McCarthys Snickeri & Bygg

Rågstigen 21, 137 55 Tungelsta — Visa karta

4.9 i betyg av av 42 omdömen
Vi är ett mindre företag med bredare kompetens!

Vi är ett team av 3 målare, 3 snickare och en kontorist. Tack vare vårt starka nätverk av hantverkare och samarbetspartners kan vi ta på oss stora projekt, trots att vi är ett litet bolag. Några av våra projekt innefattar inredningen i flera Acne och Efva Attling butiker, make-over på Hotel Bügelhof, skärgårdshus och flera komplicerade totalentreprenader.

Vårt kontor och verkstaden ligger i Haninge, men vi tar gärna uppdrag där det behövs lite problemlösning, det är vi specialister på. Har du en projektidé är du alltid välkommen att kontakta oss! Vi ger gärna råd och hjälper dig färdigställa din dröm.

Välkommen till McCarthys Snickeri & Bygg!

Läs vad 42 kunder tycker om McCarthys Snickeri & Bygg

• Gunilla Christina J

2020-11-06

Gunilla Christina J skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Vi lät reparera och måla allt trä runt altan och pool, fick tre grindar byggda plus en liten bastu med samma fina detaljer som vårt hus har. Vi är jättenöjda med arbetet som är både noggrant och snyggt utfört! Mycket bra och trevlig kontakt hela vägen med Shem och hans medarbetare och Shem har verkligen sinne för design. Kan varmt rekommendera detta företag! Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2020-03-20

Ulf Gustaf Daniel H skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Jättenöjd med jobbet. Fick kyl och frys inbyggd med skåp ovan. Kommunikationen funkade fint. Vi är supernöjda. Läs mer
    2020-03-21 Shem M svarar Ulf Gustaf Daniel H
    Tack
    Ta hand om varandra
    I dessa galna tider 😉
  • 2020-01-06

Lars Ingemar E skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Hjälpte mig snabbt och proffsigt! Läs mer
    2020-01-06 Shem M svarar Lars Ingemar E
    Tack för de fina orden ta hand om frun
    Hoppas att de blir bra med benen 👍
    2020-01-06 Lars Ingemar E svarar Shem M
    Det blev toppen! Nu kommer roboten in under soffan och kan städa 🥰
    Kan dessvärre inte bifoga någon bild.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Shem M gillar detta
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2020-01-04

GARETH W skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Needed some expertise and help with installation of a new kitchen counter top. Shem got the job done quickly and professionally plus shared lots of knowledge and advice with me. Thank you and highly recommended! Läs mer
    2020-01-04 Shem M svarar GARETH W
    Tack och gott nytt år
    Hoppas att frun blir glad
    När köket får ett bänkskive lyft
  • Moa L

2019-09-11

Moa L skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Vi fick under sommaren hjälp av McCarthys Snickeri och Bygg med att bygga ny altan, inkl en del med tak.
    Shem kom med bra lösningar där vi hade kört fast i planeringen.
    Professionellt jobb med fint resultat!
    Mycket lätta att samarbeta med och höll vad de lovat. Även byggplatsen hölls ren under arbetets gång, vilket uppskattas.
    Ett plus får också ges till simultankapaciteten; att på samma gång spela fotboll med mitt ena barn, få en kanna vatten hällt på sig av det andra, och ändå kunna föra en konstruktiv dialog om arbetet på samma gång, är det inte många som klarar... Läs mer
    2019-09-12 Shem M svarar Moa L
    Tack Moa
    De va super kull att hjälpa er och saften som ni koka va värds klass
    Kan man få en på tår 😃
    Ta hand om alla stor kram
    Köksspecialisten i Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Höll vad de lovade. Arbetade snabbt och proffsigt. Väldigt nöjda med resultatet. Även bra på att kommunicera innan arbetet, så vi fick snabb"
    Micaela B
  • 2018-11-25

Carola R skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Kan varmt rekommendera Shem och hans team. Använde McCarthys när jag skulle renovera mitt kök. Grabbarna jobbade effektivt och gjorde ett mycket snyggt jobb. Trevliga med hög servicenivå. Well done! Läs mer
  • 2018-10-18

Anna V skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Supertrevliga, skickliga, flexibla och håller sin deadline. Kommer med bra lösningar och förslag utifrån sina erfarenheter. Vi renoverade hela lägenheten där de även platsbyggde en del förvaringsutrymmen. Bästa hantverkare vi haft! Tack Shem och ni alla som var delaktiga i vår renovering ❤️!

