Alla kategorier Snickare Stockholms län Lidingö Lidingö Hantverksgrupp
Rekommenderat företag 2016 - Lidingö Hantverksgrupp

Lidingö Hantverksgrupp

Ackumulatorvägen 4, 181 55 Lidingö — Visa karta

Lidingö Hantverksgrupp fixar det mesta! Vi målar, lägger om tak, renoverar och hjälper dig med flytt och städning. Behöver du duktiga hantverkare är det helt enkelt oss du ska vända dig till. Vi kommer alltid hem och tittar på det du behöver hjälp med, därpå får du en offert från oss. Givetvis är hembesöket kostnadsfritt.

Vi har mycket lång erfarenhet av alla typer av måleritjänster och vi blir inte nöjda förrän vi uppnått perfektion. Våra målare innehar utbildning direkt från de stora färgtillverkarna såsom Alcro och Caparol. Hela verksamheten präglas av personlig service och kvalitet och tillsammans med dig utformar vi arbetet så att du kan känna dig trygg och nöjd.

Kök och badrum, om-/tillbyggnad, staket och uteplats, inredningssnickerier och montering, dörrar och fönster samt golvläggning är några av de hantverkstjänster vi erbjuder. Våra byggledare hjälper dig att gå igenom förutsättningarna för just ditt projekt. Givetvis innehar vi certifikat för arbeten med våtrum. Dessutom erbjuder vi tjänster inom flytt och transport, städning och takläggning.

Välkommen att höra av dig till oss på Lidingö Hantverksgrupp för ett kostnadsfritt hembesök!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 20 kunder tycker om Lidingö Hantverksgrupp

• Gustaf M
    Gustaf M skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Professionellt och trevligt bemötande. Bra jobb
  • Leif G
    Leif G skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Takomläggning och detta utfördes snabbt och till full belåtelse. Men ny offert på nytt arbete var både dyr och inte alls bra vilket gjorde att jag inte anlitade er igen mycket besviken. Inget förslag på billigare alternativ.
  • Ragnhild W
    Ragnhild W skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Jag lät lägga om taket via Lidingö Hantverksgrupp. Mycket trevligt och kunnigt bemötande vid diskussion om hur arbetet skulle utföras. Proffsiga, snabba och trevliga arbetare. Kan varmt rekommendera företaget och har redan gjort så till flera. Har nya arbeten på gång där jag definitivt kommer att anlita företaget.
  • Niklas Ö
    Niklas Ö skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Dom renoverade min grannes lägenhet och dom verkade bra så jag tog kontakt. Säljaren va väldigt trevlig och förtroendeingivande och arbetet utfördes klanderfritt från början till slut! Dom bytte mitt kök och badrum till en väldigt hög standard. Allt enligt ök och enl budget. Topp betyg! Rekommenderas starkt!
  • Rolf P
    Rolf P skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Proffsigt bemötande hela vägen. Nytt tak lades med snabb start på kort tid.
    Avstädning och borttransport av gamla taket var mycket bra.
    Ett mycket bra företag att ha att göra med.
  • Björn A
    Björn A skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Lidingö Hantverksgrupp AB la om mitt tak. Det gick så bra och killarna va så proffsiga och höll rent efter sig så jag bestämde mig för att måla om hela min fasad strax efter! Rekommenderas starkt! Bra grabbar!

Med vänlig hälsning, en nöjd Björn Ahl
  • Carl-otto S
    Carl-otto S skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Vi har bara de allra bästa erfarenheter av gruppen som lade om vårt tak.
  • Paskov S
    Paskov S skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Vi är nöjda.Allt är bra. Bra arbete.
  • Felix M
    Felix M skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Lidingö Hantverksgrupp fick uppdraget att renovera min lägenhet.

Från Idé till ritning till projektering till ett noggrant utfört arbete där både utförande och tidsplan följdes till punkt och pricka. God kommunikation under hela byggtiden och med goda resultat känner jag mig otroligt trygg och nöjd med att ha anlitat Lidingö Hantverksgrupp AB

