Harpsundsvägen 76, 124 58 Bandhagen — Visa karta

Vi har har lång erfarenhet av laser och estetiska behandlingar. Vi har ett gediget kunnande vilket borgar för att ge dig den bästa behandlingen och för att motsvara dina förväntningar. Kliniken är marknadsledande i Sverige inom området estetisk laser och laserbehandlingar där vi använder den senaste metoden inom IPL – IPL Powerlite. Vårt motto är kunskap och kvalité. Vi specialiserar oss inom permanent hår-borttagning, behandling av ytliga blodkärl, akne, hudföryngring, pigmentfläckar, fillers samt borttagning av tatuering. Våra behandlingar sker genom IPL- metoden (Intensivt Pulsat Ljus) för ett säkert, effektivt och smärtfritt tillvägagångssätt.
Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA

Företag inom hårborttagning nära Lifetime Clinic:

Ölandsgatan 42, Stockholm
Välkommen till oss på NaturalBeauty Söderkliniken om du funderar på en skönhetsb... Läs mer ›
Sara M:
Jag var nog en svår patient! Jag ville göra läpp kontur, botax och fyllers, men jag ville samtidigt att resultat skulle vara ultra diskret...

Kungsgatan 79, STOCKHOLM
Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsa... Läs mer ›
Elin N:
Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty...

Drottninggatan 33, STOCKHOLM
Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och med... Läs mer ›
Regina H:
Vill ge det allra högsta betyg som finns till Nordiska Kliniken och fick jag ge dem 1000 stjärnor i betyg så skulle jag göra det, men jag få...

Mäster Samuelsgatan 49, STOCKHOLM
Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård! Läs mer ›
Lillemor C:
Trevlig personal med lång erfarenhet av hudvård, har blivit rekommenderad hit av min tidigare hudterapeut som slutat pga pension. Är mycket ...

