Storholmsgatan 11, 127 48 Skärholmen — Visa karta

4.2 i betyg av av 96 omdömen
Vi har har lång erfarenhet av laser och estetiska behandlingar. Vi har ett gediget kunnande vilket borgar för att ge dig den bästa behandlingen och för att motsvara dina förväntningar. Kliniken är marknadsledande i Sverige inom området estetisk laser och laserbehandlingar där vi använder den senaste metoden inom IPL – IPL Powerlite. Vårt motto är kunskap och kvalité. Vi specialiserar oss inom permanent hår-borttagning, behandling av ytliga blodkärl, akne, hudföryngring, pigmentfläckar, fillers samt borttagning av tatuering. Våra behandlingar sker genom IPL- metoden (Intensivt Pulsat Ljus) för ett säkert, effektivt och smärtfritt tillvägagångssätt.

Läs vad 96 kunder tycker om Lifetime Clinic

• 2019-08-09

SOPHIA L skrev om Lifetime Clinic
    Jag kör laser på Lifetime Clinic i Göteborg och är SUPER nöjd med allt som har med kliniken och personalen att göra. Deras bemötande och service är fantastisk :) Och jag kan varmt rekommendera kliniken till alla som funderar på att gå dit! Läs mer
  • STEPHANIE H

2019-05-29

STEPHANIE H skrev om Lifetime Clinic
    Super bra bemötande och underbar personal. Kör laser och micro needling och jag är super nöjd! 😍😍❤️❤️ Läs mer
  • MARIA B

2019-05-28

MARIA B skrev om Lifetime Clinic
    Under all kritik, urusel service Läs mer
  • 2019-04-16

JENNY L skrev om Lifetime Clinic
    Wow vilken underbar klinik och personal!
    Var där för en hyalasebehandling från en misslyckad fillerbehandling under ögonen.
    Och jag är så himla nöjd med resultatet och min behandlare var verkligen duktig, proffsig och trevlig. Fick mig att känna mig så speciell och lyssnade på mina önskemål.
    Sen var jag av olika anledningar tvungen att ta med mig min 3-åriga dotter som blev mer än väl omhändertagen av en underbar människa som skötte receptionen 😍😍😍
    Hit går jag verkligen igen!!! Läs mer
    2019-04-17 Lifetime Clinic svarar JENNY L
    Hej Jenny,

super stort tack för det fina orden!

Vad roligt att du är nöjd med både behandling och bemötandet från vår sida :)

Vi ser verkligen fram emot att få behandla dig i framtiden!

Lifetime Clinic <3
  • Somayyeh P

2019-03-31

Somayyeh P skrev om Lifetime Clinic
    Hej!

Ville tacka Tommy som hjälpte mig med ett tidigare fillers beh från en annan klinik. Han lyssnade och frågade vad jag tänkte och tyckte för att få bästa resultat och samtidigt så lyssnade jag lyhörd på det han sa. Mkt trevlig samt professionell person. 😊

Alla ni som gnäller har kanske egna problem som då tar ut det den beh personalen.

From kommer jag att vara stamkund!

Tack Tommy!

Sacha Läs mer
    2019-04-01 Lifetime Clinic svarar Somayyeh P
    Hej Sacha,

Tack för din feedback.

Vad kul att du är nöjd med dina behandlingar hos oss. Vi ser fram emot att även få behandla dig i framtiden.
    Jag ska absolut föra detta vidare till Tommy och är säker på att han kommer bli mycket glad att höra ditt fina omdöme!

Ha en fin dag!

www.lifetimeclinic.se
  • 2018-11-16

Alexander skrev om Lifetime Clinic
    Nöjd med resultat och trevlig personal Läs mer
    2018-11-16 Lifetime Clinic svarar Alexander
    Hej Alexander,

Ha en fin dag!

www.lifetimeclinic.se
  • 2018-10-29

John skrev om Lifetime Clinic
    Mycket kompetent och trevlig personal. Jag har bland annat fått hjälp att få bukt med mitt oönskad e hårväxt här och där.

