Storholmsgatan 11, 127 48 Skärholmen — Visa karta

Vi har har lång erfarenhet av laser och estetiska behandlingar. Vi har ett gediget kunnande vilket borgar för att ge dig den bästa behandlingen och för att motsvara dina förväntningar. Kliniken är marknadsledande i Sverige inom området estetisk laser och laserbehandlingar där vi använder den senaste metoden inom IPL – IPL Powerlite. Vårt motto är kunskap och kvalité. Vi specialiserar oss inom permanent hår-borttagning, behandling av ytliga blodkärl, akne, hudföryngring, pigmentfläckar, fillers samt borttagning av tatuering. Våra behandlingar sker genom IPL- metoden (Intensivt Pulsat Ljus) för ett säkert, effektivt och smärtfritt tillvägagångssätt.

Läs vad 91 kunder tycker om Lifetime Clinic

• Alexander skrev om Lifetime Clinic
    Nöjd med resultat och trevlig personal Läs mer
    2018-11-16 Lifetime Clinic svarar Alexander
    Hej Alexander,

Tack för din feedback.

Vad kul att du är nöjd med dina behandlingar hos oss. Vi ser fram emot att även få behandla dig i framtiden.

Ha en fin dag!

Anna L
    www.lifetimeclinic.se
  • John skrev om Lifetime Clinic
    Mycket kompetent och trevlig personal. Jag har bland annat fått hjälp att få bukt med mitt oönskad e hårväxt här och där.

Jag var på besök för ungefär tre månader sedan. Det var första gång jag någonsin fått laserbehandling och behandlaren beskrev tydligt hur det skulle gå till och minskade mina orokänslor ,fantastiskt bra.

När jag sedan kom till platsen var atmosfären avslappnad och trygg.
    Behandlaren var professionell, varm och trevlig. Kunde inte haft en bättre och tryggare upplevelse.

Har inte behandlat mig sedan dess då fjunen tagit illa vid sig och vill inte växa ut än, förstå min glädje :).
    Men snart blir det dax och jag återkommer utan tvekan.

Helt klart rätta människor och kompetens på rätt plats!

Tack Lifetimeclinic!!!

Varmaste hälsningar, John P Läs mer
  • Maria M skrev om Lifetime Clinic
    Jag har använt mig av fillers i över 10 år och 6 utav åren varit kund hos lifetime clinic.
    provat på nästan alla behandling de har att erbjuda (från hårborttagning till trådlyft) och har varit grymt nöjd med Alla resultaten.
    Lifetime clinic har väldigt mycket att erbjuda och man hittar nästan allt hos dom.
    Tycker dom lyssnar väldigt bra på vad kunden har för önskemål ( även om vi inte alltid tycker lika 😂)
    Personalen är väl utbildade och flera med långa erfarenheter, bra information får man också.
    Har det varit fråga om korrigering så har jag fått det utan konstigheter.(viktigt att veta att korrigeringar kan ske oavsett Vilka man går till)
    rekommenderat till alla mina vänner och dom är lika nöjda dom med.

Då jag är en väldigt kräsen person så skulle jag inte rekommendera Lifetime om det inte visste vad det höll på med. Läs mer
    2018-10-29 Lifetime Clinic svarar Maria M
    Tack för dem vänliga orden Maria :)