/50 shades of grey på söder :) Läs mer
    2018-10-22 Shem M svarar Anna V
    De va super trevligt
    De är alltid kul me tjejer som har ett öga för inredning. Även om dom alla grå skalorna gav mig gråa hår ❤️
    Anna V gillar detta
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • Tomas M

2018-06-19

Tomas M skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Tack för ett fantastiskt utfört arbete med vår tillbyggnad! Läs mer
    2018-06-19 Shem M svarar Tomas M
    De va ett kull jobb
    Tack hälsar vi på McCarthys
  • Anders H

2018-05-31

Anders H skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Vi letade runt en del efter snickare för att hjälpa oss med en Pergola (med glastak) till vårt hus. Efter besök av Shem på McCarthy bygg och efterföljande offert så såg vi ingen anledning att leta vidare, vilket också visade sig vara helt rätt beslut. Shem och de andra snickarna var helt enkelt grymma: trevliga snickare med yrkesstolthet som förstod precis vad vi ville ha (och föreslog förbättringar av vår initiala design) baserat på våra diskussioner och som utförde arbetet med glädje och hög kvalité.
    Vi kunde inte vara nöjdare med jobbet. Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 70 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2017-10-18

Lars B skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Mycket trevligt och professionellt bemötande av samtliga snickare.
    Vi fick hjälp med att bygga altaner i våran förening och jag tycker det vart väldigt bra, dom har en känsla för dom små detaljerna som gör att det blir ett väldigt bra resultat i slutändan.
    Kan varm rekommendera dom om man vill ha ett företag som verkligen vet vad kvalitet på arbetat dom utför. Läs mer
  • Per G

2017-10-16

Per G skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Mycket trevligt bemötande från första samtalet tills hela jobbet var klart med att fixa bättre takfotsventilation samt uppsättning av takränna på huskupan. Grabbarna jobbade snabbt, effektivt och visade verkligen att de var byggproffs samt var noga med att det skulle bli ett bra och snyggt jobb som jag skulle vara nöjd med.
    De överträffade verkligen mina förväntningar. De gav mig också råd om ytterligare åtgärder för att komma till rätta med det svartmögel jag fått på undersidan av huskupans tak.
    McCarthys Snickeri & Bygg kan verkligen rekommenderas som ett proffsigt företag. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2017-10-13

Camilla W skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Bygge av takad altan i föreningen. Mycket fint resultat. Oenighet kring timfaktureringen drar ner mitt förtroendebetyg. Utförandet av själva byggjobbet är dock av hög kvalité. Läs mer
  • 2017-10-12

Malin E skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Hej!
    Vi fick ett jätte bra bemötande från Shem och även Dick som skrev offerten.
    Vi träffade ca 5-6 olika byggfirmor men tog McCarthys för att vi hade sett på internet att de fått bra betyg från de som tidigare anlitat dem och dels för att vi tyckte om dem från början. De var ej de som gav det billigaste priset.
    Det som först skulle ta ca 1 månad tog ca 7 månader, men Shem och han team såg ändå till att 2 vuxna och 2 barn kunde bo mitt i allt bygge utan att störas. Att det drog ut på tiden var bland annat en leverantör (vid namn JARMO P) av 2 stycken trappor som inte höll vad han lovade. Lovade lev efter 4 veckor, vi fick efter mycket tjat och hot om att han skulle ha mer pengar lev efter 14 veckor. Dock så satte Shem och hans gubbar upp trapporna åt oss och gjorde ett jätte bra jobb.
    Vi är jätte nöjda med det slutliga resultatet. Nu väntar vi bara på elektrikern sen så.....Vi kommer absolut att rekommendera McCarthys till andra. Läs mer
    Bad & Rum
    4.9 / 5 i betyg — 39 omdömen
    Badge2020
    "Jättenöjd med badrumsrenovering en. Trevligt och proffsigt bemötande av alla. Noggrann offert och super nöjd med arbetet dom gjorde."
    Susanne D
  • 2017-10-12

Susanne E skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Mycket trevligt bemötande. Proffsiga hantverkare som höll städat och snyggt omkring sig. Högsta betyg. 👍 Läs mer
  • Eva G

