Lilla Service

Lilla Service

Välkommen till Lilla Service!

Vi må vara ett litet företag men vi ger alltid det stora extra. Men kvalitet, noggrannhet och kunskap som våra grundpelare städar vi på ditt företag eller i hemmet. Mycket tid går åt till städning, men så behöver det inte vara.

Tjänster: flyttstäd, hemstäd, kontorsstäd, butiksstäd, fönsterputsning, enklare trädgårdsarbeten och mycket mer.

Vi träffar dig gärna innan du bestämmer dig för att anlita oss så att du får beskriva dina önskemål kring städningen. Vi gör sedan vårt yttersta för att du ska bli nöjd.

Läs vad 46 kunder tycker om Lilla Service 2

2021-08-04
    Köpte flyttstäd. Huset var till synes rent men när men kollade närmare så kändes det slarvigt. Fönsterytorna var randiga, dammtussar låg kvar på golven och toaletten kändes inte särskilt arbetad (kalkbeläggning kvar i dusch och toalettstol). Dessutom hade man inte torkat upp vattnet i badrummet efter moppningen och det var jätteblött, så det fick jag själv göra. Jag hade lämnat kvar två toalettrullar till de nya ägarna men dem hade städfirman tagit med sig. Skönt att själva slippa städa, men absolut inte värt pengarna. Hade kunnat städa minst lika bra själv.
    2021-08-04
    Gott och trevligt bemötande.
    Mkt rent och snyggt städat. Inga problem.
    Köpte flyttstäda till min mammas lght.
    2021-08-02
    Otroligt nöjd med min flyttstädning utav min bostadsrätt. Köparna ännu nöjdare!
    2021-07-30
    Jag har blivit bemött på ett mycket bra sätt. De har verkligen levt upp till mina förväntningar och gjort ett kanonjobb. Tjänsten vi köper är städning av vårt hus. Varje gång de har varit här har vi fått uppleva ett skinande rent hem.
    2021-07-30
    Snabb och bra kontakt, fin service!
    2021-07-30
    Supertrevlig personal och lyssnar på önskemål
    2021-07-28
    Snabbt och lätt både med kontakt och utförande😊
    2021-07-28
    Städning av sommarhuset när gästerna lämnat

Det kändes bra från början och har fortsatt så
    2021-07-28
    Då det blev 4 fel första mötet finns ingen fortsättning möjlig.
    Då man inte kan be om ursäkt är förtroendet lika med noll.
  • Niklas S
    skrev om Lilla Service
    2021-07-28
    Gör alltid det lilla extra som gör att man uppskattar städningen ännu mer.
    2021-07-28
    They are great to work with, I use them every week.
    Städningen var bra.
    Kontakten och informationen var riktigt dålig.
    Dagen innan städning fick jag ett mail där de undrade om jag kunde lämna nyckeln samma dag. (Jag tyckte det var konstigt eftersom vi hade bestämt tid klockan 9 nästa dag. Men när jag frågade så gällde inte den avtalade tiden längre utan det kunde bli när som helst under dagen.) Man borde haft bättre framförhållning.
    Man fick inte heller någon info om var nyckeln skulle lämnas ( meränpåkontoret) och man fick inget svar när man ringde för att fråga. Det är inte självklart att man ska lägga nycklarna i en obevakad brevlåda som har ett annat företags logga.
    Men som sagt städningen var bra.
    2021-07-14
    Helt suveränt!Vi tackar för ett väl utfört arbete.Vi är helnöjda. Ursäkta dröjsmålet med svaret, men vi var tvungna att invänta köparens utlåtande.Hälsningar Bo o Anneli.
    2021-07-10
    Jag blev väldigt bra bemött av de två kvinnorna som kom för att flyttstäda lägenheten. Blev tipsad av en vän till mig som anlitat er för flyttstäd för något år sedan och ångrar inte att jag valde er!