Jag var på besök för ungefär tre månader sedan. Det var första gång jag någonsin fått laserbehandling och behandlaren beskrev tydligt hur det skulle gå till och minskade mina orokänslor ,fantastiskt bra.

När jag sedan kom till platsen var atmosfären avslappnad och trygg.
    Behandlaren var professionell, varm och trevlig. Kunde inte haft en bättre och tryggare upplevelse.

Har inte behandlat mig sedan dess då fjunen tagit illa vid sig och vill inte växa ut än, förstå min glädje :).
    Men snart blir det dax och jag återkommer utan tvekan.

Helt klart rätta människor och kompetens på rätt plats!

Tack Lifetimeclinic!!!

Varmaste hälsningar, John P Läs mer
  • 2018-10-24

Maria M skrev om Lifetime Clinic
    Jag har använt mig av fillers i över 10 år och 6 utav åren varit kund hos lifetime clinic.
    provat på nästan alla behandling de har att erbjuda (från hårborttagning till trådlyft) och har varit grymt nöjd med Alla resultaten.
    Lifetime clinic har väldigt mycket att erbjuda och man hittar nästan allt hos dom.
    Tycker dom lyssnar väldigt bra på vad kunden har för önskemål ( även om vi inte alltid tycker lika 😂)
    Personalen är väl utbildade och flera med långa erfarenheter, bra information får man också.
    Har det varit fråga om korrigering så har jag fått det utan konstigheter.(viktigt att veta att korrigeringar kan ske oavsett Vilka man går till)
    rekommenderat till alla mina vänner och dom är lika nöjda dom med.

Då jag är en väldigt kräsen person så skulle jag inte rekommendera Lifetime om det inte visste vad det höll på med. Läs mer
    2018-10-29 Lifetime Clinic svarar Maria M
    Tack för dem vänliga orden Maria :)

Vänliga hälsningar,
    Jessica P
  • 2018-10-21

Chia S skrev om Lifetime Clinic
    Jag har varit på lifetime clinic 4-5 gånger och varit lika missnöjd varje gång. Anledningen till att jag gick fortsatte gå tillbaka var för att de hade lägre priser jämför med andra kliniker, men vilket misstag! När jag har varit missnöjd så har kontaktat kliniken flera gånger varje gång utan att få svar på en gång. Jag har till slut blivit uppringd av personal(oftast samma person) och han har inte varit trevlig! En gång åkte jag från Örebro till Kista kliniken, när jag väl kommer fram så är det ingen som öppnar dörren och dessutom har de inget nummer man kan ringa till på kvällen. Till slut släpper en personal in mig och säger att min läkare är sjuk...?! Jag får ingen information om detta under dagen, så jag får åka tillbaka till Örebro. När jag ringer dagen efter och kräver en förklaring till varför jag inte blir informerad om att min läkare är sjuk, så är personen i telefon tyst och säger inget alls. Dum som jag är bokar jag en ny tid och kommer dit en vecka senare och gör behandlingen(ber om 15% avdrag och får det efter en lång diskussion ). Blir jätte missnöjd och får gå tillbaka på korrigering. Efter några månader märker jag att jag har massa klumpar under läpparna efter fillerbehandlingen, jag kontaktar de igen och får träffa en läkare och han säger ”den som har gjort dina läppar har injekterat helt fel”. Han ber mig kontakta kliniken på telefon och prata med chefen. Efter flera försök att komma i kontakt med chefen svarar han till slut. Då säger han att de kan ta ut klumparna kostnadsfritt men då får jag betala för en ny fillerbehandling i läpparna...?!?!

Jag lägger på och struntar i klumparna som jag fortfarande har i läpparna. Jag har nämt detta för flera vänner och flera av de har varit med om liknande upplevelse på samma klinik. Läs mer
    2018-10-21 Lifetime Clinic svarar Chia S
    Hej Cicci,

Tack för din feedback.

