Rebecca Nowicka
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 175 Läs vad Rebecca Nowicka

• Niklas J skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2019-06-06

Vi sålde ett radhus, och är väldigt nöjda med hela affären, från det inledande mötet tills kontraktet var påskrivet. Rebecca guidade oss skickligt hela vägen och hade hela tiden kloka svar på alla frågor som dök upp - allt ifrån styling och förberedelser till rekommendationer hur vi skulle hantera tidiga bud.

Extra plus för att hon inte bara nöjde sig med den som lade första budet, utan fortsatte att arbeta med försäljningen tills det fanns en budgivare som både la ett bra pris, kändes seriösa och som var rätt för huset och omgivningen. Vi fick även mycket hjälp och stöd i hur vi skulle hantera en missad bygganmälan, och även där var nivån högst professionell - det märktes att hon var väldigt mån om att allt skulle gå rätt till och att inga frågetecken skulle kvarstå när kontraktet signerades. Läs mer
  • Marlene J skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2019-06-06

Köpt vårt första hus och Rebecca fick och att känna oss trygga hela vägen. Trevlig och proffsig! Läs mer
  • Silvije A skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2019-05-14

Vi har sålt vår 5-rummare på Stensövägen och det gick så smidigt. Rebecca ordnade en VIP-visning och efter den fick vi ett bud som vi accepterade. Så skönt och snabbt!
    Rebecca känns proffsig på alla sätt. Hon kan sin kund. Hon gör allt för att hitta det man söker och gör allt för att sälja till ett bra pris.
    Jag kan rekommendera Rebecca till alla jag känner :) Läs mer
  • Marianne E skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2019-05-10

Jag har köpt en bostadsrätt om tre rum och kök.
    Jag blev mycket bra bemött av mäklaren och besåg bostadsrätten först ensam och vid visningen.
    Jag fick bra och tydlig information om bostadsrättsföreningens ekonomi och situation.
    Mäklaren var tillmötesgående och kunnig så det är en positiv upplevelse av att ha köpt denna bostadsrätt. Läs mer
  • Erik K skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2019-05-10

Vi sålde vår lägenhet och är mycket nöjda med Rebeccas professionella bemötande, personliga service och snabba återkoppling. Rebecca överträffade förväntningarna och vi kan varmt rekomendera henne. Läs mer
  • Karin S skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2019-05-10

Rebecca har sålt två lägenhet åt mig. Alltid tillgänglig för återkoppling, svar på frågor osv. Proffsig, tydlig och inte minst engagerad i just din lägenhetsaffär. Läs mer
  • Sandra T skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2019-05-09

Vi har köpt en 5:a och sålt en 3:a i Älta. Vi blev bemötta på ett professionellt sätt och vi är supernöjda med både köp och försäljning av lägenhet.
    Vi förväntade oss att allt skulle ta längre tid än vad vi trodde. Men med hjälp av Rebecca, som visste vad vi var ute efter att köpa och vad vi ville sälja för, hittade hon både säljare och köpare som passade oss utmärkt. Läs mer
  • Per W skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2019-04-02

Kunnig och påläst verkade som hon har koll på fakta.
    Det gick fort och vi fick mer än vad vi väntade oss
    Vi sålde en bostadsrätt i Tyresö. Läs mer
  • Grazyna N skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2019-02-16

Har bara bra erfarenheter med kontakt med Rebecca. Mycket proffsig Läs mer
  • Britt O skrev om Rebecca Nowicka en del av Mäklarhuset Älta & Tyresö

2018-12-08

Jättebra bemötande.
    Snabba svar på ev frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Älta & Tyresö

Peter Ramani