Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Haninge McCarthys Snickeri & Bygg
Rekommenderat företag 2016 - McCarthys Snickeri & Bygg

McCarthys Snickeri & Bygg

Rågstigen 21, 137 55 Tungelsta — Visa karta

Vi är specialister på problemlösning. Mc Carthys Snickeri & Bygg har alltid satt kundens behov i centrum!

Läs vad 28 kunder tycker om McCarthys Snickeri & Bygg

• Eva G
    Eva G skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Ett oerhört proffsigt gäng som jobbar snabbt, effektivt, noggrant och är dessutom trevliga.. Shem ger många goda råd och har ett utpräglat sinne för design.
    Noggrannheten och finishen på arbetena för tankarna till möbelkvalitet.
    All ombyggnad/tillbyggnad medför förändrade dragningar på el etc, vilket har medfört snabba (inga quickfix) och klockrena lösningar.
    Vi har anlitat dem till panelbyte av huset samt bygge av ett uterum. Allt är till full belåtenhet och vi kan verkligen rekommendera dessa proffs.
    Eva och Janne
    2016-10-27 Shem M svarar Eva G
    tack så mycket för de fina omdömet jag hoppas att ni få många sköna kvällar i ute rummet !
    mvh shem
  • Gustav B
    Gustav B skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Vi har i flera projekt arbetat tillsammans med McCarthys bygg och leveransen har alltid varit mkt bra. För oss som arbetar med att designa utemiljöer är det otroligt viktigt att ha bra hantverkare man kan lita på när man skall leverera projekt till sina kunder. McCarthys är tryggt att jobba med då dom håller vad dom lovar och levererar hög kvalitet i utförda arbeten.

Vi på Bengtsson Design ser fram emot flera framtida projekt tillsammans!

Med vänlig hälsning,

Gustav
    2016-10-27 Shem M svarar Gustav B
    Tack Gustav
    de är kul att jobba med likasinnade med ett öga för detaljer , i dag är det unikt med människor som brinner
    för vad dom gör och skapar och det märks så tydligt att ni på Bengtsson Design älskar det ni gör !

Shem
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Vi kan inte annat än varmt rekommendera McCarthys Snickeri! Hos oss har de förädlat en stor altan - byggt en utemiljö med matplats under glastak och utekök, samt platsbyggt stora cortenplåtsrabatter för att få en lummig och insynsskyddad känsla. De levererar alltid toppkvalitet på utförda arbeten som vi kommit överens om och de gör det på utsatt tid. Dessutom så är de ett härligt, kreativt och personligt gäng vilket i vårt fall avslutades med en gemensam grillunch för att vi var så nöjda och glada med slutresultatet.
    Vi kommer garanterat att anlita McCartys Snickeri igen för kommande arbeten.

Pernilla & Fredrik
    2016-08-29 Shem M svarar Pernilla B
    Tack Pernilla och Freddan för dom fina orden ! Det är härligt att hjälpa kunder som är så varma och trevliga som ni , Ta hand om er och alla barnen !

Shem
  • Eva B
    Eva B skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Jag har samarbetat med McCarthys Snickeri & Bygg vid flera tillfälle via mitt företag, Bengtsson Design. Shem och hans team är mycket effektiva och noggranna i sitt arbete. De visar yrkesstolthet i allt de gör.
    2016-08-25 Shem M svarar Eva B
    Eva de är alltid lika trevligtatt ha me dej och gurra att göra tack för de fina orden
    Med vänlig hälsning, Shem
  • Nina
    Nina skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Så otroligt professionella, noggranna och kunniga! Shem på Mc Carthys har byggt min dröm walk-in closet som bara är en av de få saker som han har fixat i min lägenhet. Han har ett öga för detaljer som ingen annan och utför sitt jobb tills allt är perfekt! Servicen är på topp och han lyssnar verkligen på sin kund.

