Megahjälp

Megahjälp

megahjalp.se
  • BadgeTwoYears

Sedan grundandet 2011 har Megahjälp strävat efter att förenkla vardagen för våra kunder genom att leverera städtjänster av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser. Vi är stolta över vår verksamhet som sträcker sig över hela Stockholm och omnejd, där vi anpassar oss efter varje kunds unika önskemål och behov. Säkerhet...

37 omdömen om Megahjälp

STINA S
Skrev om Megahjälp

Alltid supernöjd efter att de varit hos oss och städat. De gör det lilla extra och allt är superfint. Rekommenderar dem verkligen!

Svar från Megahjälp

Hej Stina! Vi är glada över att du är nöjd 😊

Anna N
Skrev om Megahjälp

Jag vill varmt rekommendera Megahjälp för deras städtjänster. Vår upplevelse varit inget annat än positiv. Det som imponerade på mig mest är hur effektiva och noggranna de är under städningen. Kommunikationen med Megahjälp har också varit toppen, de är alltid tillgängliga för att svara på frågor och se till att alla våra behov uppfylldes till fullo.

Janke W
Skrev om Megahjälp

Bra och pålitlig service. Alltid flexibelt och tillmötesgående med personlig kontakt. Vi är nöjda!

Annelie H
Skrev om Megahjälp

Pålitliga och duktiga personer som städar fint. Det är skönt att komma hem när Megahjälp har städat. De är punktliga och trevliga. Om jag behöver kontakta kontoret så får jag snabbt svar. Både på mejl och sms. Kan varmt rekommendera Megahjälp. Hälsningar Annelie

Bernarda C
Skrev om Megahjälp

Jag har varit kund hos Megahjälp i flera år med uppehåll från pandemi. Haft olika städare som har städat hos mig och alla är mycke duktiga och trevliga. Hittills har jag aldrig blivit besviken. Jag kan verkligen rekommendera Megahjälp.

Jean-Pierre H
Skrev om Megahjälp

Megahjälp är väldigt duktiga och flexibla. Det är aldrig några problem och dem är väldigt lösnings orienterade. Vi är riktigt nöjda

Daniel L
Skrev om Megahjälp

Gör alltid ett bra jobb! Alltid trevliga och lätt att ha och göra med, rekommenderas!

Sara L
Skrev om Megahjälp

Jag har anlitat megahjälp för städning under flera år. De har även passat våra katter vid resor och även det har känts helt tryggt.. Jag har haft samma städerska större delen av tiden och jag är verkligen supernöjd. Huset blir alltid skinande rent och de städar verkligen precis det man ber om. Om städerskan är sjuk kommer alltid en ersättare. Jag kan verkligen varmt rekommendera detta företag!

Tina S
Skrev om Megahjälp

Alltid väl bemött. Har anlitat megahjälp i över tio år. Mycket nöjd.

Erik A
Skrev om Megahjälp

Noggranna och punktliga, mycket nöjd med städningen.

Jukka K
Skrev om Megahjälp

Alltid i tid, alltid trevliga och högklassig städning

Tobias  C
Skrev om Megahjälp

Enkla och professionella att ha och göra med. Väl utfört arbete. Rekommenderas!

Johanna F
Skrev om Megahjälp

Trevligt bemötande och kontakt, lösningsorienterade och en bra och noggrann städning!

Karolin A
Skrev om Megahjälp

Bra samarbete! Vi är jättenöjda!

ANGELICA F
Skrev om Megahjälp

Är super nöjd med megahjälp! De städar fint och gör det där lilla extra.

Paula F
Skrev om Megahjälp

Veckostädning. Lätt att kommunicera vis sms och jag får snabba svar. Oftast nöjd med städningen!

Susanna H
Skrev om Megahjälp

Snabb service, trevligt bemötande, flexibla o bra städning! Rekommenderar detta företag!

Anna F
Skrev om Megahjälp

Megahjälp har skött städningen varannan vecka hos mig under många års tid och jag är jättenöjd. Megahjälp är flexibla, pålitliga och gör ett jättebra jobb med städningen. Kan varmt rekommendera!

Lisa S
Skrev om Megahjälp

Vi har använt Megahjälp i flera år och är väldigt nöjda, både med kvalitet på hemstäd men också i dialogen däremellan.