Vänliga hälsningar,
    Jessica P
  • Cicci S skrev om Lifetime Clinic
    Jag har varit på lifetime clinic 4-5 gånger och varit lika missnöjd varje gång. Anledningen till att jag gick fortsatte gå tillbaka var för att de hade lägre priser jämför med andra kliniker, men vilket misstag! När jag har varit missnöjd så har kontaktat kliniken flera gånger varje gång utan att få svar på en gång. Jag har till slut blivit uppringd av personal(oftast samma person) och han har inte varit trevlig! En gång åkte jag från Örebro till Kista kliniken, när jag väl kommer fram så är det ingen som öppnar dörren och dessutom har de inget nummer man kan ringa till på kvällen. Till slut släpper en personal in mig och säger att min läkare är sjuk...?! Jag får ingen information om detta under dagen, så jag får åka tillbaka till Örebro. När jag ringer dagen efter och kräver en förklaring till varför jag inte blir informerad om att min läkare är sjuk, så är personen i telefon tyst och säger inget alls. Dum som jag är bokar jag en ny tid och kommer dit en vecka senare och gör behandlingen(ber om 15% avdrag och får det efter en lång diskussion ). Blir jätte missnöjd och får gå tillbaka på korrigering. Efter några månader märker jag att jag har massa klumpar under läpparna efter fillerbehandlingen, jag kontaktar de igen och får träffa en läkare och han säger ”den som har gjort dina läppar har injekterat helt fel”. Han ber mig kontakta kliniken på telefon och prata med chefen. Efter flera försök att komma i kontakt med chefen svarar han till slut. Då säger han att de kan ta ut klumparna kostnadsfritt men då får jag betala för en ny fillerbehandling i läpparna...?!?!

Jag lägger på och struntar i klumparna som jag fortfarande har i läpparna. Jag har nämt detta för flera vänner och flera av de har varit med om liknande upplevelse på samma klinik. Läs mer
    2018-10-21 Lifetime Clinic svarar Cicci S
    Hej Cicci,

Tack för din feedback.

Det var tråkigt att höra att du fått ett så pass negativt helhetsintryck av ditt besök hos oss. Vi ser din feedback som ett verktyg för att kunna bli bättre och utvecklas som företag. Vi vädjar dig att skicka ett mail till info@lifetimeclinic.se gällande detta. Våran kundnöjdhet är det absolut viktigast för oss och vi ser väldigt allvarligt på ditt missnöje.

2018-10-23 Cicci S svarar Lifetime Clinic
    Hej,

Jag har varit i kontakt med er flera gånger efter mitt sista besök, som jag skriver i mitt inlägg. Så jag förstår inte varför jag ska kontakta er igen...?
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Baghe G gillar detta
  • Amneh A skrev om Lifetime Clinic
    Jag har varit har för 4 år sedan och är det bästa Clinic och bästa team det känner man sig glad alltid och nöjd med allt 👍👍 Läs mer
  • Hrafnhildur Ó
    Hrafnhildur Ó skrev om Lifetime Clinic
    Var och gjorde fillers hos er förra veckan. Gud vad bra det blev!!! Kommer definitivt komma tillbaka och rekommendera er till mina vänner. Super treliga tjejer som jobbade!! Läs mer
  • Baghe G skrev om Lifetime Clinic
    Jag har varit på lifetime i kista ett par gånger. Tyvärr så har jag fått några behandlingar gjorda av en behandlare som gäspar, suckar och är väldigt otrevlig under behandlingarna.
    Senaste två gångerna har jag inte vågat påpeka att jag är missnöjd, för då blir han riktigt irriterad och kommer med kränkande kommentarer som ”men du är själv sne på den sidan och det kan inte jag göra något åt”
    Jag har varit på annan klinik som rättade till hans fel som var väldigt tydliga och ytliga. Bahndlaren blev
    Förvånad och undrade vilken klinik jag hade varit hos, och tyckte dessutom att jag skulle anmäla.
    Jag har tagit kontakt med många som har fått sina behandlingar utförda av honom och de har upplevt honom på samma sätt.
    Jag kommer aldrig mer boka tid på den kliniken just på grund av honom. Jätte tråkigt för att jag tycket att resten av personalen är toppen. Läs mer
    2018-08-27 Lifetime Clinic svarar Baghe G
    Hej Baghe,

Tack för din feedback!