Läs vad 78 kunder tycker om Lifetime Clinic

• Shabnam
    Shabnam skrev om Lifetime Clinic
    Jag bruckar göra min behandling hos Kozhin och jag är mycket nöjd. Läs mer
    Mary A, Amneh A, Kozhen A gillar detta
  • Shinda K
    Shinda K skrev om Lifetime Clinic
    Kista är bäst, personalen är väldigt trevliga och kunniga. Läs mer
    Mary A, Amneh A, Kozhen A gillar detta
  • Anahit G
    Anahit G skrev om Lifetime Clinic
    Clinic i Högdalen är bästa i hella Svergie. Jag är jättenöjd av Neli å Anna de är underbart å fantastisk kvinnor som vet sin jobb. Vill tacka jätte mkt de båda att alltid gör mig finnt😀.
    MVH Anahit😘😍🤗 Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Lifetime Clinic
    kista är det bäst , bäst på perdonalen särskilt Kozhin Läs mer
  • Jennifer A
    Jennifer A skrev om Lifetime Clinic
    Alltid vänligt och professionellt bemötande på kliniken i Högdalen! Så nöjd! 😃 Läs mer
  • Marzie R
    Marzie R skrev om Lifetime Clinic
    kista. Jätte bra. med Super trevlig och hjälpsam personal Läs mer
  • Lina A
    Lina A skrev om Lifetime Clinic
    Snabba och effektiva med mycket trevlig personal Läs mer
  • Nina Y
    Nina Y skrev om Lifetime Clinic
    Kozhin har ett väldigt professionellt arbetssätt, har varit hos henne från min första laser behandling och alltid fått det resultatet jag behövt. Verkligen händer utav guld! Läs mer
  • Hanna Y
    Hanna Y skrev om Lifetime Clinic
    Kozhin! Världens bästa resultat, bemötande och omvårdnad. Alltid lika nöjd! Hon har gjort laser på hela familjen och alla är otroligt nöjda Läs mer
  • Hawzheen A
    Hawzheen A skrev om Lifetime Clinic
    Bästa be mötande och trevliga personal. Läs mer
  • Zöhre A
    Zöhre A skrev om Lifetime Clinic
    Mycket trevlig och duktig personal i Högdalen. Jag har fått mycket bra resultat. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Monica P
    Monica P skrev om Lifetime Clinic
    Kliniken i Högdalen är mycket proffisionella och tillmötesgående. Bra service och trevlig personal.
    Rekommenderas!! +++++ Läs mer
  • Zuzu S
    Zuzu S skrev om Lifetime Clinic
    jag är nöjd med kista jag brukar göra min behandling hos kozhen Läs mer
  • Farhana A
    Farhana A skrev om Lifetime Clinic
    Har varit på besök hos kliniken i Högdalen och även den i Skärholmen. Utmärkta kliniker båda två, med tillmötesgående personal som verkligen kan sitt när det kommer till de olika ingreppen! Supernöjd med resultatet, rekommenderar till alla som vill få det de blir lovade! Läs mer
  • Stephanie K
    Stephanie K skrev om Lifetime Clinic
    jag är jätte nöjd med life time clinic i Kista . dom är grymma Läs mer
  • Wisam J
    Wisam J skrev om Lifetime Clinic
    Koshin som jobbar på lifetime och jag tycker att hon bäst och jobbar i kista och hon jätte söt och trevlig Läs mer
  • Zahra B
    Zahra B skrev om Lifetime Clinic
    Jag är mycket nöjd och ska rekommendera mina vänner att prova den här clinik i Kista. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Lifetime Clinic
    Jätte trevlig personal bra kundbemötande :D Läs mer
  • Razaw A
    Razaw A skrev om Lifetime Clinic
    Jag är jätte nöjd med Kista personalen, dem är jätte gulliga och duktiga special Kozhen och Amneh Läs mer
    Amneh A, Kozhen A, Razaw A gillar detta
  • Hazhar O
    Hazhar O skrev om Lifetime Clinic
    Jag är jätte nöjd med kista personal, jag gör mina behandlingar hos Kozhen hon är bäst Läs mer
  • Lasse F
    Lasse F skrev om Lifetime Clinic
    Mycket trevligt bemötande. Otroligt välutbildad personal.
    Kände mig väldigt avslappbad och mary var jätte trevlig och tillmötesgående.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Papwla J
    Papwla J skrev om Lifetime Clinic
    Jag har varit där flera gånger , jag rekomenderae er om ni behöver nån behandling ni få väl bra på överallt , Kozhen är bästa clinic chef o hon e yätte duktig och yätte snäll och proffs på allt, så jag kan säga alla vi är yätte nöjda med er ( Lifetime clinic ) ❤️👍👍. Läs mer
  • Hermona R
    Hermona R skrev om Lifetime Clinic
    Kozhin är den bästa av de alla i Kista. Jätte snäll och jätte duktig! Hon är bäst! Läs mer
  • Nahla  A
    Nahla A skrev om Lifetime Clinic
    Har varit flera gånger. Jätte trevliga personalen. Min behandlare var bäst Amneh. Jag rekommenderar henne mycket😊😊 Läs mer
    Amneh A gillar detta
  • Hajk S
    Hajk S skrev om Lifetime Clinic
    Jätte duktiga personal i Högdalen. Supernöjd kund. Läs mer
  • Emilia M
    Emilia M skrev om Lifetime Clinic
    Kista!
    Super nöjd kund!
    En klinik med alltid trevlig och kunniga personal! Har inte avslutat behandling ännu, men hittills super nöjd resultat! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ellis B
    Ellis B skrev om Lifetime Clinic
    Absolut bästa och proffsigaste kliniken! Läs mer
  • Line W
    Line W skrev om Lifetime Clinic
    Mycket bra bemötande, speciellt Skärholmen och Kista. Läs mer
  • Andlib A
    Andlib A skrev om Lifetime Clinic
    Kliniken i Skärholmen är otroligt fräsch! Personalen är jätte trevliga och kunniga i det dem gör.

