Alla kategorier Plåtslagare Stockholms län Lidingö Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Förrådsvägen 6, 181 41 Lidingö — Visa karta

En gedigen helhetslösning där du som kund står i centrum!

Vi gör det mesta inom tak och fasad, inklusive monterar solpaneler, och vi tar uppdrag inom nyproduktion, reparationsarbeten och ROT-projekt. När det gäller plåtarbeten arbetar vii med flera material och gör t.ex. band- och skivtäckningar, skorstenar, bleck och takavvattningssystem.

Dessutom monterar vi all typ av taksäkerhet, t.ex. takstegar och snörasskydd. Vi är certifierade CW. Lundberg montörer. På vintern bistår vi även med snöskottning på taket.

Vi är certifierade montörer för Windon AB, solceller, och vi erbjuder helhetslösningar för montering av solpaneler på ditt tak!

Utöver våra specialiserade tak-tjänster erbjuder vi även tjänster inom snickeri och måleri. Kontakta oss för mer information om hur vi kan hjälpa till i just ditt projekt!

Läs vad 7 kunder tycker om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

• Brani O skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Mycket proffsigt företag, bra kundkontakt, vettiga priser och snabbt utfört jobb.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Maria R skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Rensning och renovering av hängrännor. Snabbt åtgärdat, bra service och bemötande. Läs mer
  • Thilo V skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Vi är nöjda med vad dom har utfört här i Brunna park Kungsängen och kommer använda dom i fortsättningen, och kan rekommendera dom även för andra. Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Väldigt grundliga och noggranna hantverkare, som gjorde ett fantastiskt fint jobb på vårt tak som var relativt komplicerat med många takkupor och udda vinklar. De är även duktiga problemlösare som hittar lösningar på det mesta. Läs mer
  • Henrik S skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Anlitade Lidingö Plåtslageri för att byta en skorstenshuv. Från första kontakt till utfört arbete har företaget skött sig exemplariskt. Korrekta och trevliga och höll vad man lovar i fråga om återkopplingar och tider. Själva arbetet utfördes med högsta kvalitet och kompetens. Kan inte annat än lämna mina högsta rekommendationer.
    Henrik Strömbom, Lidingö Läs mer
  • Svante G skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Perfekt bemötande och snabbt utförande vid byte av stuprör och lagning av plåttak.
    Fastighetsägare i Solna Läs mer
  • Johan A skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB
    Lovade gång på gång att komma inom två veckor för att åtgärda ett akut problem. Dök aldrig upp. Tröttnade efter ett halvår och vände mig till ett annat ställe. Fick omgående hjälp. Läs mer

Förrådsvägen 6, 181 41 Lidingö