Lilla Service

Lilla Service

www.lillaservice.se
  • BadgeThreeYears
4.4

Välkommen till Lilla Service! Vi må vara ett litet företag men vi ger alltid det stora extra. Men kvalitet, noggrannhet och kunskap som våra grundpelare städar vi på ditt företag eller i hemmet. Mycket tid går åt till städning, men så behöver det inte vara. Tjänster: flyttstäd, hemstäd, kontorsstäd, butiksstäd, fönsterputsning,...

184 omdömen om Lilla Service

Sedan starten hos Reco 2021

Niklas S
Skrev om Lilla Service

Alltid bra bemötande och utmärkt städning!

Maria L
Skrev om Lilla Service

Noggrant städat. Jättebra Snabbt bokat och lätt att få kontakt.. Jag är jättenöjd.

Ing-Britt Ö
Skrev om Lilla Service

Väldigt bra, trevliga, gjorde ett bra jobb..

Pernilla T
Skrev om Lilla Service

Mycket fint städat. Dock lite krångel med nyckelöverlämnandet, men det löste sig till dlut.

Elite A
Skrev om Lilla Service

Bra service, pris och väl utförd arbete!

Pontus E
Skrev om Lilla Service

Fruktansvärt, extremt otrevliga, struntade i flertalet grejer de skulle städa så jag behövde kontakta dem för att de skulle göra om det. Hade jag inte kontaktat dem igen hade jag blivit nekad på besiktningen. ANVÄND INTE

Svar från Lilla Service

Hej Pontus ! Tack för ni tog er tiden och skriva ett omdöme om oss.🙏 Jag hoppas ni kontaktade kontoret då ni har städgaranti på priset ni betalar och fick det åtgärdat så besiktningen gick igenom 👍😃. Mvh Lilla Service I Ängelholm AB

Sofia B
Skrev om Lilla Service

Vi är nöjda, även om vi fick be dem att göra om några saker.

Svar från Lilla Service

Tack för ni tog er tiden för att skriva ett omdöme om oss. Mvh Lilla Service I Ängelholm AB

Felicia L
Skrev om Lilla Service

Mycket bra städat! Hyresvärden hade inget att anmärka på.

Tack så mycket för er fina omdöme 🤗 Mvh Lilla Service I Ängelholm AB

Angelica H
Skrev om Lilla Service

Bra och snabb service. Städat ordentligt och bra. Enkel kommunikation.

Tack för er fina omdöme 🤗 Mvh Lilla Service I Ängelholm AB

Magnus S
Skrev om Lilla Service

Städningen OK, fast vissa saker fick göras om. Mycket märklig fakturering. Kändes som att den köpta tjänsten skulle vara en oredovisad inkomst i bolaget.

Svar från Lilla Service

Tack för ni tog er tiden och skriva ett omdöme oss. Mvh Lilla Service I Ängelholm AB

Bertil S
Skrev om Lilla Service

Vi beställde flyttstädning och resultat blev mycket bra! Att personalen dessutom var trevliga och tillmötesgående var en REN bonus.

Tack för er fina omdöme om oss 😃 Mvh Lilla Service I Ängelholm AB

Anders O
Skrev om Lilla Service

Otroligt snabbt och bra jobbat samt att det var väldigt prisvänligt

Per T
Skrev om Lilla Service

Mycket fint bemötande och lätta att komma i kontakt med. Väl utfört arbete med städning av min lägenhet.

Carla Z
Skrev om Lilla Service

Otroligt duktiga och trevlig personal!

Tomas T
Skrev om Lilla Service

Snabba och effektiva. Det team som var hos mig var oerhört noggranna.

Ingrid S
Skrev om Lilla Service

Mycket trevliga o gjorde ett bra jobb

Pontus E
Skrev om Lilla Service

Bra pris, bra städ. Lite damm kvar här och var men annars väldigt bra.