Robert P
Skrev om Megahjälp

Vi är nöjda med städningen. Är snabba med att svara och flexibla!

Bengt G
Skrev om Megahjälp

Personalen måste lära dig svenska. Damerna hör ett mycket bra städjobb. Företaget MÅSTE skaffa kollektiv avtal.

Emilia S
Skrev om Megahjälp

Har städning varannan vecka, gick jättefort att få första tiden. Är väldigt nöjd med städningen. Det är jätteenkelt att komma i kontakt och man får snabbt svar. Valde Megahjälp efter rekommendation från en kompis som haft dem i flera år och kan själv rekommendera dem vidare.

Magnus H
Skrev om Megahjälp

Bra och flexibelt städbolag. Inte alltid 100% resultat men inga problem att korrigera

Anders
Skrev om Megahjälp

Mycket pålitliga - vi är nöjda

Aldinan M
Skrev om Megahjälp

Jag har fått hjälp av Megahjälp i mer än 5 år och alltid varit nöjd. De är lyhörda, trevliga och super noggrann. Punktliga och duktiga städare. Städning sker superfint och man blir alltid extra glad när man kommer hem. Jag kan rekommendera Megahjälp.

Maria M
Skrev om Megahjälp

Vi har fått hjälp av Megahjälp i mer än 5 år och alltid varit nöjda. Lyhörda, trevliga, super pedantiska och trevliga.

OSCAR B
Skrev om Megahjälp

Kan rekommendera denna städhjälp. Bra och jämn nivå på städningen, infriar förväntningarna.

Iman P
Skrev om Megahjälp

Jag har varit kund hos Megahjälp i 3 år nu är otroligt nöjd. Alla jag varit i kontakt med är service minded, flexibla och noggranna. Jag uppskattar kombinationen av tydlig kommunikation där jag får meddelanden dagen innan städning sker, en heads up innan storhelger eller andra grejer. Det märks tydligt att de värderar sina kunder. Städning sker superfint och man blir alltid extra glad när man kommer hem efter att de har varit där och fixat

Hans A
Skrev om Megahjälp

Punktliga och duktiga städare jag är nöjd!

Pernilla H
Skrev om Megahjälp

Vi har alltid blivit bemötta på ett bra sätt. De har varit hjälpsamma och lösningsinriktade. Vi hade förväntningar på att få ett rent och städat hem och bli bemötta på ett proffesionellt och trevligt sätt. Jag köpte städhjälp en fång i veckan. Jag tycker som helhet att detta är ett bra företag som levt upp till våra förväntningar.

Christina T
Skrev om Megahjälp

Megahjälp är ett mycket seriöst företag som tillhandahåller städtjänster både till privatkunder och företagskunder. Jag har sedan många år nyttjat deras tjänster både privat och för företag. Jag kan varmt rekommendera Megahjälp och deras medarbetare som gör ett fantastiskt jobb. Christina Tapper

Hanna D
Skrev om Megahjälp

Nöjd kund sedan 12 år tillbaka.

Alicja R
Skrev om Megahjälp

Mycket nöjd med städningarna. Kunnig, snabb och miljömedveten personal. Toppen bemötande, flexibla. Vi har haft fler städfirmor tidigare, men tyvärr var vi inte riktigt nöjda.

Isabelle D
Skrev om Megahjälp

Det är en dröm att komma till ett välstädat hem! Megahjälp är otroligt proffsiga, hjälpsamma och flexibla och täcker alla våra behov. Varje gång de har varit hos oss vet jag att jag kommer hem till ett väldoftande och rent hem. Rekommenderar starkt!

Hanna D
Skrev om Megahjälp

Jättenöjd kund sedan 13 år tillbaka.

Michael W
Skrev om Megahjälp

Fantastiskt bemötande och flexibilitet. Supernöjd med tjänsten! Har prövat andra konkurrenter innan men Megahjälp är i en klass för sig!

Emilio B
Skrev om Megahjälp

Jag har anlitat MegaHjälp vid ett par tillfällen, både vanlig städhjälp mitt i veckan och flyttstäd. Har varit lika nöjd varje gång! Rekommenderar starkt.