M. Almgren byggnation & inredning

M. Almgren byggnation & inredning

Läs vad 14 kunder tycker om M. Almgren byggnation & inredning 2

2021-04-13
    Proffsigt bemötande och jobbet klart på utsatt tid!
    2021-03-25
    Har fått utmärkt hjälp med ett flertal monteringar. Har blivit bemött på bästa sätt ifrån bokning av jobb till utförande. Kan verkligen rekommendera företaget!!!
    2021-03-12
    Ny altan byggdes efter diskussion om utformning där förslagen som framfördes var mycket bättre än det jag tänkt. Den blev nu helt fantastisk.
    Badrum och tvättstuga renoverades på samma sätt med en bra diskussion om vilka möjligheter till designval som jag skulle kunna ta.
    Det är mycket lätt att få kontakt via sms eller tel. och man får alltid snabbt svar på frågor eller när man skall få en offert.
    Mycket kompetenta och kommunikativa.
    2021-03-12
    M.Almgren var hos oss på uppdrag av vår förening att åtgärda en vattenläcka i vårt kök! En omfattande process som bestod av att köket behövdes öppnas och även en vägg i ett av sovrummen. Både Markus och Tim var fantastiska under de två dagarna de var här! Lyhörda, kompetenta och väldigt duktiga på sitt jobb! Kan varmt rekommendera dessa två duktiga hantverkare!
    2021-03-11
    Ordning och reda, och håller det som har avtalats.
    2021-03-10
    har anlitat marcus vid 3 olika tillfällen. Fuktskada inne vid diskbänk och in i gränsande rum. utmärkt utfört arbete. Byte av fönster och dörr. snabbt och bra utfört. Mindre takrenovering, helt ok utfört. jag har vid samtliga tillfällen blivit helt korrekt bemött och löftena som jag fått har blivit utförda på ett bra sätt. jag är helt nöjd med marcus och kommer att anlita honom igen.
    2021-03-10
    Marcus och Tim är helt fantastiska snickare och yrkesmän. Jag har använt dom flera gånger och skulle inte kunna tänka mig några andra. Jag som är perfektionist får alltid den kvalitet och noggrannhet som jag kräver av en snickare. Dom kommer gärna med egna förslag och lösningar. Dessutom är dom otroligt trevliga att ha och göra med.
    2021-03-10
    Fick hjälp att beställa en ny altandörr, ta bort den gamla altandörren, montera den nya dörren, byta ut låset i den nya altandörren och även en lättare plattsättning runt altanen.

Kontakten har varit mycket smidig via Messenger. Alltid svarat mycket snabbt, alltid trevlig och professionell.

Hade höga förväntningar då jag kollat deras rykte via Facebook. Blev rekommenderad från personer jag känner och inte känner.

Trevlig, enkel och proffsig!
    2021-03-10
    Väldigt proffsigt utförd renovering av våran trappa. Trevligt bemötande och lätta att ha med att göra. Mycket nöjd kund!
    2021-03-10
    Vi hade köpt ett begagnat kök och behövde hjälp att montera upp det och att anpassa de olika delarna så att vi fick ett optimalt flöde arbetsmässigt i det färdiga köket. Vi hade en begränsad budget och det respekterade Marcus på M.Almgren Byggnation & inredning och arbetet planerades utefter de givna premisserna. De tog fram en enkel 3D modell av köket där alla måtten jag hade givit på skåpen och köket passades in så vi i förväg kunde göra ändringar på placeringar. Allt monterades otroligt proffsigt och snabbt och tack vare att det var en direktkontakt kunde några problem som dök upp under arbetets gång lösas snabbt vilket gjorde att vi inte behövde vara utan kök så länge som vi hade planerat från början. Marcus som skötte byggandet och allt hantverk har alltid varit rak och sett till att lösa allt smidigt med ett trevligt sätt och en yrkesstolthet som jag i min tidigare situation som kund vid tidigare kontakt med hantverkare sällan har sett. Köket blev över förväntan och det har andra arbeten Marcus gjort blivit, såsom bl.a. ett uterum. Ska man anlita en hantverkare så vill man kunna lita på att det blir proffsigt gjort och att man efteråt känner sig glad och nöjd och det gör vi verkligen och kan därför varmt rekommendera M.Almgren Byggnation och inredning.
    Tack Lena, ett jätteroligt projekt som bevisar att man kan återbruka mer än man tror! M. Almgren byggnation & inredning
    2021-03-10
    Vi har anlitat M. Almgren vid flera tillfällen och är alltid supernöjda. När vi funderar på att göra om så pratar vi alltid innan kring vad vi önskar och bollar idéer fram och tillbaka. Som t ex när vi byggde altanen så kom Marcus med idéer och förslag som vi själva inte hade kunnat komma på. Resultatet har överträffat våra förväntningar och det är ordning och reda samt alltid positiv inställning och glada miner. Jag rekommenderar M.Amgren byggnation & inredning starkt!
    Åh tack! Va roligt att ni känner så! M. Almgren byggnation & inredning
  • Mikael W
    skrev om M. Almgren byggnation & inredning
    2021-03-10
    Marcus har hjälpt mig vid ett flertal tillfällen och har uppvisat stor kunnighet och professionalism. Inget är ett problem och han löser allt med bravur.

Jag rekommenderar Marcus bestämt och hoppas att han kommer hjälpa mig i framtiden!
    Tack! Vi hjälper dig utan tvivel gärna i framtiden! M. Almgren byggnation & inredning
    2021-03-10
    Rivning och ombyggnation av Garage till Förråd och ny uppfart.
    2021-03-10
    Nu har vi återigen anlitat Markus och Tim . Denna gång för renovering av vårt kök. Byte av bänkskivor samt kaklat om på väggen ovanför. Som vanligt gör det ett utomordentligt arbete. Noggranna, levererar vad de lovar och blir färdiga i tid. Att de även städar efter sig samt forslar bort allt skräp är extra mycket värt. Dessutom är de mycket trevliga och tillmötesgående (särskilt om de får lite gott kaffe medan de arbetar) Inget är omöjligt känns som ett uttryck som passar dem. Vi rekommenderar dem till fullo!😃
    Tack! Det glädjer oss att ni är så nöjda! M. Almgren byggnation & inredning