Mariannes Optik

Mariannes Optik

Ring 0960-136 60

Välkommen till Mariannes Optik! På Storgatan 26 i Arvidsjaur hittar du Mariannes Optik. När du kliver in i vår butik möts du av Marianne Reinholdsson, som är Legitimerad optiker med kontaktlinsbehörighet samt optikerassistent Mia Brännström. Hos oss får du hjälp att hitta de glasögon, kontaktlinser och solglasögon som passar...

293 omdömen om Mariannes Optik

Lisa R
Skrev om Mariannes Optik

Trevligt och professionellt bemötande. Fick bra hjälp att välja bågar och är väldigt nöjd med slutresultatet!

Marguerite G
Skrev om Mariannes Optik

Fixade äntligen progressiva glasögon. Första gången hos en Optiker. Trevlig personal som förklarade vad spm hände. Undersökningen kändes väldigt proffsig. Fick sen låna hem bågar. Besöket motsvarade alla mina förväntningar.

Ingemar N
Skrev om Mariannes Optik

Väldigt bra. Infriade förväntningar. Utomordentlig nöjd.

Lennart S
Skrev om Mariannes Optik

Ett fantastiskt bemötande fick all hjälp jag behövde Köpte läsglasögon

Dirk S
Skrev om Mariannes Optik

Mycket bra! Mina glasögon passar perfekt och jag är jätte nöjd.

Annika W
Skrev om Mariannes Optik

Trevliga och bra kundbemötande. Kändes tryggt och professionellt.

Leif J
Skrev om Mariannes Optik

Ett mycket bra bemötande, proffsigt och hjälpsamma.

Åke L
Skrev om Mariannes Optik

Noggrann och trevligt bemötande.

Björn N
Skrev om Mariannes Optik

Trevligt bemötande, god service! Köpte nya glasögon, behöver kanske justera glasen ska återkomma till företaget efter helgerna.

Berit R
Skrev om Mariannes Optik

Jag blev OCH har alltid blivit MYCKET väl bemött vid mina besök hos Mariannes Optik. Jag beställde en Synundersökning och blev proffsigt bemött, ( som alltid) De förklarar så att " vanligt " folk förstår 😉 😀

Svar från Mariannes Optik

Tack Berit för de snälla orden, det värmer i hjärtat :) God Jul!!!

Lars K
Skrev om Mariannes Optik

Trevligt ,fattas bara en kaffemaskin, medan man väntar !

Svar från Mariannes Optik

Då får vi införskaffa en sådan:) Trevlig måndag!

Roger B
Skrev om Mariannes Optik

Proffsigt och enkelt Fick det jas efterfrågade

Marianne H
Skrev om Mariannes Optik

Bra bemötande, väldigt bra service, kunniga på sitt jobb. Jag köpte ett par glasögon.

Lars N
Skrev om Mariannes Optik

Bra bemötande, behöver hjälp med remiss för gråstarr, fick den hjälp jag behöver, och tips hur jag går vidare.

Kajsa J
Skrev om Mariannes Optik

Som vanligt jättenöjd med allt hos Mariannes optik bemötande hjälp och råd. Sista besöket var en synkontroll. Inga nya glasögon denna gång, men återkommer om 2 år. Tack

Doris H
Skrev om Mariannes Optik

Väl omhändertagen jag är jättenöjd

Joakim T
Skrev om Mariannes Optik

Bra bemötande bra optiker mycket bra slutresultat. Kommer att gå dit nästa gång jag ska köpa nya glasögon.

Malin L
Skrev om Mariannes Optik

Mycket God service och trevlig personal.

Anna H
Skrev om Mariannes Optik

Alltid nöjd! Kunnig personal och alltid kanonbra service både när det gäller mina glasögon och linser.

Louella L
Skrev om Mariannes Optik

Fantastiskt bemötande😃 omstrukturering av tider så jag gick göra de testet jag trodde jag bokat för👍

Daniel W
Skrev om Mariannes Optik

Med ett stort leende lotsades jag genom syn undersökningen. Mycket professionellt bemötande.