Det var tråkigt att höra att du fått ett så pass negativt helhetsintryck av ditt besök hos oss. Vi ser din feedback som ett verktyg för att kunna bli bättre och utvecklas som företag. Vi vädjar dig att skicka ett mail till info@lifetimeclinic.se gällande detta. Våran kundnöjdhet är det absolut viktigast för oss och vi ser väldigt allvarligt på ditt missnöje.

2018-10-23 Chia S svarar Lifetime Clinic
    Hej,

Jag har varit i kontakt med er flera gånger efter mitt sista besök, som jag skriver i mitt inlägg. Så jag förstår inte varför jag ska kontakta er igen...?
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Baghe G gillar detta
  • 2018-08-29

Amneh A skrev om Lifetime Clinic
    Jag har varit har för 4 år sedan och är det bästa Clinic och bästa team det känner man sig glad alltid och nöjd med allt 👍👍 Läs mer
  • Hrafnhildur Ó

2018-08-27

Hrafnhildur Ó skrev om Lifetime Clinic
    Var och gjorde fillers hos er förra veckan. Gud vad bra det blev!!! Kommer definitivt komma tillbaka och rekommendera er till mina vänner. Super treliga tjejer som jobbade!! Läs mer
  • 2018-08-19

Baghe G skrev om Lifetime Clinic
    Jag har varit på lifetime i kista ett par gånger. Tyvärr så har jag fått några behandlingar gjorda av en behandlare som gäspar, suckar och är väldigt otrevlig under behandlingarna.
    Senaste två gångerna har jag inte vågat påpeka att jag är missnöjd, för då blir han riktigt irriterad och kommer med kränkande kommentarer som ”men du är själv sne på den sidan och det kan inte jag göra något åt”
    Jag har varit på annan klinik som rättade till hans fel som var väldigt tydliga och ytliga. Bahndlaren blev
    Förvånad och undrade vilken klinik jag hade varit hos, och tyckte dessutom att jag skulle anmäla.
    Jag har tagit kontakt med många som har fått sina behandlingar utförda av honom och de har upplevt honom på samma sätt.
    Jag kommer aldrig mer boka tid på den kliniken just på grund av honom. Jätte tråkigt för att jag tycket att resten av personalen är toppen. Läs mer
    2018-08-27 Lifetime Clinic svarar Baghe G
    Hej Baghe,

Tack för din feedback!

Det var tråkigt att höra att du upplevde ditt besök hos oss så pass negativt. Har du varit i kontakt med oss och framfört detta? Om inte så rekommenderar jag att du kontaktar oss så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Skicka gärna ett mail till info@lifetimeclinic.se. Våran kundnöjdhet är det viktigaste för oss.

2018-11-03 Baghe G svarar Lifetime Clinic
    Jag har varit i kontakt med er och framför detta precis så som du skriver i mejlet. Det var precis den vägen jag tog och visade missnöje. Jag bad om att få pengarna tillbaka men nekades och fick komma på besök och träffa läkaren som var så arg på mig och sprutade utan bedövning och påpekade att det var mitt ansikte det var fel på. Vad tycker ni jag ska göra nu när jag har betalat flera tusen för mina behandlingar och verkligen ångrat att jag gjort de?
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-07-13

Mickaela skrev om Lifetime Clinic
    Hittade Lifetime för några månader sedan efter att i flera år inte riktigt hittat en klinik som passat mig. Har träffat flera av deras läkare och sköterskor och alla har varit toppen och blev positivt överraskad av deras avancerade fillerteknik och dessutom till ett lågt pris. Kramar från mig :) Läs mer
  • Elena E

