Harpsundsvägen 76, 124 58 Stockholm — Visa karta

Vi har har lång erfarenhet av laser och estetiska behandlingar. Vi har ett gediget kunnande vilket borgar för att ge dig den bästa behandlingen och för att motsvara dina förväntningar. Kliniken är marknadsledande i Sverige inom området estetisk laser och laserbehandlingar där vi använder den senaste metoden inom IPL – IPL Powerlite. Vårt motto är kunskap och kvalité. Vi specialiserar oss inom permanent hår-borttagning, behandling av ytliga blodkärl, akne, hudföryngring, pigmentfläckar, fillers samt borttagning av tatuering. Våra behandlingar sker genom IPL- metoden (Intensivt Pulsat Ljus) för ett säkert, effektivt och smärtfritt tillvägagångssätt.

Läs vad 41 kunder tycker om Lifetime Clinic

• Cristina R
    Cristina R skrev om Lifetime Clinic
    Fantastiska. Och så trevliga och kund inriktade.
  • Ernada H
    Ernada H skrev om Lifetime Clinic
    Jag har alltid varit nöjd hos er.
  • Essnat O
    Essnat O skrev om Lifetime Clinic
    Jag har alltid varit nöjd med mina läppar, kommer försätta göra hos er👍
  • Alan O
    Alan O skrev om Lifetime Clinic
    Hej!
    Ni har gjort jätte bra jobb för att denna är en del av humanitära arbete i samhället då Barencancernfonden ska vara dem jätte glda om de får hjälp. Jag vill tacka er för den här administration .
    Tack

Alan
  • Kelly
    Kelly skrev om Lifetime Clinic
    Trevligt bemötande av personalen i Kista vid läppinjektion med 1ml Juvederm. Fick dock knölar i läpparna och läpparna fick inte mer volym, så jag kontaktade kundservice. Mycket krångel med Kundservice i flera veckor för att få åtgärd. Fick till slut en tid för åtgärd, men läkaren som jag blev inbokad hos var inte där när jag kom till min bokade tid. Jag fick då veta att min bokade tid inte ens fanns! En sköterska hoppade in istället för att åtgärda knölarna och jag bokades in för ännu en ny tid, för påfyllning av 1 ml igen. Mycket snällt av henne att jag fick en tid för åtgärd. Denna gång fick jag mycket knölar och stora blåmärken, men fick mer volym. Efter blåmärken och svullnad lagt sig masserade jag dagligen i någon vecka och knölarna har nu minskat. Fin form på läpparna nu. Ser snyggt och naturligt ut, nu efter några veckor. Personerna på Kundservice (per tel och e-mail) är inte alls bra, men personalen i Kista är trevliga och hjälpsamma.
  • Carmen W
    Carmen W skrev om Lifetime Clinic
    Jag har gjort både hårborttagning med laser, fillers och botox hos Lifetime clinic.
    Jag är mycket nöjd, framförallt med priserna jämfört med andra kliniker i Stockholm.
  • Mitra K
    Mitra K skrev om Lifetime Clinic
    väl bemötande och bra service. prisen är lite för högt men hoppas att det tjusteras.
  • Narsis M
    Narsis M skrev om Lifetime Clinic
    Långa vänte tider..överlag e de duktiga..jag är nöjd
  • Mesude T
    Mesude T skrev om Lifetime Clinic
    Bra bemötande, med fina behandlingar med lagom pris
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Lifetime Clinic
    Ngt märkliga telefonsamtal vid bokningar. Trevligt bemötande i Kista o i Högdalen. Det bästa långsiktiga resultatet upplevde jag efter behandlingen i Kista ( fast jag fick många blåmärken).
  • Maritha O
    Maritha O skrev om Lifetime Clinic
    Mycket nöjd!!! Bra bemötande bra priser och bra resultat!
  • Rojan G
    Rojan G skrev om Lifetime Clinic
    jätte duktig personal! super nöjd!
  • Hanna
    Hanna skrev om Lifetime Clinic
    Gäller också Lifetime Clinic i Kista! Bad specifikt att få avslappnad panna i mittregionen och INTE över ögonbrynens utkant för jag vill höja den delen. Jag visar även henne genom att peka!
    Eftersom jag gjort botox ett flertal gånger förr så vet jag exakt vart det ska läggas, alltså ej i ytterkant ovanför ögat / ej ovanför området av yttersta ögonbrynsvingen! Tjejen börjar injicera och jag känner att hon är ute i området över tinningen på pannan! :( På max 4 min är hela processen klar, från samtal till att jag reser mig upp från stolen. Jag känner att det inte är så här det ska gå till. 4 minuter! Jag frågar ytterligare en gång "tar detta bort vertikala rynkor? Jag kan fortfarande lyfta ögonbrynsvingen? " Ja säger hon. Sen betalning och sedan är jag utanför dörren. 10 minuter hade jag min fot innanför kliniken! Allt kändes oseriöst och ouppmärksamt.
    Som jag anande så sitter jag här 5 dagar senare med tung panna och kan inte höja "ögonbrynsvingarna". Det mest vanliga man vill ha som resultat - att kunna få "Hollywoodlyft", det har hon förstört för mig för hon injicerade fel! Men jag kan fortfarande höja början av brynen över näsan och det gör att jag får ett stort bulligt område tvärsöver, likt en buffalo. Har även tagit egna bilder för dokumentation för jag fick litet blåmärke på sidorna där hon absolut INTE skulle injicera.
    Så gå inte till kliniken i Kista, undvik!
    Välj Högdalens Lifetime clinic istället! Där gör dom det bättre. Ska nu på en korrigering i Högdalen och hoppas det blir bättre! Återkommer med information.
    /Med bästa hälsningar
    2016-05-05 Linda svarar Hanna
    Hej Sara,