2016-10-27

Eva G skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Ett oerhört proffsigt gäng som jobbar snabbt, effektivt, noggrant och är dessutom trevliga.. Shem ger många goda råd och har ett utpräglat sinne för design.
    Noggrannheten och finishen på arbetena för tankarna till möbelkvalitet.
    All ombyggnad/tillbyggnad medför förändrade dragningar på el etc, vilket har medfört snabba (inga quickfix) och klockrena lösningar.
    Vi har anlitat dem till panelbyte av huset samt bygge av ett uterum. Allt är till full belåtenhet och vi kan verkligen rekommendera dessa proffs.
    Eva och Janne Läs mer
    2016-10-27 Shem M svarar Eva G
    tack så mycket för de fina omdömet jag hoppas att ni få många sköna kvällar i ute rummet !
    mvh shem
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2016
    "Snabb, noggrann, kunnig rörmokare och till bra pris dessutom. Kan inte bli bättre. Mycket nöjd!"
    ANNA-MARIA W
  • Gustav B

2016-10-26

Gustav B skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Vi har i flera projekt arbetat tillsammans med McCarthys bygg och leveransen har alltid varit mkt bra. För oss som arbetar med att designa utemiljöer är det otroligt viktigt att ha bra hantverkare man kan lita på när man skall leverera projekt till sina kunder. McCarthys är tryggt att jobba med då dom håller vad dom lovar och levererar hög kvalitet i utförda arbeten.

Vi på Bengtsson Design ser fram emot flera framtida projekt tillsammans!

Med vänlig hälsning,

Gustav Läs mer
    2016-10-27 Shem M svarar Gustav B
    Tack Gustav
    de är kul att jobba med likasinnade med ett öga för detaljer , i dag är det unikt med människor som brinner
    för vad dom gör och skapar och det märks så tydligt att ni på Bengtsson Design älskar det ni gör !

Shem
  • 2016-08-29

Pernilla B skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Vi kan inte annat än varmt rekommendera McCarthys Snickeri! Hos oss har de förädlat en stor altan - byggt en utemiljö med matplats under glastak och utekök, samt platsbyggt stora cortenplåtsrabatter för att få en lummig och insynsskyddad känsla. De levererar alltid toppkvalitet på utförda arbeten som vi kommit överens om och de gör det på utsatt tid. Dessutom så är de ett härligt, kreativt och personligt gäng vilket i vårt fall avslutades med en gemensam grillunch för att vi var så nöjda och glada med slutresultatet.
    Vi kommer garanterat att anlita McCartys Snickeri igen för kommande arbeten.

Pernilla & Fredrik Läs mer
    2016-08-29 Shem M svarar Pernilla B
    Tack Pernilla och Freddan för dom fina orden ! Det är härligt att hjälpa kunder som är så varma och trevliga som ni , Ta hand om er och alla barnen !

Shem
    MF Rör AB
    4.6 / 5 i betyg — 10 omdömen
    "Åter igen ett jättebra jobb med stambyte i en källare i ett av våra hus i vår bostadsförening. Snabba, effektiva, håller både tidsplan och p"
  • 2016-08-25

Eva B skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Jag har samarbetat med McCarthys Snickeri & Bygg vid flera tillfälle via mitt företag, Bengtsson Design. Shem och hans team är mycket effektiva och noggranna i sitt arbete. De visar yrkesstolthet i allt de gör. Läs mer
    2016-08-25 Shem M svarar Eva B
    Eva de är alltid lika trevligtatt ha me dej och gurra att göra tack för de fina orden
    Med vänlig hälsning, Shem
  • 2016-08-24

Nina skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Så otroligt professionella, noggranna och kunniga! Shem på Mc Carthys har byggt min dröm walk-in closet som bara är en av de få saker som han har fixat i min lägenhet. Han har ett öga för detaljer som ingen annan och utför sitt jobb tills allt är perfekt! Servicen är på topp och han lyssnar verkligen på sin kund.

Det är svårt att hitta bra hantverkare nuförtiden, men jag vet att jag har hittat de som jag kan lita på och för framtida jobb finns det ingen tvekan om att anlita McCarthys. Jag vill ge mina varmaste rekommendationer och vet att alla som anlitar McCarthys kommer bli mer än nöjda!! Läs mer
    2016-08-25 Shem M svarar Nina
    Tack Ninna
    För de finna orden
    Med vänlig hälsning, Shem
    Shem M gillar detta
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 114 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"
  • 2016-06-09

Johan skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    McCarthys Snickeri hjälpte mig med att lägga trall och bygga en odlingsbänk på min balkong. Shem kunde ge bra tips på material, design och konstruktion - och det blev riktigt bra! Det är alltid roligt att anlita proffs som har kunden i fokus, levererar vad de lovat och är bra på vad de gör. Om jag behöver snickeriarbete igen i framtiden vet jag vart jag kommer att vända mig.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2016-06-03

Malin U skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Ibland har man tur! Sådan otroligt bra service, håller tider, bra pris och dom har förstått att kunden ska vara i fokus! Efter en halvrenoverad lägenhet som blev suuuuuper håller dom som bäst på och platsbygger en garderob som håller på att bli otroligt fin. En design ritad av Shem själv.

