Lundells Bil & Maskin

2.0

3 omdömen om Lundells Bil & Maskin

Philip
Skrev om Lundells Bil & Maskin

Riktigt skämt. Reparation för 60 000kr tog nästan ett år för honom att få bilen till att funka. Hämtade bilen totalt 4 gånger. Första gången v28 då fungerade bilen i hela 10 minuter (från ystad ut till svarte). Efter många lögner samt lurat en på pengar, så står man här 1 år senare med en bil som knappt funkar... så mitt omdöme? Skulle inte ens få jobba på min gräsklippare. Och nämnde jag att hans garantin började gälla v28 då jag hämtade bilen och hade den 1 dag sen fick jag bilen o december..

Speedy Bilservice Åhus
4.8/5 i betyg av 797 omdömen 4.8 av 797 omdömen

Ombesiktning- bromsrör bl a - fick en bra känsla trots hög kostnad- men både Robin o företaget kändes seriöst- så tummen upp👍

Margareta Ann-sofie H Margareta Ann-sofie H
andre L
Skrev om Lundells Bil & Maskin

JJa marcus mårtensson. Va säger man. De e stort sett omöjligt då vi inte haft några jobb På 30000:- Vad du har för speciell bil vet jag inget om Eftersom du inte nämnt de någonstans här finns de inte någon info om det. Så de e lite konstigt. Även ditt namn finns inte med på vår data. O med det priset ska de finnas med! Tack Mvh Lundells bil o maskin

marcus m
Skrev om Lundells Bil & Maskin

Ja vad ska man säga. Kan man plocka ut mer betalt så gör dom det. lämna ner min bil till dom. nu nästan 30 000 kr fattigare. så går den fortfarande som piss. har hört mig runt lite och cartech kan jag rekommendera dom skötte allt mycket snyggare. där gick rep på 3500 och bilen funkar. tyvärr så kommer jag att fortsätta sprida detta här. mvh marcus mårtensson

Speedy Bilservice Helsingborg
4.7/5 i betyg av 1203 omdömen 4.7 av 1203 omdömen

Snabbt och enkelt från början till slut:)

Carolina Mia Chatarin H Carolina Mia Chatarin H