Jessica Winter

Jessica Winter

Jessica Winter är mäklare på Mäklarhuset Essingen

Jessica Winter har varit registrerad mäklare sedan 2012-09. Jessica Winter har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.8. Jessica Winter har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Målmedveten och genomför varje affär med hög proffessionalitet och omtanke. Har en förmåga att skapa trygghet hos såväl säljare som köpare och vet att ett gediget engagemang resulterar i ett högt slutpris.

64 omdömen om Jessica Winter

Sedan starten hos Reco 2015
Bo W
Hammarbyhöjden

Gick snabbt och bra! Vi blev mycket nöjda med hennes insats tack!

Lars L
Björkhagen / Hammarbyhöjden

Bra, bra, bra, bra,bra,bra,bra bra bra och bra.

Kristina Ö
Högdalen

Professionell, duktig och snabb. Vi kan varmt rekommendera Jessica. 👍👍 Vi sålde lägenheten efter en vecka.

Urban A
Kärrtorp

Toppen mäklare. Hon var väldigt hjälpsam hela tiden.

Annie Ä
Björkhagen/Hammarbyhöjden

Jessica är kompetent, professionell och har en lysande energi. Hon har samtidigt förmåga att vara personlig och bygga förtroende. Jessica visade på starkt driv genom hela processen, är straight forward och enkel att samarbeta med. Alltid tillgänglig och flexibel runt all planering.

Oscar W
Björkhagen/Hammarbyhöjden

Jessica visade engagemang och professionalism från start till mål. Hon ville verkligen hjälpa oss. Vi är jättenöjda!

Alicja K
Skarpnäck

Professionellt bemötande och stöd under hela försäljningsprocessen! Jessica är trygg och engagerad och får våra bästa rekommendationer.

Emma O
Hammarbyhöjden

Vår upplevelse av Jessica Winter är att hon är engagerad, effektiv och kunnig. Vi fick ett superfint bemötande av Jessica, som både är trevlig och pålitlig. Försäljningen av vår bostad gick så smidigt som man kan önska!

Mia-Maria B
Hammarbyhöjden / Björkhagen

Jessica är en toppenmäklare! Har haft lyxen att ha henne både under försäljning och köp av lägenhet. Alltid proffsig, trevlig, glad och tillmötesgående! Jag kan varmt rekommendera Jessica!

Tore E
Hammarbyhöjden

Jessica var oerhört vänlig, saklig, och välorganiserad.