M. Almgren byggnation & inredning

M. Almgren byggnation & inredning

Ring 073-406 01 43 www.mwabygg.com

Välkommen till M. Almgren byggnation & inredning! Vi fokuserar alltid på ett projekt i taget för att uppnå bästa möjliga kvalitet och effektivitet. Genom att endast ha ditt projekt att fokusera på kan vi ge din renovering eller ombyggnation lite extra kärlek. Vårt mål är att du som kund alltid ska vara helt nöjd med projektet....

15 omdömen om M. Almgren byggnation & inredning

LINNÉA H
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Vi gjorde en hel köksrenovering och kontakten och samförstånden för slutprodukten var oerhört lätt att ta fram. Allt blev som vi hoppades på. Slutresultatet blev fantastiskt med ett extra plus för trädetaljerna som utfördes med stor kunskap och finess. Under processens gång har kontakten och uppdateringarna vara utmärkta och vi är bara nöjda och kan verkligen rekommendera detta företag!

Svar från M. Almgren byggnation & inredning

Tack Linnea, hoppas det blir många goda middagar ute i stugan!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Anders T
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Proffsigt bemötande och jobbet klart på utsatt tid!

Hanny E
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Har fått utmärkt hjälp med ett flertal monteringar. Har blivit bemött på bästa sätt ifrån bokning av jobb till utförande. Kan verkligen rekommendera företaget!!!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Kerstin E
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Ny altan byggdes efter diskussion om utformning där förslagen som framfördes var mycket bättre än det jag tänkt. Den blev nu helt fantastisk. Badrum och tvättstuga renoverades på samma sätt med en bra diskussion om vilka möjligheter till designval som jag skulle kunna ta. Det är mycket lätt att få kontakt via sms eller tel. och man får alltid snabbt svar på frågor eller när man skall få en offert. Mycket kompetenta och kommunikativa.

Emma L
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

M.Almgren var hos oss på uppdrag av vår förening att åtgärda en vattenläcka i vårt kök! En omfattande process som bestod av att köket behövdes öppnas och även en vägg i ett av sovrummen. Både Markus och Tim var fantastiska under de två dagarna de var här! Lyhörda, kompetenta och väldigt duktiga på sitt jobb! Kan varmt rekommendera dessa två duktiga hantverkare!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Eliteljud Ab E
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Ordning och reda, och håller det som har avtalats.

Bo L
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

har anlitat marcus vid 3 olika tillfällen. Fuktskada inne vid diskbänk och in i gränsande rum. utmärkt utfört arbete. Byte av fönster och dörr. snabbt och bra utfört. Mindre takrenovering, helt ok utfört. jag har vid samtliga tillfällen blivit helt korrekt bemött och löftena som jag fått har blivit utförda på ett bra sätt. jag är helt nöjd med marcus och kommer att anlita honom igen.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Sten-äke W
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Marcus och Tim är helt fantastiska snickare och yrkesmän. Jag har använt dom flera gånger och skulle inte kunna tänka mig några andra. Jag som är perfektionist får alltid den kvalitet och noggrannhet som jag kräver av en snickare. Dom kommer gärna med egna förslag och lösningar. Dessutom är dom otroligt trevliga att ha och göra med.

Elin J
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Fick hjälp att beställa en ny altandörr, ta bort den gamla altandörren, montera den nya dörren, byta ut låset i den nya altandörren och även en lättare plattsättning runt altanen. Kontakten har varit mycket smidig via Messenger. Alltid svarat mycket snabbt, alltid trevlig och professionell. Hade höga förväntningar då jag kollat deras rykte via Facebook. Blev rekommenderad från personer jag känner och inte känner. Trevlig, enkel och proffsig!

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Mia F
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Väldigt proffsigt utförd renovering av våran trappa. Trevligt bemötande och lätta att ha med att göra. Mycket nöjd kund!

Lena O
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Vi hade köpt ett begagnat kök och behövde hjälp att montera upp det och att anpassa de olika delarna så att vi fick ett optimalt flöde arbetsmässigt i det färdiga köket. Vi hade en begränsad budget och det respekterade Marcus på M.Almgren Byggnation & inredning och arbetet planerades utefter de givna premisserna. De tog fram en enkel 3D modell av köket där alla måtten jag hade givit på skåpen och köket passades in så vi i förväg kunde göra ändringar på placeringar. Allt monterades otroligt proffsigt och snabbt och tack vare...

Svar från M. Almgren byggnation & inredning

Tack Lena, ett jätteroligt projekt som bevisar att man kan återbruka mer än man tror!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Sofia B
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Vi har anlitat M. Almgren vid flera tillfällen och är alltid supernöjda. När vi funderar på att göra om så pratar vi alltid innan kring vad vi önskar och bollar idéer fram och tillbaka. Som t ex när vi byggde altanen så kom Marcus med idéer och förslag som vi själva inte hade kunnat komma på. Resultatet har överträffat våra förväntningar och det är ordning och reda samt alltid positiv inställning och glada miner. Jag rekommenderar M.Amgren byggnation & inredning starkt!

Svar från M. Almgren byggnation & inredning

Åh tack! Va roligt att ni känner så!

Mikael W
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Marcus har hjälpt mig vid ett flertal tillfällen och har uppvisat stor kunnighet och professionalism. Inget är ett problem och han löser allt med bravur. Jag rekommenderar Marcus bestämt och hoppas att han kommer hjälpa mig i framtiden!

Svar från M. Almgren byggnation & inredning

Tack! Vi hjälper dig utan tvivel gärna i framtiden!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Jan E
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Rivning och ombyggnation av Garage till Förråd och ny uppfart.

Gitte G
Skrev om M. Almgren byggnation & inredning

Nu har vi återigen anlitat Markus och Tim . Denna gång för renovering av vårt kök. Byte av bänkskivor samt kaklat om på väggen ovanför. Som vanligt gör det ett utomordentligt arbete. Noggranna, levererar vad de lovar och blir färdiga i tid. Att de även städar efter sig samt forslar bort allt skräp är extra mycket värt. Dessutom är de mycket trevliga och tillmötesgående (särskilt om de får lite gott kaffe medan de arbetar) Inget är omöjligt känns som ett uttryck som passar dem. Vi rekommenderar dem till fullo!😃

Svar från M. Almgren byggnation & inredning

Tack! Det glädjer oss att ni är så nöjda!

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 257 omdömen 4.7 av 257 omdömen