Det var tråkigt att höra att du inte fick det resultat som du hade önskat dig. Har du varit i kontakt med oss och framfört detta? Om inte så rekommenderar jag att du bokar tid för en touch-up så att vi kan korrigera felet. Du har alltid rätt till en kostnadsfri touch-up i upp till 15 dagar.

2016-05-05 Hanna svarar Linda
    Tack. Ja jag har bokat tid för touch up och hoppas det går att rätta till. Om det blir bra kommer jag ta bort min rekommendation.
    2016-10-12 Linda svarar Hanna
    Hej Sara,

Hoppas allt är väl! Gick det bra att få hjälp på din "touch-up"? Vänligen återkom till oss om du inte har fått hjälp.

Varma hälsningar,
    2016-10-12 Hanna svarar Linda
    Hej. Besöket på Lifetime Clinic Högdalen motsvarande mina förväntningar. Mycket fint bemötande! Blev kompenserad och fick gratis justering i pannan av en väldigt trevlig manlig sköterska. Efter besöket kände jag mig rättvist behandlad, "fått plåster på såren" och nu månader senare tänker jag inte ens på missödet i Kista.
    Så jag kan varmt rekommendera Lifetime Clinic till alla er som funderar på behandlingar. Var bara noga pålästa innan och beskriv tydligt ditt förväntade resultat.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • mona n
    mona n skrev om Lifetime Clinic
    Hur behandlingen blir beror helt på vem som gör den, olika varje gång. Hade gärna velat ha samma person. Då det ej är möjligt dras betyget ner. Väldigt prisvärt!
  • Anna E
    Anna E skrev om Lifetime Clinic
    Gäller kliniken i Kista. Var där för att fixa Botox. Satt och väntade på att bli behandlat för att sedan få utskällning att jag var sen!! Helt otroligt vilken bemötande! Tjejen tog bara emot mig och satt igång med behandlingen utan att ens lyssna eller markera några områden som skulle behandlas. Jag kände oro redan då och bad henne specifikt om att få lyfta mina ögonbryn men hon körde bara på snabbt och oengagerat och nu ser jag att det ser det riktigt ojämn och illa ut, inte alls som jag har tänkt eller förväntat mig. Har gjort Botox i många år förut mest på Akademikliniken så jag vet exakt vad jag kan förvänta mig utav en korrekt utfört behandling. Har tidigare varit på Lifetime Clinic en gång förut för ett år sedan och då blev behandlingen bra. Nu verkar de har fått in nytt personal som inte alls har samma kvalitets känsla, respekt eller förståelse för kunders behov. Trist tycker jag då det är ändå dyra behandlingar vi pratar om. Har även fått höra att tre behandlings områden inte täcker hela pannan trots att jag har utfört exakt samma behandling förut och har då fått hela pannan behandlat. Kommer inte att gå tillbaka dit igen och rekommenderar de inte. Bättre att betala lite extra och få en väl utfört behandling än att spara pengar, förstöra ansiktet och känna sig missnöjd i minst 6 månader eller 1 år.

