Karin Sjögren

Karin Sjögren

Karin Sjögren är mäklare på Mäklare Sjögren AB

Karin Sjögren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.7. Karin Sjögren har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Karin Sjögren

Sedan starten hos Reco 2014
Lars T
Skrev om Karin Sjögren en del av Mäklare Sjögren AB

Allt b lev utfört med största belätenhet.

Mailene S
Skrev om Karin Sjögren en del av Mäklare Sjögren AB

Positiv, glad, verkar tycka om sitt jobb Tycker om de gamla husen. Många trevliga kaffestunder där vi pratat om de gamla husen och områdena. Verkar inte stressad utan har all tid i världen.

Viktor S
Skrev om Karin Sjögren en del av Mäklare Sjögren AB

Ger ett glatt och positivt intryck. Tid för frågor och funderingar, ger svar snabbt och har ett stort engagemang för dessa gamla hus Vi har haft många roliga stunder tillsammans. Vi är mycket nöjda med Karin som mäklare

Hanna S
Skrev om Karin Sjögren en del av Mäklare Sjögren AB

Karin fanns alltid tillhands och var tillmötesgående och kunde svara på alla våra frågor.

Irene H
Skrev om Karin Sjögren en del av Mäklare Sjögren AB

Engagerat personligt mäkleri. Gjorde jobbet väl, trevligt format på objektsbeskrivning. Då några potentiella köpare drog sig ur, var Karin blixtsnabb med att få ut lgh på marknaden igen(och peppade säljaren dvs mig) . Jag rekommenderar!

Viktor K
Skrev om Karin Sjögren en del av Mäklare Sjögren AB

Mäklare Karin Sjögren bjuder på nya hembakade bullar, ger goda råd kring hur man ska sköta deklaration och låntagning. Att jag "bara" ger henne godkännt betyg beror på att när hon gav oss en extrainsatt visning kändes det som att hon var där under protest, vid flera tillfällen snabb att avbryta våra frågor och desto gladare i att istället prata om sitt torp. Jag vill också ge beröm för att hon så snabbt bokade in en städfirma åt oss då flyttsädningen inte var så bra. Aldrig har jag dock varit med om att bli uppringd...

Edward K
Skrev om Karin Sjögren en del av Mäklare Sjögren AB

Inga konstigheter. Snabbt och smärtfritt.

Alina C
Skrev om Karin Sjögren en del av Mäklare Sjögren AB

Fastighetsmäklaren Sjögren var professionell och mycket trevlig. Vi fick vår lägenhet såld för en mycket bra pris och vi är mycket nöjda med hur hon skotte hela affären.

Mariana B
Skrev om Karin Sjögren en del av Mäklare Sjögren AB

Ger högsta rekommendationer till Mäklare Sjögren. Ett professionellt mottagande från första kontakt till avslut, engagerad och lyhörd för mina önskemål. Det jag uppskattar mest var att Mäklare Sjögren höll mig välinformerad under hela försäljningsprocessen, vilket ingav mig trygghet. Kan inte annat än varmt rekommendera Mäklare Sjögren. Mariana Basurto

Ulf D
Skrev om Karin Sjögren en del av Mäklare Sjögren AB

En engagerad mäklare som ser till kundens bästa. Trevlig att ha att göra med. Lyssnar på säljare & köpare vilket gav mig ett bra förtroende för henne. Har även rekommenderat henne till flera. Även dessa har samma uppfattning.