hur alla ska klippas och full koll på salongen. Han klipper alla i min familj.
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Glatt gäng som kan klippa också
  • Sabdra D
    Sabdra D skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Trevlig personal, fin och fräsh lokal! Samt bra resultat
  • Freja M
    Freja M skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Hedvig vet vad hon håller på med, en erfaren frisör som ger bra råd och vill kundens bästa. Tillsammans kommer vi alltid fram till en bra färg/klippning som passar just mig!
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    Duktig frisör som kändes kunnig.
  • Berit S
    Berit S skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Jag får alltid ett professionellt mottagande när jag kommer, från alla anställda. Hedvig klipper och färgar min "utväxt" ungefär var sjätte vecka.Hon är proffsig i sitt förhållningssätt gentemot sina kunder, är trevlig att småprata med och har en positiv inställning till sitt arbete vilket gör att jag verkligen ser fram mot mina bokade tider hos henne och LH Klippotek. HAr varit kund där nu i några år och rekommenderar det varmt!
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Diana Pano en del av LH Klippotek
    funkade bra! o snabbt gick det
  • Maja T
    Maja T skrev om LH Klippotek
    Hej,
    Jag är mycket förtjust i LH Klippotek. Frisörerna är skickliga, vänliga, professionella.
    Tonen på salongen är avslappnad och vänlig.
    Med vänlig hälsning, Maj
  • Carina W
    Carina W skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Klippning samt slingor alltid ett trevligt bemötande och bra service.
  • ida r
    ida r skrev om LH Klippotek
    Trevligt familjeägt företag. Mysig salong och trevliga ägare. Har endast klippt mig här, och då är jag nöjd!
  • Robban
    Robban skrev om LH Klippotek
    Bra service och mycket trevlig personal! Man går alltid därifrån med ett leende. Rekommenderas starkt!
  • dag å
    dag å skrev om LH Klippotek
    Fantastisk service för hela familjen!
  • Rodrigo U
    Rodrigo U skrev om LH Klippotek
    Hej!
    Jag har varit kund hos LH Klippotek i sju år. Jag har klippt mitt hår var fjärde vecka och har alltid blivit mycket väl mött av personalen.
    De är inte bara fantastiska frisörer, de få en att känna sig unik och speciell.
    Jimi som är ägaren utstrålar glädje och energi. Han är en fantastisk människa!
    Jag rekommenderar LH Klippotek till alla!
    Besök LH Klippotek för en "WOW" upplevelse!

Kram/ Rodrigo
  • Anders
    Anders skrev om LH Klippotek
    Femstjärnig service o alltid trevligt. Rekommenderas varmt!
  • Simon
    Simon skrev om LH Klippotek
    Service 5 stjärnor
    Personal 5 stjärnor
    Finns bara bra saker att säga om den salongen
  • Simon
    Simon skrev om LH Klippotek
    Bästa frisörer i Sthlm till vättigt pris
  • Ullric
    Ullric skrev om LH Klippotek
    Jag gillar LH och Jimi. Vettigt pris, bra tillgänglighet och alltid en kaffe och riktigt trevlig pratstund. Bra stämning helt enkelt.
  • Lotta B
    Lotta B skrev om LH Klippotek
    Underbar service och proffsig personal!
  • Berit P
    Berit P skrev om LH Klippotek
    Alltid trevligt bemötande.
    Mycket bra frisörer.
  • Anders L
    Anders L skrev om LH Klippotek
    Toppklass ! Har aldrig varit hos bättre frisör - och trevligt också !
  • Per-Erik E
    Per-Erik E skrev om LH Klippotek
    Superservice! Droppade in på chans efter jobbet. Jimmy lyckades klippa mig mellan två kunder. Snabbt gick det. Och snyggt blev det! Frisörerna verkar ha roligt på jobbet, god stämning!
  • Pontus I
    Pontus I skrev om LH Klippotek
    Jimmy är nog den bästa frisören jag haft. Har gått hos Björn Axen, Toni&Guy men sjutton, LH fixar biffen bättre (och billigare) faktiskt.
    2016-07-27 LH Klippotek svarar Pontus I
    Vem är Björn och Toni??? Tack bästa Pontus, för detta inlägg ska du få en arabisk kram och puss vid nästa besök ;)
  • Hans T
    Hans T skrev om LH Klippotek
    Jag har aldrig varit trogen någon frisör tidigare, men hit har jag kommit tillbaka fler gånger.
  • Robin C
    Robin C skrev om LH Klippotek
    Har klippt mig hos Jimi i snart fyra år och det är onekligen lätt att fastna och bli "stammis". Det är trevligt, man bjuds på gott kaffe om man är snäll - och inte minst blir håret jättebra.
5.0 / 5 — 1 reco

Liljeholmstorget 2 A, 117 61 Stockholm