Det var tråkigt att höra att du upplevde ditt besök hos oss så pass negativt. Har du varit i kontakt med oss och framfört detta? Om inte så rekommenderar jag att du kontaktar oss så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Skicka gärna ett mail till info@lifetimeclinic.se. Våran kundnöjdhet är det viktigaste för oss.

2018-11-03 Baghe G svarar Lifetime Clinic
    Jag har varit i kontakt med er och framför detta precis så som du skriver i mejlet. Det var precis den vägen jag tog och visade missnöje. Jag bad om att få pengarna tillbaka men nekades och fick komma på besök och träffa läkaren som var så arg på mig och sprutade utan bedövning och påpekade att det var mitt ansikte det var fel på. Vad tycker ni jag ska göra nu när jag har betalat flera tusen för mina behandlingar och verkligen ångrat att jag gjort de?
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Mickaela skrev om Lifetime Clinic
    Hittade Lifetime för några månader sedan efter att i flera år inte riktigt hittat en klinik som passat mig. Har träffat flera av deras läkare och sköterskor och alla har varit toppen och blev positivt överraskad av deras avancerade fillerteknik och dessutom till ett lågt pris. Kramar från mig :) Läs mer
  • Elena E
    Elena E skrev om Lifetime Clinic
    I had a very sad experience and I am completely disappointed. A couple of months ago I went to the clinic to make injections of Botox and fillers. Susanna worked with me, and I trusted her professionalism and experience. I said that she can work with zones which she thinks are problematic. We ran out of time during my first visit and we met again a week after. Altogether, I paid about 15000 SEK.
    Few days later, my eyelids began to drop, and instead of having fresh face I appeared to be tired and a few years older. Thus, the money I spent was just thrown into the wind. This was not my first Botox injection, but I've never had such an effect.
    I re-applied to the clinic. Another specialist worked with me and made injections again, this time into another zone. They promised that the eyelid will rise. However, nothing has improved.
    I met Susanna again, and she suggested that this must be a result of a treatment mistake (which coincides with a third party opinion from another clinic), admitting her mistake. Susanna promised to talk to the clinic's owner and call me back. In a few hours I got a call from Susanna and she offered me a compensation in a form of free Botox and 2 ml filler injections. I had, however, to wait until the current effect of injections will pass. I gladly agreed.
    I wanted to book an appointment with Susanna one week before my vacations, because the injections' effect has passed. I phoned 010-333 33 13‬ and they told that they will call me back because they "don't have access to specialist's schedule in Uppsala". Later, a man called me back and told that Susanna will be available on 2018-07-06 and I was glad to hear that.
    Finally, having come to the clinic in a good mood and praising service and acceptance of their own mistakes, I discovered that another specialist is scheduled to work with me. I tried to explain that I was promised to receive a free treatment because of the specialist's mistake. However, the answer was that I have to pay anyway. I asked to look up in the journal, specialist replied that this is not possible, but then administrator proved it possible. There was an entry about my free treatment, but the specialist said that they will do nothing and advised to call back. I wanted to talk to Susanna or the owner, but got a reply that Susanna is on vacation until 10th August and the owner has been texted about the situation and I will get a call back soon. Then they said they can't find the key to the drawer with Botox and fillers and the clinic is not working today, but I said I'll stay and wait for the call back. However, in 40 minutes the next client came and the key magically appeared. The specialist came to me and said that the owner called and that journal shows 1ml instead of 2ml and no botox. I said I want to talk to the owner because this is not what I have been promised and this situation appears to be fraud.
    I have to say, I have never been humiliated so much. The employees did everything to make me feel miserable. But I have only come to get their mistake corrected! I waited for another hour but no one called me back. I have paid 30-35 kSEK for my all visits to this clinic. However, having come today to receive a guaranteed treatment, having waited so long in the reception, I went back home, humiliated and disappointed.
    I just want to tell Susanna and the clinic's owner (which never called me back), that I am not after getting things done for free - I have money. However, I want to be treated in a professional and decent way. I did not want to get more than was promised, but I did not expect such a poor treatment. Läs mer
    Baghe G gillar detta
  • Chanelle Zeyneb B
    Chanelle Zeyneb B skrev om Lifetime Clinic
    När det gäller skönhetsbehandlingar är det viktigt att bemötas individuellt för att nå personliga mål. Det tycker jag att Lifetime clinic är bra på, att vara lyhörd och tillmötesgående! Läs mer
  • nilofar f skrev om Lifetime Clinic
    Hårborttagning Skärholmen- Olika behandlare varje gång så de vet inte vilken styrka de ska sätta på maskinen för att få effekt. De måste höja styrkan varje gång vilket de inte gör. Jag har behandlats 3 ggr där nu utan att håren faller ut, vilket de ska göra 2-3 veckor efter behandligen. Senaste gången jag var där på återbesök kom behandlaren 25 min sent för att hon satt i ett privat samtal. Jag plingade på dörren flertalet gånger för att markera att jag var på plats i tid men hon fortsatte sitt samtal. När hon väl började behandlingen var hon inte noggrann och tog bara 10 minuter på sig. Läs mer
    2018-06-29 Lifetime Clinic svarar nilofar f
    Hej Nilofar,

