Löfvingkliniken AB

Välkommen till Löfvingkliniken i Göteborg - grundad av Håkan Löfving, som har över 20 års erfarenhet som läkare och specialistkunskaper i neurologi. Vi utför både medicinsk och estetisk Botoxbehandling. Utöver detta utför vi även fillers, volymgivande och hudvitaliserande injektionsbehandlingar samt medicinsk hudterapi.

Hos oss på Löfvingekliniken kan du känna dig trygg i att vi håller högsta kvalitet och ständigt vidareutbildar oss genom diverse kurser och workshops.

Har du övriga frågor är du varmt välkommen att höra av dig. Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

102 omdömen om Löfvingkliniken AB

Sedan starten hos Reco 2018
    2023-01-14 Insamlad av företaget
    Gjorde min första läppförstoring hos Löfvingkliniken och jag är så så nöjd med mina läppar. Naturligt resultat som jag önskar!
    Så glada vi blir över att du är nöjd Diana :-)
    Tack så mycket för din recension
    2023-01-14 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsig aoch kunniga. Rekommenderas varmt.
    Tack så mycket Jeanette, tack för att du rekommenderar oss, det glädjer oss väldigt! Löfvingkliniken AB
    2023-01-13 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande & nöjd med resultatet!
    Tack så mycket! Vad roligt att du är nöjd med ditt resultat 😍 Löfvingkliniken AB
    2023-01-13 Insamlad av företaget
    Fantastisk personal. Så ärliga om sina behandlingar om hur resultat kan förväntas bli. Proffsiga.
    Tack snälla för din fina recension Heidi :-) Löfvingkliniken AB
    2023-01-12 Insamlad av företaget
    Underbart bemötande. Älskar personalen och tjänsterna är fantastiska!
    Tack så mycket fina Helena, desamma till dig :) Löfvingkliniken AB
    2023-01-12 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött väldigt väl och välkomnande, alla var så hjälpsamma och tillmötesgående.
    Jag bokade en ansiktsbehandling hos Sandra som är den proffsigaste hudterapeut jag någonsin haft och går nu kontinuerligt hos henne.
    Jag köper alltid produkter hos henne vilka jag stortrivs med och det är alltid bra att få så bra hjälp!
    Jag kommer alltid gå hos denna fantastiska klinik!
    Jag ger de det bästa betyget!
    Tack goa Theresa, vi är så glada att just du kommer till oss :) Löfvingkliniken AB
    Grym injektions sköterska Catarina samt en fantastiskt hudterapeut Sandra
    Tack snälla söta :-) Vi blir jätte glada! Löfvingkliniken AB
    2022-09-09 Insamlad av företaget
    Alltid vänligt bemött både på plats och telefon! Köpte dermapen behandlingar.
    Tack så mycket Liselotte! Vi är glada att du är nöjd med ditt bemötande :) Löfvingkliniken AB
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    Har gjort olika behandlingar på Löfvingkliniken i flera år och man möts alltid av en otroligt varm och inbjudande känsla när man går genom dörren.
    Proffsig och kompetent personal. Catarina är grym.
    Tack så mycket för din fina recension Jessica, det glädjer oss verkligen att höra :-)
    Med vänlig hälsning, Löfvingkliniken
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Jätte trevlig bemötande, behandlingen utfördes av Catarina och hon vet exakt vad jag behövde. Dessutom man känner sig trygg i hennes händer. Alltid lika nöjd !
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Trevligt och ödmjukt bemötande med en fantastisk kunskap inom skönhet.
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Alltid nöjd när jag går därifrån, så duktiga och noggranna.
    2022-05-24 Insamlad av företaget
    Har fått injektioner mot huvudvärk och detta var det absolut bästa jag testat. 12 års huvudvärk försvann. Proffsigt bemötande samt att allt gick smidigt och fort. Rekommenderas alla dagar i veckan.
    Så glada vi blir att höra att din huvudvärk är borta! :-) Tack så mycket för den fina recensionen. Med vänlig hälsning, Löfvingkliniken Löfvingkliniken AB
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Så nöjd! Rekommendera, lyssnar in och alltid fint resultat.
    Tack snälla för det fina omdömet, vi blir så glada :) Med vänlig hälsning, Löfvingkliniken Löfvingkliniken AB
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Som alltid proffsigt , positivt och fantastiskt bemötande!! Har varit kund hos Löfvingkliniken i snart 15 år 🙏 och de har alltid levt upp till mina förväntningar!
    Tack såå mycket Ingela, alltid så trevligt när du hälsar på hos oss :) Kram från oss! Löfvingkliniken AB
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Lokalerna är superfräscha och inbjudande. De som jobbar där är supertrevliga. Catarina har en magisk touch, jag kan inte beskriva med ord hur duktig hon är!!
    Tack så mycket för de fina orden Natalie, vi är så glada att du kommer till vår klinik :) Med vänlig hälsning, teamet på Löfving! Löfvingkliniken AB
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    Mycket professionell och trevlig ,utmärkt utförd behandling. Tack Catarina,super nöjd!
    Tack snälla för det Senada:) Så glad jag blir! Med vänlig hälsning, Catarina Löfvingkliniken AB
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Alltid bemött super proffsigt, fantastiskt bemötande och otrolig känsla, verkligen topp klass!