Kände mig supertrygg, kliniken för mig i all framtid! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Mierri P
    Mierri P skrev om Lifetime Clinic
    Mycket nöjd med bemötandet och behandlarens kunskap. Resultatet av behandlingen är över förväntat. Har provat både Kista och Skärholmen, lika nöjd! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Lifetime Clinic
    Blev utvald som trådlyftsmodell hos dom och mottagandet var mer än positivt! Väldigt proffsiga och jag kände mig lugn och trygg i deras händer. Kände att dom visste vad som skulle göra för bästa resultat i lugn miljö! Läs mer
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Lifetime Clinic
    Fantastiskt bemötandet vid ingreppet. Läs mer
  • Camilla C
    Camilla C skrev om Lifetime Clinic
    Jag började med att fylla i läpparna för 3 år sedan på lifetime i Uppsala. Jag kände mig välkommen o omhändertagen från första början, fick bra svar på mina funderingar om filerna.Sedan dess har jag varit en trogen kund och har fyllt i läppar och botox flera gånger, resultatet har alltid varit enormt bra o motsvsrat mina förväntningar, Senast gjorde jag trådllyft för 3 veckor sedan, min hy har börjat reagera och det kommer o bli ett bra resultat.Sammanfattnings är att Lifetime är en väldigt bra, kompetent klinik som alla borde ta chansen och få ett nytt fräschare utseende utav, den får 100 stjärnor av hundra.Tack💖 Läs mer
  • Marina N
    Marina N skrev om Lifetime Clinic
    Otroligt proffsiga och trevliga,
    Gjort mina läppar och ska fortsätta att göra en skinbooster ,
    Kommer alltid att göra mina behandlingar hos dom 👌🌸 Läs mer
  • Rami
    Rami skrev om Lifetime Clinic
    Jag har varit kund hos lifetime clinic i flera år.. Ringde och bokade för en behandling som vanligtvis tar 45 minuter. När jag kommer fram så säger personalen till mig att det är endast 10 minuter bokade åt min behandling.

Det här är tyvärr inte första gången det händer utan har hänt mig tidigare. Personalen löste det och var villiga att hjälpa mig men jag kände att de var stressade och gjorde ett jobb som normalt tar 45 min på 15 min. Jag fick betala fullt pris trots allt.

Nu i efterhand ser jag resultatet och är inte nöjd med det. När jag ringer till lifetime clinic för efterbehandling då får jag svar att det har gått mer än 20 dagar och de kan inte göra något.

Den första personen jag pratade med lovade att en ansvarig skulle återkomma till mig. Den ansvariga ringer mig samma dag men var väldigt otrevlig och ville inte ens lyssna på mig.

Blir min sista behandling hos de,
    "Tips" leta efter annat ställe. Läs mer
    2017-09-08 Linda svarar Rami
    Hej Rami,

Tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback, det gör att vi kan lära oss av våra misstag och bli bättre. Vi beklagar att du upplever ditt besök hos oss som stressigt och att du inte fick önskad resultat. Just rätten till efterkontroll på våra behandlingar är något vi värnar om och det är din rätt som kund att kunna utnyttja. I det här fallet verkar det som att vi inte lyckats möta dina förväntningar och självklart något som vi vill kunna åtgärda. Om du inte har fått hjälp redan så vill jag be dig att mejla oss på info@lifetimeclinic.se så hjälper vi dig.

Vänliga hälsningar,
  • Jasmin V
    Jasmin V skrev om Lifetime Clinic
    Har varit kund på lifetime clinic i flera år, alltid varit supernöjd. Men på senare har personalen bytts ut och det har börjat riktigt inkompetenta människor på denna arbetsplats. Jag skulle göra en behandling som jag alltid gjort, helt plötsligt tar behandlaren betalt för en helt annan sak, vilket jag påtalar för henne och hon svarar att jo du ska betala såhär mycket, om du betalt ett annat belopp tidigare har det varit fel. Jag ringer kundtjänst och frågar dem, varpå de inte kan ge mig något svar och jag ber då att ägaren ringer upp mig. Någon timme senare ringer en kvinna upp mig och påstår sig ringa från huvudkontoret, och eftersom jag vid flertal gånger träffat salongsägaren vet jag att det inte finns varken något huvudkontor eller någon annan "ansvarig", så jag ber dem snällt att endast återkomma när ägaren har möjlighet. Ingen har ringt upp mig.

Veckan efter har jag ytterligare en behandling och vid detta tillfälle är det två helt nya behandlare. En som verkar vara under sin upplärning och en som påstår sig jobba på en annan klinik. Det första som händer är att hon anklagat mig för att ha solat, vilket jag definitivt inte gjort sedan i somras. Har dessutom behandlat mig 4 gånger efter sommaren så att det helt plötsligt skulle vara något problem är märkligt. Det hela slutar i alla fall med att jag kommer hem och det kliar något så fruktansvärt på områdena som behandlades, och dagen efter ser jag att jag har fått 7 stycken stora brännmärken.

