Lilla Service

Välkommen till Lilla Service!

Vi må vara ett litet företag men vi ger alltid det stora extra. Men kvalitet, noggrannhet och kunskap som våra grundpelare städar vi på ditt företag eller i hemmet. Mycket tid går åt till städning, men så behöver det inte vara.

Tjänster: flyttstäd, hemstäd, kontorsstäd, butiksstäd, fönsterputsning, enklare trädgårdsarbeten och mycket mer.

Vi träffar dig gärna innan du bestämmer dig för att anlita oss så att du får beskriva dina önskemål kring städningen. Vi gör sedan vårt yttersta för att du ska bli nöjd.

Läs vad 107 kunder tycker om Lilla Service 2

• Niklas S
    skrev om Lilla Service
    2022-08-02 Verifierad kund
    Ställer alltid upp, även med kort varsel och gör dessutom et väldigt bra jobb.
    Bästa städfirman på Bjäre.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Andra gången jag provar lilla service. Lika nöjd denna gången med.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Lilla Service ger ett trevligt bemötande och utförde flyttstädningen med ett väldigt bra resultat.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Bokade flyttstäd via Lilla Service, välstädat och gick igenom besiktningen utan anmärkningar.

Helt klart nöjd. :)
    2022-07-24 Verifierad kund
    De har faktiskt lurat mig, vi kom överens att de skulle ta 230 kr per en timme. Så fakturan skulle vara 1380 kr för 6 timmar. Efter några dagar fick jag en faktura på 3500 kr. Där de skrev väldigt konstigt att de tar 230 per en person, detta har de inte sagt alls från början. Jag är jättebesviken på dem och rekommenderar ingen att behandla med dem.
    Dessutom gjorde de ugnen trasig, dörren stänger inte längre. En del av väggen övanpå skåpet på köket är också trasig.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Anlitade för flyttstäd till ett rimligt pris. Tyvärr var inte kvaliteten på jobbet vidare bra.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Väldigt bra service, bra bemötande och utmärkt kvalitet.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Vi var ganska nöjda med allt.
    Det enda negativa var att alla golven var klibbiga på besiktningen som hyresvärden gjorde. Jag fick torka alla igen och vattnet blev brunt!!
    Och städarna missade att torka undersidan av toapappers-hållaren!
    I övrigt gjorde dom ett bra jobb!
    2022-07-06 Verifierad kund
    Jag blev jättefint bemött, fick tydliga svar på mina frågor. De förväntningarna jag hade, levde det verkligen upp till!!! Mina upplevelser är att jag är väldigt nöjd, kommer att rekommendera företaget till alla som jag känner. Bara possitivt, de gjorde ett fantastiskt jobb, jag anlitade de till flyttstäd.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Kunde haft bättre mejlkontakt, väldigt trevliga på telefon. Bokade en flyttstädning med fick en vanlig veckostädning, fick göra om vissa saker innan jag skulle träffa mäklaren. Dem glömde även arbetsredskap, en trasa längst in i ugnen bland annat.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Alltid bra utfört arbete och flexibla om man behöver byta dag.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Flyttstäd lägenhet: Lätt att kommunicera med företaget. Möttes på morgonen utanför lägenheten. När allt var klart hörde de av sig vilket gör det enkelt att göra annat under tiden.
    Otroligt fint städat! Kommer anlita dem igen.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Hej vi är mkt nöjda, den enda som pratade svenska från Kroatien, kom ej ihåg namnet , var mkt trevlig och förstående.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Bra städning till bra pris med städgaranti. Andra gången jag anlitat dem och är lika nöjd!
    2022-06-08 Verifierad kund
    Mycket bra service och städar noggrant!!
    2022-06-08 Verifierad kund
    Bara bra att säga om detta företag och dess flyttstäd
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mycket bra och trevliga kan rekomenderas flytt städ
    2022-06-03 Verifierad kund
    Jag skrev min mail adress på deras hemsida, blev sen kontaktad av en trevlig kvinna som jag bestämde en datum för flyttstäd. Uppgifterna är slutfört och det blev godkänt vid besiktning. Lilla Service ville vänta att skicka fakturan efter besiktningen annars städa dom om lgh om det inte blev godkänt. Mycket bra tycker jag
    Mvh Pia Schüler
    Tack så mycket, kul att du är nöjd med vår service och att ni tog er tiden att skriva ett omdöme om oss 😀 Lilla Service I Ängelholm AB Lilla Service
    2022-05-25 Verifierad kund
    Utmärkt utförda tjänster. Super
    2022-05-24 Verifierad kund
    Städföretag som kan rekommenderas. Fint bemötande och städningen utfördes till belåtenhet. Man städade allt i lägenheten utan undantag.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Duktiga killar som gjorde en bra packning i bilen, vänliga och hjälpsamma.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Proffsiga och gjorde ett utmärkt jobb.Har rekommenderat företaget till mina vänner o kollegor.
    Ärendet gällde flyttstäd.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Beställde flyttstädning. Trevligt bemötande av personalen! Städningen gick däremot inte igenom i besiktningen vilket var en besvikelse.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra städat i vid flyttstädning.
    2022-04-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb kontakt. Flexibla då jag behövde ändra datum med kort varsel. Min Lägenhet blev godkänd på besiktningen utan anmärkningar på städet.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Otroligt bra service!
    Fint städat, & väldigt tillmötesgående
    2022-03-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, enkelt o smidigt. Flyttstädstjänst, som blev godkänd utan anmärkning.
    2022-03-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande på telefon och snabba beslut.
    Jag har varit sjuk i 4 veckor och ingen städning under denna tid, så min förväntan var att de skulle "ta fram" huset igen.
    vilket de gjorde, det luktade rent och gott när vi kom hem.
    Och jag är nöjd!
    2022-03-22 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande när jag bokade flyttstädningen, bra dialog.