Så nöjd !
    Tack så mycket fina! Så härligt att du är nöjd hos oss! :) Löfvingkliniken AB
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Alltid ett trevligt bemötande och framförallt så är dem proffs, så nöjd efter mina besök.
    Tack så mycket för din recension, vi blir väldigt glada över att höra att du är nöjd hos oss :) Löfvingkliniken AB
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Känner mej alltid trygg och nöjd.
    Proffs på det dom gör. Rekommenderar verkligen ett besök på denna klinik.
    Tack snälla! vi blir så glada <3 Löfvingkliniken AB
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Catarina är helt fantastisk! Väldigt professionell och man känner sig trygg under hela behandlingen! Kommer aldrig att gå någon annanstans 😄
    Tack så mycket fina :) Löfvingkliniken AB
    2022-02-25 Insamlad av företaget
    Jag kan varmt rekommendera Löfvingkliniken till alla som vill ha ett naturligt resultat. Förstklassigt bemötande av Catarina min behandlare samt Emilia.

Catarina är väldigt noggrann, varm, kunnig och professionell behandlare. Catarina är väldigt mån om att resultatet ska bli naturligt, ibland så har jag fått ett nej, det har jag fått när jag har velat fylla på mina läppar för snabbt.
    Då Catarina är väldigt mån om ett naturligt slutresultat och att fillern inte ska migrera. Jag vill rekommendera alla som vill ha ett naturligt resultat eller bara försköna sig att gå till henne.

För mig är det viktigt att jag känner mig trygg under och efter min behandling och att resultatet alltid blir naturligt. Jag känner mig trygg med min behandlare.
    Tack så mycket för ditt omdöme Kristina,
    vi blir väldigt glada över att höra att du är nöjd med vårt bemötande och känner dig trygg hos oss :)
    2022-02-12 Insamlad av företaget

