Alla kategorier Övrigt Västmanland Sala Linas Trafikskola

Linas Trafikskola

Rådhusgatan 5, 733 30 Sala — Visa karta

Vill du klara ditt körkort på första uppkörningen ? Lina's Trafikskola når alltid bästa resultat - 2012 klarade mer än 90% uppkörningen på första försöket - mycket högre än genomsnittet i branschen.Det är lätt att ta körkort i Sala - inga köer, ingen stress i trafiken plus Lina's Trafikskola som anpassar körkortsutbildningen till din kunskapsnivå och förutsättningar.Vill du genomföra körkortsutbildning extra snabbt erbjuder vi individanpassad intensivutbildning - tidsplanerad för att passa din kalender.

Läs vad 10 kunder tycker om Linas Trafikskola

• Johanna S
    Johanna S skrev om Linas Trafikskola
    Hade min dotter på denna skola och det var det värsta jag kunde gjort. Usch vilket hemskt ställe!
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om Linas Trafikskola
    Kan vara världens bästa körskola och dem bästa som jobbar där! Ni är så underbara, ni vill verkligen att man ska klara körkortet och tror på en, i alla lägen. Ni verkligen stöttar en när man behöver hjälp. Ni är bäst, utan er så hade jag aldrig klarat min uppkörning! Kärlek till er<3
  • Therese S
    Therese S skrev om Linas Trafikskola
    Världens bästa och mest underbara personer som körlärare. Lugna, pedagogiska och helt underbara. <3
    Har tagit en intensivkurs där och kan inte vara mer nöjd än vad jag är! Mysig lokal, superbra bilar att köra med och man känner sig alltid välkommen. Stort tack! Rekommenderar er till alla jag känner!
  • Micke B
    Micke B skrev om Linas Trafikskola
    BARA BÄST mycket kunnig o pedagogiska duktiga körlärare som ingjuter hopp när man tvivlar på sig själv Rekommenderar varmt denna körskola du kommer känna dig mer än välkommen o omhändertagen
    stort tack mikael bergqvist uppsala
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Linas Trafikskola
    Jag trivdes jättebra på Lina´s trafikskola, då jag var otroligt nervös för att börja övningsköra med någon annan än mina föräldrar. Men jag blev välkommen direkt och kände att här trivs jag! Det är lugn och trevlig personal med humor och roliga lättkörda bilar. Lokalen är liten och mysig med en aldrig sinande källa av kaffe och klubbor :). Jag tipsar om körskolan till mina vänner som ska ta körkort, för man får positiva vibbar direkt när man kommer in första gången och man märker att dom vill att du ska klara körkortet och inte bara tjäna pengar. Jag rekommenderar starkt Lina´s Trafikskola!
  • Peter A
    Peter A skrev om Linas Trafikskola
    Trevlig atmosfär, underbara lärare, gott kaffe. En solklar femma!
  • Elin J
    Elin J skrev om Linas Trafikskola
    Håller med nedståeende! Helt klart bästa på alla vis!
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Linas Trafikskola
    Helt klart salas bästa trafikskola! Bra personal!!????
  • Carina J
    Carina J skrev om Linas Trafikskola
    Jag hade aldrig klarat att ta mitt körkort om jag inte hade haft deras engagemang och stöd. Superbra och proffsig personal, salas bästa trafikskola
  • Niclas E
    Niclas E skrev om Linas Trafikskola
    Trevlig Personal och frescha lokaler! Bra trafiklärare och en trygg miljö!

Rådhusgatan 5, 733 30 Sala