Det var tråkigt att höra att du upplevde ditt besök hos oss så pass negativt. Du vet väl att du alltid har rätt till en efterkontroll hos oss 20 dagar efter din behandling? Har du varit i kontakt med oss och framfört detta? Om inte så rekommenderar jag att du kontaktar oss så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Våran kundnöjdhet är det viktigaste för oss.
  • Walli H
    Walli H skrev om Lifetime Clinic
    Trogen kund hos lifetime clinic sedan flera år tillbaks. Går framför allt på laser för borttagning av hår. Jag har varit i Eskilstuna, stockholm Kista och Stockholm Skärholmen. På alla ställen är de professionella, duktiga och har mycket trevlig personal. Riktigt bra resultat!

Min rekommendation är att gå till Skärholmen hos Ashfa. Hon är otroligt duktig och engagerad i sitt jobb. Hon är väldigt noggrann och gör ett toppen jobb. Alltid lika trevligt att träffa henne. Läs mer
  • Shabnam skrev om Lifetime Clinic
    Jag bruckar göra min behandling hos Kozhin och jag är mycket nöjd. Läs mer
    Lifetime Clinic, Mary A, Amneh A, Kozhen A gillar detta
  • Shinda K skrev om Lifetime Clinic
    Kista är bäst, personalen är väldigt trevliga och kunniga. Läs mer
    Lifetime Clinic, Mary A, Amneh A, Kozhen A gillar detta
  • Anahit G
    Anahit G skrev om Lifetime Clinic
    Clinic i Högdalen är bästa i hella Svergie. Jag är jättenöjd av Neli å Anna de är underbart å fantastisk kvinnor som vet sin jobb. Vill tacka jätte mkt de båda att alltid gör mig finnt😀.
    MVH Anahit😘😍🤗 Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Lifetime Clinic
    kista är det bäst , bäst på perdonalen särskilt Kozhin Läs mer
  • Jennifer A
    Jennifer A skrev om Lifetime Clinic
    Alltid vänligt och professionellt bemötande på kliniken i Högdalen! Så nöjd! 😃 Läs mer
  • Marzie R
    Marzie R skrev om Lifetime Clinic
    kista. Jätte bra. med Super trevlig och hjälpsam personal Läs mer
  • Lina A
    Lina A skrev om Lifetime Clinic
    Snabba och effektiva med mycket trevlig personal Läs mer
  • Nadia A
    Nadia A skrev om Lifetime Clinic
    Trevligt bemötande och professionell personal. Väldigt nöjd med behandling och service.
    Självklart högst rekommenderat. Läs mer
  • Nina Y skrev om Lifetime Clinic
    Kozhin har ett väldigt professionellt arbetssätt, har varit hos henne från min första laser behandling och alltid fått det resultatet jag behövt. Verkligen händer utav guld! Läs mer
  • Hanna Y skrev om Lifetime Clinic
    Kozhin! Världens bästa resultat, bemötande och omvårdnad. Alltid lika nöjd! Hon har gjort laser på hela familjen och alla är otroligt nöjda Läs mer
  • Hawzheen A
    Hawzheen A skrev om Lifetime Clinic
    Bästa be mötande och trevliga personal. Läs mer
  • Zöhre A
    Zöhre A skrev om Lifetime Clinic
    Mycket trevlig och duktig personal i Högdalen. Jag har fått mycket bra resultat. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Monica P
    Monica P skrev om Lifetime Clinic
    Kliniken i Högdalen är mycket proffisionella och tillmötesgående. Bra service och trevlig personal.
