Marcus Klass

Marcus Klass

Marcus Klass är mäklare på Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Marcus Klass har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Marcus Klass har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-10 och har fått 259 omdömen med ett betyg på 4.6. Marcus Klass har haft 34 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Ska du köpa eller sälja en bostad och söker mäklare i Farsta - Bandhagen - Sköndal - Trångsund? Då har du kommit rätt!

Vi har arbetat i området under längre tid med god lokalkännedom, bra kontaktnät och bred fackkunskap.

Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, hantverkare, jurister, flyttfirmor och städbolag. Vi som arbetar på kontoret är själva boende i området sen många år och känner därför väl till alla smultronställen i området och kan svara på frågor som rör dagis, skolor och kommunikationer.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 259 Läs vad Marcus Klass

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • Bandhagen
    2022-09-29 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande! Han förklarade väl hur allt gick till.

Uppskattningen av lägenheten kändes rimlig och slutpriset landade i de krokarna.

Är väldigt nöjd med hur försäljningen gick, fick alltid snabba svar vid frågor och hölls väl informerad om vad som pågick.
    Hej Jens, tack för den fina rekommendationen och skönt att affären gick smidigt i dessa osäkra tider. Marcus Klass
    • Hagsätra
    2022-09-18 Verifierad kund
    Markus är otroligt bra och skicklig, professionell och tillmötesgående i alla avseenden. Han tar sig verkligen tid, och hjälper med allt möjligt…. Hade honom första gången jag köpte en lägenhet i Stockholm, 2016. Han sålde sedan samma åt mig 2019 med stor vinst. Och nu när jag skulle sälja min sista i mitt livs kaos, så valde jag såklart Marcus igen, även om jag hade offerter från andra på billigare alternativ. Men med Marcus vet jag att jag får bättre service, jag betalade bara lite mer men fick mycket mer. Hade de funnits något att klaga på hade jag gjort det,’ men inte här. Tack igen för att ha hjälpt mig vid ”inflyttning” och utflyttningen från huvudstaden!
    Hej Damir, tack för din rekommendation det är ett nöje att hjälpa dig med dina bostadsaffärer:) Marcus Klass
    • Farsta
    2022-09-15 Verifierad kund
    Marcus överträffade alla förväntningar vi hade om hur en mäklare förväntades vara, Engagerad och höll oss hela tiden uppgraderad.
    Kommer vid framtida försäljningar kontakta Marcus.
    Björn
    Hej Björn, tack för den mycket fina rekommendationen:) Hoppas vi snart ses igen:) Marcus Klass
    • Bandhagen/ Högdalen
    2022-08-23 Verifierad kund
    Vänlig, tillgänglig och engagerad. Marcus levde upp till de förväntningar jag hade på Mäklarringen.
    Hej Caroline, tack för den fina rekommendationen och grattis till en bra försäljning:) Marcus Klass
  • Marianne A
    • Bandhagen
    2022-07-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, lyhörd, återkopplar och hjälper till med det mesta när det behövs till exempel kontakt med hantverkare när lägenheten måste ställas i ordning innan försäljning.
    En bra mäklare helt enkelt.
    Hej Marianne, tack för den fina rekommendationen. Det har varit roligt att hjälpa dig:) Marcus Klass
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • Svedmyra
    2022-05-31 Verifierad kund
    Marcus har varit väldigt tillmötesgående och flexibel vilket har underlättat supermycket i min separation. Kommer rekommendera Marcus vidare till alla som tänker sälja i min omgivning.
    Hej Elin, tack för din fina rekommendation och grattis till dina fina lägenhet! Marcus Klass
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
    • Högdalen
    2022-05-18 Verifierad kund
    Fint bemötande, professionellt handhavande och ett utmärkt resultat vid försäljning av vårt radhus.
    Hej Helene, Tack för den fina rekommendationen och grattis till er försäljning! Marcus Klass
    • Högdalen
    2022-05-16 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, trevlig, rak och lätt att tala med.
    Mycket snygg, proffsig och trevlig annons och prospekt.
    Tog hänsyn till vår önskan att inte stressa försäljningen utan jobbade lugnt och metodiskt med fokus på våra önskemål.
    Hej Christer, det har varit ett nöje att hjälpa er med er försäljning. Tack för den fina rekommendationen:) Marcus Klass
    • Farsta
    2022-05-16 Verifierad kund
    Marcus är väl förberedd och lätt att få tag på
    Han har hög energi och är en social person
    Man får all information man behöver
    Hej Maria, grattis till din nya fina lägenhet:) Tack för den fina rekommendationen, den värmer:) Marcus Klass
    • Tullinge - Riksten
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bra service
    Han var snabb
    Trevlig
    Hej Lara, grattis till den nya fina bostaden och tack för din rekommendation:) Marcus Klass