Det är svårt att hitta bra hantverkare nuförtiden, men jag vet att jag har hittat de som jag kan lita på och för framtida jobb finns det ingen tvekan om att anlita McCarthys. Jag vill ge mina varmaste rekommendationer och vet att alla som anlitar McCarthys kommer bli mer än nöjda!!
    2016-08-25 Shem M svarar Nina
    Tack Ninna
    För de finna orden
    Med vänlig hälsning, Shem
    Shem M gillar detta
  • Johan
    Johan skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    McCarthys Snickeri hjälpte mig med att lägga trall och bygga en odlingsbänk på min balkong. Shem kunde ge bra tips på material, design och konstruktion - och det blev riktigt bra! Det är alltid roligt att anlita proffs som har kunden i fokus, levererar vad de lovat och är bra på vad de gör. Om jag behöver snickeriarbete igen i framtiden vet jag vart jag kommer att vända mig.

Rekommenderas varmt!
  • Malin U
    Malin U skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Ibland har man tur! Sådan otroligt bra service, håller tider, bra pris och dom har förstått att kunden ska vara i fokus! Efter en halvrenoverad lägenhet som blev suuuuuper håller dom som bäst på och platsbygger en garderob som håller på att bli otroligt fin. En design ritad av Shem själv.

Kan ge dom varmaste rekommendationer att anlita dom!
  • Andres G
    Andres G skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Svårt att hitta en mer proffsig bygg firma. Jag och min fru är otroligt nöjda med deras jobb!
    Rekommenderar dessa starkt, använder ni inte de så förlorar ni själva på det. Tack som fan för jobbet!
  • Irja A
    Irja A skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Shem McCarthy har mina varmaste rekommendationer! Det är alltid kul att ha att göra med ett proffs, och det är precis vad Shem är. Han sätter kunden i fokus och har en enorm kunskap inom sitt yrke. Dessutom har han en yrkesstolthet utöver det vanliga och skulle aldrig lämna ett halvdant jobb efter sig. Shem tar sig tid, lyssnar och har väldigt mycket klokhet och råd att komma med.
    2016-04-14 Shem M svarar Irja A
    Tack Irma jag tror jag rådnar lite
    Ta hand om familjen
    Är de någe så hör av er Med vänlig hälsning, Shem
  • Martin
    Martin skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Snabba och håller vad de lovar. Bra slutresultat, vi kommer anlita dem igen!
  • Irene S
    Irene S skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Trevligt bemötande från början till slut av företaget. Snabb och redig kontakt där jag som kund kände att mina behov tillgodosågs på ett mycket bra sätt.
    Behövde hjälp med att göra en skafferidörr i köket som skulle se ut som mina andra gamla köksluckor och göra en inredning till ett skåp. Mycket nöjd med resultatet.
    Ett företag jag kan rekommendera.
    2016-02-02 Shem M svarar Irene S
    Tack iren
    För de finna omdömet
    Tveka inte om du behöver hjälp
    Med vänlig hälsning, Shem och grabbarna
  • Ann Z
    Ann Z skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Jag är mycket nöjd på alla sätt och vis med det arbete som utfördes åt mig i början av året (2015). Hela lägenheten (väggar, tak och snickerier) har målats om och det har blivit så lyckat. Väggarna var tapetserade från början men har spacklats helt släta och sedan målats. Taket bestod av betongplattor med djupa & markerade skarvar som spacklats igen och taken är nu släta och fina. Ett fantastiskt fint hantverk med känsla för kvalitet och detaljer. Förutom detta har bemötandet varit trevligt, glatt och punktligt och överneskommelser har hållits. Mina förväntningar har helt klart överträffats.
  • Henrik M
    Henrik M skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Trevlig kille med koll på det han gör, dessutom öppen för att testa nya saker där man ser att byggandet i Sverige idag inte når upp till kraven. Innovativ samt nytänkande med ett trevligt bemötande!
    2015-11-20 Shem M svarar Henrik M
    Tack Henke
    För dessa finna ord
    Ha en supper helg
  • Oskar W
    Oskar W skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Sympatisk målare som hjälpte oss med köket. Väl utfört arbete som överensstämde med överenskommelsen.
  • Klas T
    Klas T skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Ringde McCarthys för en offert på ett jobb. Jag skulle återkomma veckan efter pga arbete i skärgården. Utan att de behövde så ringde De upp mig! Jag hade då beslutat mig för att göra jobbet själv trots allt. -"Ok, inga problem". Och sen fick jag värdefulla tips om hur jag skulle gå tillväga istället. Det kallar jag service minded! Föredömlig kontakt och fint bemötande!
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Trevlig och kompetent personal.
    Rekommenderas!
  • Simon C
    Simon C skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Bra bemötande. Gjorde ett bra jobb!
  • Margareta S
    Margareta S skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    McCarthys Snickeri&Bygg renoverade mitt kök.Jag upplevde dom som väldigt professionella yrkesmän och jag fick ett trevligt bemötande.Jag var osäker på hur jag ville ha mitt kök med färg,tapetval mm ,som lekman är det inte så lätt att se hela bilden framför sej.Shem McCarthy tog sej tid,satte sej ner med mej och gav mej goda råd,han hjälpte mej mkt,resultatet blev över förväntan.Jag vill varmt rekommendera McCarthys Snickeri&Bygg. Mvh Margareta S
  • Thomas H
    Thomas H skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande när vi beställde byte/målning av ytterpanel samt tilläggsisolering av yttervägg. Arbetet utfördes väldigt professionellt,snabbt och effektivt och på de dagar vi bestämt.

