Madeleine Paldan

Madeleine Paldan är mäklare på Mäklarhuset Hammarby Sjöstad

Madeleine Paldan har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Madeleine Paldan har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Madeleine Paldan har haft 2 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

3 omdömen om Madeleine Paldan

Lena Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Paldan en del av Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
Hammarby Sjöstad

Trevligt bemötande, tydlig, kommunikativ, kunnig. Allt kändes tryggt och enkelt i vårt samarbete.

Svar från Madeleine Paldan

Tusen tack för dessa fina ord, det har varit jättekul att få jobba med er. Processen gick väldigt fort, så jätteglad att höra att ni kände er trygga.

Martin Å
Hammarby Sjöstad

Pigg, allert, påläst och ingav stort förtroende

Svar från Madeleine Paldan

Tack så jättemycket Martin, glad över att jag fick möjligheten att få jobba med er och er bostad. Tack för erat förtroende i mig under hela processen.

Charlotta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Paldan en del av Mäklarhuset Hammarby Sjöstad
Hammarby Sjöstad

Madeleine har varit otroligt professionell, tillgänglig och ett stort stöd under hela processen och jag kan varmt rekommendera henne och Mäklarhuset.

Svar från Madeleine Paldan

Tack Charlotta för dom fina orden. Superkul att vi kunde hitta ett fint boende till dig.