MEDS

1.0

4 omdömen om MEDS

Philippa F H
Skrev om Meds Apotek AB

Dom vägrar ta emot retur eller reklamation själva, dom hänvisar till att man själv ska kontakta nån j*vla leverantör som dessutom inte är svensk och att man ska föra ärendet själv via leverantör. Blir så j*vla förbannad. Kommer aldrig handla hos MEDS igen, j*vla pissföretag!

Nellie J
Skrev om Meds Apotek AB

Sämsta skiten beställde fel varor så när jag hade lagt min beställning så ringde ja upp meds efter 20 minuter och dom sa att orden redan hade börjat packas så jag kunde ej avbryta den men fick nu ett sms 4 timmar senare att orden e packad och dessutom var hon dryg som svara

Johan Christian W
Skrev om Meds Apotek AB

Billiga men extremt lååååååååång leveranstid. Fraktbolaget Best och Meds skyller på varandra. Köp inte något om du inte gillar huvudvärk och att få gråa hår snabbt.

Carl Johan C
Skrev om Meds Apotek AB

Det största jävlapajas företaget av alla på marknaden... Beställde varor i förrgår som skulle levereras samma dag.. Men halleluja... Dom vart försenade som som skulle skicka dom idag istället.. Är man egentligen förvånad när man får ett meddelande nu efter att man efterfrågat vart leveransen är: "Tyvärr kan förseningar uppstå och i det här fallet beror det på att vi pga. väldigt högt tryck inte hunnit få ut bland annat ditt paket i tid idag. Vi beklagar verkligen detta och jobbar på för fullt för att hinna ikapp förseningen....

Johan Christian W gillar detta