    Rekommenderas!! +++++ Läs mer
  • Zuzu S
    Zuzu S skrev om Lifetime Clinic
    jag är nöjd med kista jag brukar göra min behandling hos kozhen Läs mer
  • Farhana A
    Farhana A skrev om Lifetime Clinic
    Har varit på besök hos kliniken i Högdalen och även den i Skärholmen. Utmärkta kliniker båda två, med tillmötesgående personal som verkligen kan sitt när det kommer till de olika ingreppen! Supernöjd med resultatet, rekommenderar till alla som vill få det de blir lovade! Läs mer
  • Stephanie K
    Stephanie K skrev om Lifetime Clinic
    jag är jätte nöjd med life time clinic i Kista . dom är grymma Läs mer
  • Wisam J
    Wisam J skrev om Lifetime Clinic
    Koshin som jobbar på lifetime och jag tycker att hon bäst och jobbar i kista och hon jätte söt och trevlig Läs mer
  • Zahra B
    Zahra B skrev om Lifetime Clinic
    Jag är mycket nöjd och ska rekommendera mina vänner att prova den här clinik i Kista. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Lifetime Clinic
    Jätte trevlig personal bra kundbemötande :D Läs mer
  • Razaw A
    Razaw A skrev om Lifetime Clinic
    Jag är jätte nöjd med Kista personalen, dem är jätte gulliga och duktiga special Kozhen och Amneh Läs mer
    Lifetime Clinic, Amneh A, Kozhen A, Razaw A gillar detta
  • Hazhar O skrev om Lifetime Clinic
    Jag är jätte nöjd med kista personal, jag gör mina behandlingar hos Kozhen hon är bäst Läs mer
  • Lasse F
    Lasse F skrev om Lifetime Clinic
    Mycket trevligt bemötande. Otroligt välutbildad personal.
    Kände mig väldigt avslappbad och mary var jätte trevlig och tillmötesgående.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Papwla J
    Papwla J skrev om Lifetime Clinic
    Jag har varit där flera gånger , jag rekomenderae er om ni behöver nån behandling ni få väl bra på överallt , Kozhen är bästa clinic chef o hon e yätte duktig och yätte snäll och proffs på allt, så jag kan säga alla vi är yätte nöjda med er ( Lifetime clinic ) ❤️👍👍. Läs mer
  • Hermona R
    Hermona R skrev om Lifetime Clinic
    Kozhin är den bästa av de alla i Kista. Jätte snäll och jätte duktig! Hon är bäst! Läs mer
  • Nahla  A
    Nahla A skrev om Lifetime Clinic
    Har varit flera gånger. Jätte trevliga personalen. Min behandlare var bäst Amneh. Jag rekommenderar henne mycket😊😊 Läs mer
    Lifetime Clinic, Amneh A gillar detta
  • Hajk S skrev om Lifetime Clinic
    Jätte duktiga personal i Högdalen. Supernöjd kund. Läs mer
  • Emilia M
    Emilia M skrev om Lifetime Clinic
    Kista!
    Super nöjd kund!
    En klinik med alltid trevlig och kunniga personal! Har inte avslutat behandling ännu, men hittills super nöjd resultat! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ellis B
    Ellis B skrev om Lifetime Clinic
    Absolut bästa och proffsigaste kliniken! Läs mer
  • Line W
    Line W skrev om Lifetime Clinic
    Mycket bra bemötande, speciellt Skärholmen och Kista. Läs mer
  • Andlib A skrev om Lifetime Clinic
    Kliniken i Skärholmen är otroligt fräsch! Personalen är jätte trevliga och kunniga i det dem gör.

