Alla kategorier Målare Stockholms län Lidingö Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Förrådsvägen 6, 181 41 Lidingö — Visa karta

Lidingö Plåtslageri och Entreprenad AB är ett kollektivt anslutet byggnadsplåtslageri från 1992 med kontor och verkstad på Lidingö.

Vi tillhandahåller tjänster och utför uppdrag inom:
-Byggnadsplåtslageri i alla dess former
-Tätskikt (inbyggda & exponerade) 10 + 5 års garanti
-Projektering och montering av Taksäkerhet (weland & cwl)
-Takmålning
-Projektering och montering av solcellspaneler
-Servicearbeten och takskottning med eller utan RAM-avtal
-Konsulttjänster
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

• 2019-05-08

skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Lidingö Plåtslageri och Entreprenad AB tog helhetsansvar för vårt projekt att öka säkerheten i och runt vår fastighet Smältan 1 u.p.a genom reparation och installation av nya stuprör samt installation av ett system som automatiskt styr elslingor i stuprören för att motverka isbildning.

Hela arbetet från offertarbete med vd Jesper Sundin präglades av noggrannhet och en stor fokus på att hitta den bästa och samtidigt kostnadseffektiva lösningen för oss. Projektet genomfördes sedan i precis samma anda och levererades enligt tidsplan och kostnad precis som vi kommit överens om.

Vi är extremt nöjda med Jesper Sundin och hela hans team som hjälpte oss och vill ge dem de bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-03-06

Dennis B skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Köpte måttbeställda skåp för fasad Läs mer
  • 2019-03-06

Peter J skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Proffsigt företag som vi har anlitat ett flertal gånger och som alltid har levererat i tid och med hög kvalité. Kan verkligen rekommendera Lidingö Plåtslageri till alla.
    mvh Peter Bruske Delér Läs mer
    2019-03-15 Jesper S svarar Peter J
    Tack Peter! Det är alltid ett nöje att jobba med Bruske Delér och vi ser fram emot många fler fina samarbeten.
  • 2018-05-25

Brani O skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Mycket proffsigt företag, bra kundkontakt, vettiga priser och snabbt utfört jobb.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-05-23

Maria R skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Rensning och renovering av hängrännor. Snabbt åtgärdat, bra service och bemötande. Läs mer
  • 2018-05-23

Thilo V skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Vi är nöjda med vad dom har utfört här i Brunna park Kungsängen och kommer använda dom i fortsättningen, och kan rekommendera dom även för andra. Läs mer
  • Hanna S

2018-05-23

Hanna S skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Väldigt grundliga och noggranna hantverkare, som gjorde ett fantastiskt fint jobb på vårt tak som var relativt komplicerat med många takkupor och udda vinklar. De är även duktiga problemlösare som hittar lösningar på det mesta. Läs mer
    2019-03-15 Jesper S svarar Hanna S
    Tack Hanna!
    Erat tak var som sagt klurigt att jobba med men det glädjer oss att resultatet blev toppen och att ni är nöjda.
  • 2017-05-07

Henrik S skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Anlitade Lidingö Plåtslageri för att byta en skorstenshuv. Från första kontakt till utfört arbete har företaget skött sig exemplariskt. Korrekta och trevliga och höll vad man lovar i fråga om återkopplingar och tider. Själva arbetet utfördes med högsta kvalitet och kompetens. Kan inte annat än lämna mina högsta rekommendationer.
    Henrik Strömbom, Lidingö Läs mer
  • 2017-05-06

Svante G skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Perfekt bemötande och snabbt utförande vid byte av stuprör och lagning av plåttak.
    Fastighetsägare i Solna Läs mer
  • 2009-04-03

Johan A skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Lovade gång på gång att komma inom två veckor för att åtgärda ett akut problem. Dök aldrig upp. Tröttnade efter ett halvår och vände mig till ett annat ställe. Fick omgående hjälp. Läs mer
    2019-03-15 Jesper S svarar Johan A
    Hej Johan,
    Jag beklagar verkligen ditt missnöje.
    Under 2009 så var det fortfarande den gamla ägaren som drev bolaget.
    I dagens läge är vi en ny ledning och styrelse och vi kommer alltid när vi lovat.

Förrådsvägen 6, 181 41 Lidingö