Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg Mäklare Sjögren AB

Mäklare Sjögren AB

Gustav III:s Väg 5, 168 30 Bromma — Visa karta

Välkomna till oss, det lite mindre kontoret i unik miljö, med stort engagemang, bred erfarenhet och mycken kunskap.
Har du planer på att sälja eller kanske vill veta värdet på din bostad hör av er till oss.

Läs vad 15 kunder tycker om Mäklare Sjögren AB

• Lars T
    Lars T skrev om Mäklare Sjögren AB
    Allt b lev utfört med största belätenhet. Läs mer
  • Mailene S
    Mailene S skrev om Mäklare Sjögren AB
    Positiv, glad, verkar tycka om sitt jobb
    Tycker om de gamla husen.

Många trevliga kaffestunder där vi pratat om de gamla husen och områdena.
    Verkar inte stressad utan har all tid i världen. Läs mer
  • Viktor S
    Viktor S skrev om Mäklare Sjögren AB
    Ger ett glatt och positivt intryck.
    Tid för frågor och funderingar, ger svar snabbt och har ett stort engagemang för dessa gamla hus
    Vi har haft många roliga stunder tillsammans. Vi är mycket nöjda med Karin som mäklare Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Mäklare Sjögren AB
    Karin fanns alltid tillhands och var tillmötesgående och kunde svara på alla våra frågor. Läs mer
  • Irene H
    Irene H skrev om Mäklare Sjögren AB
    Engagerat personligt mäkleri. Gjorde jobbet väl, trevligt format på objektsbeskrivning. Då några potentiella köpare drog sig ur, var Karin blixtsnabb med att få ut lgh på marknaden igen(och peppade säljaren dvs mig) . Jag rekommenderar! Läs mer
  • Viktor K
    Viktor K skrev om Mäklare Sjögren AB
    Mäklare Karin Sjögren bjuder på nya hembakade bullar, ger goda råd kring hur man ska sköta deklaration och låntagning. Att jag "bara" ger henne godkännt betyg beror på att när hon gav oss en extrainsatt visning kändes det som att hon var där under protest, vid flera tillfällen snabb att avbryta våra frågor och desto gladare i att istället prata om sitt torp.

Jag vill också ge beröm för att hon så snabbt bokade in en städfirma åt oss då flyttsädningen inte var så bra. Aldrig har jag dock varit med om att bli uppringd en mäklare efter tio på kvällen eller sms:ad halv tolv på natten. I hennes försvar klagade jag på att jag inte fick något råd över hur man brukar lösa städfrågor. Läs mer
    2014-09-11 Karin S svarar Viktor K
    Hej Viktor, tack för ditt omdöme. Hade jag fått din reklamation av städningen av badrummet innan kl 21:15 hade vår sms-konversation och telefonkontakt inte behövt vara vid den tidpunkten. Men med tanke på din något "spydiga" kommentar "-att servicen uteblir så fort provisionen är utbetald", vill jag naturligtvis hjälpa till att lösa problemet åt er, och det hade jag även gjort utan den kommentaren. Beträffande svar på frågor fick du de svar som frågan krävde.
    Normalt sett ringer jag inte ens till min egen familj efter kl 21:00, men nu hade jag hittat en städfirma, som kunde hjälpa till och som inväntade ett svar, på den fråga om tid ni hade fått en halvtimma innan. Därav det sena telefonsamtalet, jag ursäktade även att jag ringde så sent.
    SMS:et kl 23:30 är även det alldeles för sent och kräver absolut inget direktsvar från mottagaren, det hade bara varit trevligt att få en indikation om att städningen hade skett enligt överenskommelse.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet och önskar er all lycka till!
    Vänligen Karin Sjögren, Fastighetsmäklare
  • Edward K
    Edward K skrev om Mäklare Sjögren AB
    Inga konstigheter. Snabbt och smärtfritt. Läs mer
  • Alina C
    Alina C skrev om Mäklare Sjögren AB
    Fastighetsmäklaren Sjögren var professionell och mycket trevlig. Vi fick vår lägenhet såld för en mycket bra pris och vi är mycket nöjda med hur hon skotte hela affären. Läs mer
  • Mariana B
    Mariana B skrev om Mäklare Sjögren AB
    Ger högsta rekommendationer till Mäklare Sjögren. Ett professionellt mottagande från första kontakt till avslut, engagerad och lyhörd för mina önskemål. Det jag uppskattar mest var att Mäklare Sjögren höll mig välinformerad under hela försäljningsprocessen, vilket ingav mig trygghet.
    Kan inte annat än varmt rekommendera Mäklare Sjögren.
    Mariana Basurto Läs mer
  • Ulf D
    Ulf D skrev om Mäklare Sjögren AB
    En engagerad mäklare som ser till kundens bästa. Trevlig att ha att göra med. Lyssnar på säljare & köpare vilket gav mig ett bra förtroende för henne.
    Har även rekommenderat henne till flera. Även dessa har samma uppfattning. Läs mer
  • Ruby L
    Ruby L skrev om Mäklare Sjögren AB
    Inför försäljning av mitt parhus i Ulvsunda blev jag rekommenderad Mäklare Sjögren, vilket var en Lyckoträff. Jag har fått ett enormt stöd och hjälp av Karin under hela försäljningsprocessen, och fick bra betalt för huset. Jag kan varmt rekommendera Mäklare Sjögren till en lyckad försäljning. Läs mer
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Mäklare Sjögren AB
    Köpte en lägenhet av Agnetha Pettersson på Mäklare Sjögren. Agnetha var mycket engagerad i vad jag sökte och besvarade snabbt alla eventuella frågor jag hade. Jag kan varmt rekommendera Agnetha om ni skall köpa bostad eller för all del sälja bostad. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Mäklare Sjögren AB
    Agnetha agerade mycket proffesionellt, trevligt och gav ett korrekt och kunnigt intryck. vi kan absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Sinnika S
    Sinnika S skrev om Mäklare Sjögren AB
    Agnetha är toppen! Glad, trevlig, omtänksam, tillmötesgående och professionell. Vi är så nöjda och glada att vi fick just Agnetha som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Mäklare Sjögren AB
    Det har fungerat felfritt. Agnetha är en mäklare jag skulle kunna rekommendera i framtiden. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Richard O Richard O tycker:
“Det bästa är att dom har längr...” Läs mer

Sjödalsvägen 15a, 14147, Huddinge