Ett helhetsföretag med god och bred kunskap, rekommenderas starkt !
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Super nöjd med mitt staket! Proffsiga och snabba grabbar med ett glatt humör!
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    FULLSTÄNDIG RENOVERING AV TAK - HUVUDBYGGNADEN
    SAMT TAK + PANEL PÅ UTHUS.
    VÄL GENOMFÖRT PÅ TID OCH BUDGET.
    BRA KONTAKT MED ARBETSLEDNINGEN.
  • Marie-ann L
    Marie-ann L skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Jag har låtit lägga om mitt villatak med råspont läkt och betongpannor. Trevligt bemötande helt igenom, bra genomfört arbete och städning efteråt helt utan anmärkning.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Vi är jätte nöjda med allt LHG utfört! Trevlig kundbemötande och välutförda jobb!
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Lidingö Hantverksgrupp la om taket och byggde en takkupa. Det har blivit mycket bra enligt vad jag kan bedöma. Takkupan var på löpande räkning och blev lite dyrare (tog längre tid att bygga) än vad jag trodde och säljaren indikerat. Jobbet med taket gick smidigt. Säljaren var trevlig, lyhörd och proffsig. De som utförde själva arbetet hade varierande språkkunskaper, men oftast var det någon där som kunde svenska eller engelska.
  • Susanna S
    Susanna S skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Bemötandet har alltid varit bra, snabba svar i samband med offert och beställning samt under arbetets gång. Jag har anlitat Lidingö Hantverksgrupp för omläggning av yttertak, isolering och modernisering av förrådsvind samt golvläggning i bostadsyta vilket utfördes snabbt och smidigt med samordning av andra leverantörer/hantverkare. Vid senare förfrågan har Lidingö Hantverksgrupp ringt upp för att säkerställa att all info finns, om komplettering av någon info hjälper till i beslutsfattande samt kontaktinfo till samarbetspartners. Jag upplever Lidingö Hantverksgrupp som professionella och säkra att anlita. Susanna
  • Bodil E
    Bodil E skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Mycket vänlig, bra och snabb service
  • Gösta K
    Gösta K skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    De bytte tak på mitt hus för ett par år sedan. Det gick bra och jag var helt nöjd med arbetet.
    Sedan rekommenderade jag föetaget när min dotter skulle renovera sin lägenhet. Efter flera uppskjutna besök och bristande kontakter tröttnade hon och anlitade ett annat företag.
    I höstas kontaktade jag företaget för att få en offert för renovering av min tvättstuga. Det första offertpriset verkade väldigt högt, så jag tackade nej till det. Då kom en av deras mannar ut för att se hur man skulle kunna erbjuda ett lägre pris. Han lovade att återkomma med en offert under veckan, men det kom inte ett ord.
    Jag kommer knappast att använda mig av företaget igen.
  • Hannah H
    Hannah H skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Jag anlitade Lidingö Hantverksgrupp för att renovera min lägenhet innan jag flyttade in. Målning av hela lägenheten, nya golv, lister osv. De gjorde ett mycket bra jobb och då jag hade bråttom med inflytten kunde de skicka extra många killar så att det gick fort. Antal arbetstimmar blir ju samma, så priset ändrades inte trots att allt blev klart med rekordfart!
    Jag kan inte annat än att rekommendera dem!
  • diana b
    diana b skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Hej!
    Jag bor på Lidingö och har använt Lidingö Hantverksgrupp flera gånger. Dom gör bra jobb och är trevliga. Dom svarar alltid när man ringer och har det varit något oklart har dom alltid kommit direkt och förklarat och löst problemet.
    Det är också extra bra att dom erbjuder flytt och flyttstäd också.
    Jag är glad att dom finns på Ön och hoppas dom bir kvar.
  • Karin
    Karin skrev om Lidingö Hantverksgrupp
    Vi fick en muntlig offert i form av pris per timme och uppskattat antal timmar som arbetet skulle ta (5-6 timmar). När fakturan kom visade det sig att de räknade per timme per person som utförde arbetet, vilket gjorde det dubbelt så dyrt mot vad vi uppfattade offerten då det var två hantverkare som utförde arbetet.

Vi försökte få tag på företaget för att reda ut detta, men trots flera försök till kontakt (telefon och sms) återkom de aldrig med besked. Vi avvaktade då med att betala då det enda besked vi fick var att vi kunde avvakta med fakturan så länge och att de skulle återkomma.

Över två månader senare skickade de ut en ny faktura med hot om inkasso om den inte betalades snarast. Jag ringde då upp företaget och förklarade hur vi hade uppfattat offerten. Bemötandet var allt annat än vänligt. Istället för att gå med på att mötas på mitten, vilket var mitt förslag, fick jag veta att det var oförståeligt att vi inte ville betala för det utförda arbetet om vi nu var nöjda med det, och att vi alltså verkade "välja själva hur mycket ni vill betala". Jag försökte förgäves förklara att vi hade fått ett timpris och att det inte hade sagts någonting om att priset avsåg arbetad timme per person.

Detta företag må utföra själva uppdragen på ett professionellt sätt, men jag har aldrig varit med om sämre kundtjänst/kontakt, förmåga att se kundens perspektiv eller bemötande. Jag kan verkligen inte rekommendera detta företag.

Ackumulatorvägen 4, 181 55 Lidingö