Lorensbergskliniken

Fredsgatan 3, 411 07 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Lorensbergskliniken!

Hos oss på Lorensbergskliniken kan du känna dig trygg då du alltid blir omhändertagen av auktoriserad och professionell personal med rätt utbildning.

Vi som jobbar här:
Annika Johansson - Legitimerad sjuksköterska
Sofia Göthe - Specialistläkare Allmänmedicin
Paolo Nilsson - Legitimerad sjuksköterska
Bryan Eriksson - Auktoriserad Hudterapeut Gesällbrev
Kajsa Johansson - Frisör

Våra tjänster: Botox, fillers, PRP, dermapen, eneomey, microbotox, konsultation, fransar och ögonbryn och mycket mer.

Varmt välkommen att besöka oss på Fredsgatan 3 i Göteborg!

Läs vad 85 kunder tycker om Lorensbergskliniken

• 2020-07-27

Evelina F skrev om Lorensbergskliniken
    Vid tillfället var jag på återbesök för Botox. Personalen är alltid trevlig och proffesionella i sitt bemötande. Dom får en alltid att känna sig lugn och nöjd. Läs mer
  • 2020-07-25

Emma R skrev om Lorensbergskliniken
    Botox hos duktiga läkaren Sofia: mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-07-23

Julia J skrev om Lorensbergskliniken
    Jättenöjd med hög professionalitet och bra service. Jag kan verkligen rekommendera Paolo! Läs mer
  • Susanna H

2020-07-22

Susanna H skrev om Lorensbergskliniken
    Går inte någon annanstans! Paolo & co är kunniga, har estetiskt sinne och superproffsiga. Gör inte fillers någon annanstans. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel Darko R

2020-07-22

Daniel Darko R skrev om Lorensbergskliniken
    Mycket trevligt mottagande och professionell personal gjorde mitt besök till en fantastisk upplevelse. Behandlingen blev mycket bra och mötte mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-07-21

Karin L skrev om Lorensbergskliniken
    Fantastiskt att på enkelt sätt få testa sig för Covid-19 och antikroppar. Trevligt bemötande och snabb hantering. Läs mer
  • 2020-06-08

Alexandra B skrev om Lorensbergskliniken
    Jag har gjort fillers hos Annika i två års tid nu och hon är helt magisk både i sitt arbete och i kundbemötandet! Får en alltid att känna sig välkommen och trygg Läs mer
  • 2020-05-31

Sara S skrev om Lorensbergskliniken
    Gjorde botox och läppar hos Sofia och blev mer än nöjd! Servicen var suverän och man fick synas samt fråga det man ville. Och resultatet blev perfekt!! Läs mer

Emelie J skrev om Lorensbergskliniken
    Bra välkomnande 👌🏻 Bra personal ( proffsig) var väldigt nöjd med mitt resultat Läs mer

Katarina A skrev om Lorensbergskliniken
    Blev bemött på ett varmt och personligt sätt, proffsigt av all personal.
    Bättre än förväntat.
    Kan verkligen rekommendera detta ställe, Läs mer

Anita O skrev om Lorensbergskliniken
    Jättebra, fin och fräsch miljö, bra bemötande och professionell hjälp. Läs mer

Azhar D skrev om Lorensbergskliniken
    Jag har bokat en behandling men när de i kliniken såg att det inte lämpligt för min situation! Så fick jag ingen behandling. Det handlar om ärlighet. Jag fick råd på en annan behandling som passar bättre för mig. Jag är mycket tacksam och uppskattar verkligen deras ärlighet och kunnighet. Det är självklart att jag vill fortsätta med de. Läs mer

Hannah L skrev om Lorensbergskliniken
    Jag har gått till Paolo flera gånger för botox och han är alltid väldigt noga och lyhörd för mina önskemål. Resultatet har blivit jättebra varje gång och jag rekommenderar honom varmt! Läs mer

Beril T skrev om Lorensbergskliniken
    Personalen är trevlig, hjälpsam och kunnig. Man blir så bra bemött och vägleds bra. Jag ville göra lip flip med hade ingen tidigare erfarenhet av botox, fillers etc därför var även lite rädd. Under min konsultation så förklarade Paolo för mig vad botox var, och hur processen skulle gå. Det var viktig för mig att resultatet skulle bli naturligt och så blev det. Det har gått drygt en månad sedan jag gjorde lip flip, jag är jättenöjd!
    Man känner sig verkligen trygg hos dem, rekommenderar starkt! Läs mer

Anette L skrev om Lorensbergskliniken
    Seriös personal som är duktiga på vad de gör, rekommenderas 🤩 Läs mer

Mille K skrev om Lorensbergskliniken
    Jag sökte hjälp hos Lorensbergskliniken för mina kala fläckar i skägget. Efter smidig och ärlig konsultation bestämde jag mig för att köra på de tre efterföljande PRP-behandlinarna.