2018-07-07

Elena E skrev om Lifetime Clinic
    I had a very sad experience and I am completely disappointed. A couple of months ago I went to the clinic to make injections of Botox and fillers. Susanna worked with me, and I trusted her professionalism and experience. I said that she can work with zones which she thinks are problematic. We ran out of time during my first visit and we met again a week after. Altogether, I paid about 15000 SEK.
    Few days later, my eyelids began to drop, and instead of having fresh face I appeared to be tired and a few years older. Thus, the money I spent was just thrown into the wind. This was not my first Botox injection, but I've never had such an effect.
    I re-applied to the clinic. Another specialist worked with me and made injections again, this time into another zone. They promised that the eyelid will rise. However, nothing has improved.
    I met Susanna again, and she suggested that this must be a result of a treatment mistake (which coincides with a third party opinion from another clinic), admitting her mistake. Susanna promised to talk to the clinic's owner and call me back. In a few hours I got a call from Susanna and she offered me a compensation in a form of free Botox and 2 ml filler injections. I had, however, to wait until the current effect of injections will pass. I gladly agreed.
    I wanted to book an appointment with Susanna one week before my vacations, because the injections' effect has passed. I phoned 010-333 33 13‬ and they told that they will call me back because they "don't have access to specialist's schedule in Uppsala". Later, a man called me back and told that Susanna will be available on 2018-07-06 and I was glad to hear that.
    Finally, having come to the clinic in a good mood and praising service and acceptance of their own mistakes, I discovered that another specialist is scheduled to work with me. I tried to explain that I was promised to receive a free treatment because of the specialist's mistake. However, the answer was that I have to pay anyway. I asked to look up in the journal, specialist replied that this is not possible, but then administrator proved it possible. There was an entry about my free treatment, but the specialist said that they will do nothing and advised to call back. I wanted to talk to Susanna or the owner, but got a reply that Susanna is on vacation until 10th August and the owner has been texted about the situation and I will get a call back soon. Then they said they can't find the key to the drawer with Botox and fillers and the clinic is not working today, but I said I'll stay and wait for the call back. However, in 40 minutes the next client came and the key magically appeared. The specialist came to me and said that the owner called and that journal shows 1ml instead of 2ml and no botox. I said I want to talk to the owner because this is not what I have been promised and this situation appears to be fraud.
    I have to say, I have never been humiliated so much. The employees did everything to make me feel miserable. But I have only come to get their mistake corrected! I waited for another hour but no one called me back. I have paid 30-35 kSEK for my all visits to this clinic. However, having come today to receive a guaranteed treatment, having waited so long in the reception, I went back home, humiliated and disappointed.
    I just want to tell Susanna and the clinic's owner (which never called me back), that I am not after getting things done for free - I have money. However, I want to be treated in a professional and decent way. I did not want to get more than was promised, but I did not expect such a poor treatment. Läs mer
    Baghe G gillar detta
  • Chanelle Zeyneb B

2018-05-04

Chanelle Zeyneb B skrev om Lifetime Clinic
    När det gäller skönhetsbehandlingar är det viktigt att bemötas individuellt för att nå personliga mål. Det tycker jag att Lifetime clinic är bra på, att vara lyhörd och tillmötesgående! Läs mer
  • 2018-03-30

ZEINAB F skrev om Lifetime Clinic
    Hårborttagning Skärholmen- Olika behandlare varje gång så de vet inte vilken styrka de ska sätta på maskinen för att få effekt. De måste höja styrkan varje gång vilket de inte gör. Jag har behandlats 3 ggr där nu utan att håren faller ut, vilket de ska göra 2-3 veckor efter behandligen. Senaste gången jag var där på återbesök kom behandlaren 25 min sent för att hon satt i ett privat samtal. Jag plingade på dörren flertalet gånger för att markera att jag var på plats i tid men hon fortsatte sitt samtal. När hon väl började behandlingen var hon inte noggrann och tog bara 10 minuter på sig. Läs mer
    2018-06-29 Lifetime Clinic svarar ZEINAB F
    Hej Nilofar,

Det var tråkigt att höra att du upplevde ditt besök hos oss så pass negativt. Du vet väl att du alltid har rätt till en efterkontroll hos oss 20 dagar efter din behandling? Har du varit i kontakt med oss och framfört detta? Om inte så rekommenderar jag att du kontaktar oss så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Våran kundnöjdhet är det viktigaste för oss.
  • Walli H

2017-12-05

Walli H skrev om Lifetime Clinic
    Trogen kund hos lifetime clinic sedan flera år tillbaks. Går framför allt på laser för borttagning av hår. Jag har varit i Eskilstuna, stockholm Kista och Stockholm Skärholmen. På alla ställen är de professionella, duktiga och har mycket trevlig personal. Riktigt bra resultat!

