Arash Jamie

Arash Jamie

Arash Jamie är mäklare på Mäklarringen Sollentuna

Arash Jamie har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Arash Jamie har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.9. Arash Jamie har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

73 omdömen om Arash Jamie

Jenny T
Centrala Sollentuna

Tryggt, trevligt och proffsigt utan att bli opersonlig. Dessutom blev det föreningsrekord när vi sålde vår lägenhet.

Elin F
Sjöberg

Super duktig mäklare! Arash är en riktig klippa hjälpte mig att sälja min bostad i dom har tiderna till priset jag ville ha. Jag kan inte vara nöjdare rekomenderar starkt honom!

Nermina Z
Vällingby Centrum

Arash är en duktig och strukturerad mäklare. Han är även snabb på att återkoppla och har svar på det mesta, vilket har känts tryggt för mig som aldrig varit med om en lägenhetsprocess tidigare. Detta är mitt första lägenhetsköp. Jag kan starkt rekommendera honom, tack Arash!

Sima A
Sjöberg

Han är en punktlig och trevlig person , han är tålmodig och jag fick fina tips och råd av honom!

Sandra C
VALLATORP

Jag är otroligt nöjd med Arash. Han levde upp till alla mina förväntningar. Fick väldigt snabb och bra service, otroligt engagerad och lyhörd på vad jag ville få ut av affären.

Jan G
Centrala Sollentuna

Arash är mycket kunnig, trevlig och effektiv. Han imponerade på det sätt han lotsade oss och säljaren genom köpet. Vi fick ett mycket gott intryck.

Anna Elisabet C
Edsbacka

Vi har både köpt och sålt bostad via Arash , och varit lika imponerade båda gångerna! Han har alltid tid att prata, är proffsig, kunnig och lugn. Framförallt så lyssnade han på våra specifika önskemål och idéer. Han är även duktig på att känna av människor, och se till att hitta en perfekt matchning. TV-reklamen, där mäklaren blir inbjuden på bröllopet, känns plötsligt inte lika orealistisk längre! :)"

Shakhlo S
Tensta

Hej allting jättefin tack så mycket för allt bra service 👍👍👍

Farrukh A
Tensta

Servis jättebra allting bra👍👍👍

Barbro T
Sålde sitt hus med hjälp av Arash Jamie en del av Mäklarringen Sollentuna
Vaxmora

Vi är jättenöjd med Arash. Mycket kunnig mäklare med mycket energi och driv. Bra kommunikation och alltid trevlig. Han rekommenderas varmt.