Helen B
Skrev om Lilla Service

Vi vill varna för att anlita Lilla Service för Flyttstäd ifall man har trägolv och träbänkskivor. De saknar kompetens för hur oljat trä kan hanteras, d.v.s de vet inte att man inte kan låta vatten stå en längre stund på oljat trä, utan att det blir fuktfläckar. Hos oss placerade Lilla Service även plåtmaterial på det blöta trät, vilket medförde svarta märken. Reklamationsärendet hanterades mycket dåligt av Lilla Service. De var extremt svåra att få tag på och svarade inte i telefon. Det tog över 2 veckor innan de rapporterade...

Margareta L
Skrev om Lilla Service

Jag beställde en slutstädning av en villa och den sköttes av en grupp mycket ambitiösa kvinnor. De ville att jag skulle godkänna genast när arbetet var klart.och det var i princip helt perfekt. De små brister som fanns åtgärdades omedelbart och de var mycket angelägna om att jag skulle vara helt nöjd med jobbet - och det var jag

Pernilla P
Skrev om Lilla Service

Superbra och mycket trevligt personal!

Magnus H
Skrev om Lilla Service

Väldigt fint städat överallt även avlopp, mellan fönster etc. Höll tiden för uppdraget. Kostnad enl överenskommelse. Andra gången jag anlitar dem och det är värt varje krona!

Malin H
Skrev om Lilla Service

Noga och duktiga. Är väldigt nöjda.

Carin T
Skrev om Lilla Service

Det mesta som vi kommit överens om blev gjort, men inte allt. Det som gjordes var helt i sin ordning. Tyckte dock intet om att personalen gick med skor inomhus vilket gjorde att det i badrummet fanns märken av skor efter att golvet vaskats. Men jag är nöjd efter första gången, kan dock förbättrats

Eva B
Skrev om Lilla Service

Trevlig och proffsig personal. Är sååååå nöjd med slutstädningen:) Kommer att rekommendera er till mina vänner och bekanta:)

Ann-sofie J
Skrev om Lilla Service

Gick bra att boka med snar varsel. Snabbt och smidigt trots många fönster och utrymmen med ett riktigt bra resultat. Även de tuffaste fläckarna var borta. Vi är riktigt nöjda.

Dafina H
Skrev om Lilla Service

De är helt underbara. Trevligt och proffesionellt bemötande av personalen.

Göran I
Skrev om Lilla Service

Bokade i god tid en flyttstädning. Lämnade nycklar till ansvarig på firman på morgonen - fick reda på att städningen skulle ta 8 timmar - vara klar på eftermiddagen. 5 timmar senare blir jag kontaktad av firman, då hade städningen inte påbörjats - och man ville ta även dagen därpå i anspråk. Det var inte ok för mig. Städningen var klar vid 18.00 - MEN - på en vägg var det fullt med fettfläckar som inte fanns där innan städningen. För detta gavs anmärkning vid slutbesiktning. Vid kontakt med firman i efterhand uttrycktes...

Svar från Lilla Service

Hej Görn! Tack för ni tog er tiden och skriva ett omdöme om oss. Som ni fick förklarat på mail av kundtjänst att ni hade städgaranti på priset ni betalar så det var bara att kontakta företaget för att kunna få det åtgärdat. Men hoppas att resten av l gh blev godkänd så ni kunde lämna😊 Tack för ni valde Lilla Service I Ängelholm AB 😀

Rolf B
Skrev om Lilla Service

Mycket bra och väl utfört flyttstädnings uppdrag! Dessutom nabba svar via mail hela tiden och inga problem när vi behövde byta datum för städningen!

Pia L
Skrev om Lilla Service

Tog lång tid för återkoppling av förfrågan. Ringde själv upp och fick ett otroligt varmt och positivt bemötande. Excellent service och utförande av storstädning med beröm godkänt. TACK! /Pia

Britt Carina H

Proffsigt och trevligt bemötande

Sofie B
Skrev om Lilla Service

Blev väldigt bra bemött redan från första kontakt. Vi beställde flyttstädning och är väldigt nöjda med resultatet och servicen/kundtjänst. Kan varmt rekommendera.