Min rekommendation är att gå till Skärholmen hos Ashfa. Hon är otroligt duktig och engagerad i sitt jobb. Hon är väldigt noggrann och gör ett toppen jobb. Alltid lika trevligt att träffa henne. Läs mer
  • 2017-11-29

Shabnam skrev om Lifetime Clinic
    Jag bruckar göra min behandling hos Kozhin och jag är mycket nöjd. Läs mer
    Lifetime Clinic, Mary A, Amneh A, Kozhen A gillar detta
  • 2017-11-28

Shinda K skrev om Lifetime Clinic
    Kista är bäst, personalen är väldigt trevliga och kunniga. Läs mer
    Lifetime Clinic, Mary A, Amneh A, Kozhen A gillar detta
  • Anahit G

2017-11-28

Anahit G skrev om Lifetime Clinic
    Clinic i Högdalen är bästa i hella Svergie. Jag är jättenöjd av Neli å Anna de är underbart å fantastisk kvinnor som vet sin jobb. Vill tacka jätte mkt de båda att alltid gör mig finnt😀.
    MVH Anahit😘😍🤗 Läs mer
  • Jan G

2017-11-28

Jan G skrev om Lifetime Clinic
    kista är det bäst , bäst på perdonalen särskilt Kozhin Läs mer
  • Jennifer A

2017-11-26

Jennifer A skrev om Lifetime Clinic
    Alltid vänligt och professionellt bemötande på kliniken i Högdalen! Så nöjd! 😃 Läs mer
  • Marzie R

2017-11-25

Marzie R skrev om Lifetime Clinic
    kista. Jätte bra. med Super trevlig och hjälpsam personal Läs mer
  • Lina A

2017-11-24

Lina A skrev om Lifetime Clinic
    Snabba och effektiva med mycket trevlig personal Läs mer
  • Nadia A

2017-11-23

Nadia A skrev om Lifetime Clinic
    Trevligt bemötande och professionell personal. Väldigt nöjd med behandling och service.
    Självklart högst rekommenderat. Läs mer
  • 2017-11-23

Nina Y skrev om Lifetime Clinic
    Kozhin har ett väldigt professionellt arbetssätt, har varit hos henne från min första laser behandling och alltid fått det resultatet jag behövt. Verkligen händer utav guld! Läs mer
  • 2017-11-23

Hanna Y skrev om Lifetime Clinic
    Kozhin! Världens bästa resultat, bemötande och omvårdnad. Alltid lika nöjd! Hon har gjort laser på hela familjen och alla är otroligt nöjda Läs mer
  • Hawzheen A

2017-11-21

Hawzheen A skrev om Lifetime Clinic
    Bästa be mötande och trevliga personal. Läs mer
  • Zöhre A

2017-11-21

Zöhre A skrev om Lifetime Clinic
    Mycket trevlig och duktig personal i Högdalen. Jag har fått mycket bra resultat. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Monica P

2017-11-20

Monica P skrev om Lifetime Clinic
    Kliniken i Högdalen är mycket proffisionella och tillmötesgående. Bra service och trevlig personal.
    Rekommenderas!! +++++ Läs mer
  • Zuzu S

2017-11-18

Zuzu S skrev om Lifetime Clinic
    jag är nöjd med kista jag brukar göra min behandling hos kozhen Läs mer
  • Farhana A

Farhana A skrev om Lifetime Clinic
    Har varit på besök hos kliniken i Högdalen och även den i Skärholmen. Utmärkta kliniker båda två, med tillmötesgående personal som verkligen kan sitt när det kommer till de olika ingreppen! Supernöjd med resultatet, rekommenderar till alla som vill få det de blir lovade! Läs mer
  • Stephanie K