Kan ge dom varmaste rekommendationer att anlita dom! Läs mer
    Målerifirma Alfred Holm
    4.5 / 5 i betyg — 292 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar."
    Staffan P
  • 2016-06-02

Andres G skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Svårt att hitta en mer proffsig bygg firma. Jag och min fru är otroligt nöjda med deras jobb!
    Rekommenderar dessa starkt, använder ni inte de så förlorar ni själva på det. Tack som fan för jobbet! Läs mer
  • Irja A

2016-04-13

Irja A skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Shem McCarthy har mina varmaste rekommendationer! Det är alltid kul att ha att göra med ett proffs, och det är precis vad Shem är. Han sätter kunden i fokus och har en enorm kunskap inom sitt yrke. Dessutom har han en yrkesstolthet utöver det vanliga och skulle aldrig lämna ett halvdant jobb efter sig. Shem tar sig tid, lyssnar och har väldigt mycket klokhet och råd att komma med. Läs mer
    2016-04-14 Shem M svarar Irja A
    Tack Irma jag tror jag rådnar lite
    Ta hand om familjen
    Är de någe så hör av er Med vänlig hälsning, Shem
    Moderna bad / Badrumsfixaren
    4.6 / 5 i betyg — 58 omdömen
    Badge2019
    "Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon"
  • 2016-03-07

Martin skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Snabba och håller vad de lovar. Bra slutresultat, vi kommer anlita dem igen! Läs mer
  • 2016-02-01

Irene S skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Trevligt bemötande från början till slut av företaget. Snabb och redig kontakt där jag som kund kände att mina behov tillgodosågs på ett mycket bra sätt.
    Behövde hjälp med att göra en skafferidörr i köket som skulle se ut som mina andra gamla köksluckor och göra en inredning till ett skåp. Mycket nöjd med resultatet.
    Ett företag jag kan rekommendera. Läs mer
    2016-02-02 Shem M svarar Irene S
    Tack iren
    För de finna omdömet
    Tveka inte om du behöver hjälp
    Med vänlig hälsning, Shem och grabbarna
    Max Martin Construction AB
    4.7 / 5 i betyg — 133 omdömen
    Badge2020
    "Vår upplevelse efter offerts konsultation och priset var helt rätt; Att företaget var seriöst och har kunniga, vänliga, noggranna hantverkar"
  • 2015-11-27

Ann Z skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Jag är mycket nöjd på alla sätt och vis med det arbete som utfördes åt mig i början av året (2015). Hela lägenheten (väggar, tak och snickerier) har målats om och det har blivit så lyckat. Väggarna var tapetserade från början men har spacklats helt släta och sedan målats. Taket bestod av betongplattor med djupa & markerade skarvar som spacklats igen och taken är nu släta och fina. Ett fantastiskt fint hantverk med känsla för kvalitet och detaljer. Förutom detta har bemötandet varit trevligt, glatt och punktligt och överneskommelser har hållits. Mina förväntningar har helt klart överträffats. Läs mer
  • 2015-11-20

Henrik M skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Trevlig kille med koll på det han gör, dessutom öppen för att testa nya saker där man ser att byggandet i Sverige idag inte når upp till kraven. Innovativ samt nytänkande med ett trevligt bemötande! Läs mer
    2015-11-20 Shem M svarar Henrik M
    Tack Henke
    För dessa finna ord
    Ha en supper helg
    Badrumsverket AB
    4.8 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2019
    "Evangelos lämnade en mycket bra specificerad offert på samtliga kostnader och vi hade en bra kommunikation med honom hela tiden. Hantverkarn"
    Anna / Björn R
  • 2015-11-19

Oskar W skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Sympatisk målare som hjälpte oss med köket. Väl utfört arbete som överensstämde med överenskommelsen. Läs mer
  • Klas T

2015-11-14

Klas T skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Ringde McCarthys för en offert på ett jobb. Jag skulle återkomma veckan efter pga arbete i skärgården. Utan att de behövde så ringde De upp mig! Jag hade då beslutat mig för att göra jobbet själv trots allt. -"Ok, inga problem". Och sen fick jag värdefulla tips om hur jag skulle gå tillväga istället. Det kallar jag service minded! Föredömlig kontakt och fint bemötande! Läs mer
    Palma Bygg
    4.8 / 5 i betyg — 251 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering."