Fantastiskt bra jobb. Allt var glänsande rent och luktade supergott i hela lägenheten! Ska definitivt rekommendera er till nära och kära som behöver flyttstäd!
    2021-07-06
    Proffsigt bemötande. Snabba svar. Utmärkt arbete.
    2021-07-06
    Jag fick ett trevligt bemötande. Jag är väldigt nöjd med städningen.
    Det var flyttstädning. Jag rekommenderar er till andra som behöver era tjänster.
    2021-06-20
    Bra bemötande o leverans! Välstädat och proffsigt genomfört vi kommer använda lilla service igen
    2021-06-20
    Effektivt och välstädat. Lätt att boka tid, snabb återkoppling.
    2021-06-14
    Jag är mycket nöjd med flyttstädningen
    2021-06-03
    Flyttstädning för bra pris och det blev fint
    2021-05-27
    Svårt med kommunikation. Kundtjänsten är inte direkt professionell..
    2021-05-21
    jag säger bara wow wow wow. ni är super duktiga. ni är guld värda.
    2021-05-20
    Flyttstädning av stort hus det blev Rent och fint.............
    2021-05-19
    Lilla service har duktig personal som kan sitt jobb. Har anlitat detta företag flera ggr & har alltid varit nöjd :-)
    2021-05-14
    Slutstädning
    Blev bemött på ett mycket korrekt sätt!
    Beställde slutstädning av kök och 2 badrum/toalett! Det blev ett litet missnöje med köksstädningen från husköparens sida!
    Efter ett samtal till Lilla Service som kom personal på mycket kort varsel och gjorde husköparen nöjd!
    Utan extra kostnad för det gick på städgaranti!
    2021-05-13
    köpte städning kom en ung tjej och gjorde ett underbart fint jobb .trevligt bemötande . det hon leverera var kanon .sluta med jag använder dom varje vecka
    2021-05-01
    Flyttstäd, riktigt bra resultat! Dock hade inte städarna fått med sig nödvändigt material (diskmedel och en lösning för att tvätta höga fönster från utsidan), men det kan knappast de skyllas för. Trevlig och duktig personal!
    2021-05-01
    Flyttstädning. God service och väldigt väl utfört arbete. Mycket nöjd!
  • Hanna S
    skrev om Lilla Service
    2021-04-27
    Jättenöjd! Inget att klaga på!
    2021-04-23
    Utmärkt flyttstädning av vårt gamla radhus. Enkel kommunikation med kontakt, offert och beslut. Jag hade själv blivit rekommenderad, Lilla Service och blev riktigt nöjd
    2021-04-14
    Beställde en flyttstäd och lägenheten har aldrig varit så ren som när jag kom upp efteråt för att hämta nyckeln! Snabb kommunikation via mejl och jag är såå nöjd med allting!
    2021-03-03
    Städning av Lilla Service har fungerat helt perfekt! Vi är otroligt nöjda med personal och företag. Företaget är väldigt seriösa och flexibla och försöker alltid ordna så att man kan avboka eller ändra något om man behöver. De är också oslagbara prismässigt .
    2021-02-24
    Flyttstädning av lägenhet. Resultatet blev godkänt, fick ingen anmärkning under besiktningen. Men upplevde ändå att det kunde gjorts mer noggrant. Balkongen missades att städas.
    2021-02-24
    Jättetrevliga tjejer och jättebra flyttstädning. Inga kommentarer på besiktningen av hyresvärden. Använder gärna tjänsten igen.
    2021-02-24
    Min upplevelse hos er var under ALL kritik! Ni hade inte städat första och inte heller ANDRA gången i min lägenhet när den skulle slutstädas inför en besiktning. Det fick jag och min mor göra själva efter andra gången. Inte nog med detta så skickar ni full faktura trots att jag varit i kontakt med er och bifogat bilder på ALLT ni missat. Kommer aldrig rekommendera er och ni borde se över er personal som städat. Pinsamt att göra om arbetet två gånger dessutom lika uselt som första gången!!
    2021-02-24
    Svåra att få kontakt med
    Dålig faktur rutiner
    Din gör ett bra arbete
    2021-02-24
    Lätt att få kontakt. Bra bemötande. Beställde flyttstäd och hade en trevlig och bra kontakt med fin service. Var dock inte så nöjd med själva städningen. Skoavtryck kvar på golv och dammtussar på väggarna.
    2021-02-24
    Noggrant utförd städning, det är en dröm att komma hem varje gång de varit där.
    Kommunikationen med arbetsledaren fungerar bra.
    2021-02-24
    Trevligt bemötande, snabb på att återkoppla då man sökt dem, agilt agerande och städningen är perfekt. Har efter rekommendationer anlitat Lilla service två gånger och blivit så nöjd. Kan varmt rekommendera detta företag till andra.
    AAAAA++++++++AAAAAAAA++++++++AAAAAAAA++++++++
    2021-02-22
    Duktiga på att städa och öppna för att vara flexibla med att flytta dagar och så. Vettigt prissatt
    slutstädning dödsbo
    bra bemött på telefon, snabb service
    2021-02-22
    Väldigt nöjd med den service vi fått, god kommunikation och mycket tillmötesgående.
    2021-02-22
    Vi anlitar Lilla Service för hemstäd. Mycket trevlig och duktig personal som bryr sig om att resultatet blir bra!
    Städning av lägenhet.
    Jag blev bemött bra.
    Förväntningar att det skulle bli rent och snyggt och det blev det :-)
    Hade svårt att förklara mig för städarna. Svenskan kunde varit bättre.

// Jarl Olsson
    2021-02-22
    Flyttstäd utan anmärkningar, i vanlig ordning. Snabba och flexibla med bokning. Snabb kontakt, mycket nöjd :)