George Shabo

George Shabo är mäklare på Mäklarhuset Hammarby Sjöstad

George Shabo har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. George Shabo har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. George Shabo har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

5 omdömen om George Shabo

Åsa F
Köpte sin lägenhet med hjälp av George Shabo en del av Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
Hammarby Sjöstad

Proffsigt bemötande och mycket bra kundkännedom.

JUAN CARLOS A
Sålde sin lägenhet med hjälp av George Shabo en del av Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
Hammarby Sjöstad

George är en duktig mäklare med god kännedom om marknaden. Han var väldigt professionell och hjälpte oss att nå prisnivån vi önskade oss. Kan varmt rekommendera honom.

Robert R
Hammarby Sjöstad

Blev bemött på ett väldigt bra och proffsigt sätt och levde upp till våra förväntningar. Rekommenderar varmt!

Henrik S
Hammarby Sjöstad

Saklig, engagerad, korrekt med mycket god kunskap om området

Sabina E
Hammarby Sjöstad

Korrekt och kunnig. Höll sig till saken och var tydlig i samband med överlåtelsen. Mjuk och fin i kontakten.