Hälsningar
    Anna
    2016-02-24 Linda svarar Anna E
    Hej Anna,

Det var tråkigt att höra att du upplevde ditt besök hos oss så pass negativt. Har du varit i kontakt med oss och framfört detta? Om inte så rekommederar jag att du kontaktar oss så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt.
    2016-02-29 Anna E svarar Linda
    Tack för ditt svar Linda men jag vågar nog inte gå tillbaka till er igen. Har en återbesöks tid som jag kommer nog att ta bort. Skulle behöva fixa till detta då det är ojämt men vill absolut inte hamna hos samma arroganta person igen! Mina ögonbryn har nu "rasat ner" och jag ser bara ledsen o trött ut. Är så himla ledsen i besviken då Botox behandling sitter i minst 6 månader. :(

Ha en fin vecka
    Hälsningar
    Anna
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Berivan  K
    Berivan K skrev om Lifetime Clinic
    Gjorde fillers i läpparna av en kille vid namn farzad. Väldigt duktig och resultatet blev precis vad jag förväntat mig. De har bra priser. Enda nackdelen var att han var lite sen samt att hans telefon ringde konstant före och under behandlingen. Rekommenderar kliniken starkt. O ch kommer fortsätta gå dit.
    2016-10-13 Linda svarar Berivan K
    Hej Berivan,

Tack för din rekommendation! Vad kul att du blev nöjd med resultatet däremot så beklagar jag störningen med en ringande telefon under behandlingen, det ska självklart inte inträffa.

Vänliga hälsningar,
  • Isabella M
    Isabella M skrev om Lifetime Clinic
    Har fått gratis återbesök, så vi får se vad poängen blir efter det.
  • Anna H
    Anna H skrev om Lifetime Clinic
    Bästa behandlare Fasrad Gjort filler samt Masoterapi Fillers under ögon (fantastiskt resultat ) Han är super duktig :)
  • Monimon
    Monimon skrev om Lifetime Clinic
    Trevligt bemötande men minst 20 min väntan efter överenskommen tid som bokats. Ingen effekt av IPL pigmentbehandling av ansikte/hals/decolletage (har gjort samma behandling för 6 och 4 år sedan på andra kliniker med bra resultat). Behandlingen tog varje gång ca 12 min, så ganska få "shots" från IPL maskinen på den ytan (ansikte, hals decolletage). Billiga priser men verkar inte som personalen/behandlaren var kunnig och noggrann tyvärr.
    2016-02-25 Linda svarar Monimon
    Hej Monimon,

Vad kul att du har fått ett bra bemötande, däremot så vill vi självklart att du också får det resultat som du önskat. Om du inte har varit i kontakt med oss sedan din behandling så rekommenderar jag att du kontaktar på info@lifetimeclinic.se. Vi kommer alltid göra våra yttersta för att motsvara dina förväntingar.

Vänliga hälsningar,
  • Marina A
    Marina A skrev om Lifetime Clinic
    Bemötandet var mycket trevligt, men resultatet av behandlingen blev sådär Inte riktigt vad jag har förväntat mig. Därför ger jag tre kannor till Lifetime Clinic.
    2016-02-24 Linda svarar Marina A
    Tack Marina för dina trevliga ord gällande vår bemötande, däremot tycker jag att det är mindre roligt att behandlingen inte motsvarade dina förväntningar. Har du ett återbesök inbokat? Om inte så är mitt råd att du kontaktar oss för att boka in ett.

Vänliga hälsningar

• Min L
    Min L skrev om Lifetime Clinic
    Varje gång man kommer är det en ny person som ska behandla dig, inget uppföjlande från föregående besök så att man kan utvärdera resultatet. Jag har snarare blivit hårigare
    2016-03-23 Linda svarar Min L
    Hej Min L,

Vi beklagar att du inte känner dig nöjd med resultatet. Jag tycker att det låter märkligt och självklart något vi vill kolla upp. Var god kontakta oss på info@lifetimeclinic.se .