Kände mig supertrygg, kliniken för mig i all framtid! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Mierri P
    Mierri P skrev om Lifetime Clinic
    Mycket nöjd med bemötandet och behandlarens kunskap. Resultatet av behandlingen är över förväntat. Har provat både Kista och Skärholmen, lika nöjd! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anette S skrev om Lifetime Clinic
    Blev utvald som trådlyftsmodell hos dom och mottagandet var mer än positivt! Väldigt proffsiga och jag kände mig lugn och trygg i deras händer. Kände att dom visste vad som skulle göra för bästa resultat i lugn miljö! Läs mer
  • Emilia L skrev om Lifetime Clinic
    Fantastiskt bemötandet vid ingreppet. Läs mer
  • Camilla C skrev om Lifetime Clinic
    Jag började med att fylla i läpparna för 3 år sedan på lifetime i Uppsala. Jag kände mig välkommen o omhändertagen från första början, fick bra svar på mina funderingar om filerna.Sedan dess har jag varit en trogen kund och har fyllt i läppar och botox flera gånger, resultatet har alltid varit enormt bra o motsvsrat mina förväntningar, Senast gjorde jag trådllyft för 3 veckor sedan, min hy har börjat reagera och det kommer o bli ett bra resultat.Sammanfattnings är att Lifetime är en väldigt bra, kompetent klinik som alla borde ta chansen och få ett nytt fräschare utseende utav, den får 100 stjärnor av hundra.Tack💖 Läs mer
  • Marina N skrev om Lifetime Clinic
    Otroligt proffsiga och trevliga,
    Gjort mina läppar och ska fortsätta att göra en skinbooster ,
    Kommer alltid att göra mina behandlingar hos dom 👌🌸 Läs mer
  • Rami skrev om Lifetime Clinic
    Jag har varit kund hos lifetime clinic i flera år.. Ringde och bokade för en behandling som vanligtvis tar 45 minuter. När jag kommer fram så säger personalen till mig att det är endast 10 minuter bokade åt min behandling.

Det här är tyvärr inte första gången det händer utan har hänt mig tidigare. Personalen löste det och var villiga att hjälpa mig men jag kände att de var stressade och gjorde ett jobb som normalt tar 45 min på 15 min. Jag fick betala fullt pris trots allt.

Nu i efterhand ser jag resultatet och är inte nöjd med det. När jag ringer till lifetime clinic för efterbehandling då får jag svar att det har gått mer än 20 dagar och de kan inte göra något.

Den första personen jag pratade med lovade att en ansvarig skulle återkomma till mig. Den ansvariga ringer mig samma dag men var väldigt otrevlig och ville inte ens lyssna på mig.

Blir min sista behandling hos de,
    "Tips" leta efter annat ställe. Läs mer
    2017-09-08 Lifetime Clinic svarar Rami
    Hej Rami,

Tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback, det gör att vi kan lära oss av våra misstag och bli bättre. Vi beklagar att du upplever ditt besök hos oss som stressigt och att du inte fick önskad resultat. Just rätten till efterkontroll på våra behandlingar är något vi värnar om och det är din rätt som kund att kunna utnyttja. I det här fallet verkar det som att vi inte lyckats möta dina förväntningar och självklart något som vi vill kunna åtgärda. Om du inte har fått hjälp redan så vill jag be dig att mejla oss på info@lifetimeclinic.se så hjälper vi dig.

