Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

www.lommakiropraktorklinik.se
  • BadgeTwoYears
4.3
Boka tid Ring 076-168 61 22 Dela

Lomma Kiropraktorklinik och Hälsa erbjuder högklassig kiropraktik och massage. Vi värdesätter ett långt, friskt och hälsosamt liv där vi vill kunna erbjuda ett fysiskt samt mentalt välbefinnande. Vi ser till att hitta den grundläggande orsaken till ditt problem och ser till att behandla samt förebygga framtida bekymmer. Våra...

21 omdömen om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Rose-Marie D
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Bra bemötande och kunnig personal

Ingvar N
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

bara bra, men det kostar att bli frisk

Tommy J

Gick förtroende för kiropraktorn Anna L Trevligt bemötande Rent och snyggt

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Tack Ann_Christin, så glad du är här. Tack för ditt förtroende o fina recension.

Kristoffer F
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Helt OK, känner att det inte blev jättemkt bättre.

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Gamla skador o besvär tar oftast längre tid dessutom att diagnostisera. Tillsammans kan vi gå djupare o ställa allt tillrätta. Kroppen justerar hela tiden till sig själv vilket kiropraktorn hjälper dig med. Om långvarit och vid underliggande inflammationer nedsatt rörelse disk problem förslitningar kan ta längre tid innan får rätsida på det. Dessutom viktigt att komma med mkt tätare besök. Tack för dim recension

Victor J
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Mycket kompetent och skicklig klinik.

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Hej Victor och tack så mycket Alltid en fin o bra patient

Helen W
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Kort behandling. Ca 20 min fast man betalar för 40 min. Dyrt , borde finnas barn pris. Helt ok behandling men saknade konkreta tips för åtgärder hemma.

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Ett barn får inte mindre uppmärksamhet och är inte mindre arbete, om inga behov för rörelser föreligger lämnas detta inte ut. En kiropraktor är utbildad till att jutera leder och nervsystemet endast. Tiden är anpassad till patienten inte till tiden.

Anders E
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Har svårt att hålla bokad tid. Annars ok

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Jag håller med dig sorry för detta. Sån otur dessutom då jag extremt sällan är sen. Hårda bud jag ska skärpa mig.

Stefan A
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Kunnig och bra, löste problemet med irriterad disk.

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Tack Stefan, Vi har en liten bit kvar på din resa till helt bra. Inflammationer och låsningar kan vara svåra att bli av med då man gått runt med det länge. Det är tyvärr i slutskedet saker i ryggen dyker upp. Kroppen justerar sig själv dagligen och när bufferten är nådd kan symptomen uppträda. Vägen till bättre tar samma väg. Glad du är på bättringsvägen.

Ebba Hanna Karolin K
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Blev väldigt bra bemött. Bra förklaringar på vad som är ”fel” och varför jag har ont

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Tack Ebba, Skönt att höra och glad jag kunde hjälpa. Tacksam för ditt omdöme då riktlinjer har stor betydelse.

Pernilla G
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Alltid proffsigt bemötande och inkännande behandling på djup nivå, som under flera år verkligen hjälpt mig att få en mer optimalt fungerande kropp. Kan varmt rekommendera Anna!

Anna L gillar detta
Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Tack fina Pernilla! Du har under åren även tagit hit din familj vilket värmer. Att ha en familjeklinik med allt från nyfödda och upp är mitt mål.

Anne-Marie M
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Mycket duktig kiropraktor som hjälpte mig med min onda rygg och nacke.

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Så tacksam jag kan hjälpa Dig, Kram!

Pernilla G
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Fick fantastiskt hjälp med min axeln

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Hej Pernilla tack för ditt omdöme, det värmer

Paul C
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Bra bemötande och professionell behandling. Kan verkligen rekommenderas

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Tack Paul, alltid tacksam för att du är min patient

Meinhard D
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Efter fler behandlingar är jag äntligen smärtfritt.

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Tack Meinhard Jag är tacksam att jag har fått behandla dig

Therese P
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Kände inte som jag fick nån seriös hjälp. Massa prat men lite jobb på min kropp. Jag har haft ont i en Axel i 8 år hon sa att efter tre behandlingar skulle det vara borta. Kändes lite hokus pokus. Efter ett besök kände jag ingen skillnad. Jag va inne i en kvart, betalade 700:- .. nej kände mig inte nöjd, sedd och bekväm

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Therese, Jag är ledsen vi inte fick slutföra behandlingen. Vissa kroniska eller akuta problem kan sitta djupt och många gånger tar det tid och upprepade behandlingar innan man får resultat. Axeln är också en klurig del av kroppen och kan ha många orsaker till urpsrung och smärta. Jag hoppas innerligen du kan få hjälp med din axel. Som plåster kan jag erbjuda gratis behandling eller massage som kompensation. Ingen ska uppleva försummelse. Ett problem som varat i 8 år svarar ytterst sällan på endast en behandling.

Felicia C
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Jag får bra hjälp med de jag har problem med och trevligt bemötande!!

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Tack Felicia, alltid ett nöje.

Amra B
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Gick dit två gånger. Upplever att hon kunde mycket mer än hon gjorde men fick en känsla att hon ville att man ska komma flera gånger istället.

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Hej Amra, jättebra input. Vill gärna höra mer kanske kan jag bidra med det du känner jag kan mer utav, boka gärna in ett återbesök så kan vi titta på det tillsammans. Här kan jag förklara varför fler återbesök var min rekommendation dock aldrig tvång. Alltid patientens val. Mina rekommendationer utgår alltid från en diagnos och erfarenhet av liknande problem. Eftersom sekretess skriver jag inte här om dina symptomen. Tack Amra för att du påminner mig om vem jag är

Anders B
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Jättebra upplevelse vid mitt besök hos Anna.

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Hej Anders, Tack för ditt omdöme. Ha en go' jul!

EMELIE L
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Väldigt duktig, och går in på djupet på problemet. Är inte bara en ”knäckar” kiropraktor.

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Tack Emilie, fint sagt. Ha det så mysigt i jul och tack.

Filip A
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Bra bemötande och professionell hjälp

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Tack Filip trevligt att ha dig som patient på Lomma kiropraktor klinik. Ha en god jul!

Birgitta R
Skrev om Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Professionellt bemötande och hög kompetens!

Svar från Lomma Kiropraktor Klinik och Hälsa AB

Hej Birgitta och tack för fina ord, Alltid trevligt att ha dig här