Lunds Kakeltjänst

3.9 i betyg av av 80 omdömen
Varmt välkommen till Lunds Kakeltjänst en del av lundskakelvaruhus est 94
vi genomför badrumsrenoveringar och mindre byggnadsarbeten i din ort. Vi kan erbjuda egna hantverkare inom VVS, el, mureri och måleri. Vi har gjort färdigt ett badrum om dagen de senaste 20 åren. Under dessa år har vi genomfört 520 entreprenader varav 400 stycken har varit totalrenoveringar till konsumenten. Vi är ett passionerat och sammansvetsat gäng av montörer, tillsammans styr vi er totalentreprenad på både större och mindre entreprenader. Det finns flera bra anledningar att välja Lunds Kakeltjänst. Först och främst erbjuder vi en helhetslösning med egen personal istället för att hyra in. Vi har stor erfarenhet efter att ha renoverat över 7000 badrum i 046- och 040-området, dessutom har vi under hela perioden behållt samma bolagsform. Vi är certifierade och medlemmar i plattsättarnas branschorganisation, PER. På tätskiktet kan vi lämna 10 års garanti enligt de branschregler som gäller.

Med bred erfarenhet och en mängd referensjobb som vi är stolta över att visa upp hoppas vi få chansen att ta hand om din renovering. Den kanske största fördelen för dig är att du under hela renoveringen har en kontaktperson, från början till slut. Innan vi lämnar genomför vi besiktningen av badrummet gemensamt och lämnar sedan över ett kvalitetsdokument efter färdig entreprenad. Välkommen!

Mvh fredrik @ lundskakelvaruhus.se

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

80 omdömen om Lunds Kakeltjänst