På Lorensbergskliniken är de otroligt kunniga, väldigt avslappnade och inger trygghet i sitt bemötande.

Redan efter en behandling tycker jag mig se mörkare strån träda fram ur de kala partierna i skägget. Längtar till nästa behandling, även om det gjorde lite ont... Läs mer

Sylwia T skrev om Lorensbergskliniken
    Fillers läppar, toppen !!!! Bästa ever Läs mer
  • 2020-05-26

Jon A skrev om Lorensbergskliniken
    Jag besöker Lorensbergkliniken för att de har varumärket Biologique Recherche ( BR ), och gör behandlingar med BR.
    Efter att ha använt BR i knappt ett år och gjort behandling i Stockholm innan, så hade jag höga förväntningar. Speciellt efter att ha läst och hört talas om Bryan ryktesväg som en otroligt duktig och professionell hudterapeut.

Jag blir mött och hälsad av Bryan i entrén, varmt hjärtligt leende och en avslappnade utstrålning i fin balans med professionellt bemötande. Man känner sig genast bekväm och "hemma".

Efter två behandlingar från Biologique Recherche ( Biologique Recherche - 1a behandlingen 90 min inkl en Skin Instant analy, 2a 60 minuter ), så kan jag bara säga att jag att det är beroendeframkallande.
    Behandlingen skräddarsys efter mina behov i samråden med hudterapeut Bryan och hans analys och expertis, efter att ha gjort en analys med Biologiques eget Skin Instant system ( ett måste, väldigt bra och informativt, måste bokas i första behandlingen ).

Innan första behandlingen så besökte jag Lorensbergkliniken ett par gånger vid köp av BR produkter. De svarar alltid snabbt via sina instagram sida om ev frågor om öppettider, tillgänglighet av produkter etc. Har inte produkterna funnits så har han erbjudit sig att beställa hem dom. Bryan har alltid varit på plats och rekommenderat produkter om jag haft frågor. Aldrig försökt sälja på något bara för att få sälja, snarare tvärt om. Hellre avrått och tyckt att jag ska vänta tills vi gjort en analys/behandling, vilket såklart resulterade i att jag bokade behandling.

Efter att ha använt BR i närmare ett år samt besökt kliniken och träffat Bryan så hade jag höga förväntningar. Trots att jag gjort en analys och behandling tidigare så arbetar ju alla hudterapeuter lite olika. Lorensbergkliniken levererar den absolut högsta nivån enligt mig genom Bryan. Han är noggrann, förklarar alla moment, produkter han använder, varför han använder vissa produkter eller väljer den behandling han valt. I en otroligt balanserad, harmonisk och professionell avvägning utför han behandlingen, och överträffar mina tidigare erfarenheter med astronomiska proportioner. Han vet precis hur mycket han ska prata och hur mycket/ lite information han ska förmedla under behandlingen. Och för 60 min glömmer man bort omvärlden och får en välbehövlig behandling av både själ och ansiktet tycker jag.

Fortfarande efteråt så rekommenderats bara produkter som är nödvändigt för att fylla på/byta ut/ eller komplettera. Aldrig för att bara få sälja, vill du sedan köpa för att skämma bort dig själv eller du tycker det behövs, så är det upp till dig och Bryan rekommenderar då ( såklart ) vad som är bäst för dig. Sådant skapar respekt och förtroende hos mig.