Stephanie K skrev om Lifetime Clinic
    jag är jätte nöjd med life time clinic i Kista . dom är grymma Läs mer
  • Wisam J

Wisam J skrev om Lifetime Clinic
    Koshin som jobbar på lifetime och jag tycker att hon bäst och jobbar i kista och hon jätte söt och trevlig Läs mer
  • Zahra B

Zahra B skrev om Lifetime Clinic
    Jag är mycket nöjd och ska rekommendera mina vänner att prova den här clinik i Kista. Läs mer
  • Martin S

Martin S skrev om Lifetime Clinic
    Jätte trevlig personal bra kundbemötande :D Läs mer
  • Razaw A

Razaw A skrev om Lifetime Clinic
    Jag är jätte nöjd med Kista personalen, dem är jätte gulliga och duktiga special Kozhen och Amneh Läs mer
    Lifetime Clinic, Amneh A, Kozhen A, Razaw A gillar detta
  • 2017-11-16

Hazhar O skrev om Lifetime Clinic
    Jag är jätte nöjd med kista personal, jag gör mina behandlingar hos Kozhen hon är bäst Läs mer
  • Lasse F

Lasse F skrev om Lifetime Clinic
    Mycket trevligt bemötande. Otroligt välutbildad personal.
    Kände mig väldigt avslappbad och mary var jätte trevlig och tillmötesgående.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Papwla J

Papwla J skrev om Lifetime Clinic
    Jag har varit där flera gånger , jag rekomenderae er om ni behöver nån behandling ni få väl bra på överallt , Kozhen är bästa clinic chef o hon e yätte duktig och yätte snäll och proffs på allt, så jag kan säga alla vi är yätte nöjda med er ( Lifetime clinic ) ❤️👍👍. Läs mer
  • Hermona R

Hermona R skrev om Lifetime Clinic
    Kozhin är den bästa av de alla i Kista. Jätte snäll och jätte duktig! Hon är bäst! Läs mer
  • Nahla  A

Nahla A skrev om Lifetime Clinic
    Har varit flera gånger. Jätte trevliga personalen. Min behandlare var bäst Amneh. Jag rekommenderar henne mycket😊😊 Läs mer
    Lifetime Clinic, Amneh A gillar detta
  • 2017-11-15

Hajk S skrev om Lifetime Clinic
    Jätte duktiga personal i Högdalen. Supernöjd kund. Läs mer
  • Emilia M

Emilia M skrev om Lifetime Clinic
    Kista!
    Super nöjd kund!
    En klinik med alltid trevlig och kunniga personal! Har inte avslutat behandling ännu, men hittills super nöjd resultat! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ellis B

Ellis B skrev om Lifetime Clinic
    Absolut bästa och proffsigaste kliniken! Läs mer
  • Line W

2017-11-14

Line W skrev om Lifetime Clinic
    Mycket bra bemötande, speciellt Skärholmen och Kista. Läs mer
  • 2017-11-13

Andlib A skrev om Lifetime Clinic
    Kliniken i Skärholmen är otroligt fräsch! Personalen är jätte trevliga och kunniga i det dem gör.

Kände mig supertrygg, kliniken för mig i all framtid! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Mierri P

2017-10-24

Mierri P skrev om Lifetime Clinic
    Mycket nöjd med bemötandet och behandlarens kunskap. Resultatet av behandlingen är över förväntat. Har provat både Kista och Skärholmen, lika nöjd! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2017-08-02

Anette S skrev om Lifetime Clinic
    Blev utvald som trådlyftsmodell hos dom och mottagandet var mer än positivt! Väldigt proffsiga och jag kände mig lugn och trygg i deras händer. Kände att dom visste vad som skulle göra för bästa resultat i lugn miljö! Läs mer
  • 2017-08-02

Emilia L skrev om Lifetime Clinic
    Fantastiskt bemötandet vid ingreppet. Läs mer
    Lifetime Clinic gillar detta

Bästa företagen inom hårborttagning i Stockholm:

Shirin W Shirin W tycker:
“Fyllde på mina läppar, vilket ...” Läs mer