Jakob M
Skrev om Mariannes Optik

Trevligt allt var bra trevligt bemötande kunnig personal

Roger J

Ville kolla synen Trevligt och proffesionellt bemötande. Återkommer gärna

Annika P
Skrev om Mariannes Optik

Bra och snabb service uppfyllde mina förväntningar

Anita B
Skrev om Mariannes Optik

Blir alltid väl bemött. Det är så skönt att dom känner mig sen tidigare. Nya glasögon dom gamla var helt slut. Åh så solglas till. Allt blev så bra och jag är helt nöjd dom passar perfekt.

Hans A
Skrev om Mariannes Optik

Den var mycket bra av vad jag säga för mitt köp av glas ögon

Mia M
Skrev om Mariannes Optik

Fantastiskt trevligt bemötande i butik och på telefon!

Mattias L
Skrev om Mariannes Optik

Mycket bra förtaget levde upp till förväntningarna.

Kesti J
Skrev om Mariannes Optik

Vänligt och proffesionellt bemötande.

Sunantha S
Skrev om Mariannes Optik

Jag fick bra och vänliga bemötande hos Marianne fick också bra råd om glasögon som jag hade och kunna ha för att se bättre.Jag hade köpt ett par glasögon hos henne

Ludvig S
Skrev om Mariannes Optik

Det var mycket trevligt och bra där. Personalen är trevlig och vänlig som vanligt.

Ann-catrin J
Skrev om Mariannes Optik

Specialglas pga min syn. De som slipar in de progressiva glasen, har slarvat med styrkan, vilket gör att jag i dagsläget, 23 september - 21,får vänta på de glasögonen, hittills 2:a veckan! Marianne & anställd är väldigt tillmötesgående & förstående!

Göran L
Skrev om Mariannes Optik

Bra bemött o bra service.Nya glasögon efter byte av vänster lins.

Annika W
Skrev om Mariannes Optik

Visar upp väldigt bra kompetens och bra bemötande vid utprovningen av mina nya glasögon.

Helen L
Skrev om Mariannes Optik

På ett proffsigt sätt. Mina förväntningar uppfylldes till 100%. Jättebra ock proffsigt ny syntest o nya glas.

Susanne E
Skrev om Mariannes Optik

Jättebra service bra glasögon och undersökning

Yvonne B
Skrev om Mariannes Optik

Bra service och inget krångel! Nöj kund

Tomas B
Skrev om Mariannes Optik

Bra och proffsiga noggranna trevliga och glada

David J
Skrev om Mariannes Optik

Trevlig personal och proffsigt bemötande

Helen N
Skrev om Mariannes Optik

Glasögon och synundersökning. Marianne är ett proffs!

Kjell W
Skrev om Mariannes Optik

Köpte glasögon och de blev bra. Trevlig och kompetent personal.

Efrem K
Skrev om Mariannes Optik

Företaget bemött mig på trevligt sätt Jag har fått all hjälp som jag behövdes Jag köpte läs glasögon och kontroll på min öga hälsa

Lilian K
Skrev om Mariannes Optik

Bra bemötande. Mina förväntningar blev uppfyllda. Trevlig personal bra omhändertagen. Synundersökning och nya progressiva glasögon.

Elvira J
Skrev om Mariannes Optik

Alltid god service, kunskap och bra bemötande från Marianne

André I

jätte trevlig mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Anna Karin A
Skrev om Mariannes Optik

Bra bemötande, trevlig personal och superbra service.

Jonas L
Skrev om Mariannes Optik

Synundersökning och nya glasögon. Proffsigt, snabbt och smidigt.

Zaida G
Skrev om Mariannes Optik

Mycket bra kundservice Köpte progressiva glasögon

Lina D
Skrev om Mariannes Optik

Fick ett mycket trevligt bemötande. Kompetent och trevlig personal. Levde upp till mina förväntningar. Hade sökt mig dit pga rekommendation av bekanta. Sökte för hjälp att prova ut linser.

Charlotte J
Skrev om Mariannes Optik

Jag blir alltid bemött på bästa sätt, hjälpt på ett professionellt vis. Trevlig butik och hjälpsam personal. Det är väldigt trevligt att man får hjälp att välja rätt båge och att få ett ärligt svar på vad som passar och inte. Köpte glasögon och fick prova linser gratis