Konsultation
    IPL behandling
    Bokade flera olika behandlingar
    2021-12-31 Insamlad av företaget
    Så nöjd med min IPL och den trevliga personalen
    Rekommenderas verkligen om ni har pigmentsfläckar 🙌🏼
    2021-12-29 Insamlad av företaget
    Har gjort en skinbooster kur hos Elisabeth! Lystern i ansiktet är helt fantastik och man blir alltid så väl omhändertagen. Löfvingkliniken är den bästa på allt som har med fillers att göra. Skulle aldrig gå någon annanstans ❤️
    2021-12-29 Insamlad av företaget
    Så proffsig mottagande i alla steg. Fantastiskt fint, uppfräschade och naturligt resultat!
    Rekommenderas varmt!
    Tack så mycket Jessica, vi blir så glada av att läsa detta och att du rekommenderar oss, hoppas du får ett gott nytt år, bästa hälsningar/ Löfvingkliniken Löfvingkliniken AB
    2021-12-29 Insamlad av företaget
    Bästa skönhetskliniken i stan!
    Går till Catarina för att göra Botox mot migrän och har inte haft ett enda migränanfall efter detta,
    Super nöjd och sjukt proffsigt!
    Kunde inte bli mer nöjd! :)
    Tack så mycket för dina fina ord Filippa, Blir så glad av att höra att du blivit av med migränen :) Löfvingkliniken AB
    2021-11-26 Insamlad av företaget
    Supertrevlig, proffsig och kompetent personal. Det gäller både behandlande personal och i kassan! Jag känner mig väldigt trygg vid rådgivning och upplever att jag har fått goda råd om bra behandlingar och inte rekommendationer om att göra "för mycket" som jag har hört att en del kliniker kan göra. Därav omdömet proffsig och kunnig!
    Tack så mycket Anette för dina fina ord, vi blir väldigt glada över det och är så tacksamma att du valt att komma till våran klinik :) Löfvingkliniken AB
    2021-11-26 Insamlad av företaget
    Professionellt och otroligt kunnigt bemötandee, känner mig alltid trygg!!
    Tack för ditt fina omdöme Malin, vi blir jätte glada :) Löfvingkliniken AB
    2021-11-26 Insamlad av företaget
    Fint bemötande! Jag hade en mycket duktig ,erfaren ,trevlig och mycket kunnig sköterska!
    Kan rekomendera henne !
    Jag är MYCKET NÖJD !
    Tack så mycket snälla Anna :) Hoppas vi ses snart igen! Löfvingkliniken AB
    2021-11-14 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande i fräscha lokaler.
    Tack Mikael, vad glada vi blir :) Löfvingkliniken AB
    2021-10-19 Insamlad av företaget
    Det absolut viktigaste är känslan av en professionell klinik där inget görs utan noggrann genomgång.
    Man är alltid trygg som klient oavsett vem som utför behandlingen
    Tack så mycket för det fina omdömet Helene,
    Alltid lika trevligt när du kommer till oss 😀
    Med vänlig hälsning, teamet på Löfvingkliniken
    2021-10-19 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande och extremt duktiga!
    Tack så mycket Martina,
    Vi är så glada att du kommer till oss :)
    2021-09-07 Insamlad av företaget
    Snygg klinik och alltid super trevlig personal. Behandlingarna utförs med noggrannhet både avseende konsultation innan samt uppföljning efter. Känner mig trygg med alla innanför dessa väggar vilket är jätteviktig för mig då jag är väldigt rädd för sprutor. Och just det, de har både kylstavar och ”tandläkarbedövning” så inga konstiga helkroppsinpackningar avseende bedövning. ♥️
    Tack Ella för ditt fina omdöme, vi blir så glada ☺️ Löfvingkliniken AB
    2021-09-06 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande. Kände mig så trygg och omhändertagen! Mitt första men absolut inte sista besök!
    Hej Anna! Tack så mycket för dina fina ord! Vi hoppas att vi ses snart igen :) Vänligen, Löfvingkliniken Löfvingkliniken AB
    2021-09-06 Insamlad av företaget
    Gjort lite olika behandlingar och är lika nöjd med alla, mycket proffesionellt och trevligt bemötande
    Rekommenderar stark!
    Hej Suzanne, Tack för din recension, vi uppskattar det jätte mycket! Mvh Löfvingkliniken Löfvingkliniken AB
    2021-09-06 Insamlad av företaget
    Löwingkliniken ger ett Proffsigt bemötande och har hög kompetens inom sitt område.
    De är lyhörda och förstod exakt vad jag ville göra .
    Tack så mycket för förtroendet och för att du valt vår klinik. Vi blir så glada :) Löfvingkliniken AB
    2021-08-31 Insamlad av företaget
    Man får alltid ett trevligt bemötande. Mycket professionell personal som man får förtroende för. Catharina är otroligt noggrann och har en suverän blick för ansikten. Rekommenderar verkligen Löfvingkliniken!
    2021-07-14 Insamlad av företaget
    Alltid vänligt bemött.
    Grundligt och långt samtal före behandling, och fantastisk behandling!
    2021-07-09 Insamlad av företaget
    Otroligt fint bemötande och proffsig personal! Äntligen smärtfri! Tack!!!!!
    2021-07-01 Insamlad av företaget
    Bästa stället att göra behandlingar på, proffsigt och perfekt resultat.
    2021-07-01 Insamlad av företaget
    Alltid lika vänligt och trevligt bemött. En personlig klinik som hjälper mig att hitta det jag önskar.
    Jag blir alltid lika väl bemött, de är lyhörda och jag är alltid nöjd när jag går därifrån.
    Denna gången fick jag fillers i linjer runt munnen. Är nöjd!
    2021-06-30 Insamlad av företaget
    Fantastiskt personal i härlig miljö! Utmärkt bemötande av alla och mkt hög kompetens. Så nöjd med samtliga behandlare och kommer aldrig att gå ngn annanstans. Kan varmt rekommendera Löfvingkliniken!
    2021-06-30 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemötande. Jag är en återkommande kund hos Löfvingkliniken sedan många år. Det är bästa betyget.
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Här är dom alltid fina och tillmötesgående.
    En seriös klinik med en hög samlad kompetens.
    Rekommenderar den här kliniken varmt.
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Gjort fillers och botox. Väldiga duktiga och fint resultat. Det enda jag hade önskat är lite mer information på hemsidan och från behandlaren.
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Supertrevlig person, proffesionellt bemötande och fantastiskt resultat
    Proffsiga med mycket kunskap 👍
  • Janne F
    skrev om Löfvingkliniken AB
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande. Bra behandling med önskat resultat, rekommenderas.
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Superprofessionella och trevliga. Kan varmt rekommendera dem till alla💖😁