Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Luisas´s Feet and Nails

Luisas´s Feet and Nails

Sveavägen 86, 113 59 Stockholm — Visa karta

Spa fotvård med massagefåtöljer med inkopplad jacuzzi för fötterna Nail Bar O.P.I Nail Salon Konstnaglar Brasiliansk vaxning Pedikyr och manikyr Feet & Nails
Box 6088, 17106, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Övriga företag nära Luisas´s Feet and Nails:

Box 6088, Solna
Dan T:

Läs vad 9 kunder tycker om Luisas´s Feet and Nails

• Jeana M
    Jeana M skrev om Luisas´s Feet and Nails
    Hej

Jag har varit och gjort mina naglar flera gånger och har alltid varit jätte nöjd :) Jag rekomenderar salongen varmt :) Det är jätte trevliga tjejer som jobbar och allt är rent och fint. Man får en varm välkomnande och bra service. Så från mig får Salongen bara massa +++++ och stjärnor :)
  • Anna E
    Anna E skrev om Luisas´s Feet and Nails
    Jag var på Luisas på Sveavägen på FotSPA 60 minuter och är riktigt missnöjd. Verktygen var ej rengjorda efter föregående kund, syntes tydligt på filarna. Dock så byttes rakbladet på någon slags hyvel. Personalen använde inte handskar. Av de 60 minuters FotSPA så var 20 minuter torktid av nagellack, jag trodde att torktid av nagellack skulle vara utöver de 60 min jag beställt. När jag satt och torkade nagellacket såg jag att samma verktyg som användes på mig togs i bruk för nästa kund utan rengöring. Svårt att kommunicera med personalen. Detta var ett ställe som fungerade som en "löpande band" fabrik. Nej, jag kommer inte gå hit igen.
  • Josefine H
    Josefine H skrev om Luisas´s Feet and Nails
    Jag har alltid blivit bra behandlat hos Luisa. 100 % av det bästa inom branschen!!! Fortsätt så och strunta i dom personerna som får betalt eller är avundsjuka på dig!!! NI ÄR BÄST!!!!!!!
  • Sarah
    Sarah skrev om Luisas´s Feet and Nails
    Det här var ett riktigt bottennapp. Ofräscht med smutsiga verktyg och handdukar, svårt att kommunicera med personalen pga språkförbistring. INTE värt pengarna.
  • Galia O
    Galia O skrev om Luisas´s Feet and Nails
    Blev superbt behandlad hos Luisa, avlsappnad miljö, superduktiga pedikyrister och manikyrister, vänligt bemötande och riktig lyxbehandlad. Kommer aldrig mer gå någon annanstans. TopNotch!
  • Camila M
    Camila M skrev om Luisas´s Feet and Nails
    Bästa salongen jag har gått till! Underbart ställe!!!
  • Karina
    Karina skrev om Luisas´s Feet and Nails
    super bra! hart vart där flera gånger! proffsigt resultat varje gång!!
    och bästa priset
  • Johan T
    Johan T skrev om Luisas´s Feet and Nails
    Bra bemötande och bra behandling, rekommenderas starkt.
    De har långt erfarenhet och detta syns.
    Gällande hygienen så var det inga problem, det tycker jag är viktigt i såna typer av salonger.
    Otroligt prisvärt var det!
  • Martina
    Martina skrev om Luisas´s Feet and Nails
    Det här är ett oseriöst företag med outbildad personal. Resultatet blev riktigt uselt, du gör det bättre själv! Jag var där för att göra både fötter och naglar och såg då att hygienen inte heller sköttes, rengöring av material osv. Lackningen av naglarna var så dålig att jag var tvungen att ta bort det när jag kom hem. Så stor VARNING för denna salong!

Sveavägen 86, 113 59 Stockholm