Yvonne Ulvegren

Yvonne Ulvegren

Yvonne Ulvegren är mäklare på Mäklarhuset Spånga

Yvonne Ulvegren har varit registrerad mäklare sedan 1991-05. Yvonne Ulvegren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.6. Yvonne Ulvegren har haft 7 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 71% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att hjälpa kunder med deras oftast viktigaste affär i livet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en erfaren mäklare med stor kunskap om bostäder. Förutom det så är jag positiv, social och hjälpsam. Min långa erfarenhet tror jag hjälper mig på min väg mot nöjdare kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag reser, läser, umgås med familj och vänner.

Vad vet vi inte om dig?
Jag ger mig aldrig oavsett marknadsläge!

Försäljningar 2021-01 - 2021-06

Läs vad 72 Läs vad Yvonne Ulvegren

• köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    • Vällingby - Vinsta
    2021-06-21
  • sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    • Vällingby - Vinsta
    2021-06-19
    Är är nöjd med försäljningen. Trevligt bemötande av mäklare. Hade flera bra viskningar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    • Spånga - Flysta
    2021-05-30
    Vi upplevde inte att mäklaren uppfyllde de etiska kraven som mäklare och sökte hitta en balans mellan säljarens och köparens intressen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    • Solhem - Spånga
    2021-03-27
    Utmärkt bemötande vid försäljning av lgh. Gott hantverk utan "strul".
  • Eric E
    skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-01-18
    Jag sålde min trerumslägenhet i Tensta med hjälp av Yvonne från Mäklarhuset. Då lägenheten var i dåligt skick var jag orolig om den ens skulle gå att sälja och vad jag skulle få för den. Givetvis ville jag ha så mycket som möjligt då jag behövde köpa en ny. Jag uppskattar att Yvonne körde med raka rör från början istället för att komma med nåt fantasipris för att locka in mig. Tack vare hennes erfarenhet och kontaktnät kom hon fram till ett rimligt pris och hittade en köpare nästan direkt. Efter det gick det som på räls. Försäljningen kunde inte ha gått bättre! Stort tack till Yvonne och Mäklarhuset för deras engagemang! Bästa hälsningar Erik & Olle
    Tack för fina omdömet, hoppas vi ses igen vid deklarationen! Yvonne Ulvegren
  • 2021-01-15
    Yvonne Ulvegren har, med sin vidsträckta erfarenhet inom området, omhändertagit försäljningen av min bostadsrätt med allt som ingår i detta, på ett ytterst kompetent och personligt sätt. Det kändes tryggt och säkert att guidas av henne i min första bostadsförsäljning, från första dag till kommande deklarationsanvisningar. Som vi säger i min familj, "det var topp!"
    Hej, JC och tack för ditt fina omdöme! Yvonne Ulvegren
  • 2020-12-30
    Första gången sålde vi vårat radhus i Hässelby.
    Andra gången sålde jag min mammas brf-lägenhet.

Yvonne är en pigg, kunnig och helt okomplicerad mäklare.
    Det finns inga problem, bara lösningar.
    Tack Mikael, kul att hjälpa dig igen. Ha ett gott nytt år och hälsa. Yvonne Ulvegren
  • skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    2020-12-29
    Bästa mäklaren, trevliga och kunnig
    Tack Abir, hoppas ni trivs i huset. Ha ett gott nytt år och hälsa. Yvonne Ulvegren
  • skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    2020-12-29
    Köpt bostadsrätt och sålt villa. Kunnig, engagerad, lyssnande pch gav goda råd. Dessutom trevlig och god lokalkännedom. Mkt lätt att få kontrakt med under hela processen.
    Hej och tack för gott omdöme. Tyckte det var jätteroligt att hjälpa er. Yvonne Ulvegren
  • Mona J
    skrev om Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    2020-12-29
    Först köpte vi vårat fritidshus 2009 av Yvonne. Sedan var det dags å sälja det 2020. Självklart var det Yvonne som fick sälja det. Å vi är jättenöjda Yvonne är alltid glad å positiv som säljare. Å paret som köpte utav oss var oxå nöjda med affären. Så var rädd om Våran mäklarYvonne Mvh Mona o Stig Jansson
    Hej och tack för ert omdöme. Fantastiskt att hjälpa er igen. Vi hörs efter nyår. Yvonne Ulvegren