Lorensbergskliniken

Lorensbergskliniken

Ring 072-011 02 37 lorensbergskliniken.se

Välkommen till Lorensbergskliniken! Vi grundades 2019. Hos oss på Lorensbergskliniken kan du känna dig trygg då du alltid blir omhändertagen av auktoriserad/legitimerad och professionell personal med rätt utbildning. Vi som jobbar här: Annika Johansson - Legitimerad Sjuksköterska Sofia Göthe - Specialistläkare Allmänmedicin...

134 omdömen om Lorensbergskliniken

Mimmi D
Skrev om Lorensbergskliniken

Gjorde läpparna på Lorensbergskliniken och resultatet blev fantastiskt fint! Annika tog verkligen allt i beaktning och var fantastiskt professionell samtidigt som hon var tillmötesgående och glad.

FaceClinic
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Jag har gått flera år här och då särskilt hos dr Westin. Rekommenderas med högsta betyg av mig.

Hans Roland H Hans Roland H
Paulina K
Skrev om Lorensbergskliniken

Jag gjorde tear trough filler på Lorensbergsklininken och det var första gången både med klinik och behandling. Vilket gjorde att jag var lite nervös, men dom var så varma och omhändertagande så det försvann nästan direkt. Så duktiga och professionella!

Zienab F
Skrev om Lorensbergskliniken

Jag köpte bleknings medel för mina tänder, jag är så himla nöjd med resultat då jag har sett en stor skillnad under en kort period. Jag har även fått komplimanger ifrån andra som har tyckt att jag har jätte vita tänder vilket gläder mig väldigt mycket.

Citylaser
4.7/5 i betyg av 808 omdömen 4.7 av 808 omdömen

Citylaser är exakt det som dom själva skriver "En personlig skönhetsklinik med dig i fokus". Undertecknad som skriver detta har gjort de fle

Patrik A

p-shoot , perfekt utfört , utmärkt bemötande

Julia L
Skrev om Lorensbergskliniken

Gjorde mina läppar första gången hos Annika efter rekommendationer. Kände mig extremt trygg och säker i hennes händer! Super trevlig personal och snygga och fräscha lokaler. Rekommenderar starkt!

Eva S
Skrev om Lorensbergskliniken

Jättebra bemötande av trevlig personal.

Katarina C
Skrev om Lorensbergskliniken

Fantastisk är bra rådgivning och service i toppklass!

Sofia R
Skrev om Lorensbergskliniken

Jättetrevligt bemötande, proffsig och kunskap!

Ina K
Skrev om Lorensbergskliniken

Jag gjorde 1ml fillers i läpparna och 1ml vardera på kindbenen. Jag har gått hos Annika sedan 2015 och följt henne oavsett klinik och jag är som vanligt otroligt nöjd! Fick även möjligheten att prata med Bryan som satt i receptionen under mitt besök, bättre mottagande är nog omöjligt att få (då jobbar även jag i reception). Bryan är så otroligt trevlig och lätt att prata med! Rekommenderar verkligen Lorensbergskliniken, personalen är fantastisk!

Monica W
Skrev om Lorensbergskliniken

En vän till mig tipsade om eran läppfillers som jag sedan dess gjort hos er. Jag har varit så nöjd med ert bemötande och så trevlig och glad personal. Jag tipsar om er till alla mina vänner för ni är ärliga och säger vad ni tycker men även lyssnar på kunden. Är det något annat jag kommer att göra kosmetiskt kommer det vara hos er så klart!

Anette R
Skrev om Lorensbergskliniken

Blev så bra och proffsigt bemött, kände mig lugn och trygg i Paolos händer🤗 Rekommenderas varmt!!

Rebecca H
Skrev om Lorensbergskliniken

Jag har gjort både trådlyft och fillers hos Paulo och kunde inte vara mer nöjd! Han är otroligt kunnig och professionell. Skulle rekommendera alla att gå till honom!

Isabelle P
Skrev om Lorensbergskliniken

Så professionella och duktiga på det de gör! Är jättenöjd och kommer definitivt gå tillbaka!

Marie R
Skrev om Lorensbergskliniken

Trådlyft Allt var fantastiskt från början tills slut⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Emelie J
Skrev om Lorensbergskliniken

Tyckte dom var väldigt proffsiga och skötte allting jätte bra, behandling, information osv. Är super nöjd och kommer definitivt komma tillbaka dit igen !

Patrik A
Skrev om Lorensbergskliniken

Bra bemötande , utmärkt service , jag kan varmt rekommendera Lorensbergskliniken

Frida E
Skrev om Lorensbergskliniken

Bästa kliniken i Göteborg! Alltid trevliga och man bli bra bemött. Väldigt fint och fräscht också. 10/10

Helena S
Skrev om Lorensbergskliniken

Lyhörd personal som ser över kundens bästa!

Sara E
Skrev om Lorensbergskliniken

Helt fantastisk personal. Och duktiga.

Tina W
Skrev om Lorensbergskliniken

Jätte fint bemötande och bra beskrivet under behandlingens gång så man som kund vet. Har redan bokat en till behandling av Jenny 😉

Kajan K
Skrev om Lorensbergskliniken

Härligt och professionellt bemötande från Annicka

Sanna I
Skrev om Lorensbergskliniken

Jag gjorde mina läppar hos Annika. Det vae första gången och absolut inte sista. Är otroligt nöjd med hennes och klinikens bemötande. Jättebra service och han i receptionen är superhärlig!

Svar från Lorensbergskliniken

Tack för din recension! Tack för att du väljer att komma till oss och varmt välkommen tillbaka 😊 Du är härlig du med! :-)

Robin W
Skrev om Lorensbergskliniken

Fantastiskt kunniga och proffsiga!

Sofia A
Skrev om Lorensbergskliniken

Super goa o framförallt duktiga & förtroende ingivande. Bokar tid direkt;)

Mimmi A
Skrev om Lorensbergskliniken

Nej men vad kan säga förutom helt underbara? Helt fantastisk kunnig och professionell personal med ett topp betyg i kundbemötande och service. Man känner sig viktig och framförallt omhändertagen. Jag har varit hos Bryan och går fortfarande till honom för min hy för olika behandling mot ojämnhet/ärr/acne osv. Har gjort 4 Dermapen behandlingar och provade sist TCA på rekommendation. Min hy lyser! Tack bästa!

Svar från Lorensbergskliniken

Tack för din recension! Tack för att du väljer att komma till oss och varmt välkommen tillbaka 😊 Du är fantastisk, vilken fin recension!

Sandra S
Skrev om Lorensbergskliniken

Besökte Jenny Belfrage och gjorde en Dermapen behandling på min rygg. Så nöjd med besöket och resultatet!

Heidi I
Skrev om Lorensbergskliniken

Köpte dermapen 3 ggr. Önskade lite mer effekt men har två ggr kvar. Än kan jag inte ge en helhetsbild.

Svar från Lorensbergskliniken

Tack för din recension! Tack för att du väljer att komma till oss och varmt välkommen tillbaka 😊 Vi gör allt för att du ska få bästa resultat, vi syns snart för din andra behandling! :)

Claudia H
Skrev om Lorensbergskliniken

Gjorde dermapen behandling på ansikte och dekolletage. Det var första gången så var lite nervös men dom var så duktiga och kunniga, självsäker. Så det var inte alls jobbigt. Resultatet efteråt var jättebra! Supernöjd och ska tillbaka om några veckor igen.

Ulrika S
Skrev om Lorensbergskliniken

Säkert och super nöjd med mina läppar.

Erika C
Skrev om Lorensbergskliniken

Botox mot spänningshuvudvärk Mycket trevligt och professionellt bemötande. Kunnig personal som inte prackar på en behandlingar utan ser vad som är bäst för DIG!

Pernilla G
Skrev om Lorensbergskliniken

Jag har gjort både ansiktsbehandling och botox. Jag upplever personalen kunnig och trevlig med nära till skratt och alltid måna om att uppnå bästa resultat.

Carina N

Fantastiskt gäng, otroligt proffsiga. Alltid lika nöjd 😄

Johanna S
Skrev om Lorensbergskliniken

Professionell behandling och underbart bemötande, som vanligt. Bländande resultat!

Jonna A

Tova S
Skrev om Lorensbergskliniken

Hela behandlingen ägnade Jenny (tror jag hon hette) åt att försöka sälja in fler behandlingar. Hon var bitchig och kort i tonen och vid slutet av besöket ville hon inte ens ge mig ett enda tips på ett hudvårdsvarumärke. Hon sa att detta var för att hon ville göra en ”hudanalys” (som förövrigt kostar 500kr....) först men herregud man kan väl tipsa om ett märke? Kommer inte komma tillbaka.

Svar från Lorensbergskliniken

Hej Tova! Vad tråkigt att ditt besök inte uppfyllde dina förväntningar. Vi jobbar specifikt med hudvårdsmärket Biologique Recherche, för att få en produktrekommendation krävs att man gör en fullständig hudanalys vilket också kostar, det är en specifik tjänst som tar 30 minuter. Vi arbetar med professionella produkter och övriga rekommendationer utöver vårat sortiment ingår inte i tjänsterna här hos oss. Vi tänker alltid långsiktigt med våra kunder därav rekommendationer kring övriga lämpliga behandlingar som kan...

Linnea W
Skrev om Lorensbergskliniken

Väldigt bra bemötande och bra lokaler.

Veronica N
Skrev om Lorensbergskliniken

Fillers och botox. Jag blev väl bemött. Dem levde upp till alla mina förväntningar.

Helen I
Skrev om Lorensbergskliniken

Välkomnande och kompetent intryck. Tog sig verkligen tid att förklara och svara på frågor👍

Emelie A
Skrev om Lorensbergskliniken

Fin klinik med proffsigt bemötande. Personal som får en att känna sig trygg och väl omhändertagen. Resultatet av behandligen blev över förväntan, kunde inte blivit mer nöjd!

Linda A
Skrev om Lorensbergskliniken

Mycket seriös klinik som erbjuder service på topp nivå. Extremt bra resultat. Här "packar de inte på en" en massa onödiga saker. Vid rådfrågan får man uppriktiga svar. Vilket är mycket uppskattat.

Christina G
Skrev om Lorensbergskliniken

Väldigt trevligt mottagande, Annika verkade veta vd hon gjorde och gav mig goda råd.

Christina B
Skrev om Lorensbergskliniken

Varmt och välkomnande i så fin och mysig miljö. Jag gör behandlingar hos Bryan och han är helt fantastiskt duktig , supertrevlig och underbar. Han är så otroligt kunnig och jag köper även BR produkter av honom. 🌸🌸

Svar från Lorensbergskliniken

Tack för din recension Christina! :) Tack för att du väljer att komma till oss och varmt välkommen tillbaka 😊

Joanna R
Skrev om Lorensbergskliniken

Proffsigt och varmt bemötande. Gör mina läppar hos Paolo och kommer aldrig gå till någon annan, han är så estetisk och utgår från hela ansiktet och kundens symmetri för bästa resultat.

Vjosa S
Skrev om Lorensbergskliniken

Annika utförde fillerbehandling av läpparna på mig. Hon lyssnar verkligen på klienten och frågar om ens önskemål. Hon informerar om realistiska resultat och utför behandlingen med så naturliga resultat som möjligt.

Elin S
Skrev om Lorensbergskliniken

Fillers 1ml i läpparna. Supernöjd av bemötande och omhändertagandet. Nöjd med resultatet men vill nu ha mer. Förslag, fler erbjudanden på fillers och man kanske kan få en rabatt till nästa besök när man varit hos er o utövat en tjänst? Ni är bäst!!

Svar från Lorensbergskliniken

Tack för din recension! Tack för din åsikt gällande rabatt för återbesök, ska ta detta vidare. Tack för att du väljer att komma till oss och varmt välkommen tillbaka 😊

Emelie G
Skrev om Lorensbergskliniken

Gynundersökning. Proffsigt och trevligt bemötande! Mycket nöjd!

Jonna R
Skrev om Lorensbergskliniken

Mysig och välkomnande miljö. Jag går hos Bryan och gör behandlingar, han är supertrevlig och man känner sig så trygg och omhändertagen. Detsamma gäller när jag går till Paolo och gör fillers, så proffsig och duktig! Skulle aldrig välja en annan klinik. I deras händer är man alltid trygg.

Gisela K
Skrev om Lorensbergskliniken

Göteborgs bästa klinik, fantastiska personer som jobbar där, rekommenderas varmt

Katrin L
Skrev om Lorensbergskliniken

Proffsigt bemötande. Ärligt och uppriktigt. Var där för konsultation och ska definitivt boka en tid. Mycket fräsch klinik.

Svar från Lorensbergskliniken

Tack för din recension! Tack för att du väljer att göra din konsultation hos oss, varmt välkommen! 😊

Evelina F
Skrev om Lorensbergskliniken

Vid tillfället var jag på återbesök för Botox. Personalen är alltid trevlig och proffesionella i sitt bemötande. Dom får en alltid att känna sig lugn och nöjd.