Jag vill notera att jag under dessa år som jag behandlat mig på lifetime aldrig har behövt fylla i något papper där det står att om vi bränner dig tar vi inget ansvar, men under mitt nästsenaste besök blev jag tvingad att göra det annars tänkte hon inte behandla mig. Var beredda på att ni kommer behöva fylla i ett liknande papper om ni går dit. Läs mer
    2017-05-25 Linda svarar Jasmin V
    Hej Jasmin,

Vi beklagar att du upplever ditt besök hos oss negativt och att du inte fått ett väl mottagande, det är självklart inte det vi önskar. Det ät viktigt för oss att du känner att du får ett proffsigt bemötande och en god resultat på dina behandlingar när du besöker oss på Lifetime Clinic. I det här fallet verkar det som att vi inte lyckats möta dina förväntningar och självklart något som vi kommer att se över.

Om du redan inte har fått den hjälp du behöver i ditt ärende vill jag be dig kontakta oss på info@lifetimeclinic.se så hjälper vi dig.

Varma hälsningar,
  • Frida  B
    Frida B skrev om Lifetime Clinic
    Gick och fyllde mina läppar hos life time clinic i Kista. Personalen var väldigt trevlig och fick mig att känna mig bekväm. Efteråt svullnade läpparna, vilket jag såklart visste skulle hända men de blev väldigt klumpiga på vissa ställen och jag bokade tid att gå tillbaka, tiden var 2 veckor efter. Berättade då för samma sköterska om klumparna, hon sa att hon skulle prata med sin chef om vad man kunde göra åt saken och sedan återkomma. Hörde inte någonting efter det och klumparna fanns kvar så länge filler satt i läpparna och fick mig att känna att det inte var värt de 2000 kr jag betalat då jag skämdes över mina läppar hela tiden. Läs mer
    2017-02-13 Linda svarar Frida B
    Hej Frida,

Det var tråkigt att höra att du inte blev nöjd med dina läppar och att du inte har fått åtekoppling. Var god och kontakta oss på info@lifetimeclinic.se så bokar vi in en tid åt dig.

• Cristina R
    Cristina R skrev om Lifetime Clinic
    Fantastiska. Och så trevliga och kund inriktade. Läs mer
  • Ernada H
    Ernada H skrev om Lifetime Clinic
    Jag har alltid varit nöjd hos er. Läs mer
  • Essnat O
    Essnat O skrev om Lifetime Clinic
    Jag har alltid varit nöjd med mina läppar, kommer försätta göra hos er👍 Läs mer
  • Alan O
    Alan O skrev om Lifetime Clinic
    Hej!
    Ni har gjort jätte bra jobb för att denna är en del av humanitära arbete i samhället då Barencancernfonden ska vara dem jätte glda om de får hjälp. Jag vill tacka er för den här administration .
    Tack

