Löfvingkliniken AB

Arsenalsgatan 6, 411 20 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Löfvingkliniken i Göteborg - grundad av Håkan Löfving, som har över 20 års erfarenhet som läkare och specialistkunskaper i neurologi. Vi utför både medicinsk och estetisk Botoxbehandling. Utöver detta utför vi även fillers, volymgivande och hudvitaliserande injektionsbehandlingar samt medicinsk hudterapi.

Hos oss på Löfvingekliniken kan du känna dig trygg i att vi håller högsta kvalitet och ständigt vidareutbildar oss genom diverse kurser och workshops.

Har du övriga frågor är du varmt välkommen att höra av dig. Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 22 kunder tycker om Löfvingkliniken AB

• 2019-09-20

Daniel M skrev om Löfvingkliniken AB
    Löfvingkliniken & JJ Esthetic sitter på en kunskap och erfarenhet som är utöver det vanliga. Att dom dessutom är super trevliga och proffsiga gör att betyget inte kan bli något annat än 5/5 Läs mer
  • 2019-09-19

Eva F skrev om Löfvingkliniken AB
    Proffsigt bemötande. Rekommenderar verkligen Löfvingkliniken! Läs mer
  • 2019-03-25

Anna Ö skrev om Löfvingkliniken AB
    Kunnig personal, med mångårig erfarenhet. Alltid trevligt bemötande samt god service. Läs mer

Pia S skrev om Löfvingkliniken AB
    Jag och även min dotter går hos Catarina och är så nöjda! Hon är proffesionell o har öga för ett bra slutresultat! Man är i mycket trygga händer och jag frågar alltid vad hon tycker blir bäst!
    Använder dessutom deras produkter Image scincare för att underhålla huden på bästa sätt!😍
    Jag är mer än nöjd!!🌺🌺🌺 Läs mer

Corinne E skrev om Löfvingkliniken AB
    Filler läppar. Alltid bra bemött. Är min 4;e gång jag fyller på mina läppar. Är otroligt nöjd med resultatet. Naturligt och snyggt med ett resultat son förbättrar mina egna drag. Läs mer

Lina M skrev om Löfvingkliniken AB
    Proffsig och kunnig personal med ett varmt mottagande. 💕 Läs mer
  • 2018-12-21

Isabella S skrev om Löfvingkliniken AB
    Fantastiskt bemötande! Kompetenta, vänliga och oerhört hjälpsamma och tålmodiga vid besvarande av alla frågor. Personalen inger ett lugn så man får ett stort förtroende och trygghet inför behandlingen, detta var mitt första besök och -Jag kan verkligen rekommendera Löfvingkliniken !! Läs mer
  • 2018-08-15

Åsa V skrev om Löfvingkliniken AB
    Superproffsigt bemötande av alla men speciellt av injektionssköterska Jennie.
    Så galet fint resultat!! Läs mer
  • 2018-08-15

Cecilia S skrev om Löfvingkliniken AB
    Har varit hos Catharina och är mycket nöjd. Hon är mycket proffesionell och noggrann och utför behandlingen på ett lugnt sätt så man känner sig trygg. Läs mer
  • Beatrice P

2018-08-13

Beatrice P skrev om Löfvingkliniken AB
    Använt mig utav botox.
    Catarina som utförde behandlingarna var mycket lyhörd och gav tydliga förklaringar på hur botox fungerar.
    Väldigt nöjd med utförandet och hennes proffsiga träffsäkerhet.
    Löfvingklinikens personal verkar samarbeta mycket bra och alla bemöter en på ett välkomnande och varmt sätt.
    Högsta betyg på hela upplevelsen. Läs mer
  • 2018-08-12

Laila N skrev om Löfvingkliniken AB
    Jennie, min injektionssköterska, är ytterst kompetent och jag känner mig alltid trygg hos henne. Hon tittar och lyssnar på mig innan hon börjar. Det känns som hon suddar ut några år och återställer mitt ansikte till hur det var när jag var yngre. Hon är en estet och gör så att jag känner mig vackrare. Hon utför magi med en varm hand och ytterst professionellt! Läs mer
  • 2018-08-11

Anita P skrev om Löfvingkliniken AB
    Går på Löfvingkliniken för estetiska injektionsbehandlingar.
    Här finns kompetens, kunskap och ett varmt mottagande. Konsultationen är professionell och görs med största hänsyn till mina förväntade slutresultat.
    Ssk Catharina som är min behandlare gör ett fantastiskt jobb och jag rekommenderar Löfvingkliniken för estetiska injektionsbehandlingar! Läs mer
  • 2018-08-10

Botox läpp
    Högsta betyg! Trevligt bemötande och proffsigt jobb. Läs mer
  • 2018-08-09

Linda S skrev om Löfvingkliniken AB
    Såväl supertrevliga som otroligt kompetent personal med otroligt fina resultat varje gång. Jag är och kommer fortsätta vara en återkommande kund! Läs mer

Jessica R skrev om Löfvingkliniken AB
    Bästa resultatet och bemötandet!
    Alltid nöjd efter ett besök på löfvingkliniken, rekommenderas starkt! Läs mer

Marita E skrev om Löfvingkliniken AB
    Fillers and botox
    Service was very god and my experience was very god too. Läs mer

Catarina E skrev om Löfvingkliniken AB
    Bästa kliniken! Jag har varit hos alla behandlare för olika saker och är supernöjd!
    Rekommenderas starkt! Läs mer

Christina M skrev om Löfvingkliniken AB
    Bästa service samt hjälpen man kan få!! Läs mer

Camilla K skrev om Löfvingkliniken AB
    Alltid proffsiga behandlingar och fantastiska resultat! Läs mer
  • Annelie L

2018-08-08

Annelie L skrev om Löfvingkliniken AB
    Världens bästa klinik med superduktiga behandlare. Fem stjärnor av mig! Läs mer
  • 2018-05-24

Verifierad kundrelation
    Maria B skrev om Löfvingkliniken AB
    Jag kan inte rekommendera Löfvingkliniken när det gäller fillers. Jag gjorde filler under ögonen och det blev som två utåtbuktande korvar. Tydligen stoppade det upp blodet också, så när fillern försvann lämnande det kvar två gropar istället. Dem kommer aldrig att gå bort och jag ångrar att jag gjorde den här behandlingen. Mitt tips är att verkligen kolla upp vem som är expert på behandlingen du vill göra. Läs recensioner och på forum. Annars kan det lätt sluta som för mig. Läs mer

Arsenalsgatan 6, 411 20 Göteborg