Sebastian T skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Trevlig och kompetent personal.
    Rekommenderas! Läs mer

Simon C skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Bra bemötande. Gjorde ett bra jobb! Läs mer
    Allmänna Rörjouren
    3.7 / 5 i betyg — 536 omdömen
    Badge2020
    "Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk"

Margareta S skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    McCarthys Snickeri&Bygg renoverade mitt kök.Jag upplevde dom som väldigt professionella yrkesmän och jag fick ett trevligt bemötande.Jag var osäker på hur jag ville ha mitt kök med färg,tapetval mm ,som lekman är det inte så lätt att se hela bilden framför sej.Shem McCarthy tog sej tid,satte sej ner med mej och gav mej goda råd,han hjälpte mej mkt,resultatet blev över förväntan.Jag vill varmt rekommendera McCarthys Snickeri&Bygg. Mvh Margareta S Läs mer
  • 2015-01-09

Thomas H skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande när vi beställde byte/målning av ytterpanel samt tilläggsisolering av yttervägg. Arbetet utfördes väldigt professionellt,snabbt och effektivt och på de dagar vi bestämt.

Som sammanfattning kan jag varmt rekommendera Mc Carthys Snickeri & Bygg. De gjort ett bra arbeta på utsatt tid samt det var aldrig några problem om något behövde fixas. Läs mer
    Stockholm Group
    4.2 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2019
    "Slipning av 30 kvm ekparkett. Mycket nöjd med resultatet och företaget från början till slut, Rekommenderas varmt!"
    Susanne L
  • 2014-12-14

Mimmi G skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Mycket proffsigt bemötande. Förråd, altan, fönsterluckor och spaljé med utsmyckning till ett befintlig hus. Gjordes enligt ritningen med några bra förslag och tips som vi fick var genomtänkta och som passade till husets utseende. Snabbt och effektivt arbete av kunniga och serviceinriktade killar. Kan varm rekommendera. Läs mer
  • 2014-12-14

Anna-karin H skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Hög kvalitet på jobbet. Snabb och bra återkoppling och kommunikation med arbetsledare och hantverkare. Personligt och trevligt bemötande!
    Anna-Carin Hall Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 115 omdömen
    Badge2020
    "Vi anlitade M5 för renovering av både kök och badrum och har känt oss mycket nöjda från start! M5 har varit väldigt lyhörda när vi stött på"
    Rebecka P
  • 2014-12-12

Jan-åke G skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Seriöst bolag, som lever upp till sina höga ambitioner. Läs mer
  • Kerstin T

2014-12-12

Kerstin T skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Rekomenderas varmt. Mycket kunniga med snabbhet och är pålitliga. Gör bra arbeten. Läs mer
    EnskedeByggarna AB
    4.7 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2018
    "Jag hörde av mig med kort varsel och en väldigt otydlig version av vad jag ville ha gjort i min lägenhet. Det var inget som helst problem f"
  • 2014-12-11

Magnus B skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Pålitliga och snabba! Har gjort ett super arbete hos oss. Läs mer

Gill H skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Superduktiga, snabba och ett riktigt kvalitetsjobb. Ett lyckokast. Läs mer
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 77 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"

Filiz G skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    McCarthys är ett superproffsigt företag som vi anlitade för att byta ut alla dörrar och foder i vår bostad. De fixade allt väldigt prydligt och snyggt och höll också tiden.
    Vi är väldigt nöjda och skulle inte tveka att anlita dom igen! :) Läs mer

Lottie B skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Vi rev en vägg och fick en mycket fin slutprodukt i form av ett stort rum med en snygg övergång mellan ytorna.
    Arbetet utfördes snyggt och prydligt, i tid och med ett vänligt bemötande. Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    3.9 / 5 i betyg — 45 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T

Tommy R skrev om McCarthys Snickeri & Bygg
    Oerhört ambitiöst gäng som jobbade direkt när de kom tidigt på morgonen och under hela dagen utan längre lunchraster eller annan frånvaro. Mycket god kvalitet på jobbet som utfördes noggrant. Bra dialog mellan arbetsledning och kund. Bytte panel på kedjehuset samt fixade garagetakets utskikt. kan rekommendera företaget.
    Fick även en skriftlig offert före som följdes samt jobbet påbörjade och färdigställdes i tid. Läs mer

Bästa badrumsrenoverarna i Haninge:

Rasmus G Rasmus G tycker:
“Mycket bra bemötande hela väge...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte