Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Ring 070-747 48 17 medarbetarna.se

41 omdömen om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Anders N
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Jag har blivit fantastiskt väl omhändertagen. Bemötandet präglas av värdighet och en stor vilja att hjälpa och underlätta. De två som jag har träffat hos företaget levererar en fanstatisk hjälp. Jag har varit i kontakt med Medarbetarna Naprapaterna vid två tillfällen och jag kan verkligen rekommendera andra att söka upp dom.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 609 omdömen 4.7 av 609 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Jens L
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Proffsigt bemötande. Och känn bar genom gång av kroppen.

Hans Gunnar R
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Naprapaten var mycket lyhörd och fixade min nacke rygg

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Loke Å

Trevligt bemötande Ärlig ”Tar sig tid” Generös Stor kompetens

Ralph M
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Alltid ett bra bemötande. Genom åren har jag fått hjälp av Anders på ett professionellt sätt, och känner mig trygg med behandlingen. Senast var mitt besvär lokaliserat kring v. skulderblad. Tack för hjälpen och G O D J U L Önskar Ralph.

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 278 omdömen 5.0 av 278 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Cecilia E
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Det bästa stället du kan tänka dig. Supertrevligt bemötande, snabb hjälp & hög kompetens.

Anita G
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Väldigt bra bemötande! Bättre än mina förväntningar!

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1027 omdömen 4.7 av 1027 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Jakob N
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Engagerade, kunniga och levererar resultat.

Ebba H
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Jag blev bemött på ett bra och proffsigt sätt. Kände att jag fick hjälp med det jag ville och fick även bra tips på hur jag kunde fortsätta behandla själv hemma.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Maria E
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Trevligt, kunnigt och professionellt bemötande

Muktar A
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Haft ryggbesvär i flera år och Medarbetarna Naprapaterna Ekerö hjälpte otroligt mycket för det. Anders var toppen också.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 881 omdömen 4.7 av 881 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Jessica B
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Har alltid varit otroligt nöjd med bemötande och behandlig hos Anders! Oerhört duktig naprapat! Fått smärtlindrande behandling i nacke, rygg och höfter.

Caroline B
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Fint mottagande av Naprapaten där första besöket innehöll både genomgång av besvär, samt behandling.

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 322 omdömen 4.8 av 322 omdömen

Rekommenderar kliniken starkt! Cornelia är grym, lyhörd och kunnig!

Lisa Skogström L Lisa Skogström L
Jason O
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

strålande som vanligt, alltid bra bemötande och framförallt någon som fattar direkt idrotts relaterade skador

Marianne M
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Anders Göransson är en fantastisk Naprapat och person. Blir alltid väl bemött och omhändertagen.Han fixar det mesta.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Franco P
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Gott bemötande och anpassningsbara tider, vilket underlättar när man har ett jobb.

Ann-Katrine Q
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Kanon, fanns dom inte skulle mitt liv vara kaos.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Viggo T
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Kunnig och engagerad. Sonen blev bra av behandling.

Tina K
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Kunniga, proffsiga och enkelt att boka. Den här gången var jag där för att få hjälp med en ond rygg.

Fredrik B

Professionellt och inlyssnande

Claudia R
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Blir sedd och känner mig trygg. Blir hjälpt på ett mycket proffesionellt vis.

Lars Marcus S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Mycket bra behandling som vanligt samt bra samtal kring problemområde och rådgivning. Mycket bra bemött

Fredrik G
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Man blir supertrevligt bemött och de är väldigt kunniga.

Hans A
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Snabbt och bra bemötande vi kontakt. Min förväntning var att få hjälp att lindra min smärta och få tips på övningar. Jag fick hjälp med en behandling av ryggen och höger höft som blev mycket bättre efter behandlingen.

Inger K
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Enkelt att boka tid. Bra omvårdnad. Den här gången behövde jag massage, andra gånger har jag fått hjälp med akupunktur, stötvågsbehandling

Hedvig B

Otroligt trevlig och kunnig personal ! Kommer aldrig byta klinik

Vera J
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Bra och proffsigt bemötande. Hade höga förväntningar och klev ut från behandlingen lite klokare och pepp på mer stretch övningar.

Tony A
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Har anlitat dom i många år.jätte bra resultat.

Monika W
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Bra bemött , inga förväntningar på att bli bra, Men känner att dom gjorde vad dom kunde, mot min dåliga rygg, Rekommenderar mig vidare

Finn D
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

En ond rygg blev ondare efter behandlingen men en vecka senare är allt bra.

Bo A
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Hej, En mycket god behandling som gav mindre verk än jag hade. Minskningen fortsätter ganska bra. Bo Andersson

JESSICA E
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Anders är en super bra naprapat. Bra behandlingar som är anpassade för just dina problem. Och dessutom Bra träningstips. Finns inga nackdelar med att gå till Anders på Medarbetarna. (Förutom att han är väldigt populär då😊...)

Martin S

Utmärkt bemötande. Mycket god kompetens. Har fått hjälp med ond Axel

Rolf S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Väldigt bra med lite personlighetsstil Mina förväntningar var givna då jag är gift med en sjukgymnast och han uppfyllde dessa förväntningar Min upplevelse var uppfylld och jag blev bra i min jumske

Andreas S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Fantastiskt bra hjälp - varje gång! Mycket hög och bred kompetens och har under många år med olika metoder och tekniker kunnat hjälpa mig med mina olika skador och besvär. Rekommenderar alla att besöka Anders och Medarbetarna!

Jörgen G
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

När jag kom så blev jag riktigt bra bemött som lyssnade på vilka problem jag hade, förklarade vad som skulle göras. Mina förväntningar var höga inför mötet, Tycker att dom infriades Klart nöjd kund efter min behandling så jag rekommenderade direkt personer som skulle behöva hjälp. Återigen 100% kundnöjdhet då jag kände mej i goda händer med stor kunskap

Björn F
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Allt funkade proffsigt. Blev bemött bra. Vi gick igenom mina problem innan behandlingen

Linda S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Trevligt och professionellt mottagande och behandling. Bred kunskap och individuellt anpassade behandlingar samt förebyggande råd.

Susan Christina H
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Bra bemött! Mycket bra behandling för mina Axlar och Ryggbesvär. Behandlingen är över mina förväntningar. Kan leva ett bättre liv. Tacksam!

Weronica E
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Smidig bokning, bra behandling och proffsig naprapat. Fick hjälp och är helt smärtfri.

Melker B
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna Ekerö

Blev väldigt bra bemöt av Anders!