Jag kan bara varmt rekommendera ett besök ett besök hos Lorensbergkliniken, det är beroendeframkallande! Läs mer

Lise L skrev om Lorensbergskliniken
    Proffsigt respektfullt och trevligt bemötande och noggrann utförd behandling Läs mer

Jenny S skrev om Lorensbergskliniken
    Jag ville unna mig en riktigt bra ansiktsbehandling och bokade en konsultation och sedan behandling vid samma tillfälle. Kändes väldigt bra och professionellt. Är jättenöjd och ska snart dit igen. Läs mer

Jessica E skrev om Lorensbergskliniken
    Underbar klinik & Bryan är superduktig! Gjorde flera behandlingar och kommer återkomma, finns ingen bättre hudklinik :-) Jessica Eng Läs mer
  • kristina S

2020-05-25

kristina S skrev om Lorensbergskliniken
    Professionell och harmonisk klinik. Läs mer
  • VRIONELE S

2020-05-07

VRIONELE S skrev om Lorensbergskliniken
    Jag har nog aldrig använt ordet ”skicklig” men det känns väldigt passande på Annika Johansson. Hon KAN ansiktets anatomi. Hon lyckas med symmetrin bättre än någon annan jag varit hos för botox och fillers. Hon är ärlig, lyhörd o lite som den där extra morsan man kan berätta allt för o hon aldrig skulle döma.
    Mina läppar är lika fina fastän det var 2 år sen nästan jag senast i la. Botoxen höll i över 1 år!

Bryan Eriksson är den mjukaste, trevligaste och mest hjälpsamma hudterapeuten i Gbg. Ordet ”skicklig” känns väldigt passande på honom oxå.

Så fräsch lokal och mitt i stan ⭐️ Läs mer
  • 2020-04-28

Linda S skrev om Lorensbergskliniken
    Professionella och trevliga i mycket trevlig miljö. Läs mer
  • 2020-04-21

Åsa A skrev om Lorensbergskliniken
    Professionella utövare och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-04-21

Caroline L skrev om Lorensbergskliniken
    Har gjort diverse olika behandlingar hos Lorensbergskliniken och går alltid därifrån med ett leende på läpparna. Personalen är super trevlig och tar till sig de önskemål jag som kund har. Det är alltid städat och rent både i väntrummet, behandlingsrummen och på toaletterna vilket för mig som kund är viktigt. Summa summarum en helt grym klinik. Läs mer
  • 2020-04-17

Amanda M skrev om Lorensbergskliniken
    Perfekt bemötande och behandling. Läs mer

Jennie J skrev om Lorensbergskliniken
    Trådar och fillers, bästa bemötandet, proffsiga, de levde upp till mina förväntningar, upplevelsen va över förväntan:) rekommenderar starkt Läs mer

Elizabeth P skrev om Lorensbergskliniken
    Gjorde botox, PRX,
    Blev bemött på trevligt , professionell sätt.
    Ja, jag är nöjd , jag ser skillnad
    Hudterapeuter tar verkligen sin tid för att förklara behandlingen. Engagerar sig med att ge råd, så kunden blir nöjd och ska se bra ut. Läs mer

Anette V skrev om Lorensbergskliniken
    Jag blev bra bemött! Trevlig o glad personal😀. Nöjd o glad gick jag hem! Tack. Läs mer

Charlotte E skrev om Lorensbergskliniken
    Jag gjorde fillers i läppar plus botox i panna. Proffsigt och trevligt bemötande och utförande. Jag är mycket nöjd och kommer återvända för fler behandlingar. Det var lätt att få tid och lokalen var fin. Läs mer

Johanna L skrev om Lorensbergskliniken
    Fantastiska Paolo var jag hos. Superfin klinik & man känner sig väldigt välkommen. 🤍 Läs mer

Viktoria P skrev om Lorensbergskliniken
    Fyllde på med 0.5ml lipfillers, blev bemött väldigt med ett väldigt trevligt sällskap och blev behandlad med en riktigt bra personal. Det kändes bra och tryggt inne på salongen och fick inte ett enda blåmärke efter(extra poäng)! Läs mer
  • 2020-03-13

Sylwia S skrev om Lorensbergskliniken
    Konsultation för trådlyft.
    Var nervös och förväntansfull.
    Min önskning gick att uppfylla fick tips på hur det kan kombineras för bästa resultat.
    Är otroligt nöjd! Har bokat tid för min önskade behandling.
    Känslan man får på kliniken är omhändertagen, hörd, inget tvång eller onödiga förslag på behandlingar. Realistiska mål utifrån ens egna önskemål. Läs mer
  • 2020-03-13