Dock var flyttstädningen under all kritik.
    Flyttstädningen tog 3 tillfälle innan det var ok, Sista gången fick jag städa själv i 1 1/2 timme samt instruera två av deras personal för att få det någorlunda ok. Otroligt mycket missat.

Nonchalant beteende med henne jag hade kontakt med som kommentarer "din lägenhet är inte den första vi flyttstädar", "vi har sammarbete med din hyresvärd" (vilket de inte har)
    Har en pågående reklamation/tvist med dem som fortfarande inte är löst trots att jag flyttade siste februari, nu har kommunikationen slutat igen efter mitt sista krav.

80 kvm flyttstädning var tjänsten med flyttstädgaranti. Förväntande mig att man flyttstädar och inte lallar rundor. Min veckostädning är bättre än deras flyttstäd
    Tack för ditt omdöme, vad tråkigt att du känner så.
    Vi tar med oss din feedback i vårt fortsatta utvecklingsarbete.

2022-03-18 Verifierad kund
    Mycket bra rent och snyggt
    Det var en flytt städning
    Mycket nöjd

2022-02-22 Verifierad kund
    Bra bemötande och fantastiskt fin flyttstädning
    Tack så mycket, kul att du är nöjd och tog er tid att skriva ett omdöme om oss 😀

2022-02-15 Verifierad kund
    Flytt städ.
    Bra bemötande.
    Trevligt personal.
    Tack så mycket, kul att du är nöjd med vår service och att ni tog er tid att skriva ett omdöme om oss 😀

2022-01-24 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande. Fick utfört det uppdrag jag beställt på ett mycket bra sätt. Kommer att anlita dem för veckostädning i fortsättning också.
    2022-01-15 Verifierad kund
    Har bara positivt att säga om företaget. Gör ett jättebra jobb med vår hemstädning. Rekommenderas starkt.
    Janne
    Tack så mycket, kul att du är nöjd😀

2022-01-15 Verifierad kund
    Mycket väl bemött då jag har haft frågor. Väldigt tillmötesgående på alla vis.
    2022-01-15 Verifierad kund
    Vi anlitade Lilla Service för flyttstäd och resultatet var fantastiskt! Skinande rent överallt! Vi var faktiskt riktigt imponerade av hur fräscht resultatet blev. Kommunikationen med företaget har varit toppenbra,; smidig kontakt samt snabba svar. Skulle lätt anlita dem igen.

Carina och Johan Sundin

2022-01-07 Verifierad kund
    Super nöjda. Trevliga. Lätta att ha kontakt med!
    2022-01-06 Verifierad kund
    Fungerar bra över lag men inför storhelger finns ingen plan för att hinna med.
    Tack för ditt omdöme, vad tråkigt att du känner så.
    Vi tar med oss din feedback i vårt fortsatta utvecklingsarbete.

2022-01-03 Verifierad kund
    Vi har inte hunnit nyttja Lilla Service mer än ett par gånger och vi har fått ett trevligt bemötande med bra städning.

Mobiltelefonen har dock ibland fått för mycket fokus...
    Tidhållningen är inte alltid bra...upp till 45 minuter sena och det funkar inte om man ska iväg till jobbet...
    2021-12-29 Verifierad kund
    Serviceminded, lösningsfokuserade.
    Flytta stort tungt föremål.

Allt BRA!, förutom att de kastade fimpar på marken.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, ansvarsfulla, trevliga, bra kontakt
    2021-12-03 Verifierad kund
    Bra bemötande. Flyttstädning utförd helt enligt förväntan.
    2021-12-02 Verifierad kund
    Vi använde flyttstädning. Det var väldigt bra städat. Både vi och hyresvärden är väldigt nöjda. Vi fick en snabb tid och och vi har fått ett bra bemötande. Stort Tack
    2021-12-02 Verifierad kund
    Flexibla och bra på kommunikation. Synd att de inte var noga med att putsa/tvätta väggarna. Jag fick putsa dem under tiden hyresvärden besiktade och den nya gästen var där. Helt okej, men synd eftersom jag betalar nästan 2000 kr för professionell städning.Hyresvärden var inte imponerad.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Superbra bemötande.
    Levde upp till våra förväntningar.
    2021-11-24 Verifierad kund
    Toppen! Jätte bra jobb och är jätte nöjda 👍🏼 😊
    2021-11-09 Verifierad kund
    Enkelt att boka, bra pris och bra städning!
    2021-11-07 Verifierad kund
    Är ej relevanta att svara på denna enkät. Det var städning efter ett dödsbo. /dotter Anna
    2021-10-30 Verifierad kund
    Flyttstädning. Bra bemötande. Hade missat lite men fixade det snabbt efter kontakt .
    2021-10-23 Verifierad kund
    Väldigt välstädat och trevlig personal.
    Tack så mycket, kul att du är nöjd Mathias😀