Luisas´s Feet and Nails

Luisas´s Feet and Nails

Ring 08-684 449 90 www.luisas.se
3.4

Spa fotvård med massagefåtöljer med inkopplad jacuzzi för fötterna Nail Bar O.P.I Nail Salon Konstnaglar Brasiliansk vaxning Pedikyr och manikyr Feet & Nails

10 omdömen om Luisas´s Feet and Nails

Elin F
Skrev om Luisas´s Feet and Nails

Jag skulle absolut rekomendera en annan salong om du vill bli nöjd alt bli bemött på ett professionellt sätt. Fick dåligt resultat efter att ha gjort en pedikyr med schellack. Kontaktar salongen några timmar efter att jag varit där då lacket redan lossnat. Ska då bli uppringd efter att de samtalat med chefen. Ingen ringer upp, nekar mig pengarna tillbaka och har inte en tillstymmelse till proffsigt bemötande. Det slutade med att jag inte orkade ringa fler gånger och ingen åtgärd gjordes. Borde läst alla recensioner...

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Jeana M
Skrev om Luisas´s Feet and Nails

Hej Jag har varit och gjort mina naglar flera gånger och har alltid varit jätte nöjd :) Jag rekomenderar salongen varmt :) Det är jätte trevliga tjejer som jobbar och allt är rent och fint. Man får en varm välkomnande och bra service. Så från mig får Salongen bara massa +++++ och stjärnor :)

Anna E
Skrev om Luisas´s Feet and Nails

Jag var på Luisas på Sveavägen på FotSPA 60 minuter och är riktigt missnöjd. Verktygen var ej rengjorda efter föregående kund, syntes tydligt på filarna. Dock så byttes rakbladet på någon slags hyvel. Personalen använde inte handskar. Av de 60 minuters FotSPA så var 20 minuter torktid av nagellack, jag trodde att torktid av nagellack skulle vara utöver de 60 min jag beställt. När jag satt och torkade nagellacket såg jag att samma verktyg som användes på mig togs i bruk för nästa kund utan rengöring. Svårt att kommunicera...

Fotvårdssalongen Fotavtrycket
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen
Badge2023

Fantastiskt bemötande! Professionell, kunnig , omtänksam med en stor portion humor. Överträffande mina högt uppsatta förväntningar! Re

Josefine H
Skrev om Luisas´s Feet and Nails

Jag har alltid blivit bra behandlat hos Luisa. 100 % av det bästa inom branschen!!! Fortsätt så och strunta i dom personerna som får betalt eller är avundsjuka på dig!!! NI ÄR BÄST!!!!!!!

Sarah
Skrev om Luisas´s Feet and Nails

Det här var ett riktigt bottennapp. Ofräscht med smutsiga verktyg och handdukar, svårt att kommunicera med personalen pga språkförbistring. INTE värt pengarna.

GALIA O
Skrev om Luisas´s Feet and Nails

Blev superbt behandlad hos Luisa, avlsappnad miljö, superduktiga pedikyrister och manikyrister, vänligt bemötande och riktig lyxbehandlad. Kommer aldrig mer gå någon annanstans. TopNotch!

Camila M
Skrev om Luisas´s Feet and Nails

Bästa salongen jag har gått till! Underbart ställe!!!

Karina
Skrev om Luisas´s Feet and Nails

super bra! hart vart där flera gånger! proffsigt resultat varje gång!! och bästa priset

Johan T
Skrev om Luisas´s Feet and Nails

Bra bemötande och bra behandling, rekommenderas starkt. De har långt erfarenhet och detta syns. Gällande hygienen så var det inga problem, det tycker jag är viktigt i såna typer av salonger. Otroligt prisvärt var det!

Martina
Skrev om Luisas´s Feet and Nails

Det här är ett oseriöst företag med outbildad personal. Resultatet blev riktigt uselt, du gör det bättre själv! Jag var där för att göra både fötter och naglar och såg då att hygienen inte heller sköttes, rengöring av material osv. Lackningen av naglarna var så dålig att jag var tvungen att ta bort det när jag kom hem. Så stor VARNING för denna salong!