Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB

Hovslagarevägen 37, 192 54 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Sollentuna Bil - din Mekonomen verkstad i Edsberg!

Alla Mekonomen-anslutna bilverkstäder erbjuder reparation och service för samtliga bilmärken, med mycket kunskap och modern utrustning. Dessutom ger vi 3 års garanti på alla reservdelar och vid service hos oss ingår 1 års vägassistans.

Vi är godkända av alla försäkringsbolag, och kan därför utföra reparationer som täcks av din försäkring. Utöver det är vi också godkända av Bilprovningen, Konsumentverket samt både Motorbranschens och Motormännens Riksförbund.

Kontakta oss på Mekonomen när du behöver förstklassig service eller reparation för din bil!
Mån-Tor: 07:00-18:00
Fre: 07:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 784 kunder tycker om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB

• 2020-08-08

Linna Christ T skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Mycket trevliga och tydliga. Var orolig för ett missljud som inte visade sig vara något allvarligt så fick betala halva priset för kontrollen. Supersnällt! Läs mer
  • 2020-08-07

Aboud Mohammad M skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Personalen gör vad lovar ..snyggt och perfekt. Läs mer
  • 2020-08-07

Peter R skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Gjorde en årlig service och allt fungerade utmärkt. Trevlig personal och ett snabbt utfört arbete. Mycket bra att kunna betala via Klarna på nätet, direkt i det Sms jag fick när bilen var klar. Läs mer
  • 2020-08-06

Mats Roger N skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Kanoooon 👍på alla sätt, kommer att fortsätta att serva där. Läs mer
  • 2020-08-05

Hans Sune K skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Ac service. Byte av kondenserad. Bra bemötande. Läs mer
  • 2020-08-03

Britt Kristina N skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Service 8000 mil. Fick en tid snabbt. Lämnade på morgonen och bilen var klar strax efter lunch. Läs mer
  • 2020-07-31

Susanna Helena Vero S skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Trevliga och de hittade felet. Lånebil för 200:-, bra Läs mer
  • 2020-07-31

Christina Marika M skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Mycket trevligt bemötande och snabb hantering. Läs mer
  • 2020-07-30

Anne Louise N skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Trevligt bemötande. Snabb hjälp. Väldigt tacksam att bromsproblemet löstes trots semestervecka. Läs mer
  • 2020-07-26

Ulrika Helen V skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Såvitt jag kan bedöma har det som skulle göras utförts i tid och till avtalad kostnad. Vänligt och bra bemötande. Läs mer
  • 2020-07-25

Yousef E skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Hej!
    Jag vill endas medge hur bra service jag bemöttes utav er! Jag är väldigt nöjd

Mvh yousef, tack! Läs mer
  • 2020-07-23

Per Staffan E skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Lätt och enkelt fick besked i förväg om kostnad Läs mer
  • 2020-07-22

Hans Andreas D skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Det kändes som att det inte fanns några problem utan mer -vi löser det- Läs mer
  • 2020-07-17

Ingela Marianne R skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Bra bemötande och snabb handläggning. Läs mer
  • 2020-07-16

Kent Michael A skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Vänligt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-16

Konecranes A skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Bil service.
    Jättebra bemötande och gick enkelt och smidigt.
    Kommer nästa service också. Läs mer
  • 2020-07-15

Eva Cecilia L skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Mycket service vänliga och de har ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-07-14

Eva Susanne J skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Väldigt trevlig tjej som tog emot mig första gången som gjorde att jag valde denna verkstad. Härligt med personal som tänker lite längre.....
    / Tjejen från Karlstad Läs mer
  • 2020-07-14

Insula N skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Eva återkom med snabba svar och verkade engagerad utöver det vanliga Läs mer
  • 2020-07-03

Ann-kristin L skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Trevligt bemötande! Snabb service🤗 Läs mer
  • 2020-07-03

John Axel A skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    B5 service på min Mercedes. Snabbt o proffsigt bemötande, jag förväntade och fick samma service som hos märkes verkstad.
    Bra och trevlig personal samt att verkstaden ligger i närområdet gör mig nöjd. Läs mer
  • 2020-07-02

Tomas Ingemar B skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Trevligt bemötande kunde dock inte laga bilen där eftersom det tog för lång tid att få fram en reservdel Läs mer
  • 2020-07-02

Karl Gunnar C skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Snabb, korrekt och trevlig behandling! Läs mer
  • 2020-06-30

Per Anders N skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Kommer aldrig mer lämna in bilen till denna verkstad. När jag kom för att hämta ut bilen kl 16.15 var den inte påbörjad och ingen hade kontaktad mig under dagen om detta. Min restid till verkstaden var en timme så nu får jag lämna in den till annan verkstad. Läs mer
  • 2020-06-30

Max Christer Allan E skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    AC-reparation plus däckbyte.