010-3333313
  • Kicki K
    Kicki K skrev om Lifetime Clinic
    tycker att jag får ett bra bemötande
  • Rebecka S
    Rebecka S skrev om Lifetime Clinic
  • Naida B
    Naida B skrev om Lifetime Clinic
    Trevlig atmosfär med bestående av trevliga personaler
  • Sara N
    Sara N skrev om Lifetime Clinic
    Jag är ganska nöjd med Laiftime Clinic.
  • Darin J
    Darin J skrev om Lifetime Clinic
    Jag är missnöjd. Pga har haft 8 behandlingar och inga bra resultat än! !!!!!!!!!
    2016-02-25 Linda svarar Darin J
    Hej Darin,

Det var tråkigt att läsa att dina behandlinar inte givit önskat resultat. Vi strävar alltid efter att du som kund ska vara nöjd med resultatet på dina behanlingar. Om du inte varit i kontakt med din klinik så vänligen kotakta oss på info@lifetimeclinic.se så ser jag till att du får den hjälp du behöver.

Bästa hälsningar
  • Sanaz S
    Sanaz S skrev om Lifetime Clinic
    De som jag har träffat verkar vara trevliga,men man märker att visa personal har inte tillräckligt kompetent där för man är inte nöjd med behandlingarna varje gång. Alldeles för lite tid lägger ni för varje behandling, både kunder och personalen blir stressad och leder till en otillfredsställd behandling. Jag har köpt en Alovera Gel, men jag har inte använd så mycket, kan inte utvärdera det.
  • Shideh B
    Shideh B skrev om Lifetime Clinic
    Välbemötande,proffessionella
  • Marlene F
    Marlene F skrev om Lifetime Clinic
    Mycket trevliga och professionella i sitt bemötande!
  • Malin H
    Malin H skrev om Lifetime Clinic
    Det är skillnad på noggrannheten hos personalen. Tråkigt att det alltid är olika tjejer som jobbar.
  • Cissie
    Cissie skrev om Lifetime Clinic
    Trevlig och hjälpsam personal. Bra priser, och bra behandlingsresultat!
  • Mouness E
    Mouness E skrev om Lifetime Clinic
    Jättebra service . Trevlig och kunnig personal
  • Sanaz M
    Sanaz M skrev om Lifetime Clinic
    Bra service till fantastiska priser på olika behandlingar som verkligen ger resultat!
  • Heba S
    Heba S skrev om Lifetime Clinic
    Hej
    Lifetime klinik är bäst till mig med allt, service, pris och personal
    Pocket personal är bäst
    Vill gärna försätta med Er om har råd
  • Nadia N
    Nadia N skrev om Lifetime Clinic
    Jättebra lokaler, bra personal och bra priser i Uppsala. Just priserna är det som lockar oss kunder.
  • Magdalena C
    Magdalena C skrev om Lifetime Clinic
    Bra bemötande, bra pris och väldigt trevlig atmosfär
  • Ellinor K
    Ellinor K skrev om Lifetime Clinic
    Jätte nöjd. Trevligt och bra resultat. bra priser. Valde denna salong efter att han läst rekommendationerna nedan.
  • Anna K
    Anna K skrev om Lifetime Clinic
    Trevligt bemötande. Första gången jag fick behandling var det bara en behandlare, vid senare tillfällen har det varit två. Först kändes det lite obekvämt med två behandlare, jag kände mig som en handelsvara, men det positiva är ju att behandlingen går fortare.
  • Ann P
    Ann P skrev om Lifetime Clinic
    Mycket noggrann och grundlig information om behandlingen. Ett fantastiskt resultat,professionellt bemötande från början till slut. Kan varmt rekommendera denna klinik.
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Lifetime Clinic
    Trevlig personal som gör att man känner sig bekväm. Har rekommenderat dom till alla jag känner. Grymma priser i jämförelse med andra kliniker!!!
  • sherwan s
    sherwan s skrev om Lifetime Clinic
    Jätte bra priser trevlig personal

Harpsundsvägen 76, 124 58 Stockholm