Manpower

Klarabergsgatan 29, 111 21 Stockholm — Visa karta

Manpower är Sveriges största bemanningsföretag. Vi arbetar med bemanning och rekrytering.

Bemanningsföretag nära Manpower:

Himlabacken 2, Solna
Top Team Serviceentreprenad AB erbjuder servicetjänster till både privatpersoner... Läs mer ›
Monica L:
Vi anlitar Top Team som städfirma i vår kombinerade konferenslokal och festvåning. Pålitliga, prisvärda och smidiga sammanfattar min uppfatt...

Läs vad 2 kunder tycker om Manpower

• Adam
    Adam skrev om Manpower
    Usla erfarenheter av att arbeta för Manpower! Läs mer
  • Martin P
    Martin P skrev om Manpower
    Aldrig har jag arbetat för ett företag som är så fruktansvärt falskt i sitt bemötande mot de anställda.
    Att prata bakom anställdas rygg är inte ovanligt,att bryta avtal med de anställda är vanligt förekommande.
    Man har ingen respekt för sina resurakonsulter och lönen man ger är är pinsamt låg
    De personer som arbetar flitigt sitter och harvar på med låga löner och får ingen bra utbildning och möjlighet att utvecklas (mer än om man har tur att komma till ett bra uppdrag som ger dig utbildning)
    De som söker jobb som resurskonsult och som "talar samma språk" som de som sitter inne på kontoret, kan trots att de är urusla på att arbeta få en bättre lön.
    Konsultcheferna är oproffsiga,opålitliga,okunniga och passar helt inte attjobba med det de gör.Manpower är ett riktigt skitföretag !!Varning utfärdat Läs mer

Klarabergsgatan 29, 111 21 Stockholm