Nina Lindroos Hedlund

Nina Lindroos Hedlund

Nina Lindroos Hedlund är mäklare på Lindroos Bostadsmäklare AB

Nina Lindroos Hedlund har varit registrerad mäklare sedan 1987-01. Nina Lindroos Hedlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. Nina Lindroos Hedlund har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

8 omdömen om Nina Lindroos Hedlund

Sedan starten hos Reco 2021
Jane I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Lindroos Hedlund en del av Lindroos Bostadsmäklare AB
Bagarmossen

Nina Lindroos Hedlund på Lindroos Bostadsmäklare har motsvarat våra förväntningar på hur en bostadsmäklare ska vara. Hon har lyssnat på oss och med sin yrkeserfarenhet och skicklighet hjälpt oss och gett oss goda råd i samband med försäljningen av vår lägenhet.

Christel E
Kungsängen - Tibble

Jag träffade två mäklare inför försäljning av mina föräldrars lägenhet efter de gått bort. En från en stor, nationell mäklarfirma samt Nina Lindroos Hedlund. Det var ett enkelt val och jag blev fantastiskt fint bemött av Nina medan jag genomgick en i övrigt sorgtyngd tid. Hon var ständigt lyhörd inför mina önskemål och tankar och gav mig kunniga råd kring fotografering/visningsstyling/prissättning/bud/framtida deklaration osv. Hon skapade en imponerande informativ annons som stod ut bland alla andra mäklares annonser,...

Svar från Nina Lindroos Hedlund

Tack, Christel! Jag är så glad att jag kunde hjälpa dig med försäljningen i Kungsängen. Tack för förtroendet! Hälsa Nathalie och per så gott! Med vänlighet, Nina

BILLY W
Skrev om Nina Lindroos Hedlund en del av Lindroos Bostadsmäklare AB

Nina hjälpe till att förmedla vår drömlägenhet i Bagarmossen, hon kunde redan i annonsen visa med hur små medel 3:an ifråga kunde omvandlas till en fyrrummare, vilket vi genomförde med storartat resultat. Efteråt vid deklarationen visade hon stort tålamod och engagerade sig 100% för att hjälpa mig fylla i uppgifterna korrekt. Så vill ni ha en djupt kunnig och i själen engagerad mäklare är Nina det självklara valet.

BILLY W och Lindroos Bostadsmäklare gillar detta
Svar från Nina Lindroos Hedlund

Hej Billy. Stort tack för ditt omdöme! Det gläder mig att höra att ombyggnaden blev så lyckad. Hälsa Anna-Karin så gott! Med vänlighet, Nina

Rhodi Rudolf A
Skrev om Nina Lindroos Hedlund en del av Lindroos Bostadsmäklare AB

Har anlitat Nina vid försäljning av lägenhet i Bagarmossen och det har fungerat utmärkt. Nina är seriös, kunnig, ärlig och med det, förtroendeingivande. Vi har lämnat över allt som ingår vid en försäljning till Nina och känt oss helt trygga i det. Positivt att Nina inte bara ordnade med fina bilder av lägenheten utan också spelade in en liten film. Hon har gjort det lilla extra. Vi kan verkligen rekommendera Nina.

Svar från Nina Lindroos Hedlund

Hej Rhodi Tack för att du och Marie tog er tid att lämna ett omdöme om min mäklartjänst! Välkomna tillbaka när det är dags för deklaration av försäljningen! Hälsa Caroline i Australien så gott! Med vänlighet, Nina

Elias H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Lindroos Hedlund en del av Lindroos Bostadsmäklare AB
Bagarmossen

Seriös, hjälpsam och respektfull

Svar från Nina Lindroos Hedlund

Hej Elias Tack för ert omdöme! Hoppas ni trivs uppe på fina Voxnan och att ombyggnaden av lägenheten blev så lyckad som ni önskade! Må gott! Med vänlighet, Nina

Linnéa Charlotta C
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Lindroos Hedlund en del av Lindroos Bostadsmäklare AB
Stockholm

Mycket bra och noggrant bemötande. Mäklaren var aktiv och delaktig i alla steg. Hon var med vid besiktning för att själv höra vad besiktningsmannen sa och kunna förmedla det till spekulanter. Mäklaren var mån om att sätta ett realistiskt utgångspris för att fånga spekulanter som var möjliga köpare. Hon var mån om att snabbt förmedla information om förloppet. Mäklaren gav ett mycket gediget och förtroendefullt intryck genom hela processen. Vid frågor gav hon tydliga svar och tydlig förklaring t ex på varför hon valde ett visst arbetssätt.

Svar från Nina Lindroos Hedlund

Tack, Linnéa, för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om min mäklartjänst! Det var riktigt roligt att samarbeta med er. Och jag är så glad att ni är nöjda med mitt arbete. Njut nu av härlig natur och skidåkning i Dalarna! Med vänlighet Nina

Andrea K
Kärrtorp

Som förstagångsköpare kändes hela köpprocessen väldigt trygg och professionell!

Svar från Nina Lindroos Hedlund

Hej, Andrea! Tack för att du skrivit ett omdöme om upplevelsen av min mäklartjänst! Känns riktigt bra att ert första lägenhetsköp kändes så tryggt. Jag hoppas att ni får fullt utlopp för ert matlagningsintresse i det stora köket! Hälsa Staffan så gott! Med vänlighet Nina

Gun T
Kärrtorp

Hon är otroligt trevlig. Har en hög kompetens som mäklare. Kan området och är uppdaterad hur priser ligger. Ser till att vi som kund får det bästa när det gäller foto, annons och tipsar om styling innan visning. Hon är väldigt tydlig i all information och har hela tiden kontakt med kunden. Hon är väldigt rådgivande och en stor respekt under processen.

Svar från Nina Lindroos Hedlund

Hej Gun Tack för att du tar dig tid att lämna ett omdöme om min tjänst! Jag är så glad att du och Christer är nöjda! Mys på nu i Mariefred! Med vänlighet Nina