Vänliga hälsningar,
  • Jasmin V skrev om Lifetime Clinic
    Har varit kund på lifetime clinic i flera år, alltid varit supernöjd. Men på senare har personalen bytts ut och det har börjat riktigt inkompetenta människor på denna arbetsplats. Jag skulle göra en behandling som jag alltid gjort, helt plötsligt tar behandlaren betalt för en helt annan sak, vilket jag påtalar för henne och hon svarar att jo du ska betala såhär mycket, om du betalt ett annat belopp tidigare har det varit fel. Jag ringer kundtjänst och frågar dem, varpå de inte kan ge mig något svar och jag ber då att ägaren ringer upp mig. Någon timme senare ringer en kvinna upp mig och påstår sig ringa från huvudkontoret, och eftersom jag vid flertal gånger träffat salongsägaren vet jag att det inte finns varken något huvudkontor eller någon annan "ansvarig", så jag ber dem snällt att endast återkomma när ägaren har möjlighet. Ingen har ringt upp mig.

Veckan efter har jag ytterligare en behandling och vid detta tillfälle är det två helt nya behandlare. En som verkar vara under sin upplärning och en som påstår sig jobba på en annan klinik. Det första som händer är att hon anklagat mig för att ha solat, vilket jag definitivt inte gjort sedan i somras. Har dessutom behandlat mig 4 gånger efter sommaren så att det helt plötsligt skulle vara något problem är märkligt. Det hela slutar i alla fall med att jag kommer hem och det kliar något så fruktansvärt på områdena som behandlades, och dagen efter ser jag att jag har fått 7 stycken stora brännmärken.

Jag vill notera att jag under dessa år som jag behandlat mig på lifetime aldrig har behövt fylla i något papper där det står att om vi bränner dig tar vi inget ansvar, men under mitt nästsenaste besök blev jag tvingad att göra det annars tänkte hon inte behandla mig. Var beredda på att ni kommer behöva fylla i ett liknande papper om ni går dit. Läs mer
    2017-05-25 Lifetime Clinic svarar Jasmin V
    Hej Jasmin,

Vi beklagar att du upplever ditt besök hos oss negativt och att du inte fått ett väl mottagande, det är självklart inte det vi önskar. Det ät viktigt för oss att du känner att du får ett proffsigt bemötande och en god resultat på dina behandlingar när du besöker oss på Lifetime Clinic. I det här fallet verkar det som att vi inte lyckats möta dina förväntningar och självklart något som vi kommer att se över.

Om du redan inte har fått den hjälp du behöver i ditt ärende vill jag be dig kontakta oss på info@lifetimeclinic.se så hjälper vi dig.

Varma hälsningar,
  • Frida B skrev om Lifetime Clinic
    Gick och fyllde mina läppar hos life time clinic i Kista. Personalen var väldigt trevlig och fick mig att känna mig bekväm. Efteråt svullnade läpparna, vilket jag såklart visste skulle hända men de blev väldigt klumpiga på vissa ställen och jag bokade tid att gå tillbaka, tiden var 2 veckor efter. Berättade då för samma sköterska om klumparna, hon sa att hon skulle prata med sin chef om vad man kunde göra åt saken och sedan återkomma. Hörde inte någonting efter det och klumparna fanns kvar så länge filler satt i läpparna och fick mig att känna att det inte var värt de 2000 kr jag betalat då jag skämdes över mina läppar hela tiden. Läs mer
    2017-02-13 Lifetime Clinic svarar Frida B
    Hej Frida,

Det var tråkigt att höra att du inte blev nöjd med dina läppar och att du inte har fått åtekoppling. Var god och kontakta oss på info@lifetimeclinic.se så bokar vi in en tid åt dig.

Storholmsgatan 11, 127 48 Skärholmen