Lidingö Hantverksgrupp

4.4 i betyg av av 19 omdömen
Lidingö Hantverksgrupp fixar det mesta! Vi målar, lägger om tak, renoverar och hjälper dig med flytt och städning. Behöver du duktiga hantverkare är det helt enkelt oss du ska vända dig till. Vi kommer alltid hem och tittar på det du behöver hjälp med, därpå får du en offert från oss. Givetvis är hembesöket kostnadsfritt.

Vi har mycket lång erfarenhet av alla typer av måleritjänster och vi blir inte nöjda förrän vi uppnått perfektion. Våra målare innehar utbildning direkt från de stora färgtillverkarna såsom Alcro och Caparol. Hela verksamheten präglas av personlig service och kvalitet och tillsammans med dig utformar vi arbetet så att du kan känna dig trygg och nöjd.

Kök och badrum, om-/tillbyggnad, staket och uteplats, inredningssnickerier och montering, dörrar och fönster samt golvläggning är några av de hantverkstjänster vi erbjuder. Våra byggledare hjälper dig att gå igenom förutsättningarna för just ditt projekt. Givetvis innehar vi certifikat för arbeten med våtrum. Dessutom erbjuder vi tjänster inom flytt och transport, städning och takläggning.

Välkommen att höra av dig till oss på Lidingö Hantverksgrupp för ett kostnadsfritt hembesök!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

19 omdömen om Lidingö Hantverksgrupp