Som sammanfattning kan jag varmt rekommendera Mc Carthys Snickeri & Bygg. De gjort ett bra arbeta på utsatt tid samt det var aldrig några problem om något behövde fixas.
  • Mimmi G
    Mimmi G skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Mycket proffsigt bemötande. Förråd, altan, fönsterluckor och spaljé med utsmyckning till ett befintlig hus. Gjordes enligt ritningen med några bra förslag och tips som vi fick var genomtänkta och som passade till husets utseende. Snabbt och effektivt arbete av kunniga och serviceinriktade killar. Kan varm rekommendera.
  • Anna-karin H
    Anna-karin H skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Hög kvalitet på jobbet. Snabb och bra återkoppling och kommunikation med arbetsledare och hantverkare. Personligt och trevligt bemötande!
    Anna-Carin Hall
  • Jan-åke G
    Jan-åke G skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Seriöst bolag, som lever upp till sina höga ambitioner.
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Rekomenderas varmt. Mycket kunniga med snabbhet och är pålitliga. Gör bra arbeten.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Pålitliga och snabba! Har gjort ett super arbete hos oss.
  • Gill H
    Gill H skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Superduktiga, snabba och ett riktigt kvalitetsjobb. Ett lyckokast.
  • Filiz G
    Filiz G skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    McCarthys är ett superproffsigt företag som vi anlitade för att byta ut alla dörrar och foder i vår bostad. De fixade allt väldigt prydligt och snyggt och höll också tiden.
    Vi är väldigt nöjda och skulle inte tveka att anlita dom igen! :)
  • Lottie B
    Lottie B skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Vi rev en vägg och fick en mycket fin slutprodukt i form av ett stort rum med en snygg övergång mellan ytorna.
    Arbetet utfördes snyggt och prydligt, i tid och med ett vänligt bemötande.
  • Tommy R
    Tommy R skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Oerhört ambitiöst gäng som jobbade direkt när de kom tidigt på morgonen och under hela dagen utan längre lunchraster eller annan frånvaro. Mycket god kvalitet på jobbet som utfördes noggrant. Bra dialog mellan arbetsledning och kund. Bytte panel på kedjehuset samt fixade garagetakets utskikt. kan rekommendera företaget.
    Fick även en skriftlig offert före som följdes samt jobbet påbörjade och färdigställdes i tid.

Rågstigen 21, 137 55 Tungelsta