Sjukt bra service från start till mål. Över mina förväntningar (som redan var ganska höga). Väldigt nöjd med en fungerande AC och fina nya däck! Läs mer
  • 2020-06-28

Josef Sigvard H skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Bra bemötande och som det verkar, ett väl utfört jobb. Läs mer
  • 2020-06-28

Christer M skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Missljud i höger bakhjul..Mycket engagerat bemött. Behövde inte betala extra för koll och rostborttagning vänster bakhjul. Trevlig personal! Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-06-26

Gustav Oskar B skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Lämnade in bilen för relativt enkla standardreparationer. Långsam service, brist på delar och usel kommunikation Läs mer
  • 2020-06-25

Maj-lis Birgitta D skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Snabbt, kvalificerad bedömning, utmärkt genomfört och pris enligt offert Läs mer
  • 2020-06-25

Maria Ebba A skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Snabbt och proffsigt arbete. Trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-06-24

Anders Erik L skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Kunniga, trevliga, proffsiga att ha att göra med! Kommer fortsätta rekommendera vänner att använda dem Läs mer
  • 2020-06-23

Jens Gustaf L skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Supertrevlig personal! Alltid snabb och proffsig service! Läs mer
  • 2020-06-19

Ramtin G skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    De registrera in någon annans namn, telefonnummer och epostadress på beställningen trots att jag skrev in rätta uppgifter när jag bokade tid. Och bilen blev klar en dag försenad. Annars så var det helt ok. Läs mer
  • 2020-06-18

Robert Jonas Andreas D skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Jag hade inget annat än bra förväntningar när jag lämnade in bilen för felsök på AC:n. Dom gjorde jobbet som en dans. Så nu kan jag frysa i bilen igen. Läs mer
  • 2020-06-17

Nils Monke Sören A skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Service.
    Trevligt bemötande.
    Bra med lånebil. Läs mer
  • 2020-06-15

Örjan Effe Gottfrid H skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    V-hjulbyte till s-hjul, snabbt, korrekt, bra bemötande, vad mer kan/vill jag begära Läs mer
  • 2020-06-14

John Douglas Arne B skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Ett enkelt byte av startbatteri sköttes på ett föredömligt snabbt och proffsigt sätt. Läs mer
  • 2020-06-13

Mehdi Ben Mouldi Habib G skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Bra bemötande och snabbt service samt trevliga anställda.
    Jag är mycket nöjd med service
    Jag önskar från företaget rabatter eller bonus kort när man reparera bilen på verkstad.
    Stort tack Läs mer
  • 2020-06-13

Jonas N skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Helt okay. Första gången jag anlitar dem. Läs mer
  • 2020-06-12

Ikrom H skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Very fast and effective service! Läs mer
  • 2020-06-10

Marguerite S skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Service + bromsbelägg byte fram Läs mer
  • 2020-06-10

Sara Maria N skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Svindyrt och otrevlig personal. Fick en offert från ett annat företag (ej orginal) som hade kunnat utföra samma arbete med samma delar fast för under halva priset av vad dessa tog. Dessutom var arbetet inte bra utfört utan jag har fått åka tillbaka med bilen för justering. Vad spelar 3 års garanti för roll när det bara handlar om förslitningsdelar? Kasst. Åk någon annan stans! Läs mer
  • Iain R

2020-06-09

Iain R skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Professional efficient, friendly and effective Läs mer
  • 2020-06-09

Huda Lea H skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Bästa service och otrolig kunniga och supertrevliga Läs mer
  • 2020-06-05

Maria V skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Glatt o vänligt bemötande. Fick bra och tydlig information om jobbet som skulle utföras, samt att de visade att de tog virussmittan på Stort allvar, och gjorde vad de kunde för att förhindra smittspridning. Läs mer
    Youcef Abna Aissa gillar detta
  • 2020-06-02

Erik Kristian A skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Mkt bra och tillmötesgående service! Läs mer
  • 2020-06-01

Lotten Gunil R skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Service 11.000 mil
    Utmärkt trevligt, informativt bemötande.
    Kommer att rekommendera dem till vänner. Läs mer
  • 2020-05-29

Jan Tomas L skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Bra och saklig information. Supertrevlig, serviceminded personal. Läs mer
  • 2020-05-27

Johan Gustaf A skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Fick problem med kopplingen. Ringde mekonomen och de hämtade bilen och hjälpte mig. Superbra kundservice och alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-26

Karl Mauritz E skrev om Mekonomen Bilverksstad Edsberg/Sollentuna Bil & Motor AB
    Bärgning, felsök, delvis åtgärd.
    Dåligt med info innan felsökning map kostnad. Dyrt för åtgärd. Läs mer

Hovslagarevägen 37, 192 54 Sollentuna