Alla kategorier Plåtslagare Stockholms län Lidingö Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Förrådsvägen 6, 181 41 Lidingö — Visa karta

En gedigen helhetslösning där du som kund står i centrum!

Vi gör det mesta inom tak och fasad, inklusive monterar solpaneler, och vi tar uppdrag inom nyproduktion, reparationsarbeten och ROT-projekt. När det gäller plåtarbeten arbetar vii med flera material och gör t.ex. band- och skivtäckningar, skorstenar, bleck och takavvattningssystem.

Dessutom monterar vi all typ av taksäkerhet, t.ex. takstegar och snörasskydd. Vi är certifierade CW. Lundberg montörer. På vintern bistår vi även med snöskottning på taket.

Vi är certifierade montörer för Windon AB, solceller, och vi erbjuder helhetslösningar för montering av solpaneler på ditt tak!

Utöver våra specialiserade tak-tjänster erbjuder vi även tjänster inom snickeri och måleri. Kontakta oss för mer information om hur vi kan hjälpa till i just ditt projekt!

Läs vad 3 kunder tycker om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

• Henrik S
    Henrik S skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Anlitade Lidingö Plåtslageri för att byta en skorstenshuv. Från första kontakt till utfört arbete har företaget skött sig exemplariskt. Korrekta och trevliga och höll vad man lovar i fråga om återkopplingar och tider. Själva arbetet utfördes med högsta kvalitet och kompetens. Kan inte annat än lämna mina högsta rekommendationer.
    Henrik Strömbom, Lidingö
  • Svante G
    Svante G skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Perfekt bemötande och snabbt utförande vid byte av stuprör och lagning av plåttak.
    Fastighetsägare i Solna
  • Johan A
    Johan A skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Lovade gång på gång att komma inom två veckor för att åtgärda ett akut problem. Dök aldrig upp. Tröttnade efter ett halvår och vände mig till ett annat ställe. Fick omgående hjälp.

Förrådsvägen 6, 181 41 Lidingö