Mäklare Sjögren AB

Mäklare Sjögren AB

Ring 08-25 40 00 www.maklaresjogren.se

Välkomna till oss, det lite mindre kontoret i unik miljö, med stort engagemang, bred erfarenhet och mycken kunskap. Har du planer på att sälja eller kanske vill veta värdet på din bostad hör av er till oss.

15 omdömen om Mäklare Sjögren AB

Lars T

Allt b lev utfört med största belätenhet.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 936 omdömen 4.9 av 936 omdömen

Mailene S

Positiv, glad, verkar tycka om sitt jobb Tycker om de gamla husen. Många trevliga kaffestunder där vi pratat om de gamla husen och områdena. Verkar inte stressad utan har all tid i världen.

Viktor S

Ger ett glatt och positivt intryck. Tid för frågor och funderingar, ger svar snabbt och har ett stort engagemang för dessa gamla hus Vi har haft många roliga stunder tillsammans. Vi är mycket nöjda med Karin som mäklare

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Hanna S

Karin fanns alltid tillhands och var tillmötesgående och kunde svara på alla våra frågor.

Irene H

Engagerat personligt mäkleri. Gjorde jobbet väl, trevligt format på objektsbeskrivning. Då några potentiella köpare drog sig ur, var Karin blixtsnabb med att få ut lgh på marknaden igen(och peppade säljaren dvs mig) . Jag rekommenderar!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Viktor K

Mäklare Karin Sjögren bjuder på nya hembakade bullar, ger goda råd kring hur man ska sköta deklaration och låntagning. Att jag "bara" ger henne godkännt betyg beror på att när hon gav oss en extrainsatt visning kändes det som att hon var där under protest, vid flera tillfällen snabb att avbryta våra frågor och desto gladare i att istället prata om sitt torp. Jag vill också ge beröm för att hon så snabbt bokade in en städfirma åt oss då flyttsädningen inte var så bra. Aldrig har jag dock varit med om att bli uppringd...

Edward K

Inga konstigheter. Snabbt och smärtfritt.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Alina C

Fastighetsmäklaren Sjögren var professionell och mycket trevlig. Vi fick vår lägenhet såld för en mycket bra pris och vi är mycket nöjda med hur hon skotte hela affären.

Mariana B

Ger högsta rekommendationer till Mäklare Sjögren. Ett professionellt mottagande från första kontakt till avslut, engagerad och lyhörd för mina önskemål. Det jag uppskattar mest var att Mäklare Sjögren höll mig välinformerad under hela försäljningsprocessen, vilket ingav mig trygghet. Kan inte annat än varmt rekommendera Mäklare Sjögren. Mariana Basurto

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2928 omdömen 4.8 av 2928 omdömen

Ulf D

En engagerad mäklare som ser till kundens bästa. Trevlig att ha att göra med. Lyssnar på säljare & köpare vilket gav mig ett bra förtroende för henne. Har även rekommenderat henne till flera. Även dessa har samma uppfattning.

Ruby L

Inför försäljning av mitt parhus i Ulvsunda blev jag rekommenderad Mäklare Sjögren, vilket var en Lyckoträff. Jag har fått ett enormt stöd och hjälp av Karin under hela försäljningsprocessen, och fick bra betalt för huset. Jag kan varmt rekommendera Mäklare Sjögren till en lyckad försäljning.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Stefan J

Köpte en lägenhet av Agnetha Pettersson på Mäklare Sjögren. Agnetha var mycket engagerad i vad jag sökte och besvarade snabbt alla eventuella frågor jag hade. Jag kan varmt rekommendera Agnetha om ni skall köpa bostad eller för all del sälja bostad.

Fredrik N

Agnetha agerade mycket proffesionellt, trevligt och gav ett korrekt och kunnigt intryck. vi kan absolut rekommendera henne.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1655 omdömen 4.8 av 1655 omdömen

Sinnika S

Agnetha är toppen! Glad, trevlig, omtänksam, tillmötesgående och professionell. Vi är så nöjda och glada att vi fick just Agnetha som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet.

Andreas O

Det har fungerat felfritt. Agnetha är en mäklare jag skulle kunna rekommendera i framtiden.