feedback company

Reco
Ring företaget
Meal Flytt AB

Trädgårdsvägen 2 132 42 SALTSJÖ-BOO

Meal Flytt AB finns på Trädgårdsvägen 2 i SALTSJÖ-BOO och är sökbara på bl.a. Flyttransportföretag och Transporter

Mer funktioner

Vad tycker du om Meal Flytt AB

Läs vad Recos användare tycker om Meal Flytt AB

• Status: 1
    skrev om Meal Flytt AB:
    Flexibel, personlig och fantastisk service

Som ledare i ett mycket välkänt företag har jag under det senaste året anlitat ABC Flytt minst en gång i veckan. Inte nog med att de genomför proffsiga och välorganiserade flyttar, de utför även alla slags mindre och större arbeten på arbetsplatsen. Personalen är oerhört flexibel och serviceminded. Vilka uppdrag man än ger dem så utförs de på ett professionellt och kostnadseffektivt sätt. Det har underlättat mycket att ha en, enda kontaktperson och ändå kunna lita på att alla slags arbeten blir utförda på samma professionella sätt. Då jag alltid varit nöjd med ABC Flytt i tjänsten, har jag även anlitat dem privat. Vid dessa tillfällen – då jag varit att betrakta som en liten kund – har jag alltid fått samma goda service. ABC Flytt skriver att varje kund hos dem är deras viktigaste kund vilket är precis den känsla de förmedlar! Jag tvekar därför inte att ge detta företag mina varmaste rekommendationer och ställer mer än gärna upp som referens. Tfn: 070-210 84 72

Företag nära Meal Flytt AB

Nacka Byggnadsvård AB

Eknäsv. 2, SALTSJÖ-BOO

Läs mer om Nacka Byggnadsvård AB

Edit T

Edit T tycker:

"Här finns alla små tillbehör till gamla hus som man har letat sig fördärvad efter. Krokar, fönsterhakar och handtag. Har även nyproducerad inredning i ... "

Hillgrens Rör

Road Runner

Eklundavägen 7, SALTSJÖ-BOO

Läs mer om Road Runner

Rekommendera företaget

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Meal Flytt AB