Emmely S skrev om Lorensbergskliniken
    Jag har varit hos Paolo och gjort läppfillers några gånger. Har alltid blivit bra bemött av alla på kliniken. Jag hade rekommenderat denna klinik till alla jag känner, jag tycker att ni alla gör ett super bra jobb, jag är aldrig rädd för att bli missnöjd med mitt resultat. Jag tycker även det är skönt då man blir så bra bemött av alla. Läs mer
  • 2020-03-12

Mari-ros H skrev om Lorensbergskliniken
    Lip flip botox jätte nöjd o så billigt också Läs mer
  • Johainna K

2020-03-12

Johainna K skrev om Lorensbergskliniken
    Vilket bemötande. Woow jag är så nöjd. Och resultatet blev över förväntan. Läs mer
  • 2020-03-10

Berit B skrev om Lorensbergskliniken
    Perfekt utförande utav mina behov
    Bra bedömande, vill inte göra för mycket på mig, som jag mött på andra ställen
    Proffsigt
    Gullig kille i receptionen som ville bjuda på kaffe. Ingen väntetid
    Bra adress, lätt att hitta
    Annika kommer jag absolut besöka igen
    🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer

Beatrice H skrev om Lorensbergskliniken
    Jag har blivit så väl bemött och proffsigt bedömd av läkare och sköterska på min konsultation. Jag går på blodförtunnande medicinering som kan vara trixig att kombinera med filler. Vi utförde en botox-behandling på min överläpp i hopp om att få den att se lite fylligare ut. Jag hade naturligtvis en förhoppning om att få fylla läpparna men eftersom att risken för mer trauma i ansiktet var stor, så avstod vi. Jag uppskattar verkligen ärligheten från läkaren. Jag kommer komma tillbaka för fler behandlingar. Läs mer

Ibtihal A skrev om Lorensbergskliniken
    Gjorde en portömning. Bemötandet var jätte bra. Stämningen var trevlig och personen som utförde min behandling informerande om varje steg och var jätte trevlig och social under hela tiden. Definitivt värt ett besök ! Läs mer

Sarah J skrev om Lorensbergskliniken
    Bästa kliniken bra bemötande , grym personal Läs mer

Noelle N skrev om Lorensbergskliniken
    Proffesionellt, fräsch lokal mitt i stan och man känner sig trygg. Det märks snabbt att de har många års erfarenhet av sitt arbete! Läs mer

Izla W skrev om Lorensbergskliniken
    Alltid bästa bemötandet och proffsiga behandlingar Läs mer
  • 2020-02-04

Katarina D skrev om Lorensbergskliniken
    Behandling hos duktiga Sandra. Fina lokaler, trevligt bemötande av professionell personal. Läs mer
  • Jonna R

2020-02-04

Jonna R skrev om Lorensbergskliniken
    Gjorde 1ml filler i läpparna.
    Kände mig trygg och bekväm.
    Så underbart och varmt mottagande.
    Rekommenderar verkligen Lorensbergskliniken!
    Kunnig och rutinerad personal. Läs mer
  • JOHANNA B

2020-02-03

JOHANNA B skrev om Lorensbergskliniken
    Gjort både fillers och dermapen hos Paolo och Bryan, är så himla nöjd efter varje gång jag varit där och de är så himla härliga och grymma på de dem gör! Rekommenderar alla att gå till lorensbergskliniken Läs mer
  • 2020-01-24

Moa A skrev om Lorensbergskliniken
    Väldigt bra service!

Kände mig bekväm direkt jag satt foten på kliniken, väldigt varmt bemötande!

Gick för konsultation för min hud hur vi ska få den bättre och längtar med spänning på att se slut resultat!

Kan varmt rekommendera denna klinik proffsig och lyxig! 5/5 Läs mer
  • 2020-01-22

Sanna N skrev om Lorensbergskliniken
    Fint bemötande kunnig personal Läs mer
  • Anja B

2020-01-22

Anja B skrev om Lorensbergskliniken
    Jag gjorde fillers. Underbar atmosfär, vacker och elegant inredning. Mycket trevlig personal där man blir bra omhändertagen och känner sig välkommen. Jag är väldigt nöjd med fillersen och hela upplevelsen i sig! Rekomenderas starkt! Läs mer
  • 2020-01-20

Helene S skrev om Lorensbergskliniken
    Mycket seriöst bemötande och gav rekommendation på behandling utifrån mina frågeställningar Läs mer

Fredsgatan 3, 411 07 Göteborg