Emma E
Skrev om Lilla Service

Fick hjälp med flyttstäd på helgen, dock var städningen rätt slarvig gjord och vissa ställen verkade det som städaren hade missat helt att städa på i lägenheten. Men det gick igenom ändå tack och lov. Fick dock fixa till själv där de inte hade städats.

Ingrid D
Skrev om Lilla Service

Mycket nöjda med städning och service. Ni ska kanske tänka på att inte skicka denna typen av fråga till ett dödsbo. Ingrid finns nämligen inte här längre för att kunna besvara detta.

Elisabeth G
Skrev om Lilla Service

Mycket gott bemötande och mycken noggrannhet😁

Johan P
Skrev om Lilla Service

Det tog mig 2 timmar att åtgärda det som städarna hade missat/hoppat över i samband med flyttstädet. Eftersom jag flyttade till en annan stad hade jag inte möjlighet att låta företaget åtgärda felen själva eftersom jag åkte ner till min gamla lägenhet över dagen för att få den besiktigad då jag upptäckte alla missarna i städningen. De erkände felen och bad om ursäkt och drog av en summa på fakturan, annars hade betyget blivit det lägsta.

Pantina B gillar detta
In A
Skrev om Lilla Service

Snabb och trevlig service. Mycket bra utfört arbete!

Arzu A
Skrev om Lilla Service

Väldigt lyhörda och arbetsamma , möter en med ett leende och därför har upplevelsen varit väldigt bra, man är bara nöjd,

Emelie K
Skrev om Lilla Service

Jag säger bara WOW! Vilken insats! Så himla fint, noggrant och bra städat nu när jag flyttade. Kommer aldrig anlita någon annan firma och rekommenderar Lilla Service till alla! TACK!

Pantina B gillar detta
Karin B
Skrev om Lilla Service

Snabb och trevlig service. Mycket bra utfört arbete!

Car-Pediem A
Skrev om Lilla Service

Trevlig och pålitlig personal som dessutom gör ett jättefint jobb!

Caroline N
Skrev om Lilla Service

Jätte nöjd med deras tjänst. Lägenheten var jätte fint städad och den blev godkänd i slutbesiktningen. Så är hel nöjd!

Anders S
Skrev om Lilla Service

Super trevlig personal å lyssnar på sina kunder

Catharina F
Skrev om Lilla Service

Jag beställde flyttstädning av min hyreslägenhet och blev mycket nöjd, både med städningen och kontakten med kontoret. Inga anmärkningar från min hyresvärd. Rekommenderas!

Mattias L
Skrev om Lilla Service

Snabbt och smidigt att få offert och boka tid för flyttstäd. Städningen var av mycket hög kvalitet. Rekommenderar varmt Lilla Service.

Christel S
Skrev om Lilla Service

Jag beställde en flyttstädning till min bostad på ett LSS-boende. Bostaden var illa skött av personal som jobbar på boendet och som skulle vara min hjälp med bl.a. städning. Bostaden blev väl rengjord av Lilla Service. Fakturan skickades till min mamma, som reagerade på att fakturan var på 0,00 kronor och personnumret var fel. Mamma ringde och påtalade detta och de skulle titta på det och återkomma. De skickade en ny faktura via Mail och då kunde man kanske vänta sej en ursäkt för att det blev fel eller ett tack för uppmärksamheten...

Fred N
Skrev om Lilla Service

Bra bemötande. I början dålig tidpassning. Har blivit bra. Hemstädning.

Eva J
Skrev om Lilla Service

Noggranna och varsamma om sakerna,

Benny W
Skrev om Lilla Service

Beställde flyttstäd med Lilla Service, Jättenöjd med dom, superbra städat och enkel och lätt kontakt med dom. Dom gjorde ett väldigt bra jobb och fick bra pris på jobbet. Stort tack🙏

Susanne N
Skrev om Lilla Service

Snabbt svar och fint städat. Beställt flyttstädning. Lite missförstånd angående överenskommen tid men det ordnade sig.

Ulrika W
Skrev om Lilla Service

Det bästa städföretag jag anlitat! En flyttstädning som var perfekt.