Alan Läs mer
  • Kelly
    Kelly skrev om Lifetime Clinic
    Trevligt bemötande av personalen i Kista vid läppinjektion med 1ml Juvederm. Fick dock knölar i läpparna och läpparna fick inte mer volym, så jag kontaktade kundservice. Mycket krångel med Kundservice i flera veckor för att få åtgärd. Fick till slut en tid för åtgärd, men läkaren som jag blev inbokad hos var inte där när jag kom till min bokade tid. Jag fick då veta att min bokade tid inte ens fanns! En sköterska hoppade in istället för att åtgärda knölarna och jag bokades in för ännu en ny tid, för påfyllning av 1 ml igen. Mycket snällt av henne att jag fick en tid för åtgärd. Denna gång fick jag mycket knölar och stora blåmärken, men fick mer volym. Efter blåmärken och svullnad lagt sig masserade jag dagligen i någon vecka och knölarna har nu minskat. Fin form på läpparna nu. Ser snyggt och naturligt ut, nu efter några veckor. Personerna på Kundservice (per tel och e-mail) är inte alls bra, men personalen i Kista är trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • Carmen W
    Carmen W skrev om Lifetime Clinic
    Jag har gjort både hårborttagning med laser, fillers och botox hos Lifetime clinic.
    Jag är mycket nöjd, framförallt med priserna jämfört med andra kliniker i Stockholm. Läs mer
  • Mitra K
    Mitra K skrev om Lifetime Clinic
    väl bemötande och bra service. prisen är lite för högt men hoppas att det tjusteras. Läs mer
  • Narsis M
    Narsis M skrev om Lifetime Clinic
    Långa vänte tider..överlag e de duktiga..jag är nöjd Läs mer
  • Mesude T
    Mesude T skrev om Lifetime Clinic
    Bra bemötande, med fina behandlingar med lagom pris Läs mer
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Lifetime Clinic
    Ngt märkliga telefonsamtal vid bokningar. Trevligt bemötande i Kista o i Högdalen. Det bästa långsiktiga resultatet upplevde jag efter behandlingen i Kista ( fast jag fick många blåmärken). Läs mer
  • Maritha O
    Maritha O skrev om Lifetime Clinic
    Mycket nöjd!!! Bra bemötande bra priser och bra resultat! Läs mer
  • Rojan G
    Rojan G skrev om Lifetime Clinic
    jätte duktig personal! super nöjd! Läs mer
  • Hanna
    Hanna skrev om Lifetime Clinic
    Gäller också Lifetime Clinic i Kista! Bad specifikt att få avslappnad panna i mittregionen och INTE över ögonbrynens utkant för jag vill höja den delen. Jag visar även henne genom att peka!
    Eftersom jag gjort botox ett flertal gånger förr så vet jag exakt vart det ska läggas, alltså ej i ytterkant ovanför ögat / ej ovanför området av yttersta ögonbrynsvingen! Tjejen börjar injicera och jag känner att hon är ute i området över tinningen på pannan! :( På max 4 min är hela processen klar, från samtal till att jag reser mig upp från stolen. Jag känner att det inte är så här det ska gå till. 4 minuter! Jag frågar ytterligare en gång "tar detta bort vertikala rynkor? Jag kan fortfarande lyfta ögonbrynsvingen? " Ja säger hon. Sen betalning och sedan är jag utanför dörren. 10 minuter hade jag min fot innanför kliniken! Allt kändes oseriöst och ouppmärksamt.
    Som jag anande så sitter jag här 5 dagar senare med tung panna och kan inte höja "ögonbrynsvingarna". Det mest vanliga man vill ha som resultat - att kunna få "Hollywoodlyft", det har hon förstört för mig för hon injicerade fel! Men jag kan fortfarande höja början av brynen över näsan och det gör att jag får ett stort bulligt område tvärsöver, likt en buffalo. Har även tagit egna bilder för dokumentation för jag fick litet blåmärke på sidorna där hon absolut INTE skulle injicera.
    Så gå inte till kliniken i Kista, undvik!
    Välj Högdalens Lifetime clinic istället! Där gör dom det bättre. Ska nu på en korrigering i Högdalen och hoppas det blir bättre! Återkommer med information.
    /Med bästa hälsningar Läs mer
    2016-05-05 Linda svarar Hanna
    Hej Sara,

Det var tråkigt att höra att du inte fick det resultat som du hade önskat dig. Har du varit i kontakt med oss och framfört detta? Om inte så rekommenderar jag att du bokar tid för en touch-up så att vi kan korrigera felet. Du har alltid rätt till en kostnadsfri touch-up i upp till 15 dagar.

2016-05-05 Hanna svarar Linda
    Tack. Ja jag har bokat tid för touch up och hoppas det går att rätta till. Om det blir bra kommer jag ta bort min rekommendation.
    2016-10-12 Linda svarar Hanna
    Hej Sara,

Hoppas allt är väl! Gick det bra att få hjälp på din "touch-up"? Vänligen återkom till oss om du inte har fått hjälp.

Varma hälsningar,
    2016-10-12 Hanna svarar Linda
    Hej. Besöket på Lifetime Clinic Högdalen motsvarande mina förväntningar. Mycket fint bemötande! Blev kompenserad och fick gratis justering i pannan av en väldigt trevlig manlig sköterska. Efter besöket kände jag mig rättvist behandlad, "fått plåster på såren" och nu månader senare tänker jag inte ens på missödet i Kista.
    Så jag kan varmt rekommendera Lifetime Clinic till alla er som funderar på behandlingar. Var bara noga pålästa innan och beskriv tydligt ditt förväntade resultat.
    Läs mer genom att expandera tråden +

Harpsundsvägen 76, 124 58 Bandhagen